< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » proberen vanaf januari 2007. Wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
proberen vanaf januari 2007. Wie ook?
15/07/2008 @ 19:36
Pegske07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Proficiat Wendy, Papa en Noa met jullie kleine Zita !!!!!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 22:00
wendy

Foto's van onze kleine spruit Zita
Dag allemaal,in het profiel zijn er 4 foto's geplaatst van onze Zita.
Met mama gaat het matig,ze heeft toch wel veel pijn van de keizersnede en heeft vandaag tot 40 graden koorts gehad.
Het infuus was van deze morgen eruit gehaald maar werdt deze avond weer terug geprikt om de nodige pijnstillers en antibiotica toe te dienen.
De borstvoeding wil ook nog niet lukken,het is nog wel vroeg maar er wordt toch overwogen om over te stappen op flesvoeding.
Als er meer nieuws is,hou ik julie op de hoogte

Groetjes van de fiere papa

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 09:52
Pegske07

Wat een schatje is jullie kleine Zita ! Nogmaals proficiat !!!

Wenst Wendy veel beterschap en geniet van jullie kleine meid...

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 20:14
moezimoe

Gefeliciteerd en wat een mooie meid...en de naam prachtig....past goed bij Noa.....

Moezimoe

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:15
cleopita

Wat een mooie meid, jullie Zita! Zo klein weer hé... geniet maar hoor!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 22:43
Miranda

Online Status Bekijk profiel
Wendy gefeliciteerd met je mooie dochter! Hopelijk voel je je snel weer een stuk beter. Tot snel!

groeten Miranda

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 12:25
Pegske07

Kim, kom je af en toe nog eens kijken hier?

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 12:25
Pegske07

Kim, kom je af en toe nog eens kijken hier?

Mooie foto's op jullie profiel Miranda, Cleopita & Moeziemoe ...

[Laatst gewijzigd door Pegske07 - 21/07/2008 @ 12:26] - Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:41
moezimoe

Hey,

Tja ben eigenlijk ook wel eens benieuwd naar Kim..en Rosalie...ze heeft toch een site....wie weet het adres en paswoord....

Marylene: hoe gaat het en op het werk....???

Hoe is het met de kleine baby's??? zou Zita al thuis zijn met haar mama???

Hier gaat alles prima...Anna kan nu zitten, sluipt door de kamer op haar buik, gisteren kwam ze kijken in de keuken zo lief....hup met haar buik over de drempel heen....alleen slaapt ze overdag niet goed, na half uur steeds brullend wakker worden...geen idee wat er dan is, dromen of zo.....gelukkig slaapt ze 'snacht goed....

Moezimoe

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:41
moezimoe

moet mijn profiel echt eens updaten staan nog oudefoto's op...

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 10:55
wendy

hoi allemaal..

ik ben sinds gisteren terug thuis veel van mijn kraamverblijf heb ik niet kunnen genieten zoals julie wel gehoord hebben van de papa ,ik heb er goed tussen gezeten en ben nog herstellende krijg thuis nog steeds spuiten toegediend en moet redelijk veel rusten daar ik vocht ophoud ,mijn benen zijn heel dik ....met mijn snede is alles in orde en hersteld zeer goed de haakjes zijn al verwijderd,ik ben superblij dat met onze zita alles goed is en dat we thuis zijn

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 11:09
karine

Hoi Wendy

gefeliciteerd met ZITA, wat een mooie meid!!
Veel beterschap en hou je ook echt rustig hoor!

Ik hoop dat je toch kunt genieten van jullie mooie meisje, ondanks je naklachten.

Liefs Karine

[Laatst gewijzigd door karine - 23/07/2008 @ 11:09] - Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 11:16
karine

Ik heb een nieuwe foto (die met petje) toegevoegd in mn profiel van Morris!

Hoe krijg ik die foto ook alweer ingesteld aan de zijkant van mn berichten??

Karine

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 07:00
Pegske07

Wendy, proficiat nog eens , geniet van jullie kleine meid!
En de grote zus is trots zeker?

Karine wat een mooie stoere foto van Morris !

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 08:08
Marylene

Hey meiden,

Hier nog eens een update van mij.

Alles gaat naar behoren. Ik heb meer energie en de misselijkheid is helemaal weg. Ik kan eindelijk beetje bij beetje genieten. Stillekes aan beginnen we alles een beetje te plannen en ik tel nu al af naar den 14de voor mijn volgende afspraak. Het zal dan bijna 10weken geleden zijn dat ik mijn Ukie nog eens gezien heb. Hij/zij zal dan heel veel gegroeid zijn en het zal een beetje verschieten zijn denk ik. Ik begin nu al uit te kijken naar het moment van de geboorte. Ik voel echt het moedergevoel naar boven komen en eigenlijk kan het niet vlug genoeg gaan, anderzijds worden ze zo snel groot en daar zie ik dan toch een beetje tegenop. Maar dat hoort er nu ook eenmaal bij. Mijn ventje doet goed verder in ons huis, ten laatste september wil ik er toch zeker wonen, dan hebben we nog ff tijd om alles op zijn plooien te krijgen voor de geboorte. Op het werk heb ik net 2weken helemaal alleen gezeten. Andere collega had verlof en het was echt super druk. Mijnen verantwoordelijke is me gisteren komen feleciteren, omdat hij echt vond dat ik het goed gedaan heb, en dat was eigenlijk wel eens leuk, want heb me ook voor 200% ingezet. Niet altijd met een grote lach maar heb het gedaan en vooral niets zonder noemenswaardelijke problemen. Moest ik dat 3jaar geleden moeten doen hebben, ik zou het niet aan gekunnen hebben. Volgende week is het mijn ventje zijn verjaardag. Weeral een jaartje ouder... doet toch raar ze, en we zijn dan ook 6jaar een koppel. Ik had eigenlijk nooit gedacht deze zomer met een dikke buik rond te lopen. Maar nu geniet ik er toch wel eindelijk van.

Zo dit was het een beetje in grote lijnen. Zal nu proberen een beetje meer te komen. Maar heb het met momenten echt wel veel te druk

Wendy nogmaals proficiat met je mooie dochter. Hopelijk ben jij vlug beter...

Oja, ik heb een tijdje geleden al eens een mail naar kim gestuurd voor het nieuwe paswoord van de site van rosalie... Maar heb nooit antwoord gekregen. Vond dat wel heel erg spijtig. Ik weet niet of ze hier nog af en toe komt lezen, zou het spijtig vinden moesten het niet zo zijn...

Dikke knuf allemaal xxx

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 09:05
moezimoe

Hey,

Ik zag dat Kim ook helemaal geen profiel meer heeft...jammer hoor, ben gewoon benieuwd hoe het met hun gaat en Rosalie.....
Ach ja.....

Marylene: geniet er maar van hoor, denk nog steeds met een fijn gevoel aan vorig jaar....lekker met een dikke buik....

Moezimoe

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 11:25
Pegske07

Ja ik heb ook nog een bericht gestuurd naar Kim om te vragen naar het paswoord... ook ik geen antwoord spijtig ... vraag me ook af hoe het met haar en Rosalie gaat...

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 15:54
wendy

hoi

hier ben ik nog effe ,het is hier druk en ikzelf begin nu een beetje beter te worden ,maar ben vlug moe met zita is alles goed ze is al terug boven haar geboorte gewicht ,alleen de nacht is wat waar maar dat zal wel beteren hoop ik ,vandaag hebben ze mijn pleister van de wonde gedaan en deze is al mooi genezen...

Marylene,het begint goed op te schieten bij jouw meid,geniet ervan ...
Pegske hoe is het met jullie meisje?

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 15:55
wendy

hoi

hoe kan ik weer de foto veranderen ...?

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:10
moezimoe

Hey,

Hierboven naar foruminstellingen en dan avator wijzigen...

Gaat alles goed met kleine Zita....ja die nachten...hier sliep ze op 8 weken door en alleen vorige week huilde ze een keer 'snachts..verder eigenlijk nooit....heerlijk hoor.....maar die nachten zijn echt zwaar...

Vind het echt jammer van Kim....normaal was hier best wel vaak en nu laat ze helemaal niks meer van zich horen...jammer....

Moezimoe

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >