< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
14/07/2008 @ 12:39
sjattieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
M Hopelijk gaat het snel beter met de kleine laurine, want ziek zijn op vakantie is niet echt leuk hé!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:25
Claudia

Anntje wij zouden toch niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden doordat mijn man iets minder zaadjes heeft enm ik vijandig slijm...

oei hoop dat laurine echt snel beter wordt..

hier constant lichte steekjes etc pfff zal dat ook wel bij lucas gehad hebben maar vind het elke keer weer eng... kan nu al de klok omijken naar de 12 weken.....

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:10
sjattieke

wat fijn dat het dan toch gelukt is!!!!! geniet er van meid!!

Hier ziet het er naar uit dat we ook de natuurlijke manier deze keer weer kunnen vergeten, want na 7 maanden zonder pil (heb nooit pil terug beginnen nemen) is er nog geen enkele maand een teken geweest ... Maar we zien wel, ben nog niet van zin om terug aan de clomid ed te beginnen.

groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:31
M.

hoi dames,

kom sne afscheid nemen want denk dat ik niet veel tijd meer zal hebben vandaag
moet nog verder inpakken en boodschappen doen en met een ziek in huis is t niet evident
t zal dus tot binnen een week of 2 zijn
geniet maar allemaal van t verlof en tot dan

claudia, geniet er maar lekker van

sjattieke, willen jullie al gauw een 2e kindje dan?

groetjes

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 10:58
Claudia

oei anntje dat is idd balen .. maar het kan wel een jaar duren voor je ongi komt heb ik gehoord.. dus wie weet.. ik hoop in ieder geval dat je lichaam deze keer gaat meewerken....

M geniet van de vakantie!!!

hier kijk ik de klok vooruit naar de 12 weken grens.. haha en dat duurt nog zooo lang.. ben weer zo bang dta het fout gaat... maar ik moet vertrouwen hebben he...

reb alles goed daar???

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:22
sjattieke

oei claudia, ik heb me wat ongelukkig uitgedrukt denk ik, ik heb wel al mijn gehad hoor, ze zijn zelfs redelijk regelmatig ... 35 dagen ongeveer ... maar ik bedoelde dat er nog geen enkele maand teken was van een nieuw ... niet dat het moet hoor, maar het mag

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 10:16
Claudia

oh anntje gelukkig dan wel een regelmatige cyclus.. die was hier ver te zoeken.... vandaar dat ik afgelopen maand ook getempt had en zo wist wanneer ik ongi moest worden... maarre zijn jullie er dan wel echt voor aan het gaan.... of zien jullie het wel... ik had meer zoiets van we zien wel maar je hebt toch elke keer de hoop ...

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 17:59
sjattieke

Echt voor aant gaan is een veel gezegd ... eerder we zien wel wanneer de natuur ons gunstig is ... Tis al niet evident voor ons om zwanger te raken, ik heb pco en kenneth zijn zaadjes zijn niet talrijk alee jawel maar het duurt langer voor er genoeg goeie aangemaakt zijn, en we vrijen teveel kenneth heeft amper goed zaad op een doordeweekse test, maar als hij 4 dagen niet klaarkomt dan is alles dik in orde ...

Maareuh ik ben ondertussen wel al 4 dagen overtijd ... maar ik heb nog niets getest of zo zenne, aangezien ik normaal gezien geen regelmatige cyclus hoor te hebben verwonderde het me ook dat ik nu ineens redelijk regelmatig was.

Trare is wel dat ik toen ik stopte met mijn pil ben ik ook enkele maanden regelmatig geweest (tussen 28 en 35 dagen ook) en dan ineens niet meer, en het werd al langer hoe langer ... op een keer 70 dagen!!

Dus ik verwacht nu ook eerder zoiets ... als ik deze week ze niet krijg zal ik wel eens testen, maar kvoel nix speciaals eigenlijk ... ook het vloeiende gevoel dat ik had toen ik net zwanger was heb ik ook niet ...

ik zou het zeker niet erg vinden, ik heb maar 1 reden dat ik nog zou willen wachten, miojn gewicht, ik ben niet groot en draag nog 7 kilo mee van onze pieter ... die had er er liever eerst nog af gekregen, ma we zien wel ...

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 22:22
reb

even vlug hier!
Nog altijg geen kindje in mijn armen, nog eventjes geduld!

heb niet echt grondig bijgelezen, maar denk wel dat alles goed gaat hier met iedereen! Wel lang geleden dat we nog iets van Neleken hebben gehoord... alles ok meid??

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 09:30
reb

iedereen op vakantie?
ik ben nog steeds aan het wachten

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 09:03
Claudia

hier idd vakantie dus ben niet zoveel op de computer omdat mannetje ook vakantie heeft...

reb ben benieuwd wanneer je gaat bevallen... hoop voor jou wel snel maar ook dat het wat koeler is....

hier alles in orde.. nog wachtten tot dinsdag en dan de eerste echo!!! tja krijg nu al mijn broeken niet dicht.. mijn hemel zeg en de vorige keer was dta pas rond de 16de week....

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 10:24
M.

hoihoi,

wij zijn ook terug van verlof, t zit er weer op!
t is heel goed meegevallen deze keer, beter dan Barcelona
dankzij de airco op de kamer was het s avonds doenbaar om te slapen voor zowel Laurine als ons
voor de rest was het weer ook goed, rond de 30 graden maar dragelijk
ook een goed hotel, lekker eten, vriendelijke mensen
we zijn veel gaan wandelen, ook een paar marktjes gedaan, lekker gaan eten,...
en voor de rest gewoon lekker relaxen, lezen en genieten van ons
normaal is Laurine geen zo'n grote eter maar amaai de pasta valt precies in de smaak,eten dat ze deed, niet te doen
ze kan ook al een paar nieuwe dingen: ze zegt 'choi' (weet niet hoe je t schrijft in t italiaans), doet mooi bravo, drinkt haar melk helemaal alleen en begint zowat aan de hand te stappen
ongeloofelijk hoe snel ze veranderen op zo'n korte tijd!
maandag moet men man al terug aan t werk maar ik ben gelukkig nog een weekje thuis

reb, ik zie dat je nog niet bevallen bent, spannend zeg
zeker iets laten weten als t zover is hé!

claudia, je telt al af naar je gynbezoekje zeker?

sjattieke, je moet het dan zo zien hé, als je nu terug zwanger geraakt, hoef je niet meer te kijken naar die kilotjes over en dan kun je ze nadien allemaal in 1 keer kwijtspelen en hoef je t geen 2 keer te doen

ga jullie laten, snel nog even een wasje buiten hangen

groetjes

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 12:29
sjattieke

M toffe redenering van jou :) Amaai jullie kleine meid kan plots veel :)

Ik verschoot dit weekend nogal van een meisje dat ik ken... ze is op haar laatste dagen en is 30 kilo bijgekomen... das nu wel niet iets teveel voor mij zenne ... Ze was zich ook al zorgen aan het maken om alles er terug af te krijgen, maar ze kon gewoon niet stoppen met eten ... we waren een het bbq'en, ze kwam aan met bokes in de hand met speculaaspaste, heeft dan giganisch veel chips gegeten, dan het meeste vlees, zelfs de mannen hebben forfait moeten geven. Daarna is ze naar de gyn gereden en toen ze terug kwam was ze al terug bokes aan het eten, en erna nog cake :)

Reb, succes voor de komende dagen!!!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:35
M.

reb, jij bent nu vast wel al bevallen hé
ben benieuwd naar je verhaal en foto's hoor!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 20:45
Claudia

denk idd dat ze bevallen is want we hebben niets meer gehoord....

hier vandaag de echo en alles is zover in orde.. We hadden wel een hele botte echosopiste... meer als gefeliciteerd kwam er niet uit.. ook vertelde ze verder niets en het kloppende hartje hebben we maar heel even kunnen zien...ze dachten even dat het er twee waren maae bleek toch niet zo te zijn....maar goed wij hebben de frummel gezien en ik ben zelfs al een weekje verder.. snap ik eigenlijk niet omdat ik temperatuurde maar goed... nu dus nog maar 4 weekjes voor de 12 weken om zijn.. 4 september de volgende echo...

verder eet lucas al een paar daagjes slechter.. hij eet wel alles maar van alles maar de helft.. dus een halve boterham/ bord pap/ warm eten.. alleen de bv lijkt hetzelfde (qua tijd dat hij drinkt) en ik was nu net van plan om te gaan afbouwen.. vraag me af waar het aan ligt maar ik wacht maar even met afbouwen tot hij weer normaal eer... hebben jullie dit ook gehad rond de 10 maanden???

anntje wat zijn bokes????

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 14:09
M.

hey claudia, fijn dat jullie de ech gehad hebben en jullie kleine schat hebben kunnen zien
wel jammer dat de echosopiste zo onvriendelijk was
is dat trouwens niet de gyn die de echo doet bij jullie?
fijn dat je al begin september terug mag gaan
ik weet nu niet meer precies of het rond 10 maand was maar weet dat Laurine ook een moeilijke periode heeft gehad met eten
nuja, t is altijd al een kleine eter geweest maar t viel toen ook op dat ze maar de helft of soms nog minder wou eten
ik ga haar dan meestal gewoon terug melk omdat ze dan iets binnen had
oja bokes zijn boterhammen

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 11:59
reb

idd meiden!
bevallen 's morgen op 4/08 van een prachtige dochter Mona. 3.100kg 49.5cm!! net thuis, hopelijk vinden we snel onze draai
kom later nog wel eens langs

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:51
M.

reb, een heel dikke proficiat met jullie
mooie naam trouwens
kijk al uit naar je bevallingsverhaal en foto's van je klein meid
hoe reageert Floor op haar zusje?
geniet er maar van

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 18:41
Claudia

gefeliciteerd en een hele leuke naam!!!

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 18:45
Sabientje

Reb, gefeliciteerd, meid! En mooie naam, zeg!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >