< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!
19/06/2008 @ 07:57
Jelana

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
JOEHOE, Hier ben ik weer terug, lekker bruin en uitgerust
(hoewel, ik heb nu echt wel last van de jetlag precies want ben nog enorm moe)
We hebben het schitterend gehad. NY was prachtig en vermoeiend, nog nooit zo'n zeer gehad aan mijn voeten. Florida was warm en leuk (zeker Miami). We hebben natuurlijk veel geklust en heb daar wel vergeten er mee bezig te zijn, nu we terug zijn moet ik er natuurlijk wel weer aan denken.
Ik heb zelfs niet getempt!! (ik vond mijn thermometer niet meer, dacht dat ik hem vergeten was, maar heb hem de laatste dag toch gevonden, te laat maar misschien wel beter!!)

@ Snuitje, goed dat je eens uw hart gelucht hebt en dat er nu iemand u kan extra steunen

@ Ann, veel sterkte meid!!

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 12:12
lauie

Jelena, welkom terug! Hoe was NY? WIj gaan ook van de zomer dus ben erg benieuwd. Moet je ook een adapter voor stekkers kopen of is dat niet nodig?

Hoe gaat eht met de rest? Wij moeten morgen naar de gyn...eindelijk. Ben benieuwd!

groetjes lauie

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 20:24
mel

hallo sorry maar heb deze topic een beetje verwaarloosd, ik heb wel goed nieuws, in augustus beginne we aan onze eerste ICSI en hopelijk duurt het dan niet te lang meer want mijn geduld begint op te raken

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 09:30
lauie

Hallo,

ik herken dat Mel. Ik antwoord alleen als ik het topic in de lijst kan vinden haha. Goed dat je bijna mag beginnen! Lijkt me een fantastisch gevoel.

Hier waren de zaadjes heel goed. En heeft hij bloed geprikt om het niveau van het hcg hormoon te bepalen. Als dat ook goed is moeten we nog even gewoon zelf proberen. Is het niet goed, wordt mijn ei volgende cyclus door middel van echo's in de gaten gehouden.

Ze heeft wel venijnig geprikt, heel mijn arm is ook blauw! grr

groetjes lauie

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 11:04
Keun

Online Status Bekijk profiel
er is nieuw systeem hiervoor meidenn, als je bovenaan dit topicje op 9maand-watch klikt en dan op klik hier van toevoegen van bijvoorbeeld dit onderwerp, komt het in je mailbox wnr er een antwoord op komt

[Laatst gewijzigd door Keun - 21/06/2008 @ 11:04] - Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 14:15
Ann

Hey

Even snel laten weten dat ik gisteren mijn curretage gehad heb. We staan nu even weer op pauze om alles op zijn plooi te laten komen.

@lauie: goed dat de zwemmertjes oke waren!

@Mel: succes met de ICSI

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 16:57
mel

oh ann wat erg voor je, veel sterkte

lauie goed hé dat de uitslag in orde was, dat is direct een pak van je hart hé

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:50
Ann

Oei Keun, ik dacht dat het spannend werd voor je, maar op je profiel zie ik dat je een super lange cyclus hebt. Wat vervelend zeg

@Lauie: hoe was je hcg niveau dan? was het oke, of ga je via echo in de gaten gehouden worden??? Die verpleegster die mijn infuus moest steken voor mijn verdoving zat er ook goed naast. Amai, zo wringen met die naald... Uiteindelijk heeft ze dan opnieuw geprikt in mijn hand, dat ging beter.

@Jelena: als ik over een paar weken (of maanden) weer een mooie cyclus heb, moet ik misschien ook eens mijn thermometer misleggen, kan mooie dingen opleveren he

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:59
Ann

Ah, ik heb gezien dat je weer een nieuwe start hebt gemaakt, Keun?!? Ik voor een mooie (vruchtbare) cyclus voor je!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 16:15
lauie

Hallo,

ik was het topic al kwijt.

Jelena super gefeliciteerd!

Ann hoe gaat het met jou?

Hier nog steeds geen duivels. ZO'n lange cyclus heb ik dus nog nooit gehad, maar testen durf ik ook niet.

Ze gaan me vanaf 18 augustus via echo's volgen.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 19:36
Ann

@Lauie: Zo'n lange cyclus al... Ik zou al zeker aan het testen zijn! Maar ik versta wel dat je niet teleurgesteld wil worden... Maar ik toch dat er een heeeeeele goeie reden is voor die uitblijvende hoor!

Hier gaat het wel. Nog steeds een beetje in ups en downs, maar het bloedverlies is nu toch gestopt, dus kan ik beginnen uitkijken naar iets wat op een cyclus lijkt en . En dan daarna mogen we er in principe weer voor gaan.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 21:55
lauie

Ik moest vanavond van mijn ventje testen en tadaa.

Ik kan nog niet echt genieten en ben bang voor een miskraam, maandag naar de huisarts.

Ik hoop dat het bij jou snel weer raak mag zijn.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 13:54
Ann

Whaaaaaa, super Lauie!!!! Ik hoop echt dat het dit keer de goeie keer is!!!!
Maar ik begrijp heel goed dat je nog angstig bent hoor! Probeer toch maar van elke dag te genieten. Elke dag die je bent, is er eentje gewonnen he! Positief denken

[Laatst gewijzigd door Ann - 12/07/2008 @ 13:54] - Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 18:11
mel

lauie een hele dikke proficiat, ik duim dat alles goed verloopt en dat we je allemaal vlug mogen volgen

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 06:38
lauie

Mel en Ann, ik duim heel hard dat jullie snel mogen volgen.

Mel, al zenuwachtig voor augustus? het komt al dichtbij he!

Ann, waaraan voelde jij dat het een miskraam werd?

groetjes lauie

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 10:37
ann

Lauie: In januari was mijn hcg erg laag, maar ik had nog hoop dat het goed ging komen. Bij de tweede bloedprik was het nog gezakt, en toen wist ik hoe laat het was.

De laatste keer was ik van in het begin super angstig. Ik dacht dat het vanwege de mk in januari was, maar misschien was het een soort voorgevoel (alhoewel ik daar eigenlijk niet in geloof/geloofde)... Ik hoop een beetje dat het dat was, want ik zie het niet zitten om elke keer zoooooo zenuwachtig rond te lopen. Ik was echt geobsedeerd... Bij de eerste echo op 8 weken bleek dat het vruchtje maar 6 weken was (wel net een hartslag). Dat heeft me dus absoluut niet kunnen kalmeren he. Een weekje later had ik wat bloedverlies, in feite erg weinig hoor, normaal niks om je zorgen over te maken. Maar ik vreesde echt dat het niet goed was. Ik ben binnengegaan voor een echo en de hartslag was weg en het vruchtje zag je zelfs al niet meer, alleen nog het vruchtzakje. Het moet direct na de eerste echo gestorven zijn...

Ik denk dat het wel normaal is, dat je wat schrik hebt voor een nieuwe miskraam hoor. Dat zal bij mij ook wel zo zijn, de volgende keer. Het was gewoon een beetje extreem bij mij. Ik heb echt geen minuut van de zwangerschap genoten. Ik was zoooo bang
Ik neem me echt voor om er de volgende keer in de eerste plaats van te genieten, hoe lang of kort de ook duurt. Ik wil het mezelf niet meer aandoen... (Ik besef wel dat dat gemakkelijker gezegd dan gedaan is hoor, maar kom, ik wil het alvast proberen he!)

Probeer niet teveel te piekeren! En ben je echt ongerust, ga dan zo snel mogelijk voor een echo.
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 07:53
lauie

Ann, logisch dat je de volgende keer weer wat zenuwachtig bent.

Ik ben hier gewoon zenuwachtig omdat ik vanalles in mijn buik voel. En vandaag had ik ineens geen last meer van mijn borsten. Nou ja straks naar de dokter en dan vraag ik om bloed te prikken en eventueel een echo.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 13:16
Ann

Hoe was het bij de dokter Lauie? Wanneer krijg je een echo?

Hier zijn de erdoor gekomen. Mijn cyclus was maar één dag langer dan normaal. Terwijl ie in januari een stuk langer was na de mk, en toen was ik maar vijf weken!!! Nu ja, zoveel te beter! Denk niet dat ik een eisprong gehad heb, maar had ik er ene gehad, ik mocht em toch niet benutten.

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 17:21
lauie

Hi,

het ging goed bij de dokter, hij vond de positieve testen genoeg bewijs dat ik zwanger was. Hij heeft wel een brief geschreven dat ik eerder bij de gyn terecht kon voor een echo. We mogen nu de 28ste langskomen.

Wat fijn dat het nu niet te lang duurde. Waarom zou je die eisprong dan niet mogen benutten?

groetjes lauie

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 19:32
Ann

@Lauie: wat fijn dat je zo snel een echo krijgt!

Ik bedoelde dat ik mijn vorig eitje toch niet mocht benutten: we moesten een ronde wachten voor we weer zwanger mochten worden. Dus of ik er nu eentje had of niet speelt toch niet echt zo'n rol...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >