[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/07/2008 @ 09:07 DOMI ![]() | Hoi allemaal, Zoals de titel al zegt, kan men een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in het bloed opsporen ????? Alvast bedankt voor jullie reacties groetjes |
| 15/07/2008 @ 16:31 DOMI ![]() | Hoi Eefken, Bedankt voor je reactie. Mag ik vragen hoever ja dan al was als ze ontdenkt hebben dat het een BBZ was ? groetjes |
| 23/07/2008 @ 14:22 Steffie | Hoe kan je vrij vroeg weten dat je een bbz hebt? Mijn hcg stond gisteren op 5 weken op 6000. Heel goed zei de huisarts maar om de een of andere reden maak ik me ongerust over een bbz... Op de ene website lees ik dat het hcg dan trager stijgt, klopt dat? Op andere websites lees ik dan dat er superhoge hcg-waarden gevonden worden vb op 5 weken. Mijn eisprong was rechts en ik voel af en toe steekjes (eerder tintelingen) rechts. Geen bloedverlies maar toch voel ik me niet gerust... Ook werkt mijn rug wat tegen als ik lang recht staan, vnl rechts. Ik ben wel ooit van de trap gevallen en toen naar de kinesist gemoeten. Ik had vorige maand nog maar een mk dus ik hoop echt dat alles goed gaat deze keer... Ik voel me ongerust… |
| 23/07/2008 @ 15:50 Steffie | Iemand? |
[Reageer]

kan men BBZ in het bloed opsporen ?