Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/07/2008 @ 23:27 Leentje | he .. hoop dat jullie ook nog even laten weten hoe het gaat. ondertussen zijn onze sloebers al 5 maanden ...wat gaat het snel he. Luca woog 8500g op 4 m 1 w en was 64,5 cm groot. Ik geef nog steeds alleen bv maar zal tegen 7 aug (als hij 6 maand is) met groentenpap beginnen . Ik moet trouwnes 18 aug terug aan het werk (boehoe ...wil er niet aan denken) en dus weet ik niet of ik nog bv zal kunnen verdergeven. Luca heeft reflux dus veel gehuil hier. Maar voor de rest een bloem van een baby. Zijn broertje is nog steeds compleet gek op hem en hij reageert nu ook zo lief en schaatig op zijn oudere broer. Wat een plezier. Hoe gaat het met jullie? Al terug aan het werk? En jullie kindjes , alles ok ? met een baby geraak ik gewoon niet meer op internet maar i hoopjullie toch nog te lezen ! en dat we in contact kunnen blijven. |
| 01/08/2008 @ 17:28 sofie | Hoi, hoi, hoi, Wat is dat schandalig lang geleden dat ik nog iets van mij heb laten horen! SORRY!!!!!! ![]() Hier gaat alles prima, het is te zeggen, ik ben steendoodmoe met zo'n actieve, aandachtvragende peuter en een dorstige dochter! ![]() Ik ben na 3 maanden zwangerschapsverlof weer beginnen werken, geef nog steeds uitsluitend BV, maar zou nu begin augustus (dan wordt ze 6m) beginnen met groentepap. Dankzij Omeprazole heeft ze geen pijn meer aan haar maag, want door de reflux had ze een ontstoken slokdarm, met veel gehuil tot gevolg. Maar eens ze die pilletjes had: SUPER!!!! Wat een lachbaby! Gewoon maar eens kijken naar haar en hop: SMILE!!! ![]() Zalig gewoon! Ook Mathieu is helemaal zot van haar, zingt voor haar en vertelt ook verhaaltjes. Ze genieten van mekaars aandacht. Charlotte kan soms 's nachts nog eens drinken, maar dat is ofwel omdat ze rond 23u niet wakker genoeg was om voldoende te drinken, ofwel om haar nog wat in slaap te tutteren. Probleem: zij wil geen tut en geen duim. Jaja, madammeke heeft een karaktertje, hoor! O ja, en als fiere mama ga ik nu even pronken met m'n dochter!{blush}} Zij wordt het gezicht van de campagne van K&G: Preventie tegen wiegedood. Haha, ze heeft een heuse fotoshoot achter de rug en enkele dagen erna mocht ze op de filmset slapen! Die campagne is voornamelijk bestemd voor onthaalouders en crèches, dus de kersverse mama's krijgen hier jammer genoeg niets van. Enfin, tot daar het gestoef (geheel tegen mijn principe, maar nu kon ik het echt niet laten!) ![]() Op 17/8 wordt ons mamezelleke gedoopt, groot feest achteraf, met heel de familie. Ik vind de overgang van 1 naar 2 best wel vermoeiend, vooral omdat ik het meeste werk van het huishouden doe, de kinderen en fulltime werk. Pfff, ik heb nog amper tijd voor mezelf. ![]() MAAR, ik denk dat dat binnenkort wel gaat veranderen als Charlotte van de poedermelk gaat drinken. Dan kan ik er zelf eens van genieten om iets of wat quality-time voor mezelf te hebben. Gelukkig is het mooi weer, terrasjes en een verfrissend drankje! Het is weer weekend, dus misschien wat tijd om bij te slapen.... ![]() EN, eind augustus gaan we EINDELIJK met vakantie. Is ondertussen al meer dan een jaar geleden en ik heb het nodig, hoor! Die batterijen een keertje opladen, geen bedden dekken, niet koken, alleen maar genieten van de zon, de kindjes, mijn ventje en de rust! Ladies, ik ga jullie laten. Ik zal proberen om wat vaker hier langs te komen. Geniet van het weekend en vooral, van jullie kleine spruit! Salutjes ![]() Sofie |
| 10/11/2008 @ 22:16 leentje | he ! ben hier inderdaad zo lang niet meer geweest. hier gaat alles goed; Luca is nu 9maand sinds vrijdag. hij kruipt rond op zijn buik sinds 10dagen . hij is ook een veel grotere deugniet dan zijn broer. ik moet hem echt wel constant in het oog houden. maar wat een plezier om die twee broertjes samen te zien. M is zooo gek op zijn broer en omgekeerd. Het is zo mooi en lief. ben zo blij! het is wel veeeeeeeel drukker dan ik dacht... eentje naar school , de ander naar de creche...maar goed ...we passen ons aan he...kom nog wel eens langs binnen een paar daagjes! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Toxoplasmose