< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor een kindje in mei '08?
16/07/2008 @ 16:31
Kim 1975

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
jaaaa hier ben ik al :-) hihihi ..

er is zoveel tussengekomen weeral .. erg he .. En het jammerste nieuws .. onze auto is stuk. Echt raar hoe je gehecht geraakt aan zo'n ding. Voel me bijna opgesloten zonder nu... zit zover van iedereen af zonder auto hihihi .; Ik kan natuurlijk openbaar vervoer nemen maar dat is niet evident met een voiture enz.

Verder ben ik wat aan het inpakken zodat ons veel te kleine appartmentje niet meer zo ... mini mini lijkt. We zullen allebei heel content zijn dat we kunnen verhuizen al is dat nu twee maanden uitgesteld. In Oktober zal het nu zover zijn. Hopelijk komt er dan niets meer tussen hoor... amai .

Nog een vraagje voor jouw snuitje .. en hoe voel je je? voel je al wat in je lijf en leden? Heb je het ondertussen al tegen wat mensen verteld? Ik begrijp wel heel goed dat je nog wat wil wachten hoor! Ik had het idee ook in mijn hoofd maar net als marloes is het uiteindelijk toch sneller dan verwacht dat ik het ben gaan vertellen. Het lijkt zoveel echter als de anderern het ook weten. Als mensen aan je vragen hoe het gaat enz... Ik was denk ik ... een week of zeven acht toen ik het vertelde. Tjah omdat het al twee keer was misgegaan was het afwegen om te vertellen maar .. zo leefde de mensen ook mee naar de data enz .. eens we voorbij onze kritieke fases waren enz .. :-)

vraagje voor marloes... hoe gaat het jou en jullie? wat een mooooooie foto's en een nog mooier babytje dat jullie daar hebben !!! :-) echt superschattig hoor! Vooral die ene waar nikki der haartjes zo recht omhoog staan hihihi. Zij heeft trouwens ook al veel haartjes he .. ons Lilli ook .. dat maakt een kindje toch een beetje anders dan wanneer een baby zo kaal is vind ik. NIet perse mooier ofzo maar toch .. tjah anders hihihi .. schattig toch die punkhaartjes :-)

Je hebt wel een mooi schema'tje daar he... met de voedingen ...
slaapt ze mooi tussendoor of is ze nu al meer en meer wakker? en wanneer krijgt ze badje? smorgens of savonds? Heb je dat zelf een beetje aangeleerd dat ritme of heeft nikki dit zelf gedaan? Moet je haar wakker maken voor de fles om 7u?

Ik ga nog even verdergaan met mijn borstvoeding tot ik zeker drie maanden fulltime gegeven heb. Als ze goed blijft bijkomen is het toch wel de beste oplossing voor ons. Ik heb nog eens gelezen erover enz .. en ik heb nog tijd. Ik wilde nu afbouwen omdat ik met de verhuis zat enz en nu ga ik gewoon proberen af te bouwen tegen dat ik moet gaan werken. Ik zal haar dan enkel smorgens nog voeden en savonds en tussendoor kan zij in de creche of bij papa of bomma gewone flesjes krijgen. Het afkolven enz zie ik niet echt zitten op het werk. Dat is toch een zware klus en met mijn job niet altijd haalbaar om een half uur in de VM en NM te verdwijnen. Ik heb permantietijden en vergaderingen enz dus .. Neen lekker samen met ons meisje smorgens en savonds nog cocoonen en smiddags flesje.. een maandje of een beetje later begint ze daarna dan toch ook met de patatjes enz .. dus .. Dat komt in orde :-) Vanaf half augustus ga ik afbouwen.

ziezo .. dit was het weer even .. momenteel slaapt ze lekker al heeft ze toch enkele moeilijke dagen achter de rug. Ik ga morgen zeker nog eens op zoek naar venkelthee want als ik het niet drink gaat ons meisje beetje moeilijk met haar grote boodschap vind ik !

Oef tis een lang verhaal geworde he hihihi .;

dikke knuffie
kim en lilli

ziezo ..

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 10:12
Kim 1975

en nu spelen jullie weer verstoppertje :-):-)

op vakantie?
hard aan het werk?
geen pc meer?
geen tijd meer ?

geen van bovenstaande hihihihi ..

knufje kim

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 16:23

kim: heb jouw verhaal gauw gelezen hoor, maar ik heb het een beetje druk, kom er gauw op terug hoor. Ben morgen jarig, dus even alles aan het regelen voor het feestje.

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 16:49
Kim 1975

waaauw .... nog een goeie reden om druk druk bezig te zijn .. en een leuke reden!

Alvast heel hartelijk gefeliciteerd een dagje op voorhand hoor!

X X X drie dikke kussen van ons !!!

veel plezier!

knufje
kim en Lilli

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 00:03
Kim 1975

nog een vraagje marloes ... ben jij tevreden met de hoeveelheid tijd er tussen je twee kindjes zit? had je er meer .... of minder tijd tussen gewild of was het exact zoals gepland?

wij zijn hier aan het dilemma van het tweede kindje bezig .. Nee nee .. niet vandaag nog beginnen maar gewoon praten wanneer is het beste .. redelijk snel of bv als de oudste bijna naar de school kan ofzo .....

wat is jullie opinie hierover ... rekening houdende met onze leeftijd en de mogelijke problemen om een gezond kindje te hebben ook natuurlijk.

knufje
kim

[Laatst gewijzigd door Kim 1975 - 19/07/2008 @ 00:03] - Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 07:58
snuitje

Heyla,

ik heb eergisteren bijna niets geslapen... en ben nu al 2 dagen dus ontzettend moe, nu weet ik niet of het komt door zwanger te zijn of doordat ik toen bijna niets geslapen had

maar alleszinds ben ik er blij om ! Ik hoop dat ik me echt zwanger mag blijven voelen !
En mijn tepels doen nog altijd pijn als ik erop lig of eraan kom... en de zijkant van 1 borst ook.

Vrijdag mag ik EINDELIJK voor de eerste echo, hopelijk is alles goed. Dan gaan we het tegen verschillende beginnen zeggen.

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 10:14

snuitje: moeheid hoort ook bij de zwangerschap. ik was ook zo vreselijk moe Vrijdag al....het schiet al op. Leuk zeg!

kim: dank je wel

ik wilde eigenlijk het liefst met hun leeftijd dicht na elkaar zodat ze lekker met elkaar kunnen spelen. Maar nu Anouk naar school gaat heb je wel lekker de tijd om met de kleine uk rond te brengen als de grote naar school is en je kan de oudste ook meer uitleggen over hoe en wat met betrekking tot de baby en dat scheelt ook wel weer. Ik ben op zich wel tevreden hoe het nu is hoor.

[Laatst gewijzigd door Marloes - 19/07/2008 @ 10:14] - Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 21:43
Kim 1975

ja ja snuitje . ... aan die moeheid kan je al een beetje wennen nu hihihi .. ik was van in het begin ook altijd heel moe. Dat betert wel tussenin tijdens de 3e tot 6e maand en daarna kwam dat weer terug. Nu ben ik nog steeds moe .. vooral door het werk dat zo'n kleintje meebrengt en de zeer korte nachten natuurlijk.... Maar dat hebben we er graag voor over natuurlijk!

en .. kan je je zenuwen nog wat bedwingen?

leuk feestje gehad marloes?

wij zullen waarschijnlijk vrij snel terug beginnen voor een tweede te gaan .. we weten maar nooit hoelang het nog bij ons kan duren eer we nog een gezond kindje zullen hebben ... Ik hoop dat ik geen miskramen zal moeten doorstaan maar daar moeten we natuurlijk zeker rekening mee houden in ons geval. Maar we zijn allebei wel overtuigd dat we Lilli nog een broertje of zusje willen geven dus ..

wat denken jullie trouwens van doopsels? Marloes laat jij je kindjes dopen? Snuitje wil jij een doopsel als het zover is? Doen jullie dat op de traditionele manier? speciale ceremonie? Dat is nu een volgend project waar ik me op wil richten se :-)

knuffie dames
tot gauw ..

Kim

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 10:00
snuitje

Kim over doopsel heb ik nog niet nagedacht...

Wij hebben het gisteren aan mijn ouders verteld:
Mijn ouders konden het niet geloven, zij wisten van mijn operatie en wisten niet dat ik NU de laatste keer WEL eens reageerde op mijn laatste hormonenkuur...dus ze konden het niet geloven, zelfs papa had tranen en dat raakte me wel ...
Hun eerste kleinkind op komst.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 10:33
Kim 1975

ooooh wat leuk :-)

leuk dat je zo'n fijne reactie krijgt he ... en eens je het aan de hele wereld gaat vertellen komen er nog fijne reacties bij denk ik hoor :-)

geniet er maar van met volle teugen .. jullie hebben het dubbel en dik verdient hoor !!!

dikke knuffel

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 12:11
snuitje

ja ik geniet ook echt... ik kijk ook uit naar vrijdag ! eerste echo !

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 13:18

snuitje: ik krijg helemaal kippenvel over jouw berichtje dat jullie het jouw ouders hebt verteld. Duurt niet meer lang meer voordat het vrijdag is....spannend!!!

Ik heb nu nog maar 1 week verlof en dan moet ik weer gaan werken. IK wil niet

kim: ja dat is waar, jullie moeten misschien weer een hele weg afleggen voor een gezond kindje. Ik zal duimen dat het jullie ditmaal gespaard zal worden hoor. Wij zijn niet gelovig en daarvoor zullen wij ons kindje niet dopen. Wel gaat mijn oudste dochter naar een christelijk onderwijs, zodat zij kan leren over het geloof en zelf een beslissing kan nemen hoe zij het leven bekijkt

Oooh ik zou echt nog zo graag voor een derde willen gaan, maar mijn vriend wil niet....heeeeeeeeeeeel jammer. Maarja hij heeft op zich ook wel gelijk met de ruimte, financieen etc. Maar ik zou zo graag nog een keer een wonder in mijn buik willen meemaken.

Feest was trouwens geslaagd. Was heel druk en gezellig! HEt mooiste kado is wel een uitnodiging om mee te gaan naar de musical Tarzan met mijn schoonfamilie!

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 09:05

kim: om nog even terug te komen op jouw berichtje van een paar dagen terug : Nikki slaapt steeds minder eigenlijk. Ze is soms de hele tijd wakker tussen twee voedingen in. Maar dan gaat ze daarna wel weer lekker slapen. Ik maak haar eigenlijk bijna nooit wakker voor een voeding, als ze wakker wordt geef ik haar een voeding eigenlijk. Overdag wordt ze braaf op tijd wakker voor een voeding, soms zelfs iets te snel. Maar 's avonds en 's nachts begint ze nu lekker lang te slapen. Daarom maak ik haar in de avond nog wel wakkeer voor een fles en 's nachts laat ik haar vanzelf komen.

Haar badje geef ik het liefst 's avonds omdat ze daardoor ook lekkerder kan slapen, maar het lukt niet altijd om dat 's avonds te doen, dus doe ik het ook wel eens in de ochtend of middag. Straks ga ik haar ook eventjes in bad doen.

Ik doe haar trouwens maar 1 keer in de twee dagen in bad. De andere dag was ik haar een beetje, anders droogt ze zo uit.

Wel goed dat je nog borstvoeding geeft hoor. Ik heb het met Anouk ook langer gedaan dan met Nikki.

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 22:51
Kim 1975

ja lilli slaapt ook minder en minder hoor; En als ze wakker is zoals vandaag dat is zoooo zalig. Ze ligt zo lekker te lachen en begint nu heeeeel soms al een paar geluidjes te maken .. dat is zo fijn . Ikkan niet wachten tot we meer van haar te horen krijgen en haar mogen horen kirren en giechelen van het lachen.

ze eet bij mij ook op vraag ondertussen maar snachts zit er jammer genoeg nog niet zoveel tijd tussen als ik wel graag zou willen. Als ze nog eens eet rond half twaalf ofzo dan is ze toch weer wakker rond half vier soms vier uur . Gisterennacht heeft ze van half tien tot vijf uur geslapen maar dan was ze ook wel heel moe van niet echt veel te slapen overdag .. Ik ben benieuwd of er misschien toch verandering inzit voor ons .... Nog eens acht uurtjes kunnen slapen lijkt me zzaaaaaalig :-) hihihi

snuitje .. alles nog ok ginder? lekker druk bezig in het huisje zeker? hier zijn mijn mannen wegens omstandigheden maar twee halve dagen kunnen gaan tot hiertoe. Morgen gaan ze weer een hele dag. Dan geraakt er meer gedaan natuurlijk he. Maar we moesten mijn auto naar de garage brengen .. nog niet kunnen maken jammer genoeg. Mijn broer gaat hem nu komen halen en zal hem maken ... ik hoop dat hij er een beetje tijd voor heeft want ik mis mijn autootje toch wel hoor. Ik ben zo verwent dat ik me zelfs opgesloten voel zonder .. al zou ik natuurlijk nog bus of tram kunnen nemen maar toch het is een deel van de vrijheid toch wel.

Ik tel de dagen met je mee af tot je naar de echo mag hoor snuitje !! Ik kijk er zoooooo naar uit mede voor jullie :-)

Dikke knuffels
kim en Lilli

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 09:55
snuitje

met mij alles goed ja, behalve zo moe hihi... en gisteren en eergisteren eventjes licht misselijk, maar niet zo erg...

ik kijk enorm uit naar die eerste echo ! lijkt zo lang te duren.. .hopelijk is er een kloppend hartje te zien hé !

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 10:20

Mijn vriendin ligt momenteel met weeen in het ziekenhuis. Dus nog eventjes en dan heeft ze haar kleine in haar armen. Ben zo benieuwd!!!

kim: oooh ja 8 uur slapen, dat lijkt me heerlijk. Maar ach als ik eten geef en ze begint helemaal te lachen en te brabbelen maakt het ook wel weer een hoop goed vindt ik. Die van mij is nu ook zo heerlijk veel aan het lachen en proberen geluidjes te maken. De geluidjes maken heeft ze nog niet goed door, maar ze oefent flink.

snuitje: jaaaahaaa het is bijna vrijdag.....spannend we leven met je mee hoor. Zo gaaf allemaal. Nu mijn vriendin nog...

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 23:16
Kim 1975

spannend marloes .... ze zal ondertussen misschien bevallen zijn ... woohooo en jongen meisje? naam gewicht lengte? laat ons weten hoor!

ja ik ben is benieuwd of ze vandaag goed gaat slapen ons meisje. Ik ga echt om 12u zonder fout onder de wol en niet te lang meer lezen of tv kijken .. ik wil echt eens het beste maken van het aantal uren slaap. Misschien slaapt ze wel wat langer .. ze was helemaal weg van haar goodnight badje van zwitsal daarnet :-)

SNuitje ... nog heeeeel even ... nog twee keer slapen .. misschien slaap je nu al .;dan is het als je dit leest nog maar 1 keer slapen :-) spannend hoor!!! wat fijn wat fijn ...

misschien zullen we nog wel een klein poosje samen zwanger zijn wie weet :-) wij zullen nl. niet te lang wachten om terug te beginnen met een tweede. Binnen een paar maanden beginnen wij wel denk ik .. nog even bekomen en genieten ... van ons lilli he

dikke knuffels mevrouwtjes .. tot gauw ..
xx knuffieeeeeeeeeeeeee
kim en lilli

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 08:16
snuitje

amai zo snel alweer? dan kan het zijn dat je 2 kindjes binnen het jaar zal hebben of met maar een jaartje verschil?

Nog één nachtje slapen en het is eindelijk zover... onze eerste echo, en 7 weken bereikt...

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:17

Jaaa ze is bevallen. Van een zoontje. Ze had al een zoontje die in december 3 wordt. Hij is 3370 gram 52 cm en hij heet Mace Arie. Was wel een lange bevallen want ze was al dinsdag op woensdag nacht opgenomen in het ziekenhuis met weeen en gisteravond om 23.15 bevallen. Ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet en hoe het verder allemaal is gelopen. Maar ik wacht even tot ze een beetje tot rust is gekomen

Kim: wauw over een paar maandjes al. Ik ben jaloers!

snuitje: heerlijk nog 1 nachtje slapen.

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 14:08
snuitje

nog 1 teveel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >