hoi hoi
mekkie ja ik ben pas naar het dolfinarium geweest erg leuk en mooi vooral die dolfijnen show in die grote koepel wel doen he ik weet zeker dat sophie het ook erg mooi vind die van mij wel erg genoten
knorretje en ???? was je nou op vakantie ??? ik weet het ook niet meer heb een geheugen ppppfff komt door nieuwe werk denk ik het is erg goed verlopen deze week alleen draaien dankzij tom tom ben ik overal gekomen erg fijn en clienten waren ook bijna allemaal aardig en tevreden maar ja sommigen hebben liever die altijd komt en gaan je dan uithoren en vragen welke opleiding je allemaal hebt gehad en kijken wat je weet vakkennis erg vermoeiend trouwens maar gelukkig was dat er 1 en 1 die eigenlijk even de kat uit de boom keek en toen ik weg ging helemaal blij en te vreden dus ik kan voorlopig wel tegen aan
nu heb ik 2 dagen vrij en woens sta ik standbij mocht iemand ziek worden
do en vrij vroeg en heb ik al weer weekend hahahaha mag wel na 6 vroege diensten
lieke waren moet je nu nog alles op alles zetten om de bv stil te zetten of te voorkomen wat een onzin eigenlijk je kindje is af ruim 36 weken geweest en met de groei voor ik snap er niks meer van nu 1 a 2 weken tegen houden en dan over tijd gaan en dat ze het alsnog moeten gaan halen raar hoor hoe voel jij bij dat besluit eigenlijk
ik kan me voorstellen dat je aan het af tellen bent volgens mij doet 9 van de 10 vrouwen dat

en missen dat geloof ik ook graag ik denk 9,9 van de 10 vrouwen hahaha
ik ook hoor mis het enorm ik zou zo graag weer willen zijn maar ik zie dat nu eigenlijk helemaal niet zitten eerst alles op rij hier te veel nieuw en weet ik veel wat allemaal
en vooral de kosten he
maar goed zoals ik al 1jaar zeg ik zie wel
nou verders gaat het hier goed het anti snoep en chips werkt ze eten weer wat beter dus ze krijgen weer 1 keer per dag een klein snoepje
en verders ja zoals je ziet aan mijn banner kan ik vandaag of morgen ongi worden he zit er weer op te wachten
nou dames ik zie jullie allemaal snel weer
daaaaaaag
khira hoe is het met jou eigenlijk