< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
18/07/2008 @ 20:44
Sterre

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lise, ik zie echt twee strepen staan volgens mij ben je hartstikke zwanger

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 22:44
Anke

Ik kan ook niet anders dan je voorzichtig feliciteren!!
Echt 2 strepen hoor!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 23:41
pukkel

absoluut 2 strepen bij mij waren ze beide keren nog lichter alvast een voorzichtige proficiat
en nog een tip als je toch niet helemaal zeker bent zou je kunnen testen met de digitale zwangerschapstest van clearblue een duidelijkere test bestaat niet wel zwanger/niet zwanger wel prijzig ong.25 euro voor 3 testen

succes

liefs

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 01:58
Lise

Hey iedereen,

bedankt voor de berichtjes! In de tijd (30 minuten mocht je gebruiken om test af te lezen) is hij donkerder geworden. Nu zie je nog steeds 2 donkere strepen.

Zondagnacht vertrekken we naar Venetitië. Als we thuis komen gaan we zeker nog eens testen en dan een afspraak maken bij gyn. Net nu we voor ons verlof staan heeft onze boiler het laten afweten dus koud water en nu net bouwverlof. Gelukkig hebben we het kunnen regelen dat ze tijdens ons verlof komen herstellen. Oef... Gelukkig hebben we in onze hotelkamer een jacuzzi (luxe!!!)

Eindelijk mag ik zeggen een dolgelukkige lise!

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 09:31
Dromelijntje

Ooooooh Lise meisje, ik zie ook duidelijk twee strepen staan hoor op je test. Van HARTE een DIKKE PROFICIAT !!! Wat een fantastisch nieuws ! Wat zullen jullie nu heerlijk kunnen genieten van Venetie. Hoelang blijven jullie weg? Misschien ginder nog eens testen? Ik zou zolang niet kunnen wachten denk ik . Geniet ervan hoor, het is je dubbel en dik gegund.

Ik hoop natuurlijk dat ik nu ook snel zal mogen volgen. Mijn testjes liggen alweer klaar voor deze ronde. We hebben véél geklust, we hebben geen stress gehad, dus duimen maar ! Ik zie alleszinds al geen té vroege duiveltjes, dus dat is al één stapje in de goede richting .

Oh ja, gisteren was er van een collega op 't werk haar dochtertje van 8 maanden, zo'n schatje ! Ik heb er veel mee mogen spelen, zooooo ontzettend fijn. Dan smelt je hartje zo hé, langs een kant wel moeilijk ook . Maar ik hoop maar dat deze rond bij ons ook raak zal zijn.

Groetjes !

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 10:31
Anke

Lise, jullie vakantie Venetie kan nu niet meer stuk!!
Lekker van genieten en van het feit dat je zwanger bent, wauw, ben echt blij voor jullie.
En een jacuzzi in het hotel, luxe hoor!!
Jullie komen als herboren terug!

Dromelijntje, nu gaan we ook weer heel hard voor jou duimen.
Of weer... nog steeds natuurlijk.
Hopelijk wordt deze maand ook jullie maand!

Even een lieve foto laten zien, dit was gisteravond na wat borstvoeding.... hoe uitgeput kun je daarna zijn....
[IMG]http://i33.tinypic.com/8xpte1.jpg[/IMG]

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 10:38
Lise

Dromelijntje: we komen vrijdagnacht terug. Ik weet dat we zwanger zijn zolang er nu niets mis loopt kan ik wachten om die extra bevestiging tot dan. Ik duim zo voor jou dat het ook raak mag zijn.

Anke: het is toch zo'n schatje!

Zeg ik heb een vraagje: ik heb last van mijn rug, 't is gelijk of ze een riem heel hard toesnoeren. Hebben jullie dit ook gehad? Ben gelukkig niet misselijk.

Lise

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 11:25
Dromelijntje

@ Anke: prachtige foto ! En wat heeft hij een leuk pakje aan !

@ Lise: geniet maar lekker van jullie tripje dan hoor. Gelukkig ben je niet misselijk. Heb je verder geen kwaaltjes behalve je rug?

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 12:37
Lise

Dromelijntje: jawel ik heb nog andere kwaaltjes zoals pijnlijke borsten, moe, honger, dorst,... Niets dat echt lastig is.

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 15:44
Sterre

meiden.... ik heb net een test gedaan en ik zie een heeeeel licht streepje ik kan er geen foto van maken zodat jullie kunnen kijken, want ons fototoestel is kapot. Maar ik zie het echt...

Hebben jullie ervaring met de goedkope testen van matcare (die dipsticks) zijn die betrouwbaar?? Oooohhh het zou toch wat zijn?? Maar het is echt een superlicht lijntje, je moet echt in het licht kijken om het te zien, maar ik heb ook niet met ochtendurine getest. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en mijn man is nu ook niet thuis ik voel me wel zwanger, maar ja dat had ik vorige maand ook. Alhoewel ik de laatste dagen wel ontzettend moe en huilerig ben, ontzettend kort lontje en bij de minste aanraking gaan mijn tepels uitstaan en zijn ze gevoelig. Ook rugpijn en krampen in mijn buik. Maar ja, de meeste van die dingen (behalve dat van mijn tepels) had ik vorige maand ook, alleen in mindere mate dan nu. Morgenochtend nog maar even testen!! En ik koop straks gewoon ook nog een van kruidvat en een digitale van clearblue.

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 17:07
lauie

Hi Sterre, spannend zeg. De testen van matcare gaven bij mij geen resultaat (had zo ook al na twee minuten weggegooid) terwijl andere testen wel resultaat gaven. Je hebt geen progesteronspuit gehad toch? Die kunnen een foutief positief resultaat geven. Spannend zeg! Ik duim voor je.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 17:10
Sterre

Lauie, ik heb geen progesteronspuit gehad. Ze hebben dinsdag mijn bloed geprikt op o.a. progesteron. Als ik nu echt zwanger zou zijn, dan zou dat ook nog eens zijn van een natuurlijke eisprong... Dus durf er echt niet van uit te gaan dat ik zwanger ben....

Morgenochtend nog testen met kruidvat en CB digitaal...

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 17:43
Kay&Iz

@ Lise, Fijne vakantie!! Ik had trouwens ook geen last van mn rug, maar begin nu wel links last van mn heup/rug gedeelte te krijgen, voornamelijk als ik regelmatig gebukt enz. heb..
Maar t schijnt dat je bekkengedeelte nu ook soepeler word dus dat t daar wel weg komt, een goede reden om t lekker relaxed aan te doen hahaha.

@ Anke, wat een schattige foto weer!

@ Sterre, ik duim voor je, ik hoop t zo voor je!!

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 18:04
Sterre

kon het niet laten en heb net nog een testje gedaan van matcare... kon met moeite een beetje urine produceren haha maar het is gelukt. En weer zo'n heel licht lijntje... dus volgens mij is het dan geen schaduwlijntje/indrooglijntje want ik heb vorige maand ook deze testen gedaan en toen kon ik echt geen lijntje ontdekken terwijl ik er echt bij elk raam naar ging kijken tot ik zowat scheel keek maar toen was er echt niks te zien. Dus dan zijn dit toch volgens mij wel echte lijntjes....maar ik wacht morgenochtend nog maar even af..zit helemaal in de zenuwen en er komt niks meer uit m'n handen

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 18:23
Sijsje

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal!

Wij zijn net terug van een weekje Frankrijk en ik zie dat er erg veel nieuws is. Ik hoop dan ook dat ik niemand zal vergeten... Wij hebben een leuke week gehad, veel uitgerust en wat genoten van de natuur en het lekkere eten!

@ Lise: een hele dikke proficiat meid! Super nieuws, en aan je test te zien ben je echt wel zwanger. Geniet er maar van, je zal zien dat het deze keer wel goed gaat!

@ Sterre: wat spannend! Mijn ervaring is dat een streep wil zeggen dat je zwanger bent hoor. Ik had ook eerst een heel vaag streepje en kijk, nu ben ik al 15 weken ver! Omdat je niet zeker weet wanneer je een eisprong had, kan het ook zijn dat je nog te vroeg getest hebt. Ik zou over enkele dagen gewoon nog eens testen. Ik had m'n eerste positieve test achteraf bekeken zo'n vijf dagen voor m'n NOD, vandaar het lichte streepje. Ik duim in elk geval erg hard, het is je zo gegund! Oh ja, wees niet teleurgesteld als het morgen niet echt donkerder is, dat was bij mij pas na een week zo! Het zou ook kunnen dat je hcg nog te laag is voor bepaalde merken, die van Matcare en Sensitest zijn al positief vanaf 25 en sommige andere pas vanaf 100, dus morgen zou het kunnen dat je nog geen zekerheid hebt. Ik zeg het maar om je te behoeden, want ik was erg in paniek toen het streepje niet donkerder werd, en blijkbaar was dat helemaal onterecht.

@ Anke: wat fijn dat je steeds foto's van Jelte laat zien, dat vinden we natuurlijk echt super. Ik geniet van het zwanger zijn, maar eigenlijk kijk ik ook al enorm uit naar de geboorte van ons kindje! Grappig van die maten, ik wist zelfs niet dat 44 bestond, ik kom het niet veel tegen. Ik heb al enkele spullen gekocht in maat 62 omdat ik veel kans heb op een groot en zwaar kindje door de diabetes, maar als het te vroeg komt, is dat natuurlijk hopeloos te groot. Nou ja, je kan die dan later wel nog gebruiken hé. 't Zou stom zijn om te kleine spullen te kopen.

@ Dromelijntje: wat goed dat je cyclus zich hersteld lijkt te hebben. Ik wil je geen valse hoop geven, maar veel witverlies is wel een teken van zwangerschap hoor. Ik had het ook voor m'n NOD en heb het nog steeds! En die trekjes in m'n lies waren bij mij erg opvallend!

@ Charlotte: wat fijn dat jullie het geslacht al (ongeveer) weten en dat alles goed gaat! Doe zo verder!

@ Inger: leuk dat alles met jullie ook prima gaat. Wanneer heb je de volgende echo? Ga je dan het geslacht weten? En mogen wij het dan ook weten???

@ Lina: joepie, een broertje voor Nino! Wat leuk zeg, ze zullen heerlijk samen kunnen ravotten! Weet hij het eigenlijk al en beseft hij het? Dat gaat super worden met al die mannen in huis. Ook fijn dat alles goed gaat hé, kan je weer wat meer genieten. Mocht jij op 17 weken dan weer voor een echo? Ik mag pas weer op 21 weken, da's nog zooooooo lang (eind augustus). Ik hoor dat de meeste collega's en vriendinnen toch allemaal ook op 17 weken gaan. Ik moet dan enkel naar de HA om naar het hartje te luisteren, maar dan weet je het geslacht natuurlijk niet...

@ Sunshine: 31 dagen na een MK is idd niet zo slecht en nu weet je tenminste dat alles weer naar behoren werkt hé. Hopelijk hebben jullie even snel weer resultaat als de eerste keer hé!

Vele liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 20:06
Dromelijntje

@ Sterre: ik duim héél erg hard voor jou morgen testen met ochtendurine hé, ik denk dat dat het beste zal zijn hoor.

Wij gaan nu wat eten, het is een drukke dag geweest. Groetjes

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 21:09
Dromelijntje

Oh ja Sijsje, wat leuk dat je terug bent en hebt genoten van jullie vakantie !

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 23:20
Anke

Lise, ik had tegen m'n NOD veel last van m'n rug.
Maar toen was ik dus al zwanger.
Heb wel last van m'n buik gehad, wat krampen.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Sterre, ik had ook de matcare testen, dezelfde als jij.
Toen ik testte had ik ook een heel licht streepje, maar hij zat er wel.
De volgende dag had ik weer getest, maar toen met ochtendurine en toen was ie nog veel lichter... maakte me toen wel zorgen.
Maar uiteindelijk ligt het resultaat hier naast me op de bank te slapen, meneer heeft vanaf 17.30 tot 23.00 liggen huilen en waarom?????
(dat even terzijde)
Maar als je een streepje ziet op je matcare test, dan is ie gewoon positief hoor!!!
Ik ga je gewoon alvast voorzichtig feliciteren.

Inger, kijk goed uit dat je geen bekkeninstabiliteit gaat krijgen.
Doe maar lekker rustig aan.

Sijsje, welkom terug!!
Goed om te horen dat jullie zo hebben genoten!
Wij hadden veel maatje 50-56, dat is zo'n beetje een gangbare maat voor een pasgeborene, ook al wordt het een vrij groot kindje, ik zou toch uitgaan van maatje 50-56.
Ze zeggen dat dat het aantal cm's zijn van je kind, ik mag toch hopen dat je geen kind van 62 cm op de wereld gaat zetten.
Hooguit is je kind wat groter dan gemiddeld en wat zwaarder.
Maatje 44 kom je weinig tegen omdat het bij de premature afdeling hangt, en op zich komt het dan wel overeen, want Jelte was 45 cm bij z'n geboorte en net onder het gemiddelde wat gewicht betreft.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 00:01
Lise

Hey iedereen,

heb het lijstje nog eens bovengehaald. Hopelijk is het de laatste versie die ik gebruikt heb.

Het lijstje:

Bevallen:
- Anke, 24, zoontje: Jelte geboren op 28 juni 2008

Zwanger:
- Charlotte, 25, 1e kindje, uitgerekend voor 19 december 2008
- Lina, 26, 2de kindje, uitgerekend voor 29 december 2008
- Inger, 22, 1e kindje, uitgerekend voor 4 januari 2009
- Sijsje, 25, 1e kindje, uitgerekend voor 11 januari 2009
- Jelena, 26, 1e kindje, uitgerekend voor 7 maart 2009
- Lauie, ?, 1e kindje, uitgerekend voor 15 maart 2009
- Lise, 25, 1e kindje, uitgerekend voor 19 maart 2009

In afwachting:

- Sterre, 24, afwachten of lijn donkerder wordt...

Aan het proberen:
- Dromelijntje , 24, NOD 26/7 DUIMEN
- Sunshine, 26, NOD 11/8

Zo dat is ook weer geupdated. De leeftijden heb ik niet aangepast, onmogelijk om bij te houden wie wanneer verjaart ....

Lise

[Laatst gewijzigd door Lise - 20/07/2008 @ 00:11] - Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 02:03
Sijsje

Online Status Bekijk profiel
Ik verander even m'n datum, volgens de gyn zijn we een dagje vroeger uitgerekend!

Bevallen:
- Anke, 24, zoontje: Jelte geboren op 28 juni 2008

Zwanger:
- Charlotte, 25, 1e kindje, uitgerekend voor 19 december 2008
- Lina, 26, 2de kindje, uitgerekend voor 29 december 2008
- Inger, 22, 1e kindje, uitgerekend voor 4 januari 2009
- Sijsje, 25, 1e kindje, uitgerekend voor 10 januari 2009
- Jelena, 26, 1e kindje, uitgerekend voor 7 maart 2009
- Lauie, ?, 1e kindje, uitgerekend voor 15 maart 2009
- Lise, 25, 1e kindje, uitgerekend voor 19 maart 2009

In afwachting:

- Sterre, 24, afwachten of lijn donkerder wordt...

Aan het proberen:
- Dromelijntje , 24, NOD 26/7 DUIMEN
- Sunshine, 26, NOD 11/8

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >