< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/07/2008 @ 15:26

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou wel zo'n halfhoogslaper willen hoor voor Sophie. Maar nu nog niet. Ik weet niet of het met 2.5 jaar anders is bijvoorbeeld en of ze er nog veel uit vallen. Mij lijkt die ruimte eronder juist handig voor spulletjes maar bijv ook als ze later wat groter zijn, als er iemand komt logeren. Mijn broertje en zusje hadden allebei een hoogslaper en ik was zooo jaloers (ik sliep op zolder onder een schuin dak!). Ik ging wel regelmatig bij een van hen slapen onder het bed hihi. En leuke tenten dat we ervan konden bouwen!! Of winkeltje, of postkantoor, of spookhuis enz enz
Maar ja mss is het inderdaad pas voor wat grotere kindjes. Ik weet het eigenlijk ook niet goed... Sophie slaapt nog wel ff in haar ledikantje hoop ik. Toch ook wel makkelijk zolang het nog kan
Slapen jullie kindjes nog in een slaapzak of dekbedje? Ik heb wel van die leuke dekbedhoezen allemaal en straks kan ik er niets meer mee (is speciaal voor ledikant) maar ze slaapt prima in dr slaapzak dus ja...

Kelly en Vannie, wat die naam betreft, ik weet ook niet of ik het zo snel zou doen...
Ik had trouwens al jaaaaren de naam Kimberly in mijn hoofd. Vond ik zo mooi voor een meisje. Maar toen ik mijn man leerde kennen bleek al vrij snel dat zijn heks, eh ex, Kim heette. En een van zijn beste vrienden heet ook Kim (ja kan ook voor een jongen al zou ik dat niet zo snel doen). Dus die naam heb ik meteen van mijn lijstje geschrapt. t is een beetje een andere context dus, maar ik vond dat echt niet kunnen
Maarr.... wat wil het toeval!!! Ons vakantiekindje heet dus Kimberly!!!!!
Volgens mij vroeg laatst iemand daar nog iets over, maar ik weet nietmeer wat
Voor wie trouwens meer wil weten http://www.europakinderhulp.nl

Ada, t lijkt me zeker een moeilijke beslissing werken of niet. Denk ook dat het per ouder/kind verschillend is. maar ik zelf ben heel blij dat ik alle dagen bij Sophie mag zijn (alhoewel ik makkelijk praten heb want die keus was al voor mij gemaakt doordat ik al jaren arbeidsongeschikt ben natuurlijk).
Ik hoop dat jullie toch goed rond kunnen blijven komen. Maar t zal idd zeker niet altijd makkelijk zijn. Zeker als je ziet hoeveel speelgoed/vakanties etc sommige kinderen hebben tegenwoordig

Malika, wij zijn eens naar Landal geweest. Was niet veel bijzonders die camping, zwembad was piepklein en verder ook niks geen leuke glijbaan erbij ofzo. Ook nauwelijks speeltoestellen ofzo. Alleen midget golf baan. Maar ja dat zal wel per park verschillend zijn he. t Huisje was op zich wel oke. Centerparcs is wel mooier qua zwembad/aankleding etc maar ook veel duurder helaas.

Vannie voor je vriendin...

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 16:00
Ann

Dat dacht ik dus ook he Mekkie, over die halfhoogslaper! Maar ze doen me hier twijfelen . Die die ik op het oog heb, kun je wel omdraaien, zodat ie eerst laag staat. Misschien is dat een oplossing he...

Over die naam: ik weet het ook niet goed. Ik vond de naam van een nichtje van mijn man (die we zelden zien) heeeeeel mooi (Eske). Ik stelde het voor toen we net in verwachting waren van Lubbe (voor een meisje dan he). Maar mijn man zag het niet zitten omdat ze dezelfde familienaam heeft als ons kindje. Een maand later bevalt mijn schoonzus: en hoe heet het kindje? Jawel, Eske! (Wel met een andere familienaam dus). Die is nu dus definitief geschrapt

Over Landal: wij hebben Vennenbos en Hoog Vaals geprobeerd en dat vonden we super! Bij Vennenbos zijn de huisjes wat verouderd, maar een leuk subtropisch zwembad en een kinderboerderij. Hoog Vaals heeft mooie huisjes, maar een gewoon zwembad met een kinderbad en een hofje met dieren, en voor Lubbe was dat ook prima. Leuke indoorspeeltuin daar! Bij allebei ook speeltuintjes op het park. Hij heeft er zich te pletter geamuseerd!

[Laatst gewijzigd door Ann - 11/07/2008 @ 16:04] - Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 10:57
babietje

Hallo iedereen,

amai ik ben nog niet goed uitgeslapen. We mochten gisteren nog eens naar een trouwfeest van een neef van mij. Om 2.15 u waren we al thuis maar om 8 uur zijn we al opgestaan. Schoonmoeder moest om 10 uur bij de kapper zijn dus ik moest de kindjes op tijd gaan afhalen. Die hadden toch goed geslapen dus dat viel mee. Het trouwfeest viel wel mee alleen dat ze niemand op de dansvloer kregen maar wat wilt ge als het bruidspaar niet op de dansvloer gaat staan gaat de rest ook niet he. De dj had al een paar keer gezegd van alle de dansvloer moet vol maar niemand ging. Toen had hij een plan en zei iedereen moet rechstaan en de handen op de schouder van de voorganger leggen en hupakee ze waren dan eindelijk vertrokken. En dan moesten we vooruit gaan dan weer achteruit, dan door de knieen en als dat gedaan bleef er weer niemand op de dansvloer staan. Erg vind ik dat maja.

Ada, fijn om je nog eens te horen.

Ann, groot gelijk dat je er nog eens een weekendje uit wil.

Ik moet gaan nu effe met de kindjes spelen

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 22:37
Kellytje

Babietje, wij hadden dat eerlijk gezegd ook op ons trouwfeest maar toen lag het meer aan de muziek! Iemand is dan op den duur gaan zeggen dat ze die en die muziek moesten spelen en toen is het wel beter gegaan maar ik vond het zelf ook heel vervelend!

Ann, ik weet welk bed je bedoelt van Ikea en dat lijkt me wel leuk. Het feit dat je het eerst laag kan zetten is een voordeel want zo'n kleintjes op die laddertjes, ik zou het niet echt zien zitten! Laura-Lynn was 4 toen ze die middenslaper kreeg.
En met dat bed kan je ook zelf bepalen wanneer je het hoger zet he, dat vind ik wel een voordeel!
Maar bij mij blijft het nadeel dat je er niet meer bij kan gaan zitten (of je moet onderaan een "zithoekje" maken ofzo met kussens, dat kan ook wel leuk zijn. Ik denk trouwens dat het bij ons in Ikea zo staat opgesteld (of in Breda, weet het niet meer).

Voorlopig blijven we hier toch hangen op die naam van mijn nichtje. Maar misschien geven we ook nog een tweede naam, daar zijn we nog niet uit. Ons kleintje zou sowieso een andere achternaam hebben dan mijn nicht dus dat zou al geen problemen geven.
Ik denk ook niet dat mijn nicht het erg zou vinden want vroeger waren we echt beste vriendinnen toen we klein waren.

Wij zijn ook al naar Landal parken geweest maar dan in Duitsland maar ik vind niet dat ze te vergelijken zijn met Centerparks of Sunparks. Qua huisjes vind ik het allemaal perfect maar meestal (was bij ons toch zo) is het zwembad in Landal héél wat minder! Maar voor de rest kan je je er evengoed amuseren hoor! Wij hadden ook een hele mooie binnenspeeltuin in Landal en oh ja, er zijn volgens mij ook parken die een soort kinderbungalows hebben met wat speciale dingen voor de kinderen.
Eigenlijk moet je dus zelf wat uitmaken of je dat zwembad zó belangrijk vindt om er veel meer voor te betalen...

Mekkie, die ruimte onder die bedden is idd wel handig (was bij Laura-Lynn een kleine opslagplaats voor speelgoed ). Ik denk dat als je erover denkt zo'n bed te kopen dat je misschien best de voor -en nadelen op een rijtje zet? Het zou zonde zijn dat je er na enkele weken achter komt dat het misschien toch niet zo handig is.

Vannie, je hebt inderdaad een middenslaper (daar kan je nog aan als je er naast staat) en een hoogslaper. Die is dan zo hoog dat je eigenlijk niet meer aan het bed zelf kan.
Ook dat hebben we hier gehad maar dat is snel alweer verdwenen!!! Je moet dat bed maar eens opmaken! Na 2 keer heb je het wel gehad hoor! allee, ik toch En ook Laura-Lynn was er uiteindelijk niet zo blij mee want als ze in het donker van dat trapje moest had ze altijd schrik!
Nu slaapt ons meisje in een simpel, gewoon bedje en dat vinden we (en zij ook) nog het best van al

Wat erg voor je vriendin! Dan denk je dat je "veilig" zit aan die 12 weken en dan krijg je dat...
Ik las vandaag trouwens een bericht op het december-forum: een mama die voor de 2de keer haar zoontje verloren heeft op 16w4d! Ik kon mijn tranen gewoon niet bedwingen toen ik het aan Ritchy vertelde!
Plots voel je je toch niet meer zo veilig als je dacht dat je was... Ik heb ook meteen kaarsjes aangestoken voor alle zwangeren (en ook voor jou Ann! )

Ada, wij deden dat vroeger ook, bij uitverkoop allemaal speelgoed inkopen en dan ging dat ook een kast in voor tegen dat we het nodig hadden! Ik vond dat toen heel handig (en goedkoop uiteraard!) maar nu doen we dat niet meer... Maar vraag me niet waarom... Waarschijnlijk omdat de kinderen altijd bij ons zijn als we gaan winkelen denk ik...

Je hebt de goede beslissing genomen meid wat het werk betreft! Het haalt niets uit om te gaan werken terwijl iedereen zich daar ongelukkig bij voelt!

Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd maar ik moest zoveel bijlezen! Ik had weer geen waarschuwing gekregen dat er nieuwe berichten stonden! (ik dacht al "het is daar zo stil" )

Voor de rest loopt alles hier goed. Alleen heb ik de laatste tijd heel dikwijls hoofdpijn. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Mijn ventje zegt dat het eraan ligt dat ik te weinig drink... Zou dat kunnen?

Vandaag was ook best een vermoeiende dag met Leroy: een hele dag vanalles uitsteken en nergens kunnen afblijven en huilen om het minste pffff Echt vermoeiend!
Ik hoop maar dat hij de rest van de vakantie (en dan zeker volgende week, als ik alleen ben met hem) een beetje beter is.

Ik zal maar eens afsluiten hier want het wordt al behoorlijk laat

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 10:57
M.

hoi allemaal,

eidenlijk eens een zonnetje te zien vandaag!
t is me wat geweest dat weer de laatste dagen
nuja, ga niet klagen want binnen een paar dagen vertrekken we naar de zon
oja, heb nog een navraag gedaan en er is airco op de kamer, oef
zo zal het tenminste doenbaar zijn om te slapen voor ons (en wij ook natuurlijk)
Laurine is ferm ziek geweest van haar prikjes, niet te doen
dinsdag en woensdag was ze zo al wat hangerig en lastiger dan anders maar donderdag ferm koorts beginnen doen, gans de tijd rond de 39 graden en s nachts zelfs iets meer dan 40
we kregen de koorts ook niet makkelijk naar beneden en heb toen naar de dokter gebeld
we hebben junifen gekregen en daarmee lukte het wel
vandaag is ze er precies weer wat door, geen koorts meer en terug speels en vrolijk

ada, ben er toen niet meer geraakt in de colruyt met Laurine die zo ziekjes was
ben dan toch gisteren geweest maar er stond niet veel meer, jammer, pech gehad...

ann, hoe is t nu met Lubbe? al wat beter?

vannie, vervelend zeg dat maagzuur,en je kan er weinig aan doen zeker?
vind het heel erg voor je vriendin t is toch echt niet eerlijk dat mensen zoiets moeten meemaken hé

mekkie, leuk dat je nu de naam weet van je vakantiekindje,
je kijkt er al naar uit zeker?
ben benieuwd wat Sophie haar reactie zal zijn

babietje, jammer dat het dansen niet zo goed was op het trouwfeest, is echt wel spijtig want dat maakt nu echt een groot deel van het feest hé

kellytje, t kan best wel zijn dat de hoofdpijn komt door te weinig water te drinken hoor en als zwangere vrouw zou je nu zeker goed moeten drinken
water helpt om de afvalstoffen uit je lichaam te verwijderen en als die blijven zitten kan dat leiden tot hoofdpijn of maagpijn of urineproblemen
zou zo zeggen, oefenen om veel te drinken en zorgen dat je altijd een flesje water bij de hand hebt

groetjes

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 23:37
Pooh

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Was het forum alweer kwijt zolang als ik niet meer gereageerd had. Dus bij deze toch maar weer even van de partij.

Kelly, heb ik goed begrepen dat je weet dat het een meisje gaat worden? Óf heb ik iets te snel mn conclusies getrokken hehe?

Mekkie, wat een lieve poesjes toch. Wij krijgen misschien binnekort ook babypoesjes om tijdelijk voor te zorgen vanuit het asiel. Geen idee wat ik me daarmee op de hals haal haha.

Jongens, het spijt me dat ik niet meer zo bij ben. Maar momenteel zit ik overspannen thuis. (Iets te druk geweest) Dus je begrijpt dat mijn hoofd momenteel overal en nergens is...

xxxxxx

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 10:28
M.

na een heel slechte nacht toch naar de dokter moeten gaan met Laurine en ze heeft een oorontsteking
vannacht kwam ze gans de tijd wakker al wenend van de pijn blijkbaar dus
heb ab gekregen en normaal zou het op een dag of 2 moeten beter zijn
ik hoop het want anders amaai 12u zo in de auto zitten

poof, doe t maar wat kalmpjes aan en hopelijk kom je snel weer tot rust

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 11:42
Kellytje

M. Wat zielig he als ze pijn hebben! Hopelijk gaat het snel over met de ab! Een dikke beterschapszoen voor Laurine!!

Pooh, oei wat heb ik dan gezegd?
Nee, zeker weten we het nog niet (is bij de echo in augustus) maar ik heb van in het begin het gevoel dat het een meisje zal worden dus spreek ik ook al heel de tijd over "ze" en "haar" hihi Het zal een aanpassing worden als blijkt dat we een krijgen!!!

Hier een klein beetje ongerustheid: gisteravond dacht ik dat ik van heel de dag nog niets gevoeld had, al beweerde Ritchy dat ik 's morgens gezegd had dat "ze" gestampt had. Wel, ik kon me dat echt totáál niet herinneren!!! Wat erg he!
En nog steeds niet!
Nu heb ik vandaag nog altijd niets gevoeld maar dat kan dan natuurlijk nog komen. Morgen moet ik terug naar de vroedvrouw en dat is niets te vroeg want ik zou nu toch wel heel graag het hartje nog eens horen!
Volgens mij maak ik me nu meer zorgen omwille van die mama op het december-forum die haar kleintje verloren heeft... Ik ben nu even ver als zij was en dat doet toch wel iets!

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 12:19
Kathy

Kelly: kan wel begrijpen dat je ongerust bent hoor. Morgen zul je horen dat alles in orde zal zijn met de beeb.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:33
M.

hoi,

kom snel afscheid nemen want denk dat ik niet veel tijd meer zal hebben vandaag
moet nog verder inpakken en boodschappen doen en met een ziek in huis is t niet evident
t zal dus tot binnen een week of 2 zijn
geniet maar allemaal van t verlof en tot dan

kellytje, veel succes bij de vroedvrouw alvast

groetjes

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:49
Kathy

Tot binnen 2 weken, veel plezier?

Hoe is het geweest bij de vroedvrouw, Kelly?

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 13:36
Kellytje

M., geniet van jullie vakantie! Hopelijk valt dit beter mee dan vorige keer!!!

Kathy, net zoals je zei: ik heb kunnen horen dat alles dik in orde is met ons kleintje!!! OEF!
De vroedvrouw moest even zoeken naar het hartje en dan had ze het even vast (gelukkig maar) en dan moest ze weer even zoeken maar uiteindelijk hebben we lang kunnen luisteren.
Het was alsof het aan het spelen was: dan kwam het weer dichterbij, dan ging het weer weg, weer dichterbij, ... Zo de hele tijd.

Ik ben echt superblij dat ik het nog eens gehoord heb en Karen zei dat ik me zo niet mag laten meeslepen door de verhalen op het forum (was een meisje op het december forum die haar kleintje op bijna 17 weken verloren is).
Zaterdag vertrekken we met de mobilhome dus dat is dan minstens 2 weken geen internet, dat zal me misschien goed doen!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 17:05
Vannie

Hoi meiden !

Jullie moeten me maar even vergeten dat ik zo weinig kom hoor, maar de vakantiestress is hier nu wel toegslagen. Nog 5 nachtjes en we gaan eindelijk weg. Heb er zin in, maar er is altijd zoveel te regelen he ? Ik duim wel voor mooi weer hoor.
Dus die legere agenda valt in de praktijk nogal tegen helaas....

Vanmorgen weer naar de VK geweest. Het wordt eentonig : alles is prima. Ook ijzer laten prikken. Kreeg ook wat tips voor tijdens de vakantie, altijd handig.

Mekkie, in diverse winkels zeiden ze tegen ons geen halfhoogslaper te kopen voor het 5e jaar. Daar schrok ik ook nogal van eerlijk gezegd. Maar ik ben blij toe, want Kevin komt nu zelf steeds zijn bed uit en die was er 100% zeker al een paar keer uitgedonderd anders. Ik heb trouwens de slaapzakken de deur uitgedaan met het kopen van het nieuwe bed. Dus nu heeft Kevin gewoon beddengoed
Wat grappig dat je vakantiekindje Kimberly heet. Heb je toch nog iemand over de vloer met die naam haha

Ann, jij bedoelt die bij de Ikea he ? Dat bed dat je om kan keren toch ? Die wilde ik eerst ook. Maar ik heb er even in de winkel aan staan rammelen en ik vond het zo gammel. Misschien dat ie daar niet zo stevig in elkaar was gezet, maar die kids gaan er toch op springen en zo.....vond dat zo'n eng idee. Maar hij is wel supergaaf !!!

Babietje, wat zonde zeg dat niemand danst ! Ik vind dat juist altijd zo leuk om te doen

Kel, wat fijn dat je zo met ons begaan bent meid, zo lief vind ik dat
Oh ja, te weining drinken kan inderdaad heeeeeeeel goed je hoofdpijn veroorzaken. Dat heeft je man goed gezien. Ik drink zelf ook altijd te weinig. Nu heb ik standaard een 2 literfles water in de keuken staan en die vul ik elke dag en zet ik te koelen. Naast mijn thee, sap en melk die ik elke dag neem, MOET die fles elke dag leeg zijn vindt manlief. En gelijk heeft hij. Heb GEEN hoofdpijn meer dus meis : drinken !!!
Trouwens : ik herken het probleem van "de kleine niet voelen of in ieder geval niet veel". Ligt jouw placenta dit keer ook aan de voorkant ? Ik merk namelijk dat dat de helft scheelt. Kevin voelde ik veel vaker en beter ook. Ik had gisteren precies hetzelfde, had nog niet wat gevoelt dacht ik. Dus ik me zorgen maken. Vandaag is het andersom. Maak je niet druk meid echt niet

Malika, nee helaas is er niet zoveel aan te doen. Ik drink niks met koolzuur en probeer ook niet teveel gekruid te eten en zo. Standaard dingetjes. En ik neem Rennies. Afgelopen week was het wat minder maar nu is het weer helemaal terug, grrrrr.
Fijne vakantie trouwens, spreek je snel weer. Hoop dat Laurine haar oortjes wat beter zijn. Wij gaan zondag weg voor 2 weekjes dus we zijn vlak na elkaar weer thuis dus spreken we elkaar dan weer hier.

Pooh !!!!!!!!!!! Dat is lang geleden inderdaad. Jeetje wat een vervelend nieuws dat je nu thuis zit. Ow god, ik ben daar ook altijd zo bang voor. Doe alsjeblieft rustiger aan wijffie !

Hey gaat iedereen dit weekend op vakantie ongeveer ? Haha zal stil worden hier.

[Laatst gewijzigd door Vannie - 15/07/2008 @ 17:05] - Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 17:09
Vannie

Nou girls !!! Ik heb 2 foto's gezet van Kevin's nieuwe kamer hoor !
Ja ik weet het, was lang wachten sorry maar moest er even de tijd voor nemen. Heb ze gisteren geschoten. Alleen de gordijnen ontbreken nog maar het attelier is dicht tijdens de vakantie dus dat wordt pas daarna. Heb nog veel meer foto's hoor, maar ik denk ik plaats even een foto van het bed en de kast, dan weten jullie een beetje hoe dat eruit ziet. Ben beniewd wat jullie vinden

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 19:29
Kathy

Vannie, ik ben helemaal verliefd op dat kamertje

Kelly, leuk te horen dat alles in orde was met je babietje.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:09
Kellytje

Vannie, een té gekke kamer meid, proficiat!!! Het is echt al een "grote-jongens-kamer" he!

Wel, ik weet het eigenlijk niet waar m'n placenta ligt. Dat moet ik volgende maand bij de echo maar eens vragen.
12 augustus moeten we en hopelijk weten we dan ook of het een broertje of zusje wordt!

Waar ging je nou weer naartoe op vakantie?
Wij houden elke dag het weer in de gaten voor de Moezel en tot hiertoe valt het wel mee. Geen 25 graden maar dat hoeft ook niet want dan zou het toch maar te warm worden in de mobilhome!

Mekkie, sinds eergisteren hebben we hier ook de slaapzak - min of meer moeten - uitlaten: Zijn slaapzak moest in de was en de 2de daarvan is de rits stuk en de andere 2 die ik nog had, kwamen we achter dat die te klein zijn!
Dus maar proberen zonder en ik moet zeggen: het valt super-goed mee! Hij is de eerste nacht zonder problemen gaan slapen en alleen vannacht is hij een paar keer wakker geworden (3 keer denk ik) maar 1 keer was om te drinken...
Ik heb nu wel wat schrik dat hij uit zijn bedje gaat klauteren maar hopelijk lukt hem dat dan zonder kleerscheuren en dan weten we ook meteen dat we hem maar beter in een groot bed leggen.

Het gaat hier inderdaad wel kalm worden met al die vakantiegangers

Oeps, moet mijn blog nog schrijven!

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:18

Hier erg druk met allerlei sociale verplichtingen (zit nu weer op mn bezoek te wachten dat om 8 uur zou komen) dus ff geen tijd om te lezen of ook maar een fatsoenlijk berichtje te schrijven. Sorry

Mijn kippetjes hebben vandaag voor t eerst een eitje gelegd, das dan weer wel leuk he

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:22
Ann

@Vannie: tof kamertje hoor! Erg stoer! Ik weet echt niet meer wat wij gaan doen met Lubbes kamertje... Maar er is eigenlijk geen haast meer bij he... Fijn dat je controle goed was!

@Pooh: verzorg jezelf maar goed en rust goed uit! Hopelijk voel je je gauw wat beter in je vel

@M.: Is Laurine al beter??? Een oorontsteking is zoooo vervelend he. Ze zien daar zo van af!

Lubbe is weer beter. Het was weer iets eenmaligs. Raar toch...
Vandaag ben ik ook flink geschrokken. Ik gaf hem net zijn flesje, maar hij wou niet drinken en trok zo'n vieze smoel. Ik maar een paar keer proberen. Toen dacht ik: er zit misschien een haartje in zijn mond of zo, dus ik vraag het, en hij: Ja, mama, haartje! Ik zag niks en hij bleef weigeren. Wat blijkt? De melk is slecht. Ik had op den duur zelf geproefd en die was ongelofelijk bitter! Terwijl het net een nieuwe fles was, waarvan ik net het zegel had verwijderd... En de datum was ook oke... Geen idee wat ermee aan de hand was... Ik heb dan maar een andere geopend (eerst zelf geproefd) en die gegeven, en dan heeft hij flink gedronken. Ik ben nu natuurlijk bang dat hij ziek gaat worden, maar veel zal hij er wel niet van binnen hebben. Zo vies... Jakkes! Ik heb meteen gebeld naar de colruyt en ik mag die fles binnenbrengen voor verder onderzoek als het mij eens past. Ik ga toch vragen om op de hoogte gehouden te worden over wat ze vinden hoor!

Voor mij is het niet zo erg, dat iedereen hier in vakantie gaat. Wij moeten nog een weekje werken, en dan zijn we ook thuis. Ik ga zelf ook wat minder langskomen denk ik. Ik jaag me veel te veel op in horrorverhalen hier op 9maand (herhaalde miskramen, late miskramen, doodgeboorte ). Ik trek het mij allemaal veel te veel aan en voel me dan weer helemaal negatief worden en zit in compassie te blèten aan mijn pc Denk dat ik beter even wat afstand neem. En zulke onderwerpen niet lezen, dat lukt me toch nooit...

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:40
Kellytje

Ik weet wat je bedoelt Ann! Ik heb het soms ook moeilijk om toch niet naar die forums te gaan kijken maar probeer mezelf toch van de nadelen te overtuigen en meestal lukt het wel om dan alles af te sluiten.
Ik mag dat ook echt niet doen want anders krijg ik angstaanvallen zoals gisteravond en vanmorgen (om 5u nota bene!)! Vanmorgen was het er echt over hoor: de meest verschrikkelijke scenario's spookten door mijn hoofd, echt om gek van te worden.
Alleen kwam het deze keer door iemand die op december-forum zat en haar kleintje verloren was... Tja, dat kon ik natuurlijk niet weten toen ik het begon te lezen he..

Als jij je er beter bij voelt om een tijdje niet te komen dan moet je dat zeker doen!

Jakkes wat vies van die melk! En wel raar he.. Maar misschien zat er ergens een klein gaatje in en kwam het daardoor, dat kan natuurlijk altijd gebeuren he. En zoals je zegt, als hij er maar weinig van binnen heeft zal hij er niet ziek van worden hoor. Maak je maar niet ongerust!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:17
ann

Fijne vakantie trouwens, allemaal!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >