< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » door de pil heen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
door de pil heen
11/07/2008 @ 09:48
Mascha

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Roxy: jij van harte proficiat met je zwangerschap. Ook het geluk dat je mannetje is bijgedraaid!

Geniet van een hopelijk voorspoedige zwangerschap en bevalling en straks van je kindje!

Laat je nog weten hoe het vordert?

Groetjes,
Mascha

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 15:08
Luca

Mascha, ja geluk bij een ongeluk,alleen een miskraam hoopte ik niet op maar ik vind het zelf niet zo heel gek heb hem toen ik niet ongie werd doorgeslikt en had vage klachten en werd weer in de stopweek niet ongie getest en hartsikke positief! Deze week afwachten of ik ongie word ben nog niet ongie geworden in deze stopweek.
Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 13:01
Mascha

Hey Luca,

Vind ik ook, hoor. Een geluk bij een ongeluk! Nog een voordeel: de discussie WEL/NIET een 3e is ook voorbij. Moeder Natuur heeft de beslissing voor ons genomen! Wij moesten het enkel accepteren en een plaatsje geven en nu zijn wij beiden dolgelukkig met nr. 3 op komst!
We hebben wel allebei een beetje de hoop gezet op een jochie. Zou na 2 prachtige meiden natuurlijk erg leuk zijn. Maar ach, dat hebben we niet voor het kiezen. En een 3e meisje is natuurlijk ook net zo welkom!

Hoe is het bij jou afgelopen? Wel of niet ongi geworden?

Hoop snel wat van je te horen...

Groetjes,
Mascha

P.s. Anoniempje: hoe is het met jou? Laat je nog weten hoe het is afgelopen (ivm. dreigende mk?). Ben erg benieuwd...

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 13:22
mupke

anoniempje

hoe gaat het met je??\

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 10:33
Bloem

Online Status
Ik ben nu ook in verwachting, de mijne is ook door
de pil heengekomen, want ik slikte 'm trouw elke dag!
Alleen heb ik een kuurtje antibiotica gehad, en dat kan de
werking van de pil "tegenwerken", dus waarschijnlijk is het daardoor gekomen..
Nu moet ik van mijn moeder en vriend de prikpil, maar dat ben ik niet van plan!! Ik wil gewoon iedere maand dat bloedverlies, ik vind de prikpil maar raar, als eerste vind ik het een beetje eng zo'n spuit in mijn bil (al zal het heus meevallen) maar gewoon het idee, het is toch gewoon voor een vrouw, menstruatie.. Waarom komt het er dan niet uit?! Is dat niet nodig.
Aah, het zal vast wel meevallen hoor ;) Alleen ik vind het een appart idee.
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 11:31
Mascha

Hey Bloem,

Jij dus ook door de pil heen aangeteld, maar wel een antibioticakuurtje gehad. Ja, dat zou de oorzaak kunnen zijn, de pil kan dan een verminderde werking hebben?
Gaan jullie wel voor het kindje of niet? Dat kan ik niet uit je berichtje halen. Je hebt het enkel over de prikpil wat ik overigens ook wel wat onnatuurlijk vind... Maar ik neem aan dat je daar dan aan begint na de zwangerschap. Als je tenminste het kindje wilt houden...
Mijn man had het er in het begin ook heel lastig mee. Wilde in eerste instantie echt niet voor een derde kindje gaan! Mijn moedergevoel stak echter gelijk de kop op en ik wilde niets liever dan er samen voor gaan. Mijn man is inmiddels net zo gelukkig als ik met onze derde spruit op komst!
Veel succes met je beslissing en laat wat weten, hè?

Groetjes,
Mascha

P.s. je bent toch niet dé Bloem van "Bijna geobsedeerd door 3 kinderen" of wel?

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 08:06
mupke

mascha. deze bloem is volgens mij de bloem die ook een andere topic heeft en heeft haar kindje weg laten halen., moest ze van haar moeder er vriend...

Anoniempje.

Hoe gaat het met je?
Laat je nog iets van je weten?

Liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]