Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 12:05 akiki ![]() | hoi, effe kort: ik heb gereserveerd in een restaurantje waar je zowel broodjes als warme maaltijden kunt eten, op een tiental minuten wandelen vanaf hier. Bij mooi weer kunnen we er buiten zitten, bij slecht weer zullen ze binnen een paar tafels voor ons bijeen zetten. Sweety, je bent ook welkom zonder je man, als je dat wilt? Misschien kan iemand je komen oppikken, als je bij iemand in de buurt woont? Je kunt me evt. mailen op akiki@live.be? En anders zullen we je nog wel een andere keer ontmoeten he... De nacht was hier terug een ramp. Ben bijna om het anderhalf uur moeten opstaan, voor tuutje, borst, enz. Pff. Ik ben gewoon geen mens meer... Ik zal later nog wel reageren op jullie berichtjes, maar moet nu nog vanalles doen. Tot gauw, Akiki ps ik ben echt razend benieuwd naar morgen! |
< vorige pagina | volgende pagina >

miskraam bij eerste zwangerschap
Ach ja, ik word het ook wel weer gewoon he...

Ik zou hier komen reageren op iedereen maar ik heb het zo druk gehad met Djoshua, met werken en het huishouden.We gaan natuurlijk zaterdag (na de meeting
) gelijk door op vakantie en ook daarvoor ben ik druk bezig.Dus hierbij mijn excuus!
wij wachten er nog heel even mee maar als blijkt dat Djoshua er al behoefte aan heeft dan gaan wij er zeker ook mee starten.
Man man wat heb ik het er toch moeilijk mee, ik had nooit gedacht dat mijn mannetje me zo 'soft' zou maken. Ik ben steeds nogal op mijn carrière gefocust geweest, maar nu lijkt dit echt naar de achtergrond verdwenen te zijn...
Natuurlijk werd ik de rest van de dag voortdurend uitgelachen door mijn man ggrrmmppff.