Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 20:44 Sterre ![]() | Lise, ik zie echt twee strepen staan ![]() |
| 18/07/2008 @ 22:44 Anke ![]() | Ik kan ook niet anders dan je voorzichtig feliciteren!! Echt 2 strepen hoor! |
| 19/07/2008 @ 10:31 Anke ![]() | Lise, jullie vakantie Venetie kan nu niet meer stuk!! Lekker van genieten en van het feit dat je zwanger bent, wauw, ben echt blij voor jullie. En een jacuzzi in het hotel, luxe hoor!! Jullie komen als herboren terug! Dromelijntje, nu gaan we ook weer heel hard voor jou duimen. Of weer... nog steeds natuurlijk. Hopelijk wordt deze maand ook jullie maand! Even een lieve foto laten zien, dit was gisteravond na wat borstvoeding.... hoe uitgeput kun je daarna zijn.... [IMG]http://i33.tinypic.com/8xpte1.jpg[/IMG] |
| 19/07/2008 @ 12:37 Lise ![]() | Dromelijntje: jawel ik heb nog andere kwaaltjes zoals pijnlijke borsten, moe, honger, dorst,... Niets dat echt lastig is. |
| 19/07/2008 @ 21:09 Dromelijntje ![]() | Oh ja Sijsje, wat leuk dat je terug bent en hebt genoten van jullie vakantie ! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

. Geniet ervan hoor, het is je dubbel en dik gegund.
. Maar ik hoop maar dat deze rond bij ons ook raak zal zijn.
ik heb net een test gedaan en ik zie een heeeeel licht streepje
en mijn man is nu ook niet thuis
ik voel me wel zwanger, maar ja dat had ik vorige maand ook. Alhoewel ik de laatste dagen wel ontzettend moe en huilerig ben, ontzettend kort lontje
en bij de minste aanraking gaan mijn tepels uitstaan en zijn ze gevoelig. Ook rugpijn en krampen in mijn buik. Maar ja, de meeste van die dingen (behalve dat van mijn tepels) had ik vorige maand ook, alleen in mindere mate dan nu. Morgenochtend nog maar even testen!! En ik koop straks gewoon ook nog een van kruidvat en een digitale van clearblue.

haha maar het is gelukt. En weer zo'n heel licht lijntje...

....