Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/06/2008 @ 16:57 mel ![]() | oh ann wat erg voor je , veel sterkte![]() lauie goed hé dat de uitslag in orde was, dat is direct een pak van je hart hé ![]() |
| 11/07/2008 @ 10:59 Ann ![]() | Ah, ik heb gezien dat je weer een nieuwe start hebt gemaakt, Keun?!? Ik |
| 13/07/2008 @ 18:11 mel ![]() | lauie een hele dikke proficiat, ik duim dat alles goed verloopt en dat we je allemaal vlug mogen volgen ![]() |
| 14/07/2008 @ 10:37 ann | Lauie: In januari was mijn hcg erg laag, maar ik had nog hoop dat het goed ging komen. Bij de tweede bloedprik was het nog gezakt, en toen wist ik hoe laat het was. De laatste keer was ik van in het begin super angstig. Ik dacht dat het vanwege de mk in januari was, maar misschien was het een soort voorgevoel (alhoewel ik daar eigenlijk niet in geloof/geloofde)... Ik hoop een beetje dat het dat was, want ik zie het niet zitten om elke keer zoooooo zenuwachtig rond te lopen. Ik was echt geobsedeerd... Bij de eerste echo op 8 weken bleek dat het vruchtje maar 6 weken was (wel net een hartslag). Dat heeft me dus absoluut niet kunnen kalmeren he. Een weekje later had ik wat bloedverlies, in feite erg weinig hoor, normaal niks om je zorgen over te maken. Maar ik vreesde echt dat het niet goed was. Ik ben binnengegaan voor een echo en de hartslag was weg en het vruchtje zag je zelfs al niet meer, alleen nog het vruchtzakje. Het moet direct na de eerste echo gestorven zijn... Ik denk dat het wel normaal is, dat je wat schrik hebt voor een nieuwe miskraam hoor. Dat zal bij mij ook wel zo zijn, de volgende keer. Het was gewoon een beetje extreem bij mij. Ik heb echt geen minuut van de zwangerschap genoten. Ik was zoooo bang Ik neem me echt voor om er de volgende keer in de eerste plaats van te genieten, hoe lang of kort de ook duurt. Ik wil het mezelf niet meer aandoen... (Ik besef wel dat dat gemakkelijker gezegd dan gedaan is hoor, maar kom, ik wil het alvast proberen he!)Probeer niet teveel te piekeren! En ben je echt ongerust, ga dan zo snel mogelijk voor een echo. |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

, ik heb wel goed nieuws, in augustus beginne we aan onze eerste ICSI en hopelijk duurt het dan niet te lang meer want mijn geduld begint op te raken
, veel sterkte

hoor! 

bent, is er eentje gewonnen he! Positief denken
Ik neem me echt voor om er de volgende keer in de eerste plaats van te genieten, hoe lang of kort de