< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
11/07/2008 @ 10:00
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi khira zeker weten dat ik mee duim ik wacht af en hoop dat het weer lekker vruchtbaar wordt hier

ik heb niet veel te melden eigenlijk vandaag lekker vrij dus van genieten en niet veel doen alleen verplichte dingen

dus ik ga stoppen en zo schoonmams op bellen om te kijken of ze er is om op de koffie te gaan

groetjes kissie

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 21:08
Lieke

Khira, ik duim voor jou!
Volgende vrijdag moet ik terug naar de gyn op controle, ben benieuwd of hij dan al ingedaald is, dinsdag zat hij nog redelijk hoog... ik ben ook wel benieuwd of ik dan al meer opening ga hebben. Ik houd jullie zeker op de hoogte! Ik denk dat ik bij Ella toch minder last had van harde buiken, ofwel herinner ik het mij niet goed meer?!

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 14:33
knorretje

Even heel kort. Vannacht teruggekomen van vakantie en daar ongesteld geworden. Dus ben alweer midden in de volgende ronde. Khira, we gaan bijna gelijk op! Samen duimen dus.

Lieke, heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Heb niet helemaal gelezen, kom later snel weer eens terug.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:31
khira

Hoi iedereen,

Knorretje, welkom terug! Echt jammer dat het niet gelukt is... Maar ik duim dubbel en dik voor je mee hoor! Hopelijk samen zwanger ;o)
Hoe is je reis geweest? Is alles goed meegevallen met Annika?

Lieke, spannend!! Hoe gaat het met je en je pruts? Heb je nog veel last gehad van harde buiken? Veel sterkte!

Mekkie, alles goed met je? Ik heb intussen de kleertjes van Lief toegestuurd gekregen, ze zijn echt lief ;o) maar nog een beetje te groot. :o))

Hier alles ok
groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:22

Oei druk druk druk hier (zit nu weer op mn visite te wacht kan elk moment komen) maar ik wilde ff zeggen dat Els gisteren bevallen is van een dochter met de prachtige naam Jade

Khira spannendddd Het aftellen is dus weer begonnen. Tof hoor!!!
Welke maat kleertjes had jij besteld bij Lief? Ik maat 86 en dat past precies goed bij Sophie nu. Had ook zo'n heel grappig shirtje met Giraffe = kameelpeerd en eentje met blommetjie, dan nog een korte broek en een babytruitje voor mijn as babynichtje (schoonzusje is over 6 weken uitgerekend). Ik had eerder in de winkel al een heel mooie tuniek gekocht van Lief! maar die was toen toch wel vrij prijzig

Knor, jammer, maar wie weet deze maand? 3e ronde toch? Nou driemaal is scheepsrecht he dussss

Ik kom ook regelmatig ff kijken of Lieke nog geen nieuws heeft hoor

Kathy ben je nog altijd zo misselijk?

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:01
knorretje

Even weer reactie van mij. Ben deze week nog vrij van het werk, maar zijn nu druk bezig met het verven buiten (letterlijk klussen...). Dus heb nu nog steeds amper tijd voor de computer.

Vakantie is prima bevallen. We waren voor het eerst kamperen met Annika in Engeland. Het weer was niet heel erg mooi (vrij veel regen gezien zelfs), maar het ging heel erg goed. Ook al wordt het nu een echte dame met eigen wil, ze kon ook heel lief luisteren of zelf spelen als we de tent moesten opzetten of als ze in de tent moest spelen vanwege de regen. Het was ook erg leuk om gewoon weer 2 weken samen door te brengen. En voor mijn gevoel gaat haar ontwikkeling nu ook supersnel. Begint steeds meer woordjes te zeggen en ziet er ook steeds meer uit als een dreumes.

Officieel ben ik nu inderdaad in m'n derde ronde, dus ik hoef nog niet te wanhopen. Ik zou blij zijn als ik dit keer wel zwanger ben, maar probeer niet al te teleurgesteld te zijn als het nog niet is gelukt. En we doen ons best !

Nou ga snel verder, m'n middagpauze voorbij en ik ga weer naar m'n verfkwast...

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 11:09
Lieke

Khira, hier gaat alles nog prima, nog veel harde buiken, maar gelukkig geen pijnlijke... ik ben wel al serieus aan het aftellen, zeker nu het zo slecht weer is... ik kan beter nu bevallen, dan is het misschien mooi weer tegen dat ik naar huis mag. Maarja, blijkbaar heeft ons ventje het bij zijn mama nog naar zijn zin!
Morgen moet ik naar de gyn, ben benieuwd!
Nog veel succes in je 'groene periode'! ik duim voor jou!

Knorretje, fijn dat de vakantie met Annika zo goed is meegevallen, alleen spijtig van de regen! mat al je 'klussen', zie maar dat je nog tijd hebt voor je andere 'klussen' Voor jou ook veel succes!!

Mekkie, ik loop hier idd nog steeds rond... maar elke dag is dichter bij de bevalling!

Kathy, hoe gaat het met jou?

Kissie, valt je job nog goed mee?

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 20:26
knorretje

Lieke, spannend nu het einde weer nadert. Veel sterkte hoor! Als ik me goed herinner was je bij Ella iets over tijd gegaan, toch? Ik zal aan je denken komende week. En ja, je kunt maar beter met dit weer bevallen!

En genoeg tijd voor die andere klussen... Hopelijk voldoende voor een geslaagde poging!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:39
khira

Hoi,

Lieke, ik hoop dat je er vlug mag aan beginnen, zodat je nog wat van de zomer kan genieten ;o) Maar het is natuurlijk niet zeker of augustus nog een beetje mooi zal worden... Die zomers tegenwoordig vallen nogal vaak in het water. (ja, behalve toen ik hoogzwanger was in juli 2006, toen mocht het voor mij wat minder zijn ;o))
Heel veel succes meid!

Knorretje, fijn je terug te horen! Amai, met Annika in de tent, lijkt me fantastisch, maar ik zou niet weten of dit zou lukken met ons spook ;o)) Inderdaad, als je hen 14 dagen dag en nacht bij je hebt, gaan ze nogal vooruit hé, ik heb dat met Gilles ook gemerkt. Zelfs in de creche was het hen opgevallen dat hij zoveel beter was geworden in praten. Het jammere is nu dat hij weer een gedeelte van die woordjes kwijt is omdat we niet constant meer samen zijn.
Goed geklust? ;o)) Ik duim hoor!

Mekkie, ik heb maat 104 besteld omdat ik wist dat ze niet groot tailleerden en nogal krompen ook. Ik had een paar stuks gekocht in Maastricht voordat Gilles er was en hij heeft ze niet lang kunnen aantrekken.
Nu ik ze gewassen heb zitten ze prima! Voor broeken heeft Gilles maat 92, maar voor T-shirts is dat 98 (hij heeft nogal een buikje vandaar ;o))

Pff, nu we er terug voor gaan is de spanning hier weer terug... Ik dacht dat het met een tweede minder stressend ging zijn, maar niks is minder waar. Ik zit hier weer de dagen af te tellen tot mijn NOD. Erg, ik weet het :o)

Els, mocht je hier nog eens komen piepen, Proficiat met je dochtertje!

Weten jullie hoe het intussen met Sannie gaat?

groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 15:33

Wauw Khira, is Gilles al zo'n grote jongen! Wat een verschil zeg Sophie heeft meestal nog maat 86 aan en heel soms 92, bijv met een jurkje (daar maakt de lengte niet zoveel uit he ). Broeken kan ze soms nog wel maatje 80 aan, soms 86 al dan niet omgekruld.
Ik kan me voorstellen dat de spanning er weer helemaal in zit. Ik hoor! Houd je ook je temp weer bij op FF of (nog) niet?

Knor, ook voor jou zijn mijn omhoog!

En natuurlijk ook voor lieke voor de naderende bevalling. t Kan zomaar elke dag gebeuren nu he

Phoe sophie is weer lastig lastig lastig (ze slaapt nog maar zal zo wel wakker worden). Echt geen land mee te bezeilen Soms moet ik echt heel dringend tot 10 tellen hoor. Echt leuk die peuterpuberteit. Had niet gedacht dat het soms zo erg kon zijn.
Gisteren heb ik wel gelachen. Papa stond onder de douche dus Sophie kijken. Ze stond zelf nog in dr pyjama en trok het douche gordijn open. Dus mijn man zegt: kom maar hoor. Ja dat moet je tegen Sophie zeggen, die stapte met kleren en al onder de douche natuurlijk

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 13:47
kissie

hoi hoi
els proficiat met jullie dochter en een helemooie naam geniet er van

mekkie tja puterpuberteit ik ken het ik heb er 2 ppppfff niet leuk hoor en erg frustie en tot 10 tellen hou op ik zit al met 4a 5 nullen te werken

knorretje welkom terug en nu in de derde ronde achja ook goed te doen he en we duimen met je mee

khira ook met jou zal ik mee duimen maar eerst geniet maar van het het uitje met je man

lieke aftellen ja dat is nu echt begonnen het kan toch niet zo lang meer duren hoop ik voor jou 39 weken gepassseerd tja oke het zegt nog niks he maar iedereen die vraagt of je er nog bent en rond loopt wordt al gek van he

heel veel succes met de bv en voor je het weet is het al weer over en groeitje je zoon was het toch hier in deze wereld en is het heel normaal en kun je niet meer bedenken hoe het was toen hij er niet was

hier gaat het verders goed druk druk met het werken nog 2 late diensten en dan zit er weer wat rust in de tent
morgen komne mijn ouders op bezoek heerlijk zijn ruim 4 weken weg geweest en heb ze 5 a 6 weken niet meer gezien
verders een goed gesprek gehad met hubby en waar wij altijd al een menings verschil over hadden gehad heeft hij even duidelijk dubbel dik verduidelijkd zo dat ik daar niet over na heof te denken
nr 3 is hier passee nu niet later niet nooit niet nee is nee en komt er niet daar mee basta dus ik zal het moeten gaan verwerken ik weet dat hij een deel gelijk heeft maar goed ja het is mijn gevole tegen die van hem he ook voor oepsjes was geen ruimte en hoefde ik niet aan te denken want zover liet hij het niet komen en is daar ergvoorszichtg in dus ja ik zie wel en hoop stiekem oooooit op een geluk

nou ja dat was het wel weer voor vandaag

groetjes kissie

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 16:37
knorretje

Nog geen nieuws voor Lieke. Ik duim voor je meid!

En Khira, succes met aftellen! Nog eventjes wachten...

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 13:57
kissie

hoi hoi
knorretje daar zeg je wat het is nu ruim 3 a 4 dagen geleden dat ze hier was misschien drukte of zou er toch wat zijn duimen maar

mekkie wat las ik heeft de kleine meid last van der doorkomende kiezen
pppfff ik ken het hooor komkommer geven en lekker op laten kauwen hielp hier heel goed
en de katjes gaan weg een paar dan zag ik en ze zijn ontdeugend hahaha leuk man

hier weinig nieuws eigenlijk druk druk met wassen en andere huishoudelijk taken maar er komt geen einde aan het lijkt zo zinloos en nutteloos maar goed het is hier beneden alleen de vloer doen en daar heb ik juist geen zin in de rest is schoon

nou op naar het mooiere weer ik heb er zin in heerlijk

ik kom gauw weer terug omdat ik wel erg benieuwd naar ben waar lieke blijft

groetjes kissie

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:48
Lieke

Hey dames,

Ik kom even verslag uitbrengen.. vanmorgen moest ik langs bij de gyn om een afspraak te maken om eventueel vroeger binnen te gaan. Hij heeft me nog eens onderzocht, ons ventje ligt klaar, baarmoederhals wat verstreken, dus morgenvroeg om 7u15 mag ik binnengaan. Joepie! Ons ventje zou rond de 3.400kg wegen, dus geen 4 kg zoals hij eerst had gezegd. Ook al een hele opluchting!
Na de middag had ik serieus wat bloedverlies, echt helder bloed, ik maakte me wat zorgen, dus voor alle zekerheid naar het ziekenhuis... gelukkig niets aan de hand, waarschijnlijk gewoon door het onderzoek van de gyn 's morgens. Nu ondertussen ben ik mijn slijmprop aan het verliezen... dus hoop dat het vannacht mss toch spontaan begint... Ella is in ieder geval al bij haar moeke gaan slapen. Ze kijkt er enorm naar uit om haar broertje te zien! En wij ook natuurlijk!
Dus tot binnen enkele dagen! Breng dan wel verslag uit!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 21:46
kissie

hoi hoi
lieke heeeel veel succes morgen ik denk niet dat je eht nog leest
oh wat spannend allemaal ik duim mee en zou aan je denken en ja misschien komt het toch vanzelf op gang je weet het nooit he het kan wel na een onder zoek van een gyn of vk je hoort het vaker dat dat iets prikkeld daar binnen en opo gang zet
nou ik kom zeker donderdag even terug om te kijken hoe het gaat ik denk niet dat je dan al terug bent maar goed ik zie wel
morgen moet ik weer werken dusja en ben overdag druk bezig met hubby en de kinders met eettafels kijken en zo ik wil er nu gewoon 1 hebben dit is niet fijn man
maar goed

tot gauw

groetjes kissie

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 22:42

LOL Lieke ik dacht dat je al bevallen was Maar wie weet begint het vannacht wel toi toi toi

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 09:55
knorretje

Lieke, je leest het nu niet meer, maar zet 'm op. Of misschien heb je inmiddels allang je zoon in handen en is het gisteravond doorgezet! Ik denk aan je!

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 14:31
khira

Hey meiden,

We zijn een paar daagjes naar Barcelona geweest met ons tweetjes, dat was eens leuk. Wat cultuur opsnuiven, lekker gaan eten, en gewoon van elkaar genieten. Maar wat was ik blij toen ik gisteravond Gilles terug zag! Ik miste hem enorm!
En ja, je zal zien aan mijn banner dat het deze maand niks is. Vanmorgen zijn de duivels aangekomen, 3 dagen te vroeg nog! Ik heb nog nooit zo'n korte maand gehad...
Knorretje, ik duim hard voor jou hoor!!!!

Lieke, jij zal intussen waarschijnlijk al bevallen zijn :o)) Geniet maar van je kleine ventje! We horen je verslag wel binnenkort :o)

Mekkie, ja inderdaad, Gilles is een grote kerel :o) Maat 86 past hem absoluut niet meer. Hij zit al meer dan een jaar op de P75, dus we denken dat het toch een grote kerel zal worden. Ik heb hem vorige week nog gemeten en hij is nu 89.5 cm. Van gewicht hangt hij tussen de 12.5 en 13 kilo :o)
Hoeveel weegt en meet Sophie nu?
Nee, ik heb mijn temperatuur nog niet gemeten, maar ik heb wel een ovulatietest gebruikt. Ik denk dat ik het voorlopig met ovulatietesten ga doen. Tja, we zien wel ;o)

Ik ga een paar kasten uitkuisen :o)
tot later!
Khira

[Laatst gewijzigd door khira - 24/07/2008 @ 14:37] - Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 15:00

Jammer Khira maar t was natuurlijk nog maar de eerste ronde. maar toch jammer he...
Sophie is ook een flinkerd hoor die weegt ruim 13 kg. Maar ze groeit flink in de lengte momenteel (weet niet hoe lang nu). Merk je echt dat shirtjes die eerst niet pasten omdat ze te strak zaten nu ineens losjes om haar lijfje heen zitten
En dan ons vakantiekindje, dat is echt een mager sprietje, zo'n verschil die twee hihi
Ben snel weer weg, sophie ligt wel op bed maar Kimberly wil weer in t zwembadje

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 16:25
Kathy

Goeiemiddag allemaal... ik kom ook nog eens binnen gewandeld ben ondertussen nog altijd elke dag aan het braken dus dat zal weer tot het einde van mijn dagen zijn.

Ik ben net terug van de gyn voor mijn 20-weken echo... en alles is orde, hoofdje, hersenen, hartje, buikje, ruggengraat, ongeveer 19 cm groot en 350 gr. En die druk op mijn blaas die ik constant voel zijn dus de voetjes, dat klein menske zit met zijn voetjes leterlijk op mijn blaas te trappelen en bewegen dat het doet, amaai, veel meer dus dan ons kleine Finn. Dat beloofd voor de toekomst.

Lieke hopelijk heb je een mooie bevalling achter de rug. We wachten vol ongeduld op verhalen hoor

Finn draagt ook al 92 hoor, in sommige kleertjes zelf 98 maar 't is ook zo een grote.

Mekkie zwijg mij van de peuterpupertijd, om knettergek van te worden. En ook al weet ik dat ze grenzen moeten verleggen, soms gaan die grenzen toch wel heel ver hoor

Khira wij duimen voor de volgend ronde!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >