< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
27/06/2008 @ 22:45

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ohw hihi knor ik zie dat je alweer bijna je NOD hebt. Spannend

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 09:41
Lieke

Mekkie, eigenlijk zie ik er niet tegenop tegen de bevalling... ik moet wel zeggen dat ik enorm begin af te tellen, het begint een beetje zwaar te worden... Het kan precies niet snel genoeg dé dag zijn. Maar ik weet dat ik daarna waarschijnlijk mijn zwanger buikje weer ga missen... een beetje dubbel allemaal.

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 14:33
kissie

hoi hoi
mekkie ja ik ben pas naar het dolfinarium geweest erg leuk en mooi vooral die dolfijnen show in die grote koepel wel doen he ik weet zeker dat sophie het ook erg mooi vind die van mij wel erg genoten

knorretje en ???? was je nou op vakantie ??? ik weet het ook niet meer heb een geheugen ppppfff komt door nieuwe werk denk ik het is erg goed verlopen deze week alleen draaien dankzij tom tom ben ik overal gekomen erg fijn en clienten waren ook bijna allemaal aardig en tevreden maar ja sommigen hebben liever die altijd komt en gaan je dan uithoren en vragen welke opleiding je allemaal hebt gehad en kijken wat je weet vakkennis erg vermoeiend trouwens maar gelukkig was dat er 1 en 1 die eigenlijk even de kat uit de boom keek en toen ik weg ging helemaal blij en te vreden dus ik kan voorlopig wel tegen aan

nu heb ik 2 dagen vrij en woens sta ik standbij mocht iemand ziek worden
do en vrij vroeg en heb ik al weer weekend hahahaha mag wel na 6 vroege diensten

lieke waren moet je nu nog alles op alles zetten om de bv stil te zetten of te voorkomen wat een onzin eigenlijk je kindje is af ruim 36 weken geweest en met de groei voor ik snap er niks meer van nu 1 a 2 weken tegen houden en dan over tijd gaan en dat ze het alsnog moeten gaan halen raar hoor hoe voel jij bij dat besluit eigenlijk
ik kan me voorstellen dat je aan het af tellen bent volgens mij doet 9 van de 10 vrouwen dat
en missen dat geloof ik ook graag ik denk 9,9 van de 10 vrouwen hahaha
ik ook hoor mis het enorm ik zou zo graag weer willen zijn maar ik zie dat nu eigenlijk helemaal niet zitten eerst alles op rij hier te veel nieuw en weet ik veel wat allemaal
en vooral de kosten he
maar goed zoals ik al 1jaar zeg ik zie wel

nou verders gaat het hier goed het anti snoep en chips werkt ze eten weer wat beter dus ze krijgen weer 1 keer per dag een klein snoepje
en verders ja zoals je ziet aan mijn banner kan ik vandaag of morgen ongi worden he zit er weer op te wachten

nou dames ik zie jullie allemaal snel weer

daaaaaaag

khira hoe is het met jou eigenlijk

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 10:04

Kissie fijn dat het goed gaat op je werk!
Het dolfinarium viel zwaaaaar tegen. Het was ontzettend DRUK DRUK DRUK!!! Niet normaal mensen stonden al 2 uur van te voren in de rij voor die shows. Die dolfijnen show vond Sophie inderdaad heel mooi Maar ik vond de show nogal lang gerekt, wat ze in 10 minuten konden laten zien, deden ze 30 minuten over. En buiten de shows heb je gewoon niks te zien. Ja die speeltuins, maar daar is Sophie nog zo klein voor en voor grotere kinderen, tja, dan kun je net zo goed naar een speeltuin gaan vind ik...
Wij gaan er voorlopig niet meer naar toe!!!

Verder alles ok hier, Sophie staat al weer te trappelen om buiten te mogen spelen t Wordt erg warm he komende dagen!!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:02

hej knor morgen nod

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:57
khira

Hey meiden, ik ben terug ;o)

De vakantie heeft deugd gedaan! Lekker weer en veel gezwommen (Gilles gijzelde ons aan het zwembad):o) Hij was ook enorm dapper op het vliegtuig! Ik had daar enorm veel schrik voor omdat het zo'n zenuwpees is dat geen 2 min stil kan zitten, maar nu was dat anders! Hij heeft 4 uur op de schoot gezeten! ongeveer een uur geslapen, gegeten, naar de DVD gekeken en het laatste half uur bij het dalen begon hij het lastig te hebben, maar dat kwam door de druk in zijn oortjes. Amai, ik was fier op hem ;o)

Lieke, nee, we zijn niet met z'n vieren terug gekomen ;o) Maar volgende maand gaan we eraan beginnen! Hoe gaat het verder met jou en je kleine pruts? Veel sterkte meid, nog heel efkes!

Mekkie, bedankt voor de tip van "lief" op je site! Het zijn megatoffe kleertjes hé, je kan ze hier in België niet kopen, dus echt tof dat ik ze nu online kan bestellen.

Knorretje, en??? Wat denk je? Zou het? :o) Ik duim hoor!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:01

He Khira, wb!
En fijn dat Gilles zich zo goed gedragen heeft in t vliegtuig. Zou ook wel mijn grootste angst zijn hoor van de hele reis.
Spannend dat jullie ook weer aan de klus gaan
Grappig dat je die link van mijn site had. Ik heb dus ook kleertjes besteld van Lief! en ben er heel blij mee

Voel me vandaag echt niet tof, vanmorgen een wortelkanaalpunt operatie gehad bij de kaakchirurg k moet zo nog ff om nieuwe pijnstillers bij de apotheek.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:00
khira

Hey Mekkie, jeetje, dat klinkt niet lekker die operatie, veel sterkte!!!
Zijn jullie nog van plan om op reis te gaan? Ik herinner me het niet of je dat al dan niet vernoemd hebt...
Zeg, ik las ook dat Sophie zo fantastisch goed op haar potje kan gaan! Amai, Gilles maakt absoluut nog geen aanstalten. Als ik hem er op zet dan schreewt hij het uit dat hij zijn pamper aan wil hebben! Ik vrees dat hij er nog niet echt klaar voor is ;o)

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:58
Lieke

Khira, fijn te lezen dat je reis zo goed geweest is! Hier gaat alles prima, ik ben serieus aan het aftellen... nog 3 weken. Woensdag nog eens op controle bij de gyn, ben benieuwd of ik al meer opening heb en of ons ventje al is ingedaald? Het voelt toch al zo aan...

En Knorretje??

Mekkie, gaat het al wat beter? Goh dat moet geen deugd gedaan hebben!

Ik heb deze week nog goed nieuws gehad, mijn suikerwaarden zijn zo goed dat ik maar 2 maal per dag meer prikken en ik moet voor mijn bevalling niet meer naar het ziekenhuis voor controle! Enkel als mijn suikerspiegel ineens enorm zou stijgen! Dus nog 3 weekjes volhouden... maar dat zal wel lukken na die 9 weken die al gepasseerd zijn.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 08:14
Kathy

Lieke het begint echt goed te korte hé, amaai... en geen schrik, of zenuwen voor de bevalling?

Ons vakantie zit er ook weer op, gisteren de eerste dag weer aan het werk en ik ben nog altijd 's morgens aan het overgeven

Knorretje en??? hou ons niet te lang in spanning....

Mekkie hoe is het met de pijn?

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 10:08
kissie

hoi hoi
mekkie die gedachten over het dolfinarium hadden wij ook al veel te duur voor wat je daad werkelijkkrijgt en weinig te doen er om heen vooral voor kinderen onder de 4 a 5 jaar

wij gaan er echt voorlopig niet meer heen en druk druk druk ja dat is het altijd daar ik kan me niet voorstellen dat mensen daar vaker heen gaan en leuk vinden het is wel appart om het een keer te zien maar doe het dan als je kindje er ook meer aan heeft sommigen lopen daar met hele kleine pas geboren babys heb je misschien zelf ook wel gezien abnormaal dat ze dat doen maar goed

aiaiaia kaakchirug ikken het veel sterkte en hopelijk weinig last meer van

lieke go girl aftellen is begonnen he
mooi dat de suiker waardes goed zijn en dat je minder hoeft te prikken

knorrteje en ?????

khira vakantie er weer op zitten tja dat is altijd zo he je kijkt er heeeel lang naar uit en nu is het zo ver dat het weer voorbij is maar jullie hebben gnoten en dat is mooi

kathy pppfff nog steeds misselijk en overgeven bahbah net leuk nee ik hoop dat het afzakt en dat je kunt gaan genieten

hier is het weekend niet echt leuk geweest ga verders niet in details

verders gaat het wel goed de dames doen het goed behalve dan dat britt erg gevoelig is en alles perfect aanvoeld als er wat is
peuterspeelzaal is ook allemaal klaar eind augustus gaan ze samen der naar toe
werken ja hoor gaat goed alleen hier de autobaan oprijden is wat minder vooral als je dus midden in een file moet invoegen waar je geen ruimte krijgt en de baan waar je op zit gewoon 70 mag rijden met allemaal vrachtwagens pppfffff daar draait mijn maag nog steeds van om

nou tot gauw maar weer

groetjes kissie

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 21:30
Lieke

Ben er nog eens geraakt!
Maandag voelde ik me de hele dag niet goed, veel harde buiken, rugpijn,... ik dacht oei al weeën? Maar het voelde wel anders dan bij Ella. Voor alle zekerheid vroeger gestopt met werken en even langs het ziekenhuis, aan de monitor gehangen. Nu bleek ons ventje zijn hartslag veel te hoog te gaan, hij had een hartslag tss 170 en 200! De vroedvrouw was er niet gerust in, ze dacht dat ik koorts had of een blaasontsteking...bleek niet zo te zijn. Ze heeft dan maar naar de gyn gebeld (aan andere dan de mijne, want die is tot 14/7 in verlof). Ik mocht dan toch naar huis... 2 uurtjes later krijg ik terug telefoon van die gyn, ik moest dadelijk naar het ziekenhuis komen, ik moest een nachtje daar blijven. Ze zouden me een aantal keer tijdens de nacht aan de monitor hangen... Mijn man opgebeld (die was aan het werk), opvang voor Ella geregeld (bij mijn schoonouders) en dan naar het ziekenhuis... na verschillende keren aan de monitor gehangen te hebben bleek alles toch in orde te zijn! Gelukkig maar! Ik heb me enorm ongerust gemaakt!

Kathy, het komt idd nu allemaal wel echt kortbij, zenuwen heb ik nog niet eigenlijk... ik kijk er wel enorm naar uit!
Goh, nog steeds last van dat overgeven? Ik hoop dat het snel betert, positief blijven denken, het is voor het goede doel.... zo houd ik mijn dieet vol!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 11:12
kissie

hoi hoi
lieke oeh dat je naar maakte is niet gek hoor je blijft toch je hele zwangerschap ongerust maken over je kindje je leest en hoort zoveel ook hier dat is niet grappig en als je bv bent gaat het over in zorgen en verzorgen
maar goed ik ben blij dat alles goed was en dat het niet lang meer zal duren is wel zeker
ze zeggen wel eens als het hartslag van het kindje om hoog gaat naderd de bv door 1 of andere stofje die je lichaam aan maakt voor de bv daar reageerd je kindje op
maar goed ik dacht dat wel eens ergens gelzen of gehoord te hebben

iedereen tot binnenkort weer
ik moet vanavond nog werken en daarna ben ik 1 dagen vrij

groetjes kissie

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 09:16
khira

Lieke, jeetje, ik kan me voorstellen dat je je zorgen hebt gemaakt!! Toch goed dat uiteindelijk alles prima was met je pruts. Is hij intussen al goed ingedaald? En heb je al meer opening?
Heb je bij Ella ook veel harde buiken gehad?
Nog veel sterkte meid, je bent er bijna ;o)

Kathy, jeetje meid, dat je dat nu 2 keer moet meemaken. Ik hoop voor jou dat het toch zou minderen of ophouden naarmate de zwangerschap vordert. Alvast veel sterkte!

Ah, we zijn er ook mee begonnen hé :o) Jullie mogen beginnen duimen ;o)

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:00
kissie

hoi hoi khira zeker weten dat ik mee duim ik wacht af en hoop dat het weer lekker vruchtbaar wordt hier

ik heb niet veel te melden eigenlijk vandaag lekker vrij dus van genieten en niet veel doen alleen verplichte dingen

dus ik ga stoppen en zo schoonmams op bellen om te kijken of ze er is om op de koffie te gaan

groetjes kissie

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 21:08
Lieke

Khira, ik duim voor jou!
Volgende vrijdag moet ik terug naar de gyn op controle, ben benieuwd of hij dan al ingedaald is, dinsdag zat hij nog redelijk hoog... ik ben ook wel benieuwd of ik dan al meer opening ga hebben. Ik houd jullie zeker op de hoogte! Ik denk dat ik bij Ella toch minder last had van harde buiken, ofwel herinner ik het mij niet goed meer?!

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 14:33
knorretje

Even heel kort. Vannacht teruggekomen van vakantie en daar ongesteld geworden. Dus ben alweer midden in de volgende ronde. Khira, we gaan bijna gelijk op! Samen duimen dus.

Lieke, heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Heb niet helemaal gelezen, kom later snel weer eens terug.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:31
khira

Hoi iedereen,

Knorretje, welkom terug! Echt jammer dat het niet gelukt is... Maar ik duim dubbel en dik voor je mee hoor! Hopelijk samen zwanger ;o)
Hoe is je reis geweest? Is alles goed meegevallen met Annika?

Lieke, spannend!! Hoe gaat het met je en je pruts? Heb je nog veel last gehad van harde buiken? Veel sterkte!

Mekkie, alles goed met je? Ik heb intussen de kleertjes van Lief toegestuurd gekregen, ze zijn echt lief ;o) maar nog een beetje te groot. :o))

Hier alles ok
groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:22

Oei druk druk druk hier (zit nu weer op mn visite te wacht kan elk moment komen) maar ik wilde ff zeggen dat Els gisteren bevallen is van een dochter met de prachtige naam Jade

Khira spannendddd Het aftellen is dus weer begonnen. Tof hoor!!!
Welke maat kleertjes had jij besteld bij Lief? Ik maat 86 en dat past precies goed bij Sophie nu. Had ook zo'n heel grappig shirtje met Giraffe = kameelpeerd en eentje met blommetjie, dan nog een korte broek en een babytruitje voor mijn as babynichtje (schoonzusje is over 6 weken uitgerekend). Ik had eerder in de winkel al een heel mooie tuniek gekocht van Lief! maar die was toen toch wel vrij prijzig

Knor, jammer, maar wie weet deze maand? 3e ronde toch? Nou driemaal is scheepsrecht he dussss

Ik kom ook regelmatig ff kijken of Lieke nog geen nieuws heeft hoor

Kathy ben je nog altijd zo misselijk?

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:01
knorretje

Even weer reactie van mij. Ben deze week nog vrij van het werk, maar zijn nu druk bezig met het verven buiten (letterlijk klussen...). Dus heb nu nog steeds amper tijd voor de computer.

Vakantie is prima bevallen. We waren voor het eerst kamperen met Annika in Engeland. Het weer was niet heel erg mooi (vrij veel regen gezien zelfs), maar het ging heel erg goed. Ook al wordt het nu een echte dame met eigen wil, ze kon ook heel lief luisteren of zelf spelen als we de tent moesten opzetten of als ze in de tent moest spelen vanwege de regen. Het was ook erg leuk om gewoon weer 2 weken samen door te brengen. En voor mijn gevoel gaat haar ontwikkeling nu ook supersnel. Begint steeds meer woordjes te zeggen en ziet er ook steeds meer uit als een dreumes.

Officieel ben ik nu inderdaad in m'n derde ronde, dus ik hoef nog niet te wanhopen. Ik zou blij zijn als ik dit keer wel zwanger ben, maar probeer niet al te teleurgesteld te zijn als het nog niet is gelukt. En we doen ons best !

Nou ga snel verder, m'n middagpauze voorbij en ik ga weer naar m'n verfkwast...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >