< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwanger worden en diabetes

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwanger worden en diabetes
11/07/2008 @ 13:29
E.

Online Status Stuur bericht
Sijsje, nog even een supergoede reis gewenst! Geniet maar van Frankrijk met jullie drietjes! Naar welke streek gaan jullie?

Verder voel ik nog niets speciaals, dus het is gewoon nog eventjes afwachten.. Ik denk dat ik maandag test als ik tenminste nog niet ongesteld ben dan.

Wanneer moeten jullie (Inge en Sijsje dus) terug naar de gyn?

Groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 17:31
Sijsje

Online Status Bekijk profiel
Wij gaan naar de Dordogne. Eerst wilden we naar Bretagne, maar dat is oh zo duur! En ja, we kunnen best ons geld wat sparen voor als de baby er is. Hopen op mooi weer!

E., heel erg veel succes met testen (als het nodig zou zijn, maar ik hoop het van harte!).

Liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 19:03

Hoi dames,

E., voor jouw wordt het spannend!! Ik hoop echt op goed nieuws!

Sijsje, fijne vakantie gewenst!
Wij gaan in augustus voor een weekje naar Frankrijk (noord-frankrijk).
Een weekje camperen met de caravan.
We willen er dit jaar ook niet te veel centjes aan uit geven, maar knijpen er toch graag nog eens tussenuit.
Volgend jaar zal het al weer wat moeilijker worden hé.

E., ik moet de 17e terug naar de gyn. Volgende week donderdag.
Dan krijg ik een uitgebreide echo. Gaan we normaal gezien het geslacht enzo weten. Ze gingen ook een DVD maken geloof ik.

Ik kijk echt naar deze echo uit, want ik heb de laatste dagen zo'n naar gevoel. Weet zelf niet goed wat en hoe het komt, maar ik zal blij zijn dat ik donderdag zelf zie dat alles nog ok is.

E., hou ons op de hoogte hé!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 14:12
E.

Hallo,

Pff, kijk maar naar mijn banner.. Ik was gisteren enorm teleurgesteld, ik zag het even niet meer zitten, gelukkig was mijn man een grote steun! En volgende cyclus wordt dus hoogstwaarschijnlijk ook niets zonder medicatie, niets aan te doen he! Ik hoop alleen dat ik geen al te lange cyclus zal hebben.
Vrijdag naar de endocrinoloog zonder goed nieuws dan maar, hoewel toch een beetje, want ik heb vrijdag mijn waarde laten testen en ik sta nu op 6; voor mij de laagste waarde ooit.

Sijsje, ik hoop dat je aan het genieten bent in Frankrijk en dat het weer toch wat meevalt! Ben alvast benieuwd naar je reisverlagje..

Inge, heel veel succes bij de gyn donderdag, zal aan jou denken! Laat iets weten he. En binnenkort zal je de heerlijke schopjes voelen, dan ben je vanzelf heel wat geruster! Ben benieuwd naar de geslachten, maar ik weet niet meer of jij het aan ons ging verklappen?

Groetjes

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 21:35

E., balen seg!!
Vindt het zoooo jammer. veel sterkte hoor!
Fijn dat je ventje je zo steunt!!

De moed voor volgende cyclus nog niet opgeven hé, je weet maar nooit

Ik ben ook superbenieuwd naar de echo van donderdag.
Aan jullie wil ik het geslacht best vertellen hoor. Ik denk niet dat er veel zijn die ik ken die hier ook meelezen dus ..

Ik laat zeker wat horen.

Een mooie waarde hé, 6. Moet niet beter zijn.

Sijsje zal idd wel aan het genieten zijn nu.
Ben benieuwd hoe ze het daar heeft.

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:20
E.

Inge, ik wil je nog even heel veel succes wensen voor morgen, hopelijk alles in orde! Geniet van de uitgebreide echo. En ik ben zeker benieuwd naar de geslachten.. Laat iets weten he.

Hier gaat het ondertussen wat beter, we kunnen maar weer met frisse moed aan een nieuwe ronde beginnen he, al vind ik het nog steeds vervelend dat mijn gyn in verlof is, maar die man moet toch ook eens rusten zeker?
Vrijdag dus nog eens naar endocrinoloog, gelukkig is hij ook zo meelevend.

Sijsje zal inderdaad aan het genieten zijn, hopelijk valt het weer ook wat mee.

Groetjes

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 19:05

Hey E.,

Alles was dik in orde vandaag! De beebjes waren goed wakker, ze wilden niet stil liggen

Ze hebben de hartjes, hoofdjes, buikjes e.d. gecontroleerd.
Tot hiertoe verloopt alles naar wens.

Alleen konden ze (nu) niet zien of het een ééneiïge of tweeeiïge tweeling is, want het worden twee ......... jongetjes!
Ze zeiden ons dat we dus pas bij de geboorte zouden weten wat voor'n tweeling het is. Spannend hé!

Die jongetjes dat zit echt bij m'n ventje in de familie. Hij heeft zelf nog 2 broers, heeft enkel neven, en zijn neven die al kinderen hebben zijn ook allemaal jongens.
Mijn schoonmoeder zou dolgraag een meisje hebben, maar ze zal zeker en vast nu ook wel tevreden zijn. We gaan het ze in ieder geval niet vertellen.
Ze hebben nog een kans op een meisje hé, van m'n schoonbroertje. Hun kindje zal voor eind februari zijn.

Hoe is het nu met jouw? Hoe voel je jezelf?
Ik blijf nog altijd voor je !!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 21:09

de laatste tijd heb ik nogal veel last van hoge suikers. Ik kan soms blijven spuiten, maar toch wil hij maar niet zakken

De endocrinoloog heeft me wel gezegd dat ik onderhand meer insuline zou nodig hebben, misschien dat het nu zover is ??

Maak me er wel zorgen om...
Ben eens benieuwd naar mijn gemiddelde binnenkort. Zal wel een heel eind omhoog geschoten zijn.

Gebeurd het jullie wel eens? Constant hoge suikers en niets aan te doen precies ?

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 14:29
E.

Inge, super dat alles in orde was! Nu ben je gerustgesteld en het zal nu waarschijnlijk niet lang meer duren voor je je jongens zult voelen.. 2 jongetjes dus, heerlijk he? Ik wou vóór Louis altijd een meisje, maar ik vind een jongen nu zo leuk dat ik het niet erg zou vinden om er 2 te hebben..
Is je ventje ook blij met 2 jongens? Was hij mee op controle? 't Is inderdaad nog spannend of het nu een ééneiige of tweeeiige tweeling zal worden, gaan ze als 2 druppeltjes op elkaar gelijken of niet.. Het antwoord binnen de 20weken zeker..
Ik weet niet meer of je het al verteld hebt, maar worden dit ook direkt jullie laatste kindjes of komt er misschien nog een derde? Dan kan een meisje nog altijd he..

Wanneer moet je terug naar de endocrinoloog? Ik zou mij geen al te grote zorgen maken als de baby's het goed doen hoor, 't is inderdaad normaal dat je waarden sterk kunnen schommelen tijdens je zwangerschap! Ik heb nu geen last van hoge waarden, maar ik ben nu ook niet zwanger he, tijdens de zwangerschap van Louis heb ik ook geleidelijk aan mijn insuline moeten verhogen en dan nog bleef ik van die onverklaarbare hoge waarden hebben!

Met mij alles goed, ik ga straks nog naar de endocrinoloog, maar ik denk wel dat alles in orde is. Verder is het nog even afwachten hoe mijn cyclus deze keer al lopen, maar ik kijk weer hoopvol naar de toekomst!

Sijsje is al bijna aan het terugkeren zeker? Ik hoop dat ze genoten heeft!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 15:55

Hey E.,

Veel succes bij de endocrinoloog! Hou me op de hoogte

Ja, ik ben een beetje een panikeur als het daar op aankomt
Ik zou het verschrikkelijk vinden moesten bijv. de longetjes niet zo goed ontwikkeld zijn omdat ik geen goede suikerwaardes had...
Maar de endocrinoloog heeft me vorige keer ook gezegd dat ik niet zo freaky mocht doen , dus ...

We hadden altijd gezegd dat we 3 kindjes willen. dus ja, het kan nog hé, een meisje.
Mijn ventje is blij met de 2 jongens, maar moesten het nu 2 meisjes geweest zijn ook hoor.
Ik ben ook content hoor. En ja, nu is het afwachten of ze idd als 2 druppeltjes water op elkaar zullen gelijken of niet

7 augustus heb ik de volgende echo. Is al over 3 weekjes. Normaal moest het een weekje later zijn, maar dan zijn we net met vakantie.

Fijn te horen dat je er weer met zoveel moed tegenaan gaat!
Ik duim alvast voor je!

Sijsje zal idd bijna terug in het Belgiëlandje zijn denk ik.
Hopelijk viel het weer daar wat mee, want hier is het niks geweest hé

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 15:57

Oh ja,

Ik moet 30 juli terug op controle bij de endocrinoloog.
Ben eens benieuwd naar mijn resultaten..

Maar het stelt me toch gerust om te horen dat er bij jouw ook wel eens overklaarbare hoge waardes waren tijdens je zwangerschap.
Zo weet ik toch dat het niet direkt een probleem moet zijn hé.

Grtjs,

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 13:44
E.

Inge, ik begrijp dat je soms paniekeert, je wil het beste voor jullie kindjes he, maar je kunt maar je best doen en verder genieten van je zwangerschap! Hopelijk kan je endocrinoloog jou volgende week nog eens geruststellen!
Ah, jullie willen ook 3 kindjes, maar het kan ook weer een tweeling zijn de volgende keer he..

Sijsje, nog niet terug?

Hier alles goed, vrijdag naar de endocrinoloog geweest en hij was heel blij met mijn waarden, ik mag de insuline zelfs wat afbouwen! Hij hoopte dat ik nu echt eens snel zwanger word, hij heeft me in elk geval verzekerd dat ik onder begeleiding ben van de beste gyn hier in de streek..

Groetjes

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 18:27
Sijsje

Hey meiden,

Jawel hoor, ik ben terug! We kwamen zaterdag weer thuis, en enkele keren wilde ik al een bericht schrijven, maar er kwam telkens iets tussen. Wat lief dat jullie zo aan mij gedacht hebben!

Wij hebben het wel goed gehad op vakantie, lekker rustig aan gedaan. Het weer viel reuze mee, maar één dag echt regen gehad en een paar dagen mooi warm en zon. Het hotel was ook prima, alleen deden ze soms nogal moeilijk als ik geen rauw vlees wilde eten en iets anders vroeg. Best vervelend, want dan voel je je schuldig hoewel je alle recht hebt om iets anders te vragen in deze situatie. Ach ja, dat heeft onze vakantie niet verpest hoor!

E., wat goed dat je zo'n mooie waarde hebt. Ik baal wel samen met je dat het deze maand weer niks was, maar je staat toch al mooi geregeld voor als het wel lukt hé. Trouwens, het zou best wel iets kunnen worden zonder Clomid. Op een ander topic waar ik meeschrijf, is iemand zwanger die normaal ook Clomid neemt, maar ze werd zwanger door een natuurlijke eisprong. Het kan dus wel, mss dat je minder ermee bezig bent omdat je ervan uitgaat dat het toch niks wordt. En net dan kan het wel eens lukken denk ik... Ach ja, ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik hoop zo dat het voor jullie nou eindelijk ook opnieuw mag lukken!

Inge, wat leuk, twee kereltjes!!! Die gaan zo hard samen kunnen ravotten en kattekwaad uithalen, dat zal je zien. 't Is grappig, op andere topics zijn het ook allemaal jongens en bij m'n vriend in de familie zijn er ook veel meer jongens dan meisjes. Ik ben dus wel eens benieuwd, maar we moeten nog wachten tot eind augustus... Ik ben blij dat alles goed gaat met die twee ukjes, doe zo verder! Wat die suiker betreft, ik heb dat dus ook sinds een week ofzo. Meestal sta ik goed, maar soms opeens erg hoog (meer dan 200) en dan krijg ik het niet omlaag. En zonder dat ik iets anders doe hé, gewoon onverklaarbaar. Ik voel me hier ook best slecht bij, ik voel me ook schuldig tegenover m'n kindje. Ik hoop maar dat ik hem of haar niets aandoe hiermee. Klinkt mss overdreven, maar ik kan het niet onderdrukken. Ik wil dus maar zeggen dat ik ook denk dat het heel normaal is, en je endocrinoloog zal je wel aanspreken als het echt te erg wordt. Jij krijgt precies wel veel echo's, ik had er één met 12 weken en dan pas opnieuw met 21 weken. Ik hoor dat veel vrouwen rond 17 weken ook een echo hebben, maar bij ons in het ziekenhuis doen ze dat niet. Ik moet op 17 weken wel naar de HA voor naar het hartje te luisteren, maar daar weet je toch minder mee hé.

OK, zie dat ik al heel wat geschreven heb, zal maar eens aan het eten beginnen!

Veel liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 12:55

na zwangerschap?
hallo,

Ik ben 27 en heb sinds 94 type 1 diabetes. 7 maanden geleden ben ik bevallen van een dochter. Alles prima met haar.

Ikzelf had een insulinepomp en nu terug naar 4 spuiten. HGA1C vrij goed nu; 5,9 denk ik maar sinds enkele weken heel erg last van schommelingen. (Niet ziek, niets speciaals gegeten, insuline goed)

Heeft iemand van de bevallen dames ook last gehad van schommelingen na bevalling?

Het gaat bv om nuchtere waarden van boven 300, terwijl ik zeker niets heb gegegen voor slapengaan.

Endocrinoloog zegt vaak, onverklaarbare schommelingen, maar is toch lastig.

Ook lijkt het me alsof ik de waardes veel moeilijker naar beneden krijg?

Iemand raad?

tnx

Liske
Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 21:02

Hey Liske,

Welkom hier! Zoals je misschien al wel gezien hebt zijn we hier al een tijdje aan de praat.

Ik ben zwanger van onze eerste kindjes (tweeling), dus op dat gebied kan ik je geen raad,tips of uitleg geven.
Wel moet ik zeggen dat ik dat ook altijd heb gehad. Van die onverklaarbare hoge waardes, die soms maar niet naar beneden lijken te gaan.
Eerlijk gezegd heb ik al van bij het begin (nu bijna 13 jaar geleden) last gehad van schommelingen.

Mijn laatse waarde was 5,4, heel goed dus.

Wel merk ik dat ik nu meer en meer insuline nodig heb. Misschien dat je ons daar ook wat raad in kan geven (de verschillende fases waar je doorheen gaat wanneer je zwanger bent)

Ikzelf heb ook een insulinepomp. Echt handig vindt ik dat.
Hoe komt het dat je nu terug bent overgegaan op spuiten?

Sijsje, natuurlijk dat we aan je gedacht hebben!
Fijn dat de vakantie zo goed is meegevallen.
Vindt wel dat ze in het hotel niet lastig moeten doen wanneer iemand wat anders op zijn bord vraagt dan rauw vlees!
Er zijn zoveel mensen die dat niet (mogen) eten, om welke reden dan ook. Maar goed dat je toch telkens wat anders gekregen had, en dat je geen honger moest lijden

Lastig hé, die hoge, onverklaarbare waardes .. ik wordt er soms gek van! Ik maak mezelf dan zo ongerust (wat waarschijnlijk niet nodig is). Hoewel ik wel van mezelf weet dat ik m'n best doe hoor, maar ben nogal freaky op dat gebied.
Jammer dat jij er ook last van hebt, maar ergens wel een "geruststelling" te weten dat het niet enkel bij mij is. (is niet slecht bedoelt hé!)

E., willen jullie er ook drie? Misschien nu wel gelijk een tweeling
Ik in ieder geval nog altijd volop voor je!!

Oh ja, ik had jullie toch verteld van m'n schoonbroertje die zijn vriendinnetje had zwanger gemaakt he? Nu heb ik gehoord dat zij gisteren een bloeding heeft gehad. Nu weet ik er wel niet meer over, of het een erge bloeding was, eventuele oorzaak, ...
Maar fijn is dat voor hen natuurlijk niet.
Ik ben benieuwd hoe het daar verder gaat,
en ondertussen ben ik dolblij dat bij ons alles zo goed verloopt..

Grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 14:50
E.

Hallo,

Sijsje, inderdaad natuurlijk dat we aan jou gedacht hebben, gelukkig is de vakantie goed meegevallen! Wel spijtig dat ze wat moeilijk deden over rauw vlees, hadden ze nog nooit een zwangere in hun hotel gehad misschien?
Bedankt voor je bemoedigende woorden, ik zal geen valse hoop hebben deze maand hoor, ik ga ervan uit dat het niets wordt, maar toch zullen we "af en toe" wel klussen, en komt er een zwangerschap van, is het natuurlijk mooi meegenomen! Maar we forceren niets deze maand.
Het aantal echo's hangt wat af van je gyn ook, want er zijn er maar 3 officieel terugbetaald, wij hadden bij Louis gewoon om de 4 weken een echo, vond ik wel heel leuk!

Inge, wij willen inderdaad ook liefst 3 kindjes, maar het hangt er toch een beetje vanaf hoelang het nu nog duurt om zwanger te worden, want de klok tikt toch ondertussen verder.. (word dit jaar nog 32) Mijn man ziet een tweeling inderdaad goed zitten, ik ietsje minder..
Nog nieuws over je schoonbroer? Hoe vreemd de situatie ook is, je wenst natuurlijk niemand een miskraam toe. Maar jij hebt groot gelijk om te genieten van je goede zwangerschap, het is jullie zo gegund!!

Inge en Sijsje, niet te veel paniekeren over jullie hoge waarden he! Natuurlijk wil je het beste voor jullie baby's, maar stress is ook nergens voor nodig! Zoals al gezegd, ik had ook van die onverklaarbare hoge waarden, volgens de endocrinoloog volledig normaal, en ik heb toch een gezonde zoon ter wereld gebracht..

Liske, welkom erbij! Ik heb na mijn bevalling niet echt onverklaarbare hoge waarden gehad, dus ik kan je niet echt helpen, maar als je HbA1c waarde goed is en je endocrinoloog vindt het normaal, zou ik niet echt paniekeren? Bespreek het anders nog eens met je endocrinoloog, vertel hem/haar dat je je er ongerust in maakt. Kom hier gerust meebabbelen als je zin hebt!

Groetjes

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 15:35
Liske

hallo iedereen,

Tijdens de zwangerschap is het inderdaad normaal dat je alsmaar meer insuline nodig hebt ivm met de tegenwerkende zwangerschapshormonen, maar t is zo bizar dat ik nu, na 7 maanden, die schommelingen heb.

Ik moet wel zeggen dat ik ook altijd schommelaar ben geweest, maar ik maak me wel ongerust als ik plots blijk veel meer insuline nodig te hebben om net hetzemfde te eten...

Ik ben terug op spuiten gegaan omdat ik dit veel fijner vind. Ten eerste qua kledij en ten tweede ben ik vaak ongerust geweest en heb ik alles vervangen omdat mijn suikers soms begonnen te schommelen. Nu ja, misschien dat ik ooit terug overstap..

Een tweede zwangerschap zie ik nog helemaal niet zitten. Ben heel ziek geweest, veel testen owv diabetes en toch steeds weer die ongerustheid dat alles ok zou zijn met baby, en uiteraard heel veel doktersbezoeken..

Moedig zijn jullie!!

Groetjes

Liske
Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 17:45
kelly

Hey Dames,

Helemaal in het begin van dit forum heb ik een aantal keer met jullie gepraat. Dat is ondertussen al een hele tijd geleden en heb gezien dat bijna iedereen hier nu zwanger is. Alvast proficiat!

Zoals jullie nu zelf ondervinden is het best wel moeilijk om goed geregeld te staan tijdens de zwangerschap. Ik had ook vaak onverklaarde hoge waardes en schommelde ook steeds rond de 6, waar mijn dokter heel contect mee was.

Wel heb ik 1 vraagje. Krijgen jullie geen uitgebreide echo op +/- 21 à 22 weken? Ik ben door mijn gynecoloog doorverwezen naar het UZA voor een zeer uitgebreide echo. Op die echo wordt echt alles maar dan ook alles gecontroleerd. De bloedbanen, de orgaantjes, het hartje (er was zelfs een kindercardiologe bij). Normaal gezien kost deze echo veel geld (+/- 150 euro) maar als diabeet moet je praktisch niets betalen (9 euro). Deze echo is toch wel een hele geruststelling hoor (voor het geval er afwijkingen zouden zijn) en ik zou jullie deze echo aanraden om te doen of toch eens achter te vragen bij jullie gyneacoloog.

Ikzelf heb hem bij beide zwangerschappen laten doen. Op 21 weken doet de gyneacoloog ook wel een uitgebreide echo maar deze is toch niet hetzelfde.

Nog veel succes met jullie zwangerschappen!
Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 10:12

Hey dames,

Kelly, opnieuw welkom

Bij mij is wel een uitgebreide echo gebeurd, maar dan door de gyn zelf zoals je zelf al aangaf.
Hij heeft ook wel de hartkamertjes, hartjes e.d. gecontroleerd.
Over die hele uitgebreide echo is er tegen ons door niemand gesproken.

Naar welk ziekenhuis ben je geweest? En wie was je gyn?

Ja Liske,
er komt veel bij kijken hé, bij zwangerschap en diabetes.
Heb er ook al wel eens op gevloekt hoor, die verdomde suiker

Hier heb ik misschien het voordeel zwanger te zijn van een tweeling. Moet ik toch 1 x minder zwanger zijn

E., we duimen nog steeds voor jouw! De moed niet opgeven hoor.
In het begin was het wel even verschietachtig het nieuws van de tweeling, maar we konden ons daar beide al gauw goed mee vinden. Vinden het fantastisch nu

Sijsje,
Alles ok? Al weer een tijdje niet meer gehoord.

Wanneer moeten jullie eigenlijk weer op controle? (gyn/endocrinoloog)
Ik moet donderdag weer naar de endocrinoloog, en de week erop donderdag naar de gyn.

Geniet nog van het mooie weer!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 15:14
kelly

Hey Inge,

Ik ben uit het Antwerpse en ben bevallen in Klina/Brasschaat.

Bij mijn eerste zoontje werd ik gewoon doorverwezen door mijn eigen gynaecoloog voor zo'n speciale echo. Bij mijn 2 de mocht ik zelf kiezen. Omdat mijn eigen gynaecoloog 2 jaar geleden ook al betere apparatuur had dan 7 jaar geleden,kon hij zelf ook al redelijk wat nakijken. Toch heb ik zelf gekozen voor die speciale echo, kwestie van zekerheid te hebben. Bij de echo van 17 weken kon mijn dokter bv niet zien of mijn zoontje ev. een open ruggetje had, omdat de baby verkeerd lag. Daar kan men alles zien, hoe de baby ook ligt. Echt elk orgaantje wordt nagezien. Zo'n echo duurt ook ruim 40 min. Alles wordt gemeten en nagezien in detail. Daar heeft men bv gezien dat mijn zoontje zijn hartspier iets dikker was dan normaal (= max 3 mm en het zijne was 4mm). Nu dit komt wel vaker voor en normaliseert zich in vele gevallen na de geboorte. Na de geboorte is dan ook een echo van zijn hartje gemaakt en alles was normaal.

Ik ben in het UZA geweest. Weet de specifieke naam van de echo nu niet meer maar als je belt voor een afspraak en je zegt erbij dat je diabetes hebt, weet men wel wat je bedoelt. Voordeel is ook dat eigenlijk alles wordt terugbetaald vanwege de diabetes (Toch 1 voordeel dat je hebt tijdens de zwangerschap, zoals ik al zei is die echo normaal gezien nog al duur)

Misschien kan je het bij een volgend bezoek aan de gyn eens vragen? In ieder geval nog veel succes tijdens jullie zwangerschap. Het is een moeilijke tijd voor diabeten, dat hebben de meeste hier al ondervonden.

Groetjes aan iedereen en ik kom hier regelmatig kijken hoe het jullie vergaat!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >