[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/07/2008 @ 17:18 Emma | Hoi Allemaal, ik lees al een tijdje mee op dit forum omdat mijn man en ik een wens hebben voor nog een kindje. We hebben al 2 dochters en een zoon en hebben de keus om voor een vierde te gaan wat voor ons uitgeschoven. (oa ivm bekkenklachten) Nu zijn we er echt wel klaar voor maar zie ik er een beetje tegenop om mijn mirena te laten verwijderen. Ik heb het gevoel verantwoording te moeten afleggen dat ik na 3 gezonde kindjes nog een kleintje wil. Onzin natuurlijk maar het speelt wel in mijn hoofd. Herkennen jullie dit een beetje? Het zou al fijn zijn te weten dat ik niet de enige ben ! |
| 15/07/2008 @ 16:50 Emma | Bedankt voor jullie reacties. Gelukkig is het voor een aantal wel herkenbaar. We zijn er samen echt wel uit dat er nog een kleintje bij zal komen. Ik zal vanavond eens met mijn man om tafel wanneer ik de afspraak zal maken. Nu we er toch klaar voor zijn wil ik eigenlijk ook dat het zo snel mogelijk kan gebeuren .En jullie hebben gelijk, ik hoef natuurlijk geen verantwoording af te leggen, het is onze keuze (en dan blijft het toch in je achterhoofd hangen....). Ik heb er nu wel weer heel veel zin in !Groetjes Emma |
| 17/07/2008 @ 00:23 Elke ![]() | jippie! Proficiat aan de grote gezinnen! Kus Elke (jaja, ook zin in die vierde, en net dezelfde gedachten ) |
| 17/07/2008 @ 12:27 Emma | Ik loop op wolken!!! Ik ben echt helemaal blij. We gaan er echt voor. Morgen wordt mijn mirena verwijderd en dan kan het echte werk beginnen. Ik ben weer net zo opgewonden als bij mijn eerdere kindjes, er breken weer spannende tijden aan!!! Ik zal ongetwijfeld veel te vinden zijn op dit forum! Emma |
| 20/07/2008 @ 19:08 T | Hoi allemaal, ik wou hier toch eventjes komen reageren! Ik heb zelf 3 zoontjes, en verlang enorm naar nog een vierde kindje. Helaas ziet mijn man dit voorlopig nog niet zitten. Heeft het bij jullie lang geduurd voor je eruit was samen? Kunnen jullie misschien eens vertellen wat dan de doorslag gegeven heeft? Ik vind het echt fijn dit op het forum te lezen. Michele, mooie namen hebben je kindjes, zeg! De anderen ook natuurlijk, maar die zijn helemaal in het genre van de onze. Ze heten Warre, Wout en Kas. Tot later eens! T |
| 20/07/2008 @ 19:12 T | Michele, onze verhalen zijn wat gelijklopend: ook alledrie geboren met keizersnede, en 2 miskramen achter de rug. Ik ging er altijd van uit dat 3 keizersnedes het maximum waren, maar mijn gyn heeft me tijdens de laatste bevalling groen licht gegeven voor nog een keer. Helaas was mijn man toen al weg met de baby... hij heeft dat niet gehoord. |
| 21/07/2008 @ 11:08 T | Anneke, pff, ook een harde dobber zeg! Hoe lang wist je al dat het er 2 waren? Veel sterkte alleszins, zo'n gemengde gevoelens zijn absoluut niet makkelijk he. Blijheid om de zwangerschap, maar toch verdriet voor dat ene kindje... Zit er bij jullie veel leeftijdsverschil tussen? Michele, inderdaad, het leeftijdsverschil is ideaal bij jullie! Onze oudste wordt in maart 5, maar een volgend kindje zit er echt nog niet aan te komen. Mijn laatste zwangerschap was ook zwaar, door bekkenklachten. Ik weet nu al dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap terug hetzelfde ga hebben, misschien zelfs al vroeger. maar eigenlijk schrikt me dat niet af, ik heb het er echt voor over. Kan je na de bevalling een tijdje thuis blijven? En hoe doen jullie het op je werk? fulltime blijven werken? Want dat zou ik graag blijven doen: ik werk als logopediste in het Bo, heb daarnaast een eigen praktijk plus een eigen webwinkel met kindermerkkleding. Die begint goed te draaien nu, en die wil ik totaal niet meer opgeven. |
| 03/08/2008 @ 15:42 Elke ![]() | hihi Hilde, gelukkig denken wij er anders over he!! Anders zouden we nog meer vergrijzen! Wij willen ook zeker en vast voor die vierde gaan! Knufs Elke ![]() |
[Reageer]

vierde kindje
!

) Heel snel al, na ronde 1, het overviel ons toch nog wel een beetje.
.
Emma

)