Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/07/2008 @ 17:17 Mie | Haai, Ha Helena, een verkwikkende vakantie in eigen land zit er tegenwoordig niet in he.. Hoewel, mijn ouders zitten in Frankrijk en die hebben ook geen goed weer. Echt om ziek van te worden. Ik denk dat Van Dijck bij mij vergeten was dat ik via ICSI zwanger ben geworden. Want bij de 1ste echo zei hij dat hij het pas op 12 weken met een beetje zekerheid kon zeggen. Enfin, die 12-weken echo gaf dus 2 januari aan, maar eigenlijk volg ik dan liever mijn PU-datum. Dan is het voor 5 januari. Maar ja, dat scheelt altijd maar een paar dagen he, wie weet beslist ie een maand vroeger of 2 weken later te komen.. Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor echo, moet dat dringend eens doen. Kga het toch maar op 20 weken houden, eigenlijk wil ik die zekerheid van het geslacht nog niet.. Flauw he. Ohja, we hebben de jongens ingelicht. Ze waren allebei enthousiast. Allez, voor zover dat op die leeftijd kan. Maar je kent dat, die kunnen dat nog niet concretiseren he. Het zou me niet verbazen als ze het al vergeten zijn Mwa, dat zal wel niet. Maar ze hebben al mee geluisterd naar de harttoon, dus ik denk wel dat ze klaar zijn om erin mee te groeien. Oef!Grts, Mie |
| 14/07/2008 @ 12:39 Mie | Ohlala Jamba, het begint nu wel heel erg af te korten! Ik kan geloven dat jij niet op snikkend zomerweer zit te wachten Hopelijk gaat de bevalling vlotjes. Ligt ze eigenlijk goed? Mijn zus moest voor haar tweede een keizersnede omdat het kindje in stuit lag..Ik houd vanaf nu 5 januari aan. Eerlijk gezegd, liever een dag later dan vroeger want ik hoop eigenlijk niet op een decemberkindje.. En de volgende keer ga ik nog eens tegen Van Dijck zeggen dat het een ICSI'ke is he, dan zal hij wel niet meer van datum switchen. Ja Karen, voor de 12weken echo heb ik ter plaatste ook snel een afspraak gemaakt, maar deze keer was er nog zoveel tijd tussen.. En misschien maar goed ook dat ik zijn berekening niet heb gevolgd, want hij zat er een paar weken naast. Ofwel gaat ie in augustus met verlof. Enfin, deze namiddag eens bellen. Helena, veel succes met de hystero! Dat ze de weg maar helemaal vrijmaken voor een geslaagd cryo'ke! Mie |
| 14/07/2008 @ 17:28 Kaatje ![]() | Bij mijn weten gaat van dijck einde juli begin aug op verlof. toen ik van daan beviel was hij net terug, lekker bruin!:-) Jamba, doet dat goed he, t zal ni lang meer duren!! |
| 15/07/2008 @ 13:38 Mie | Hai, Goed nieuws Jamba. Ik ben bang voor allerlei redenen dat ik keizersnede moet laten doen. Precies een voorgevoel.. Niet dat dat zo erg is, maar ik zou toch graag eens een kindje op de natuurlijke manier ter wereld brengen. En vermits het bij ons wrsch bij eentje blijft.. Enfin, ik hoop dat het bij jou als een fluitje van een cent gaat :-) Ik heb een afspraak voor 4 augustus, dan zou ik een dikke 18 weken zijn. Blijkbaar mag die 20 weken echo tussen de 18 en 22 weken, dus laat ons hopen dat het OK is.. Zoals ik het heb begrepen, was Van Dijck met verlof in de middelste weken van augustus, dus veel keuze had ik niet. Ach ja, het is maar zo. Ik heb voorlopig niet veel te klagen van zwangerschapskwalen. Van 6 tot 10 weken was ik een beetje misselijk, heel veel honger, slecht slapen, maar het viel nog mee. Maar sinds een paar weken voel ik me gewoon.. Wel héél veel afscheiding, veel pipi doen en soms van die rare kramperige gevoelens aan de zijkanten van mijn buik. Zal wel de bandenpijn zijn. Maar ik heb niet het gevoel dat er iets abnormaals bezig is.. Greets, Mie |
| 15/07/2008 @ 13:39 Mie | Oh ja, hoe was de controle Jamba? En de hystero van Helena? |
| 19/07/2008 @ 14:26 Mie | En Jamba, hoe gaat het nu? Loop je nog rond? Zeg, snel laten weten als je bent bevallen he! Kijk uit naar nieuws hoor. En naar de naam ![]() Klein vraagje. Ik heb sinds een paar dagen weer af en toe last van een soort menstruatiepijn. Het lijkt een beetje op die van in het begin, de pijn straalt vooral uit naar mijn onderrug. De kans zal wel reëel zijn dat het weer de baarmoeder is die uitzet. Nu las ik wel ergens dat het absoluut niet mag samengaan met harde buiken. Maar hoe herken je die eigenlijk? Ik heb namelijk ook wel last van een gevoelige baarmoeder. Ik bedoel: als ik op mijn onderbuik duw (iets boven het schaamhaar, waar de baarmoeder dus ligt), voelt dat wat gespannen/gevoelig. Echt pijnlijk zou ik het niet noemen. Zou dat normaal zijn? Dat je baarmoeder gevoelig is als je er op duwt? Of is dat een harde buik? Pffft, ja sorry hoor. Maar soms word ik toch weer eens ongerust.. Mie |
