< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het EK Voetbal en zwanger worden...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het EK Voetbal en zwanger worden...
13/07/2008 @ 19:40
wij samen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
donnie en freeke hoe is het?

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 21:29

hey divinia,

Wat spannend morgen! Zou die neuroloog ook gelijk kunnen checken of je misschien zwanger bent ivm de medicijnen?
Hier alles goed! heb super veel energie de hele dag dus kan lekker veel doen en ukkie in mijn buik gaan we volgende week al zien! Ben zooo benieuwd of het misschien wel ukkies zijn en of alles goed is.
Red je het nog een beetje of is de drang om zwanger te worden nog grote geworden?

En donnie trek jij het nog een beetje?
Ik vind het zo raar dat ik nu al wel zwanger ben en jullie niet! Voelt echt oneerlijk!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 09:42
wij samen

freeke
ik had ook graag zwanger willen zijn op een ander form is er weer een zwanger en dan denk ik wel van shit waarom ik niet
maar je moet je echt niet schuldig voellen hoor.
fijn dat alles goed met je gaat wanneer heb je de echo van ukkie.
ik ga zo naar de dokter en dan ga ik hem gewoon veel vragen stellen en dan zien we het wel wat hij zegt en als hij zegt je moet dan pak ik ze aan maar slik ze niet.

ik ga dr nu snel vandoor xxx divinia

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 12:53
wij samen

daar ben ik weer
ik hoef geen medicijnen nu nog niet maar als ik weer aanvallen ga krijgen dan wel.
ik vertelde dat we graag een kindje wilden en toen zei hij ook van ja dan is het een ander verhaal.
ik moest wel gelijk bloed laten prikken en aangezien ik daaar niet tegen kan viel ik dus flauw beetje jammer maarja ik had het wel tegen haar gezecht en mocht daarom ook gaan liggen.

hoe is het met jullie?
ik nog niet og maar ik voel of het lijkt wel dat het er aan komt.

xxx divinia

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:35
wij samen

halloa
ik heb om 18.00 getest en nu had ik een heel heeel heeeell licht roze streepje.
maar nu ben ik net naar de wc geweest en bij het afvegen had ik heel licht roze slijm nu weet ik het niet meer hoor.

donnie net toen ik je aan de tel had dat gevoel was echt niet normaal ik bibberde me buik draaide ik voelde me onwijs blij maar tog ook nog afwachtend omdat ik een dikke vette streep wil zien.
ga morgen ochtend vroeg weer testen.
gister morgen had ik een temp van 36.5 dat was om half 8
vandaag heb ik rond 9uur getest eerder vroeger dan later en toen had ik 37.0 hij houdt tijdens je ms tog langer lager?????

groetjes divinia

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 07:59
wij samen

meiden
heb weer een licht + test ben ik nou wel of niet zwanger?
heb gister avond even een tampon in gehad had wel oud bloed heb geen idee wat dat zegt komt het er nog aan (og).
heb nog steeds vlinders moet straks gaan werken hihih ken nog leuk worden nu wil ik helemaal alles gaan kopen hahhaha.
hoop niet dat ze wat zullen merken als ik tog zwanger ben wil eigenlijk een dikke streep.

xxx divinia

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 10:06

Hey hey Denk eraan he als je geen HCG in je bloed had dan had je helemaal geen streep!! Ik zou morgen gewoon nog een testje doen of vandaag even langs de huisarts gaan dan heb meer zekerheid. Ik zat ook te wachten op een dikke streep hoor hahaha. Dunne streep is net zo goed weet zeker dat je zwanger bent!! Ik duim voor je divinia!
Donnie hoest bij jou? Al in de test fase?

Veel liefs Freeke

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 22:00
wij samen

ik denk dat ik een afspraak maak voor vrijdag en anders voor maandag
baal eigenlijk wel want heb bij de neuroloog ook bloed laten prikken maar dan voor epilepsie onderzoek en nu zal je zien dat ik nog een keer moet bbrrrr

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 20:52

De huisarts prikt over het algemeen geen bloed maar maakt gebruik van een urine test maar dan een duidelijkere dan de huistest. Hij kan je gewoon een duidelijke uitslag geven. Zag trouwens wel dat je je banner al hebt veranderd. betekent dat dat je meer nieuws hebt? Ga je er toch vanuit of was de test vandaag heel dik?

Hier veellast van kwaaltjes, heel moe en last van mij buik. Sinds gister ook misselijk en overgeven! BALEN! Maarja hoort erbij en gaat vanzelf weer voorbij.

Liefs Freeke

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:21
wij samen

heej freeke
mijn test was al iets dikker dan de dag er voor je ziet hem elke dag dikker worden.
ik heb af en toe wat steken verder nergens last meer van.

ik hoop echt dat ik niet misselijk wordt hoop dat het bij jou snel over is.
moet je dan bij de huisarts plassen ofzo??

groetjes divinia

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 09:53

dan is het zeker zo! nogmaals gefeliciteerd meid! meestal moet je een potje met urine meenemen. die kun je kopen/halen bij een apotheek. Is ook wel handig voor als je bij de verloskundige urine moet laten testen.
Ga je trouwens meedoen met moeders voor moeders? Als je je aanmeld voor de 6de week krijg je ook nog een extra foto lijstje en je kan kiezen tussen een dvd over de ontwikkeling van een baby, een serviesje ( beker, bord en kom) of een boek ik en mijn baby. En ze doen ook nog een extra zwangerschapstest. IK doe nou ook mee en is helemaal niet zo veel werk. Je helpt er wel veel mensen mee.

