Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/07/2008 @ 15:08 Luca | Mascha, ja geluk bij een ongeluk,alleen een miskraam hoopte ik niet op maar ik vind het zelf niet zo heel gek heb hem toen ik niet ongie werd doorgeslikt en had vage klachten en werd weer in de stopweek niet ongie getest en hartsikke positief! Deze week afwachten of ik ongie word ben nog niet ongie geworden in deze stopweek. |
| 03/08/2008 @ 13:22 mupke ![]() | anoniempje hoe gaat het met je??\ |
| 10/08/2008 @ 10:33 Bloem | Ik ben nu ook in verwachting, de mijne is ook door de pil heengekomen, want ik slikte 'm trouw elke dag! Alleen heb ik een kuurtje antibiotica gehad, en dat kan de werking van de pil "tegenwerken", dus waarschijnlijk is het daardoor gekomen.. Nu moet ik van mijn moeder en vriend de prikpil, maar dat ben ik niet van plan!! Ik wil gewoon iedere maand dat bloedverlies, ik vind de prikpil maar raar, als eerste vind ik het een beetje eng zo'n spuit in mijn bil (al zal het heus meevallen) maar gewoon het idee, het is toch gewoon voor een vrouw, menstruatie.. Waarom komt het er dan niet uit?! Is dat niet nodig. Aah, het zal vast wel meevallen hoor ;) Alleen ik vind het een appart idee. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

door de pil heen