< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Aftellen tot juli 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/07/2008 @ 14:28

even vanuit griekeland..

hier behoorlijk aan de klus

we zullen zien..

voor degenen die overtijd zijn enzo..ik duim mee vanaf hier!!

tis hier trouwens bloedje heet.
hittegolf..in de schaduw is het 39 graden
Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 18:22
Mimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het zou 3 dagen zijn dat ik overtijd ben, heb test gedaan... Niks

Komen dus net de door... Pfff... vind mijn lichaam niet zo grappig op dit moment. Maar dit is wel in principe de lengte van mijn cyclus voordat ik aan de pil was. Zal die nu eingelijk wel zo regelmatig blijven?

Fijn weekend verder, en voor degenen op vakantie, geniet van het weer daar, want hier is het mwah...

groetjes

[Laatst gewijzigd door Mimmie - 12/07/2008 @ 21:30] - Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 13:49
Evy

en mimmie al nieuws?

Dees nog steeds zo goed in griekenland?

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 17:55
Belleke

Online Status Stuur bericht
Ik kan al een paar dagen niet zo goed om met mijn eigen. Ik heb al eens 3 dagen een opgeblazen buik gehad met steken in mijn onderbuik. Nu heb ik nog af en toe eens lichte steken. Ik weet niet wat ik er moet van denken... Ik zal blij zijn dat het den 21ste. Dan weet ik of ik aan een nieuwe maand moet beginnen of niet. Ik kan er zo lastig van lopen... Pff..

Ik vind het erg voor je Mimmie. Ik weet ondertussen ook al hoe het voelt als je veel hoopt en dan ineens die duvels daar zijn maar we moeten ons dan richten op de nieuwe maand en hopelijk de goede maand!!

Belleke
xXx

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:56
Evy

hey dames

Belleke, verschrikkelijk he zo geen blijf weten met jezelf... ik heb ook al een paar dagen steken, vandaag ietsje minder...
we kunnen samen aftellen naar de 21e... ben eens beniewd

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 17:54
Belleke

Evy je hebt dezelfde NOD!!! Leuk, leuk!!
Zouden die steken iets kunnen betekenen?

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 19:24
Evy

ergens hoop ik dat die steken iets te betekenen hebben...
maar durf niet te hopen... vandaag nogal veel witverlies gehad (sorry voor de details) maar was echt een brokje.. vreemd vreemd... normaal is dat toch rond je eisprong he...

vandaag ook nog een vriendin die meldde dat ze zwanger is voor einde maart (via clomid en vrij snel getest en dan ook bloedonderzoek enz...) stel je voor dat wij ook zwanger zijn dan is het voor dezelfde periode...

ben eens benieuwd...
tijdnes het WE zal ik niet veel tijd hebben om erover na te denken, vrijdagavond gaan we uit (Torben gaat logeren :), zaterdag hebben we een logee en zondag een doop en een BBQ... en dan is het maandag :):)
nog anderhalve dag werken trouwens en ik heb vakantie voor twee weken

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 20:35
Belleke

Ik heb ook al een paar dagen meer witverlies. Dat is inderdaad normaal gezien bij de eisprong.

Amaai, je hebt leuke vooruitzichten. Geniet er van!

En hou mij op de hoogte hé!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 20:41
Isabelle

hello

mij even voorstellen ik ben een mama van 24 heb al een zoontje van bijna 2 en nu zijn we volop aan het klussen voor een 2 de dus duimen he voor jullie allemaal
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 20:42
Mimmie

Welkom Isabelle!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 20:46
Schoteltje

Hey Belleke,

Ik denk dat wij op dezelfde dag aan het wachten zijn. spannend hé

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 07:56
Belleke

Welkom Scholteltje en Isabelle!

In de hoeveelste ronde zijn jullie?

Schoteltje laat iets weten hé den 21ste... spannend, spannend

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 07:58
Evy

heyhey

welkom schoteltje en isabelle...

schoteltje en belleke nu zijn we met zijn drie naar de 21e aan het uitkijken...
gisteren een vriendin die vertelde dat ze zwanger is, vandaag net een mail van andere vriendin dat ze zwanger is... manmanman... ik weet waar ik ga voor werken

en ik wil ooooooooooooooooooook!!!

