Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 18:29 Keun ![]() | idd gewoon wachten geblazen !! ![]() |
| 28/06/2008 @ 11:51 mupke ![]() | dames het is rustig hier. |
| 28/06/2008 @ 21:02 luckybird ![]() | Nog geen nieuws te melden hier.... |
| 29/06/2008 @ 11:03 Keun ![]() | van hieruit ook nog geen nieuws... mss buiten dat ik morgen eindelijk naar de gynaecoloog mag ![]() |
| 29/06/2008 @ 14:52 Muisje | Hi Keun! Ik las je profiel, lastig he zo moeten wachten op je ms, ik heb het nu toch ook al lastig! Wat bedoel je eigenlijk in je profiel dat het een voordeel is dat je niet immuun bent tegen toxoplasmose? Liefs ![]() |
| 29/06/2008 @ 19:20 Keun ![]() | gewoon het feit dat ik het al weet dat ik niet bestemd ben tegen toxoplasmose ![]() |
| 30/06/2008 @ 09:42 | hier ook geen nieuws, doe gewoon lekker mijn ding, lekker uitgaan en aan de drank en verder zien we het wel. Ga nergens rekening mee houden, dat schiet niet op.. Laterz |
| 02/07/2008 @ 21:54 | nou daar gaan we weer hoor, heb 4 dagen opgezette buik, last van me banden links en rechts.. en de hele week ben ik al misselijk pfff |
| 05/07/2008 @ 16:35 | zeg hoe zit dat eigenlijk als je een dag test voor je periode dat langskomt?Als je toch zwanger blijkt te zijn zal die test het de dag voor je ook zwanger aangeven of niet?xxx mij |
| 09/07/2008 @ 08:03 svb81 ![]() | Hey hey, Mijn NOD is alweer 12 juli ![]() Keun, ik ben blij dat de medicatie heeft aangeslaan, het werd eens tijd dat je verder kon hé ![]() Veel succes aan iedereen! |
| 09/07/2008 @ 09:44 | ja anders blijf je toch altijd op een punt zitten dat je het niet meer weet.. toch? Nou ik heb 2 testjes gedaan en mijn NOD zou 6 juli moeten zijn maar er is niets te zien hier. Geen en geen dus tzal wel weer .. hou niet van onregelmatigdheden. Ben helemaal van de leg en de tel kwijt.Over anderhalve week heb ik vakantie.. misschien dat er dan iets wonderbaarlijks kan gebeuren. We merken het vanzelf... Anybody already pregnant??? ![]() ![]() ![]() |
| 13/07/2008 @ 23:03 | ik had zoals de voorspelling was de 6e moeten worden, maar tot op heden nog niets... ik heb de 5e en 7e een test gedaan maar die was negatief. Heb verder geen test gedaan.. Ik ga de 19e op vakantie.. snap het niet.. zou ik nog een test moeten doen? xxx |
| 14/07/2008 @ 07:36 mupke ![]() | dames ik ben ![]() De kaarsjes blijven hier branden voor jullie!! Liefs lin |
| 14/07/2008 @ 09:39 | oooooooooowwwwww gefeliciteerd linda![]() kheb nergens last van dus vraag me af of ik nog wel een keertje zou testen...![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

april 2008 gestopt

langskomt?

dus tzal wel weer .. hou niet van onregelmatigdheden. Ben helemaal van de leg en de tel kwijt.
oooooooooowwwwww gefeliciteerd linda
kheb nergens last van dus vraag me af of ik nog wel een keertje zou testen...