Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/07/2008 @ 23:17 Anke ![]() | Dromelijntje klinkt goed!! En over dat pamperkontje... de laatste foto's zijn van vanmorgen, dan heb ik Jelte toevallig ook zo vast. Ons ukje ![]() http://www.mijnalbum.nl/Album=KPHKH7ZM |
| 17/07/2008 @ 09:19 Anke ![]() | Lise, bruinverlies.... hopelijk geen maar een mooie innestelling.Nou ja, ik hoop dat je gewoon snel weet waar je aan toe bent. |
| 17/07/2008 @ 15:21 Jelana ![]() | Anke, wat een schatje ![]() En zo'n klein mini mensje. Leuke foto's! |
| 18/07/2008 @ 17:04 Charlotte ![]() | Elaba! Lise, ik zie ook 2 strepen staan hoor. Ik zal Groeten Charlotte |
| 18/07/2008 @ 17:13 Lina ![]() | Lise, ik zie ook 2 strepen hoor!!! Probeer het binnen 2 dagen nog eens en je zal zien dat er dan een dikke vette streep staat ![]() Een voorzichtige proficiat!!! Groetjes, Lina |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

ik moet er zelfs een inlegkruisje voor dragen. Normaal gezien stopt dat na mijn eisprong maar nu blijft het maar komen 
maar een mooie innestelling.
. Ik heb niet echt behoefte aan superdure kleertjes, van merken of zo. Maar gewoon aan mooie degelijke kleertjes die in een normale prijsklasse vallen. Zoals uit de Hema, H en M en Zeeman. Of is dat te goedkoop?