Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/07/2008 @ 12:31 Iander | Loeka, Gelukkige verjaardag!!! Maak er een fijne dag van... groetjes Iander xxxx |
20/07/2008 @ 12:31 ![]() | Gelukkige verjaardag Loeka!! En geniet er maar van, in het nieuwe huisje!! Alles dus goed gegaan, maar nogal druk he, meid?? Dikke kussss |
20/07/2008 @ 14:45 ![]() | Een heel gelukkige 2de verjaardag voor Loeka!! Groetjes Ilse en aanhang |
26/07/2008 @ 16:18 ![]() | Hey Brientje: wat zie ik nu, een heel dikke proficiat!!!! groetjes Ilse |
| 26/07/2008 @ 16:44 leen ![]() | Hellow!!!!!!!!! Brien, een heel dikke proficiat!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk voel je je nog goed en beginnen de kwaaltjes niet al meteen de kop op te steken eh... groetjes xxx |
| 26/07/2008 @ 17:48 Emmeke ![]() | Hèhè, eindelijk hebben ze het opgemerkt, hihi ![]() Van hieruit ook nog maar eens een dikke proficiat meisje ![]() |
| 27/07/2008 @ 08:52 nathalie ![]() | hallooooo, jaja brien eindelijk het goeie nieuws op het forum. van hier ook een hele dikke proficiaat ![]() ![]() ![]() .geniet er maar lekker van. ik zie je deze week wel weer. kuzzzzzz |
| 28/07/2008 @ 08:03 tanja ![]() | Brientje Een hele dikke proficiat ![]() Geniet er maar van. Groetjes Tanja |
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie

.
.
Bij gebrek aan zin daarin, hou ik het dus maar kort, haha.
Nog even doorbijten helaas...
met de verhuis is dat nog eens extra opgevallen!

.
, ja 900gr verschil is wel enorm he. Misschien brengt een volgende echo meer duiddellijkheid.
Je hebt toch mensen hè! Niet dat ze me moest bedanken ofzo, maar je merkt dat toch als je 3jarige dochter weg is? Ik zei tegen Roel: "ik had er wel mee weg kunnen zijn hè!" Tegen dat de mama mss gemerkt had dat haar kind weg was, had iemand met slechte bedoelingen het kind al in zijn auto gehad zitten! En dan nadien zouden ze niet snappen hoe zoiets gebeuren kan!! Verschrikkelijk, als ik Loeka nog maar een seconde niet zie, verschiet ik me bij wijze van spreken al een ongeluk.
,vond het echt zielig,en ze kwam me s'middags gewoon als ik haar in bed legde na beneden gelopen,toen hoorde ik door de babyfoon(kom even na beneden,dus ik meteen gaan kijken stond ze al op de onderste trap,en dat zijn 3 grote trappen,dus nu heb ik een hekje tussen haar kamers gezet,komt ze niet meer eruit.
.
,maar nu met dat mooie weer krijgt ze geen pamper om,en dan gaat het ook goed.