Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/07/2008 @ 10:40 linda | Ja ik hoop het zo. De moed zakt me wel een beetje in mijn schoenen... Het is nu al een jaar geleden dat ik zwanger ben geraakt. Ik hoopte na mijn curretage in oktober snel weer zwanger te zijn.. maar ja ga nu al naar ronde 10 en ik zie iedereen om me heen redelijk makkelijk zwanger worden... en dat doet pijn! |
| 14/07/2008 @ 15:41 linda | Hey Bloemke, Ik zit nu echt middenin mijn ![]() periode. zit nu midden in mijn en dan is daar altijd het gat. Het gat waar ik iedere maand weer in val... Over twee weekjes gaan we op vakantie en daarna naar de gyn. Ik kan niet meer tegen die onzekerheid.. ![]() |
| 14/07/2008 @ 18:48 eagletje | Hoi allen, hier nog geen te zien. Wel regelmatig buikpijn alsof 'k ongesteld ga worden. Anders nergens last van (wel reuzehonger ). We zitten aan dag 40 momenteel, Heb wel begin dit jaar nog eens een cyclus van 42 gehad. Als er tegen donderdag nog geen zijn gaan we es opnieuw testen. Hopelijk blijven ze weg ...Aan iedereen en Zal ook een voor jullie branden ![]() |
| 16/07/2008 @ 20:26 bloemke ![]() | Hier is de ongi dus gekomen. Op naar ronde 15. |
| 17/07/2008 @ 09:17 linda | he bloemke ![]() . |
| 17/07/2008 @ 15:17 linda | Tja Maribel het is inderdaad erg lastig. Het stomme is dat je weet dat je positief moet blijven, maar dat dit af en toe heel erg moeilijk is. Dat klinkt goed!! Spannend hoor!! Kunnen ze dan al zeggen wanneer het dan ongeveer gaat komen?? Je houdt ons wel op de hoogte toch? Ben je zenuwachtig? Lijkt me toch wel heel erg raar zo'n bevalling.. |
| 17/07/2008 @ 18:41 linda | Jemig dat is wel heftig om elke dag te moeten spuiten. Tja wat ik zou doen. Ik weet het niet. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Hou je het nog wel een beetje vol? De laatste loodjes zijn erg zwaar denk ik zo. Zeker het slapen zal wel niet zo lekker meer gaan. Ik ben erg benieuwd... ook naar de naam . Is dat een gek idee dat dit echt de laatste dagen/ weken met z'n twee is? Lijkt me zelf namelijk erg gek. Al denk ik dat als je kindje eenmaal geboren is dat het lijkt alsof het nooit anders is geweest. Succes met de laatste loodjes |
| 21/07/2008 @ 11:19 linda | Hey Nóg geen vakantie hier. Ik ben de laatste zaken aan het afwerken. Donderdagmiddag is het dan eindelijk zover , eindelijk vakantie!! Zaterdag vertrekken we. Bloemke ik zal voor je Maribel succes!!! |
| 22/07/2008 @ 16:52 bloemke ![]() | Linda prettige vakantie. bloemke. |
| 24/07/2008 @ 08:10 linda | Hey dames, Dank je wel. We vertrekken zaterdag naar Mexico. We gaan daar de mayaroute doen door mexico, guatamala en belize. Gelukkig is dolly (orkaan) daar niet meer... maakte me nog wel even zorgen. Voor diegene die het eraan toe hebben, een hele fijne vakantie!! Liefs |
| 24/07/2008 @ 21:16 linda | Maribel heel veel succes met je bevalling. Als ik terug ben heb je vast een mooie . |
< vorige pagina | volgende pagina >

30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

testen is nogal vroeg voor een pos.resultaat.Dus wie weet...
Maribel
.
.
buien weer in alle hevigheid aanwezig.
voor jou en mij(en natuurlijk ook voor die andere die lang moeten wachten om hun droom waar te laten worden).
mogen zijn.
als cadeautje.
bloemke.
). We zitten aan dag 40 momenteel, Heb wel begin dit jaar nog eens een cyclus van 42 gehad. Als er tegen donderdag nog geen
...
. Kan er ook genoeg van meepraten, we zitten hier wat in hetzelfde schuitje meiden
.
een klein babymeisje in je armen houden mmmm
.Lucky girl
.
, eindelijk vakantie!! Zaterdag vertrekken we.