[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/07/2008 @ 10:22 Ine | Hoi, Ik ben zwanger van een drieling, ze kunnen elk moment geboren worden. Ik lig al tijdje in ziekenhuis. Graag had ik geweten hoe jullie dat deden ivm geboortekaartjes? WIj zouden eens we rust hebben en de kindjes thuis zijn een babyborrel geven maar natuurlijk weten we nu nog niet hoe en wat. We zouden maar voor alles kijken eens we thuis zijn. Maar op het geboortekaartje zouden we wel al mee delen dat er babyborrel komt maar nog niet weten wanneer. Hebben jullie daar leuke tekstjes voor? Dank bij voorbaat Ine |
| 14/07/2008 @ 14:02 k'tje | Hey Loekie, veel sterkte! Hoe gaat het nu met Estelle? Ine: hoe ver ben je in de zwangerschap? Ik ga even meedenken over een tekstje, maar over het algemeen ben ik niet zo creatief. Maar ik doe m'n best.![]() ![]() K'tje |
| 15/07/2008 @ 13:26 | Oh Loekie, wat leuk!! Mijn dochtertje is op 34w geboren (ni te vergelijken met Estelle natuurlijk) en woog 2.065kg. Ik ben in St Augustinus (Antwerpen) bevallen, en daar is de regel: in de couveuse tot ze 2kg wegen. En vermits ze nog zou afvallen, moest ook zij in de couveuse. Ze is afgevallen tot 1.915kg en toen ze 6d 'oud' was, woog ze 2kg en mocht ze in een open bedje in de verwarmde kamer. Maar eerst had ze haar couveuse nog 'gedoopt'. Ze hing hélemaal vol. De verpleegster wou haar een proper pampertje geven, maar nog voor er een nieuw onder lag, deed ze een 'drukje'. Net toen ze uit de couveuse werd gehaald, kwam ik binnen. Ik kreeg haar dus onmiddellijk in m'n armen met de mededeling:" 't is me er eentje zene, nog snel haar couveuse bevuilen." Na de voeding, mocht ze dus in een open bedje liggen. En ik heb haar daar voor het eerst in mogen leggen. Zo'n fantastisch mooi moment! En 2w later mocht ze dan eindelijk naar huis.Ik hoop dat je kleine meid snel bijkomt, en goed leert zuigen, zodat ook jij van haar kan gaan genieten! Als je nood hebt om je verhaal eens te doen, dan mag je me altijd mailen! ![]() K'tje |
| 15/07/2008 @ 14:15 Loekie ![]() | Bij ons is de regel 1.5kg in verwarmd bedje. Een gewoon bedje weet ik eigenlijk niet. Ik veronderstel dat dat 2kg zal zijn. Loekie |
17/07/2008 @ 12:18 ![]() | Ine; Hoe gaat het nu met je ? Lukt het daar nog een beetje ? grtjs |
| 04/08/2008 @ 06:58 | hey ine, hoe is het met je meid??? dikke kus van mij en alexander! |
[Reageer]

geboortekaartjes bij prematuren

We zijn dan tijdens de ziekenhuisperiode nog naar de drukker en zo geweest. Achteraf ben ik wel blij zo. Dichte familie was met de telefoon op de hoogte gebracht en voor de rest wou ik niet te veel telefoons krijgen. Ik ging vooral veel naar het ziekenhuis. Bezoek wou ik ook nog niet graag. Thuis zat ik zonder baby (mensen willen dan op bezoek komen en er is geen kind, dat vond ik niet te doen) en in het ziekenhuis mogen ze toch maar achter glas door een klein ruitje eens kijken. Dus ik vond het best te wachten met de kaartjes tot we wat meer zekerheid hadden over wanneer hij naar huis zou mogen. Wij kenden toen andere ouders op neonatologie (ze hadden een tweeling) en zij hadden wel al kaartjes verstuurd met de datum van de babyborrel erop. Hun kindjes gingen echter niet snel genoeg vooruit en ze moesten langer in het ziekenhuis blijven, ze hebben mogen de datum verzetten van de babyborrel. Dat is ook niet leuk, he.
)
Maar ik doe m'n best.

Na de voeding, mocht ze dus in een open bedje liggen. En ik heb haar daar voor het eerst in mogen leggen. Zo'n fantastisch mooi moment!
En 2w later mocht ze dan eindelijk naar huis.