Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 07:49 joke vleugels ![]() | katrien: nog een late proficiat met je huwelijksverjaardag ! Hier is alles in orde! groetjes |
| 08/07/2008 @ 11:54 lente ![]() | katrien: je hebt er precies echt van genoten gisteren, fijn seg! groetjes aan iedereen, ik heb geen nieuws te melden. |
| 10/07/2008 @ 16:55 | Hey Heidi! Ik stelde ons mama net hetzelfde voor vandaag! Normaal gezien, als het droog blijft, gaan we morgen namiddag wel even naar Balen, er zou ook kinderanimatie voorzien zijn... Wie weet kom ik je wel tegen? Wij zullen pas na 14u gaan denk ik, want ik moet nog werken tot 12.30u, daarna naar huis rijden, eten, enz... Wie weet, als het zonnetje schijnt (of als het droog blijft), tot morgen misschien? Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 11/07/2008 @ 10:44 lente ![]() | katrien: nog mijn felicitaties voor je papa! |
| 15/07/2008 @ 10:57 joke vleugels ![]() | katrien: geniet van je vakantie !!! |
| 15/07/2008 @ 20:25 lente ![]() | fijne vakantie katrien! karen: jij ook een fijne vakantie he, jij trekt er dus op uit! geniet ervan! joke: is vincent koortsvrij vandaag? voor de rest hier geen nieuws. |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

De verrassing die Mark voor mij had was 2 uurtjes ontspannen in een privé sauna. Daarna de kindjes gaan ophalen, en nog een gezellig dagje gewinkeld in de Ikea. We hebben nieuwe zeteltjes gekocht voor in de veranda. Mijn lieve schat heeft ze gisterenavond nog ineengezet toen ik ging fitnessen met m'n vriendin. Heel leuk om thuis te komen in een mooi opgeruimde veranda mét nieuwe zeteltjes 
erg he