Ik hoop ook dat jij je niet misselijk gaat voelen is echt heel vervelend maar weet uit ervaring dat je het zodra het voorbij is gelijk weer vergeten bent. is maar zo'n klein stukje van je zwangerschap! Wat vond je ventje eigenlijk van het nieuws?
liefs Freeke

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 10:07
wij samen

moeders voor moeders klinkt wel leuk stuur me anders effe een mailtje met wat ik dan allemaal moet doen.
ik ga er zelf nu ook steeds meer ingeloven dan het echt zo is.
vanavond een feestje bij mijn vader en zijn vriendin ze hebben een huis gekocht maar ik ben bang dat ik mijn mond niet kan houden pppfff.
mijn vriend vondt het echt leuk ik had zelf een doosje gemaakt en die daarna met vingerverf geverft en daar een speen in gedaan met papa is the best.
eerst keek hij er alleen maar naar en had echt zo iets van wat moet ik dr mee toen ik hem vroeg van snap je het nou was zijn antwoordt BEN JE ZWANGER???? echt heel leuk en toen we het tegen mijn broertje gingen vertellen pakte hij me beed en zag ik tot stiekum een paar traantjes toen ik me omdraaide.

ik moet om 12uur gaan werken. was gister om 4uur morgens al wakker en kon toen pas weer om 8uur slapen ben om 9uur weer wakker gebeld echt vreselijk had zn last van maagzuur.
en nu heb ik geslapen van half 12 tot half 10 heerlijk heb alleen last van me nek hihihi.

hoe is het verder met jou??

groetjes divinia

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 15:20

Je kan je gewoon via internet aanmelden. Als je gaat naar de site van moeders voor moeders ( http://www.moedersvoormoeders.nl) dan bellen ze jou terug voor een afspraak echt heel makkelijk.

Je mag als je zwanger bent trouwens gewoon rennie's gebruiken, Ik had dat bij celine pas door toen ik al 36 weken was. Die dingen helpen super tegen maagzuur en smaken ook best redelijk, Ik had dan wel pepermunt. Kaneel lijkt me echt goor!!

Hier alles best mijn buik is wel keihard! En best zichtbaar pff hopelijk geen tweeling hahaha had er zelfs over gedroomt en dan nu die buik zo, jeetje dat word ook wat hahaha nouja gelukkig woensdag al de eerste afspraak en gelijk de eerste echo! Spannend!

Wel leuk he zo samen zwanger! Mis alleen Donnie nog? Weet jij waar ze is gebleven? Zie haar hier nooit meer.

Liefs Freeke

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 16:36
wij samen

heej
oke dan ga ik rennies proberen.
donnie spreek ik nog vaak op msn daar ben je ook nooit.
ga jij het oude kamertje gebruiken en wat ga je allemaal kopen en heb je al?
ik zou ook al een echo willen lijkt me echt leuk.
vanaf wanneer hoor je het hardtje kloppen???

groetjes divinia

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 11:39
wij samen

het is en blijft hier ook wel erg rustig waar zijn jullie??/

ik heb op 6-08-08 een afspraak bij de gyn

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 09:09
Donnie

Hi dames,

het is even geleden dat ik hier ben geweest. Ben blij te lezen dat het zo goed met jullie gaat! De eerste echo's komen in zicht!

Ik heb van de dokter Primolut gekregen omdat ik na 70 dagen mijn regels nog niet heb gehad. Ik wacht nog steeds... hopelijk komen ze snel.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik het soms nog moeilijk heb met het kindje dat ik niet heb mogen krijgen, en omdat jullie nu samen zwanger zijn wil ik jullie geklets niet bederven met mijn verdriet. Soms vind ik het ook gewoon heel moeilijk om over echo's en buikjes te lezen. Hopelijk begrijpen jullie dit... Ik kom veel minder op het forum, ik moet het even loslaten tot mijn lichaam weer zelf de dingen doet die ze moet doen.

Liefs en een knuffel!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 11:16
wij samen

heej lieve donnie
ik begrijp heel goed dat je je nog het nog steeds erg moeilijk vindt dat je kindje niet bij jou in je buikje mocht blijven.
en dat wij nu zwanger zijn betekend niet dat we er niet voor jou willen zijn je hebt mij oko heel erg goed gesteund en ik wil niet dat je nu weg blijft je moet gewoon terug komen als je je goed voelt.
en er tog over praten dat is beter dan het weg stoppen en stel dat dit niet goed gaat ik heb geen idee wat ik moet voellen en het zelfde dat ik niet wist wat ik moest voellen als ik zwanger was en dat heb jij me geleerd meis en daar ben ik supper blij mee.

owja wil je die testen nog hebben??
ik stuur ze graag naar je op hoor.

heel veel liefs divin

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 15:07
wij samen

heej halloa
gister mijn eerste echo gehad was echt supper leuk om ons kleine ukkie te zien en het hartje te zien kloppen had wel een inwendige echo.
maar het was zooo mooi het zag er allemaal goed uit en hij was al 6,5 mm groot hihihihi

spreek jullie hoop ik snel

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 13:28
wij samen

nou donnie ik heb op verschillende manieren contact geprobeert te maken met freeke maar helaas ze reageerd nergens op

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 09:18
l6vedevil

Op de een of andere manier heb ik gelukkig dit topicje weer gevonden. We hebben een hele rare tijd achter de rug met veel emotionele gebeurtenissen. Ik hoop dat jullie ook nog bij dit forum kunnen komen.
Hoe gaat het met jullie?

Liefs Freeke
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]