Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/08/2008 @ 23:00 ![]() | Ann, ik vind je niet geobsedeerd hoor. Je klinkt in mijn optiek niet wanhopig of zo. Je wilt gewoon graag terug zwanger worden en dat vind ik heel begrijpelijk. Toen we allemaal nog aan het klussen waren, waren we er allemaal erg mee bezig en dan is het ook anders dan wanneer je er voor een ander tegenaan kijkt dan wanneer je er zelf mee bezig bent. Ik denk wel dat de rest het goed bedoelt met wat ze tegen je zeggen maar denk dat het voor jou ook niet leuk is om zo te lezen. Anyways, wat je bmm betreft, het vergt eventjes oefening maar als je het eemaal door hebt, is het supersimpel. Op http://www.vruchtbaarheid.org staat heel duidelijke info! Als je vruchtbaar bent zit je bmm heel hoog, is heel zacht (als je oorlelletje) en staat helemaal open. Erna sluit ie weer en wordt ie weer harder. Als je eerder bevallen bent kan ie altijd een beetje open blijven staan. Maar goed t vergt dus wel een beetje oefening eer je het verschil kent. Ada alvast heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en liefde toegewenst de 23e Hopelijk denk ik er over 2 weekjes ook nog eens aan ![]() Ben nu slapen ciao ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

Ik snap er nu helemaal niets meer van
Met de echo van woensdag was het nochtans duidelijk dat mijn eitje vrijdag of zaterdag zou komen, maar nu blijft mijn temp zo laag??? Pfffff... 

bent hoor!!!
is?

Sorry voor degenen waar ik niet op gereageerd heb 

er waren!