| 20/07/2008 @ 12:40 Mie | Howla Jamba, ge loopt nog rond haha. Ik duim ook voor u dat het snel mag komen hoor. Het gaat naar het schijnt mooi weer worden, dat is toch al opwekkender dan dat regenweer van nu.. Bedankt voor de antwoordjes allebei. Ik zat er toch wat mee. Inderdaad Jamba, ik luister ook regelmatig via de Angelsound, maar het hartje klopt telkens goed. In het begin moest ik lang zoeken, maar nu hoor ik hem meestal over mijn hele buik. Dan zal hij al wel goed gegroeid zijn. Maar ja, ik kan niet ontkennen dat ik uitkijk naar de volgende echo. Ik heb ook nog niks gevoeld, al moet dat wrsch nog komen. Ben nu pas 16 weken. Mja, wat jullie beschrijven, dat herken ik toch niet. Het is ook niet zo dat mijn buik keihard is, precies alleen dat de spieren in mijn onderbuik gespannen staan. Gisteravond had ik een filmpke gezien en toen ik na een paar uur opstond, begon mijn hele buik alle richtingen uit te trekken. Dat deed wel zeer. Maar als ik dan effe stap, gaat het beter. Ik vermoed dat het een combinatie van bandenpijn is (want aan de zijkanten voel ik inderdaad soms ook van die trekkende scheuten) en een gevoelige baarmoeder die uitzet. Hoe is het met de kindjes Kaatje? En Helena, hoe was de hysteroscopie? Wat zijn nu de verdere stappen? Zeg, hebben jullie nog iets van Sparrie gehoord? Mie |
| 21/07/2008 @ 23:09 Mie | Hahaha, schattig hoor, Daan. Dat is idd een geweldige leeftijd he, als ze zo beginnen te praten en echt dingen begrijpen. Dan stellen ze de wildste vragen. Soms ook wel heel verrassend om te merken dat ze echt nadenken over dingen.. Aha, de kleren zijn het net op. Dan zal ik snel maar eens langskomen zeker? Past het een van de volgende dagen? Zeg maar, normaal gezien heb ik elke d |
| 21/07/2008 @ 23:11 Mie | Ik was te snel, hier is ie volledig.. Hahaha, schattig hoor, Daan. Dat is idd een geweldige leeftijd he, als ze zo beginnen te praten en echt dingen begrijpen. Dan stellen ze de wildste vragen. Soms ook wel heel verrassend om te merken dat ze echt nadenken over dingen.. Aha, de kleren zijn het net op. Dan zal ik snel maar eens langskomen zeker? Past het een van de volgende dagen? Zeg maar, normaal gezien heb ik elke dag wel tijd. Geen uuuuren, want de jongens zijn hier. Maar ik wil de kindjes ook wel eens zien (heb trouwens iets voor hen), dus het zou ook best op een moment zijn dat ze niet liggen te slapen. Laat je iets weten? Gr, Mie |
| 21/07/2008 @ 23:19 Kaatje ![]() | hey mie, de donderdag heb ik niets gepland? als je ze wakker wilt zien, moet je in de voormiddag komen, in de namiddag doen ze allebei een dut. karen |
| 22/07/2008 @ 17:04 Mie | Kaatje, donderdag is goed hoor. Ik zal dan eens passeren in de voormiddag, dan kan ik ze eens goed zien in plaats van op foto ![]() Jamba, jaja, ze zeggen dat de eerste vaak (niet altijd) langer blijft zitten he. Nog een paar daagjes tandenbijten hehe. Of misschien niet, ik ken ook vrouwen die onmiddellijk heimwee hebben naar dat murmeltje in hun buik. Hier gaat het weer. Karen had gelijk, de ene dag gaat het beter dan de andere. Stilaan begin je toch ook 's morgens al een buik te zien en de baarmoedergroeipijnen zijn wat afgenomen. Misschien neemt die af en toe gewoon eens een spurtje. Gisteren dacht ik wel iets te voelen.. Ik was gaan winkelen in Delhaize, veel draaien en keren en rekken en bukken met de kar. En op een bepaald moment draai ik wat te hevig, voel een steekje aan de zijkant en twee seconden later een 'plofje' op ongeveer dezelfde plaats. Alsof er een ballon sprong in mijn buik. Nu, vandaag ben ik op hetzelfde moment in de douche gegaan, weer veel draaien en bukken en telkens ik mijn buik wat 'plooide', had ik weer het gevoel van een ballon waarin de lucht 'bewoog'. Nu, ik weet het niet, het is nooit als ik stilzit, dus misschien interpreteer ik het fout. Maar toch, onaangenaam is het niet ![]() Mie |
< vorige pagina | volgende pagina >

life leuven
Mwa, dat zal wel niet. Maar ze hebben al mee geluisterd naar de harttoon, dus ik denk wel dat ze klaar zijn om erin mee te groeien. Oef!

Hopelijk gaat de bevalling vlotjes. Ligt ze eigenlijk goed? Mijn zus moest voor haar tweede een keizersnede omdat het kindje in stuit lag..
ze zit hier blijkbaar goed.

mijn kindjes slapen tot 9u, dus eer ze dan gegeten hebben en aangekleed... hihi