Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 21:53 | Hallo, Ben in februari bevallen op bijna 42 weken van een flinke jongen 4kg020 en 53 cm. Bij mij werd altijd gezegd dat het een klein dikkerdje ging zijn, maar het bleek een lange smalle te zijn. Alles is prima verlopen! Wel geknipt geweest, maar er weinig van last gehad. Vandaag is hij 4,5 maandjes oud, en is 71cm lang. Hij weegt rond 7kg. Een lange smalle dus. Zijn eerste twee tandjes zijn in aantoch .. allé hij heeft toch 2 witte streepjes onderaan ... afwachten dus! Succes aan alle zwangere dames die moeten bevallen! Groetjes, Milan en K'tje |
| 17/07/2008 @ 20:08 karolien ![]() | Onze bink is geschat op 32w5d op 2kg800 en 46cm. Een flinke brok dus... Beter zo dan andersom. |
| 17/07/2008 @ 21:47 Carla | hey mijn dochter was twee week te vroeg gelukkig maar,want ze woog 4310 gram en was 52 cm. maar gelukkig viel ze er haast uit geen hechtingen of niks |
| 18/07/2008 @ 23:35 spruitje | vaak klopt de schatting van het gewicht niet, hoe kunnen ze nou aan je buikie voelen hoe zwaar je ukkie gaat worden ![]() ik had ook echt een flinke buik, ze dachten dat ze 8 1/2 pond zeker zou gaan wegen. maaarrrrr uiteindelijk bleek ik gewoon heeeeeeeeel veel vruchtwater te hebben, bleef maar stromen. mijn moppie was 3690 gram en 54 cm, zonder hechtingen. was wel een lange bevalling, maar dat kwam omdat ze een sterrekijkertje was. dussseee don't worry, 9 van de 10 x klopt het gewoon niet. en een klein kindje kan een moeilijkere bevalling zijn als een flinke baby, het zegt helemaal niks. ![]() |
| 19/07/2008 @ 13:38 Tiny | Hoe 'smal' je zelf bent heeft er eigenlijk meestal weinig of niets mee te maken. Er zijn grote, stevig gebouwde dames waar het bekken te smal is en er zijn kleine, fijne dames waar gemakkelijk een baby van 4 kg 'door kan'. Meestal is het een samenspel van een aantal factoren, alleen afgaan op een bekkenmeting zal een goede gyneacoloog zelden of nooit doen. Bij mij was het bvb. een combinatie van: grote, stevige baby, smal bekken en sterrekijker. Wat ik niet wist: als je kleine voeten hebt, heb je meestal ook een smal bekken. Ik heb een 34 ... |
| 20/07/2008 @ 13:25 miss boesy ![]() | hihi kleine voeten een smal bekken heb ik nog niet van gehoord.... ik heb schoenmaat 43 ...hmmm maar weet niet of een groot of klein bekken heb hoor... ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie ook een zware baby?