< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
16/07/2008 @ 12:33
Kay&Iz

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ sterre, geweldig dat je een eisprong hebt gehad zeg!!! En wat mooi dat de tekenen van PCOS ontbraken!

@ Lina, wat leuk! een 2e knul er bij! Ook leuk voor Nino natuurlijk een klein broertje.

@ Anke, geweldig dat Jelte t zo goed doet, heerlijk al die verhalen om dat t lezen

Hier gaat alles ook gewoon zn gangetje, lekker vakantie aan t vieren, lekker veel cadeautjes gehad, ook al heel wat babyspulletjes weer en vooral geld natuurlijk, altijd welkom

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 17:34
Dromelijntje

@ Anke: wat heerlijk jouw verhalen over Jelte. Hij doet het blijkbaar bijzonder goed, zo rustig blijven tijdens zo'n drukke dag en al flink eten, super hoor ! Ze worden écht schattig wanneer ze wat ronder worden hé, die dikke billetjes vind ik altijd zo super lief, en dat pamperkontje

@ Sterre: wat fijn dat je een eisprong gehad hebt ! Echt super voor je ! Ik ben blij voor jou, nu hopen dat jullie goed geklust hebben

Hier wordt het spannend, want vorige cyclus kreeg ik op dag 19 mijn regels door 's avonds. Momenteel is er nog niets te zien en ik heb ook niet echt al ongi gevoel dusssss . Ik heb wel erg veel slijm verlies ik moet er zelfs een inlegkruisje voor dragen. Normaal gezien stopt dat na mijn eisprong maar nu blijft het maar komen en mijn eisprong is volgens mij nu wel al een eindje voorbij. Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 23:17
Anke

Dromelijntje klinkt goed!!
En over dat pamperkontje... de laatste foto's zijn van vanmorgen, dan heb ik Jelte toevallig ook zo vast.
Ons ukje

http://www.mijnalbum.nl/Album=KPHKH7ZM

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 00:32
Lise

@ anke: knoddige foto's! hij ziet er alvast kern gezond uit!

@ dromelijntje: 't is toch iets he, jij met die super korte cyclussen en ik dan met die lange. Ik blijf je zeker steunen!

@ Inger: proficiat met het feit dat het een jongetje wordt. Heb gezien op de banners dat ze ook een goeie 2 jaar zullen verschillen in leeftijd. Dat wordt daar reuze leuk bij jullie!

@ sterre: proficiat met je eisprong, het gaat alvast de goede richting uit!

Hier nog altijd geen duiveltjes, vanmiddag heel klein beetje bruinverlies, misschien morgenochtend die duiveltjes dan maar? Ahh we zien wel!

Groetjes en veel "zomer" genot en aan allen die op reis gaan een prettige reis toegewenst!

Lise

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 09:19
Anke

Lise, bruinverlies.... hopelijk geen maar een mooie innestelling.
Nou ja, ik hoop dat je gewoon snel weet waar je aan toe bent.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 11:41
Dromelijntje

@ Anke: ik blijf maar naar je foto's kijken, echt prachtig ! Die kleine handjes en vingertjes ... . Wel maatje van kleertjes draagt Jelte nu?

@ Lise: erg hé, wat raar dat alles zo kan verschillen in cyclussen. Maar ik blijf ook aan jou denken hoor en ik hoop echt dat dat bruinverlies een innesteling zal zijn.

Hier gelukkig geen duiveltjes te bespeuren (voorlopig, laat ze maar wegblijven). Vorige cyclus had ik ze nu volop, maar nu niet. Wel nog steeds dat slijmverlies.

Oh ja, ik heb me héél erg laten gaan ... in de Zeeman ... waren alle babykleertjes in de solden. Echt spotgoedkoop. Voor 1 euro had je al een mooi truitje met een broekje en zo heb ik wel enkele spulletjes gekocht. Ik kon het gewoon niet laten. Mag ik vragen waar jullie jullie babykleertjes kochten? (voor de zwangeren en moeders hier onder ons). Of voor de anderen: kopen jullie al kleertjes? Ik weet het, het is misschien wel voorbarig, maar zo af en toe een paar kleinigheidjes ... . Ik heb niet echt behoefte aan superdure kleertjes, van merken of zo. Maar gewoon aan mooie degelijke kleertjes die in een normale prijsklasse vallen. Zoals uit de Hema, H en M en Zeeman. Of is dat te goedkoop?

Groetjes !

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 12:13
Lise

@ dromelijntje: een vriendin kocht ook bodytjes bij zeeman maar na 1keer wassen waren die gelijk voor weg te gooien. Ik denk dat je bij Hema of H&M daarvoor wel beter zit. Zeeman en Wibra is spotgoedkoop maar de kwaliteit laat ook wel afweten. Neen ik koop nog niets al heb ik daar wel ongelofelijk veel zin in maar ik heb de afspraak gemaakt met mijn vriend om dat voorlopig niet te doen.

groetjes Lise

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 12:19
Lina

Online Status Bekijk profiel
Hoi iedereen,

@Anke, wat een schatje is Jelte toch! Mijn hart smelt als ik hem zie..zo schattig en zo klein! Maar ik zie toch dat hij het heel erg goed doet

@Lise, hopelijk is dat een een innesteling en geen voorteken van de

@Dromelijntje, nee hoor..je moet kopen waar je je goed bij voelt! Ik koop echt een mix van alles..ik heb zowel spulletjes van Hema, H&M, Mexx, Petit Filou, Ralph Lauren, Dolce&Gabanna etc..
Ik hou wel van merkkleding Voor naar de opvang te gaan koop ik vooral goedkopere spullen omdat ze toch heel te tijd ravotten en zich toch vuil maken..Maar om op stap te gaan durf ik mijn kereltje wel eens in merkkleding te stoppen hihi..
Koop maar waar jij je leker bij voel en wat je mooi vind en wat jullie budget toe laat

Vele groetjes,
Lina

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 12:52
Dromelijntje

Bedankt voor de tips ivm de kleertjes ! Om met het kleintje op stap te gaan zou ik ook wel wat merkkleertjes aanschaffen, maar dat doen we dan pas als het er is hé. Daar is het nu nog véél te vroeg voor. Oh ja, nog een dikke maand en mijn vriend en ik zijn 10 jaar samen. Ik hoop zooooo om dan zwanger te zijn. Alles zal afhangen van wat deze ronde brengt. Of de volgende, maar dan zal ik het waarschijnlijk nog niet weten of ik al dan niet zwanger ben. Duimen dus maar voor deze . Ik blijf ook voor jullie heel hard duimen hoor .

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 13:54
Charlotte

Elaba!

Vanmiddag naar de gyne geweest!
Alles was superinorde. De baby weegt nu al 290 gram en ze kon het geslacht al zien, al was ze er niet zeker van. Binnen 6 weken zal dit wel bevestigd worden zei ze.

Ik voel me echt supergoed, vooral nu ik het geslacht weet.
Ik vind da wel tof!

Goed dat alles goed met jullie gaat.
Anke: een mooi knulletje trouwens, ik verlang al tot onze baby geboren wordt.

Tot later!

Groeten Charlotte

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 15:21
Jelana

Anke, wat een schatje
En zo'n klein mini mensje. Leuke foto's!

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 15:53
Lina

En mogen we weten wat je het bij jouw waarschijnlijk gaat worden Charlotte? Bij ons waarschijnlijk een jongen, maar dit was ook niet helemaal zeker en moet nog bevestigd worden..

Groetjes,
Lina

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 17:59
Kay&Iz

@ lise, ik denk dat je Lina bedoelde met je felicitatie dat t een jongetje werd, want wij weten het nog niet

@charlotte super dat je je zo goed voelt!

@Dromelijntje, wij hebben de rompertjes vooral bij de hema gekocht, en ook al een pyamaatje enzo..en de 2 shirtjes die ik nu al heb heb ik bij Kloffies gekocht, dat is wel een wat duurder zaakje, waarschijnlijk ligt de kwaliteit wat hoger maar om nou elke keer vestjes en truitjes van 32! euro te kopen, vind ik zelf ook nog al vrij ver gaan.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 19:04
Charlotte

Elaba!

Mijn man en ik hebben afgesproken het tegen niemand te vertellen.

Ze wist het niet zeker dus ja.

Ben vandaag wat kleertjes gaan kopen, maar wel neutraal, zie dat het nog verandert. Kon me niet meer inhouden.

Tot later!

Dada.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:45
Dromelijntje

@ Charlotte: wat fijn dat jullie het geslacht al weten. Nu kunnen jullie écht gericht kleertjes en dergelijke gaan kopen. Jullie hebben gelijk hoor, dat jullie babytjes geslacht willen geheim houden. Ik denk dat wij dat ook zullen doen. Maar dat neemt niet weg dat ik wel al erg benieuwd ben !

Oh ja ik heb nog wel een leuk nieuwsje. Ik heb hier een tijdje geleden verteld over mijn moeder hé, dat ze niet zo positief reageerde op het feit dat ik gestopt ben met de pil. Wel, er is ondertussen wat tijd overgegaan, en af en toe liet ik haar nog eens verstaan dat wij er echt voor bezig zijn. Nu vertelde ik haar deze morgen dat ik wat kleertjes gekocht had. Ze was vrij enthousiast, zei dat ik ze moest meebrengen om te laten zien. Deze avond had ik ze dus meegenomen. En raad eens? Ze was zelf ook gaan kijken en had ook nog een paar kleine truitjes gekocht. Ik mocht ze hebben ! Echt lief ! Toch een hele stap vooruit hé. En m'n vader was ook wel positief. Ben ik echt blij om.
Nu maar hopen dat het wat wordt deze maand. Er zijn gelukkig nog geen duiveltjes te zien en ik voel ook nog niets. Enkel af en toe trekkingen in mijn lies, maar we zullen zien. Ik hou jullie op de hoogte !
Daaaaaaaaaag

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 23:11
Anke

Dromelijntje, Jelte past nog steeds goed in maatje 44, echt een prematuur maatje.
Maatje 48 verzuipt ie nog in, heel zielig om te zien, over maatje 50 dan maar niet te spreken.
Ik heb bijna niks gekocht van kleertjes, wel wat rompertjes, maar verder kregen we tussen de bedrijven door een hoop.
Tja, ook maar niet teveel in maatje 50 gekocht, want daar zou ie toch heel snel uitgroeien.
Niet wetende dat we toch moesten beginnen met maat 44.
Maar Hema, H&M, C&A hebben super leuke dingen!!
Waarom voor die paar weken een hoop geld uitgeven??? En de kleertjes van de Hema zijn zo lekker zacht.
Ook hebben we wat dingen van de Prenatal, die prijzen vallen op zich ook nog wel mee.
Leuk dat je ouders nu wat meer enthousiast zijn, ook al is het jullie keuze, altijd fijn als er positief op gereageerd wordt.

Lina, dat zal er wel stoer uitzien, jullie kleine in merkkleding.

Charlotte, wat fijn dat alles in orde was!
En hopelijk wordt het geslacht alsnog een keer bevestigd.

Hier zijn we aan het wachten op de voeding van 23.30 en dan kunnen we lekker gaan slapen, ik tot 5.30...
Ben overgestapt op een ander fles voor em.
De fles die we hadden was veel te makkelijk voor ons mannetje, hij werd erg lui aan de borst.
Hij pakte m'n tepel wel, begon ff goed te zuigen, nestelde zich tegen me aan en viel in slaap.
Want ja, voor die fles hoefde hij geen moeite te doen, op het laatst ging het zo makkelijk dat ie zich alleen maar verslikte.
Nu heb ik een fles die de vorm van een borst heeft, hij doet nu meer moeite om de melk eruit te krijgen en het effect is gelijk zichtbaar!
3 voedingen achter elkaar bijna alles uit de borst gedronken, op 10cc na.
Echt zo goed van em!!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 16:00
Lise

dames,

ik heb jullie hulp nodig. Heb vandaag een test van predictor gedaan en ik zie een zeer vage lijn. Heb foto op mijn profiel gezet. Zien jullie de lijn? foto is niet al te best. Heb het aan mijn vriend getoond en hij is ook niet 100% zeker.

Pff....

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 17:04
Charlotte

Elaba!

Lise, ik zie ook 2 strepen staan hoor.

Ik zal voor jullie!

Groeten Charlotte

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 17:13
Lina

Lise, ik zie ook 2 strepen hoor!!! Probeer het binnen 2 dagen nog eens en je zal zien dat er dan een dikke vette streep staat

Een voorzichtige proficiat!!!

Groetjes,
Lina

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:02
Kay&Iz

@ dromelijntje, wat fijn dat je moeder er nu zo positief tegen over staat!

@ lise, nou misschien nog niet heeeel helder, maar t zijn voor mij wel duidelijk 2 lijnen hoor.. idd waarschijnlijk met 2-3 dagen weer testen en dan is de lijn vast nog donkerder

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >