< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?
07/07/2008 @ 13:08

Online Status Bekijk profiel
Hoihoi,

Wentho, wat vervelend dat je een negatieve test hebt en dan geen menstr. En dat witverlies, heb ik ook voor ik ongesteld moet worden. Wie weet is het in aantocht.
Maar t zou ook maar zo kunnen dat je toch zwanger bent, en geeft de test het nog niet aan. Irritant he!

Nina, ook naar de volgende ronde dus.. balen meid!
Ik loop precies 1 dag achter op jou in de cyclus. Dus we zitten ongeveer gelijk!

Katrien, volgens mij is het zo dat als je temp. omhoog gaat na je eisprong en zo blijft je zwanger zou kunnen zijn. Dus het moet niet gaan zakken, dan is het positief!

Ik heb maar weer een voorraadje ovulatietesten ingeslaan, voor de zekerheid. Ik hoop zo op een pos. test volgende maand. Iedereen om me heen is zwanger en ik wil nu echt toch ook!!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:00
T-ke

Online Status Stuur bericht
Hello,

@ Nina: Super spijtig van de . Hopelijk is het de volgende ronde raak.

@ Whento: Nog nieuws?

@ Katrien: Ik heb geen benul van het temperaturen, dus weet niet of hij moet stijgen, dalen ...

@ Marianne: Hoe werkt zo'n ovulatietest eigenlijk? Ik denk dat ik vrij zeker iedere maand mijn eisprong goed voel, heeft het dan nog zin om zo'n test te gebruiken?

Hier verloopt alles goed. Er wordt volop geklust, en meer kunnen we toch niet doen he.

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 22:13

heej T-ke,

Als je er zeker van bent dat het je eisprong is wat je voelt, dan zou dat genoeg zijn toch? Je zou het voor de zekerheid kunnen doen, meer als bevestiging dat je gevoel goed zit. Zo'n test werd eigenlijk hetzelfde als een zwangerschapstest.

Ik had gister en eergister zo'n last van mijn buik, dat ik d8 dat ik mijn eisprong mss al had. En de ovulatietest gaf een lichtstreepje aan. Dat is dus eigenlijk negatief, maar mss komt het eraan. Dat zou dan wel veel vroeger zijn als de vorige maand.
Ik doe gewoon nu elke dag een test, dan weet ik het zeker.

Nou groetjes!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 08:07
Nina

T-ke je zou inderdaad ovaluatietesten kunnen gebruiken als extra zekerheid.
Ik ga deze maand ook beginnen met de testen. Ik voel mn eisprong soms wel, tenminste dat denk ik, maar ik wil nu echt zeker weten wanneer die is.
Marianne, dat zou wel erg vroeg zijn voor een eisprong he? Het kan natuurlijk wel. Maar goed dat je er ook ov.testen bij gebruikt.
Hoe is het eigenlijk met Wentho??

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 12:30
T-ke

Hello

Ik ga de ovulatietesten toch nog eventjes laten voor wat ze zijn. Moest het binnen een paar rondes nog niet gelukt zijn zal 'k er waarschijnlijk ook wel eens mee beginnen (zeg ik nu he, misschien heb ik er volgende maand al gehaald als het deze maand niet gelukt is)
Hier alles nog ok. enorm afgezien van mijn eisprong, serieus steken gehad(heb ik iedere maand, maar deze maand iets erger), en nu zo 'n raar gevoel in mijn onderbuik. Maarja, heb een paar dagen vrij, en dan hebt ge natuurlijk veel meer tijd om vanalles te voelen wat er normaal ook is, maar waar niet op gelet wordt he.

@ Marianne: Eisprong al gepasseerd? Of was het lichte streepje toch geen voorbode?

@ Whento: ?

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 13:19
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi allemaal,
Ik gebruik ook geen ovulatietesten. Denk dat m'n ei wel redelijk regelmatig komt en ik voel het meestal ook. Gewoon genoeg klussen in je groene dagen zal wel ok zijn zekers?

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 21:13

Hoihoi,

T-ke, ik heb tot nu toe nog alleen maar lichte streepjes gehad. Dus denk dat ik nog even moet wachten. Ook heb ik niet meer zo'n last van mijn buik, wat het dan wel was weet ik ook niet. Heb een raar lichaam
Wel makkelijk en fijn dat je je eisprong zo goed voelt!
Ik heb een collega gehad die dat ook zo had en die was binnen een maand zwanger. Ze wist zelfs de dag na haar eisprong dat ze zwanger was! We verklaarden haar voor gek, maar ze had wel gelijk.

Ik voel mijn eisprong soms ook, wel lichtjes. Maar kan wel merken dat het zover is. Nu alleen een keertje raak zijn!
Het doet me toch wel wat, al die zwangeren en zelf nog niet. Had van te voren niet gedacht dat ik dat bij de 2e ook zo zou hebben.

Hoe gaat het met de rest?
Wentho: ik ben ook nieuwsgierig!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 15:18
Katrien

Ff vanop vakantie: hiernog steeds geen en temp zelfs vandaag op 37...spannend!

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 08:23
Katrien

Vanop hotelkamer positieve test!!!
Streepje is wel lichter dan controle, maar heel duidelijk zichtbaar. Over'n weekje zal'k een foto van test online kunnen zetten.

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 09:04
Nina

Katrien gefeliciteerd met je !!
Wel heel speciaal zo op vakantie een positieve test te hebben!
Had je behalve de hogere temperatuur nog andere symptomen?

Marianne, dus toch nog geen eisprong gehad?
Ik ga morgen ovaluatietesten kopen, mn vruchtbare dagen staan voor de deur.

Succes iedereen!

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 13:35
T-ke

Katrien, een superdikke proficiat
Deze vakantie is er eentje om nooit meer te vergeten.

Nina, veel geluk met de ovulatietesten.

Marianne,je eisprong ondertussen al gehad, of nog steeds lichte streepjes.

Hier niks speciaals te voelen, dus...

Groetjes en geniet van het zonnetje
Ikke

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 19:29
Katrien

@ Nina: in feite wel nog symptomen ja...was al een hele week duizelig. En toen we zaterdag opreden had'k geen krampen wat'k normaal heb als'k ongesteld moet worden maar precies of vanbinnen m'n buik wat gekneed werd...deed geen pijn, maar vreemd. Dat is het blijven doen...ik zeg soms ook wel, precies het spelletje pac-man in m'n buik...

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 19:45

hoihoi,

Katrien, gefeliciteerd!! Super voor je!

Nee, ik heb nog geen eisprong gehad. Wel steeds lichte streepjes inderdaad, maar blijkbaar zegt dat niks. Dus wachten we het nog ff af.
Ik wil er niet teveel mee bezig zijn, maar dat valt zwaar.
Vind het echt moeilijk..

Groetjes!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 21:24
T-ke

Hey Marianne,

Idd, er niet veel mee bezig zijn is niet zo makkelijk. Lachte vroeger altijd met sommige mensen op de forumkes, die zaten te testen alvorens ze zwanger konden zijn, en die aan niks anders meer konden denken. Maar moet toegeven dat het ook nog moeilijk is om ergens anders aan te denken.
En overal wordt er wel weer iemand zwanger die je kent, en omdat bij ons niemand (op een paar vrienden en collega's na) weet dat we er dan eindelijk aan begonnen zijn, zijn er overal zo ellendige vragen (huisje af, wanneer komen nu de kindjes?) Dus ja leuk is anders natuurlijk.
Maarja, eens is het ook onze beurt he.

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 17:07

heej T-ke,

Die vragen zijn bij ons ook sinds een paar maanden.
Komt er nog geen 2e? Nog niet zwanger?
Alsof ik ga zeggen, nou we zijn er mee bezig..

Maar inderdaad onze tijd komt ook nog wel..
Maar geduldig zijn dan he..

Groetjes!

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 23:07
T-ke

Hey dames,

Marianne & Nina: Klussen geblazen!

Hier nog 4 daagjes spannend! Heb serieus steken in mijn onderbuik. Heb het normaal nooit, maarja, heb er ook nooit echt op gelet. Dus ga er gewoon van uit dat ik mijn regels ga krijgen. Dan kan het toch al niet te erg tegen vallen.

Nog iemand iets gehoord van Whento?

Katrien, nog aan't genieten op vakantie of al terug thuis?

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 11:00
Katrien

Hoi T-ke,

We zijn vannacht thuis gekomen.
Vandaag aan ouders vertellen !

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 12:43

Heej,

T-ke, spannend hoor! Hoop dat het goede voortekens zijn!

Katrien, vandaag vertellen.. beetje zenuwachtig?
Ik zag dat je ook al bijna 1 jaar getrouwd bent, wat een cadeau dan of niet? Leuk meid!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 13:56
T-ke

Hey Katrien,

Gaan ze verrast zijn? Of zat het er aan te komen?
Ze zullen vast superblij zijn.
Ga je het gewoon vertellen? Of heb je iets speciaals gemaakt, gekocht,...?
In ieder geval, heel veel plezier met het goede nieuws te vertellen.

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 14:19
Katrien

Hoi Marianne en T-ke,

Voor mijn ouders hadden we op vakantie een klein papflesje gekocht en heb er een papiertje ingestoken met 'proficiat oma en opa'. Ze wisten wel dat we bezig waren, maar hadden niet zo snel gehoopt natuurlijk. Natuurlijk alles vertellen en ene op gedronken, ikke wel niet...

Op zondagavond gaan we altijd bij m'n schoonouders eten. Dan komt het hele gezin samen. Vermits mijn schoonvader redelijk wat in ons huis gewerkt heeft hebben we een 'To do list' gemaakt voor hem: kinderkamer verven, bedje in elkaar zetten,... allemaal van die dingen. Ze zullen de hint wel snel doorhebben! Die vermoeden wel dat we bezig zijn en volgens mij denken ze dat we al zwanger zijn omdat'k geen alcohol meer dronk...maar nu dus echt!

We zijn volgende maand idd een jaar getrouwd Marianne...fijn hé!

Groetjes allemaal!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >