Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/07/2008 @ 12:19 Kathy ![]() | Kelly: kan wel begrijpen dat je ongerust bent hoor. Morgen zul je horen dat alles in orde zal zijn met de beeb. |
| 15/07/2008 @ 11:49 Kathy ![]() | Tot binnen 2 weken, veel plezier? Hoe is het geweest bij de vroedvrouw, Kelly? |
| 15/07/2008 @ 19:29 Kathy ![]() | Vannie, ik ben helemaal verliefd op dat kamertje ![]() Kelly, leuk te horen dat alles in orde was met je babietje. |
| 16/07/2008 @ 13:17 ann | Fijne vakantie trouwens, allemaal! ![]() |
| 18/07/2008 @ 21:06 Ann ![]() | @Kellytje: ik heb die ook gekregen! hihihi |
| 19/07/2008 @ 13:13 Ann ![]() | Kijk eens: een banner! Ik heb mijn vrijwel gewoon op tijd gekregen! Ik denk niet dat ik een eisprong gehad heb, maar kom, misschien kunnen we nu weer verder he... |
| 19/07/2008 @ 18:49 Kathy ![]() | Al een goed teken dat de duivels op tijd zijn. Ik duim met jullie mee dat er vlug een nieuwe kans komt! |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

krijgen!!!
in huis is t niet evident

Denk dat ik beter even wat afstand neem. En zulke onderwerpen niet lezen, dat lukt me toch nooit...
Dus meiden: als we ze tegenkomen... 
pffff
vrijwel gewoon op tijd gekregen! Ik denk niet dat ik een eisprong gehad heb, maar kom, misschien kunnen we nu weer verder he...