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:35

Online Status Bekijk profiel
zo dames ik ben weer terug op nederlandse bodem.

iedereen gehoord over de aardbeving in griekenland??pffff ik ben nog nooit van me leven zo bang geweest.

hoop dat echt nooit meer mee te maken.

ik snap heel erg dat jullie hopen..ik hoop met julie mee dat het raak is bij jullie.

ik moet volgende week ongie worden en had net ineens een beetje bloedverlies

nou heb ik totaal niet het idee dat het menstruatie is..sterker nog..ik weet zeker dat dit geen menstruatie is.

mischien een tussentijdse bloeding..dat kan. maar het zou mischien ook wel innestelingsbloed kunnen zijn.

ik heb net ergens op het forum gelezen dat innestelingsbloed ongeveer een week voor je menstruatie is dus het zou kunnen.

ik probeer niet teveel erop te hopen, maar stiekem doe ik het toch.

het zal wel iets natuurlijks zijn van ons vrouwen..zodra je wat voelt hopen dat t zo is.

nu moet ik dus nog een week wachten voor ik weet of ik wel of niet zwanger ben hoop het zo.

we hebben iniedergeval flink geklust in de vakantie dus wie weet.

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 07:49
Belleke

Goeiemorgen,

Dees welkom terug! Het kan inderdaad innestelingsbloed zijn aangezien dat dat 6 à 10 dagen na je eisprong is.

Bij mij is de stress weg. Ik heb een test gedaan. Ik wou niet meer wachten. Ik van die testen dat je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken van Matcare. Wel een spannend moment maar het was negatief!!!
Voel mij een klein beetje
Ik snap mijn lichaam niet zo goed meer. Je voelt vanalles dat ik de eerste maanden niet had en natuurlijk begin je dan te hopen.
Maarja... op naar volgende maand!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:31
Evy

hey dames

Dees welkom terug...
kan inderdaad innestelingsbloed zijn, afwachten maar...

hier ook nog afwachten... maandag NOD... testen doe ik pas dinsdag of woensdag als het nodig is... ik ben eens benieuwd, maar hoop er niet te erg op...

Belleke ik zou toch nog niet meteen alle hoop verliezen... het kan goed zijn dat je wel pos test na je NOD... ik vind voor je NOD testen altijd zo gevaarlijk, uiteindelijk zijn de HCG waarden dan nog zo laag... maar tja nu kan je je wel behoeden voor de teleurstelling als de arriveren he...

ik nog werken tot 13u en dan heb ik 2 weken vakantie zal deugd doen...

Evy

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 11:12

hey belleke. Wat jammer van die negatieve test zeg! kan me voorstellen dt je dan toch weer teleurgesteld bent, maar zoals evy al zegt, vind ik voor je nod testen ook niet echt super. Ik zou gewoon even je nod afwachten en dan mischien alsnog een testje doen.

ik duim iniedergeval toch nog voor je

xxx

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 07:56
Belleke

Ik had ook wel spijt als ik de test gedaan had. Ze verkopen dat wel (6dagen voor NOD) maar eigenlijk is dat toch niet zo slim.
Ik zal wel zien...
Merci voor de lieve reacties

Evy, veel plezier in je verlof!

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 10:50
Mimmie

wat een spanning allemaal! Ik hoop dat we een (of meerdere) gelukkige deze maand hebben, zou wel leuk zijn!!!

Hier alweer aan het klussen... zijn voorbij, vriendlief blij. Die nu elke keer in de naam van een baby begint... ja maar schat als je baby wilt moet je het wel doen he... grappenmaker.

Nieuwe ronde voor mij en we gaan ervoor!!!

Lukt het nog wel om te wachten dames?

groetjes

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 15:04

haha dus je gaat weer flink aan de klus mimi

hier nog steeds af en toe veegje bloed. het begon met helder..en word steeds donkerder.

mischien dat het toch gaat worden? tis iniedergeval bar weinig..lees:paar drupjes.

ik kan niet tegen die onzekerheid..was het maar vast volgende week

evy, heel veel plezier met e vakantiedagen!!Ik ga maandag beginnen bij me nieuwe baan..spannend

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >