< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/07/2008 @ 12:31
Iander

Loeka,

Gelukkige verjaardag!!! Maak er een fijne dag van...

groetjes
Iander xxxx
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 12:31

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gelukkige verjaardag Loeka!!

En geniet er maar van, in het nieuwe huisje!! Alles dus goed gegaan, maar nogal druk he, meid??

Dikke kussss

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 14:45

Een heel gelukkige 2de verjaardag voor Loeka!!

Groetjes

Ilse en aanhang

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 11:35
nathalie

loeka nog van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag.
hebt zeker genoten van alle kadootjes.
emmeke,
hoe was de vakantie?en verhuizing in volle gang,jullie zullen het wel druk druk hebben...

toedeloeeee

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 22:22
Natascha

Hey

Alles goed hier?
Hier gaat het wel.
Regels zijn nu exact 4 weken na de operatie gekomen, op zicht een goed teken.
Nu wachten tot 1 aug, dan op echo.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer, is al laat, maar wou jullie even op de hoogte houden.

Brien en Nathalie, t was super leuk vandaag. Dank je had het even nodig zo eens er tussenuit.

Liefs

[Laatst gewijzigd door Natascha - 23/07/2008 @ 22:26] - Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 12:22
nathalie

natascha,

was echt gezellig gisteren,meiden hebben leuk gespeelt.

en ik ben heel erg blij voor jullie dat je menstruatie nu goed is.heel veel succes meid de komende tijd.

brien,stuur je de foto's na mijn mail door van de kids?
was gezellig he gisteren.

daaaaaaaaaag,ik ga lekker even van het zonnetje genieten

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 22:43
Emmeke

Hallo!!

HIer ben ik dan nog maar eens! Het is ondertussen al zooo lang geleden dat ik eigenlijk veel te veel te vertellen heb Bij gebrek aan zin daarin, hou ik het dus maar kort, haha.

De vakantie was héél leuk! Alleen het hotel viel ferm tegen... eten was slecht, animatie was slecht, mensen waren niet vriendelijk en beleefd en onze kamer grensde vlak aan de disco, mmmm... Gelukkig was ik zo moe iedere avond dat ik toch vrij goed geslapen heb. Loeka vond het super daar! Iedere dag zwemmen en niets doen, wat wil je meer hè! Als ik nu vraag of we gaan zwemmen, zegt ze al meteen: ja, vliegtuig weg, daarboven in de lucht, hihi

Verder is ook de verhuis een feit. Allé, bijna toch! Der staan nog spullen in het andere huis, maar het belangrijkste (buiten mijn poezen en konijn) is nu wel hier. Ik vind het best vermoeiend allemaal. De eerste dagen doe je het nog met veel overgave, maar dan ben ik dat dus kotsmoe Nog even doorbijten helaas...

Ook bedankt aan iedereen voor de fijne verjaardagswensen! Superlief dat jullie er aan dachten!! De verjaardag was weer veel te snel voorbij. Ze heeft leuke cadeautjes gekregen die allemaal goed van pas gaan komen. Gelukkig niet te veel speelgoed, want ik heb zoooooo veel met de verhuis is dat nog eens extra opgevallen!

Zo, dit was het heel kort!

Natascha, ik ben blij dat de operatie goed gelukt is dan, alle, dat je toch al een MS hebt hè. Ik hoop nu snel op een kleine uk bij jullie!!

Nathalie, wat ben ik jaloers op de mooie haren van Sevi!!! Dan moet je dat plukje verdriet van ons Loeka maar eens zien, hihi Om triest van te worden. Wat vreemd van die echo hè, dat ze ineens zo veel zou wegen! Ik ben eens benieuwd, mag je nog eens gaan?

Brien, Ilse, Leen, jullie spreek ik vaak genoeg hè

Zo, ik kom weer snel terug haha, doei!!

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 14:40
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Sorry, maar kom effe melden, dat ik een tijdje wegblijf, zit voorlopig bij mijn ouders, tot zeker begin augustus, en verder moeten we nog aanzien. Ze hebben hun auto per total, en nu rij ik voor hen rond.

Verder alles goed, alleen Laurine is weer een beetje fel aan het suggelen, ze moet nu volledig terug op soya voeding gaan, om te zien of het de volgende week beter gaat.

Sorry dat ik niet verder reageer, maar ik moet terug naar genk en daar is geen INTERNET

Anneke

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 16:18

Hey

Brientje: wat zie ik nu, een heel dikke proficiat!!!!

groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 16:44
leen

Hellow!!!!!!!!!

Brien, een heel dikke proficiat!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk voel je je nog goed en beginnen de kwaaltjes niet al meteen de kop op te steken eh...

groetjes xxx

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 17:48
Emmeke

Hèhè, eindelijk hebben ze het opgemerkt, hihi

Van hieruit ook nog maar eens een dikke proficiat meisje

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 18:21
Natascha

Hahahaha,
Ja eindelijk, Ilseke was dus degene die het het eerste gezien heeft.
Heeft toch wel even geduurd he Brien eer ze het doorhadden.

Enfin meisje, je weet wat ik je gezegd heb, ben enorm blij voor je. Wens je dit echt van harte toe. Ik wens je nog een dikke 8 mooie en fijne maanden, niet te ziek, en geniet ervan.
En merci om even op mij te hoesten toen ik woensdag op bezoek was, hopelijk heb jij en nathalie mij het "zwangerschapsvirus" doorgegeven en ben ik de volgende.
Dikke knuffel
Natascha Timmy en Yana

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 23:38

Hallo dames,

Jaja, het is dan toch nog opgemerkt, door het goedziende oog van Ilse!! En om maar te antwoorden, ik wist het bij Melissa nog niet hoor . Ik heb een dag later getest... Nja, toen pas omdat ik de vorige keer met de antibiotica ook al een paar dagen "overtijd" was, maar nu bleef het weg.

Bedankt dus voor de felicitaties allemaal ! Heeft dus nu even lang geduurd als bij Mila. En ik ben wel content. Zit er precies 2,5j tussen straks als alles goed gaat.

Emmeke, Loeka is echt een verstandig kindje zeg! En vond het wel jammer voor haar dat ze zo ziekjes is geweest afgelopen dagen! Gelukkig weten we de oorzaak ondertussen he!

Ilse, goed opgemerkt dus!!

Leen, de kwaaltjes zijn nog niet echt duidelijk, voel me dus ook niet echt zwanger op dit moment. Kan gewoon niet "door"eten (had ik bij Mila ook), iets meer naar WC (nieuw) en mijn broek mag 's avonds open; maar verder niet echt iets geks...

Nathalie, heb de foto's in de "gedeelde map" gezet, maar zal ze morgen nog een keer mailen, is makkelijker denk ik. Ben nog niet bij AVA geraakt, maar probeer van de week eens te gaan kijken en alvast wat kleine dingen te vragen.

Natascha, ipv nu als eerste felicitaties te hebben gezet, ben je al bijna laatste nu ! Grapje hoor... Vond het heel gezellig dat je tot hier bent geraakt met Yana!

Ik denk dat ik iedereen heb gehad? 16spet heb ik trouwens de eerste echo. Wordt een druk maandje dan! HIhihi

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 08:52
nathalie

hallooooo,

jaja brien eindelijk het goeie nieuws op het forum.
van hier ook een hele dikke proficiaat.
geniet er maar lekker van.
ik zie je deze week wel weer.

kuzzzzzz

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 08:03
tanja

Brientje

Een hele dikke proficiat

Geniet er maar van.

Groetjes

Tanja

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 09:39
petitje

Online Status Stuur bericht
hallokes,

eerst en vooral een dikke proficiat Brien! T bgint hier aardig uit te breiden!

Ilse, fijn dat alles goed gaat met jullie. En met miranda ook dan; Fijn en een daantje, hah das t hier ook 7 maand geweest.
Jammer dat ze niet meer langskomt, heb niks gemerkt van die slechte reacties eigenlijk.

T valt me wel op natuurlijk dat er hier veel minder geklets wordt, blijkbaar zit iedereen op msn... jullie mogen me altijd toevoegen natuurlijk...

Nathalie, nog maar 9kh bijgekomen das heel netjes ja. Fijn dat alles goed gaat met je, ja 900gr verschil is wel enorm he. Misschien brengt een volgende echo meer duiddellijkheid.

Emmeke, weer helemaal terug. jammer dat je hotel zo tegenviel, ik vind dat je dat toch rap hebt in t buitenland. Vond t bij ons dit jaar wel meevallen.
En verhuist, hoe bevalt t in t nieuwe huisje? Is t niet wat wennen voor Loeka?
Oeps ik heb hare verjaardag blijkbaar gemist, toch proficiat van hier, fijn te horen dat jullie een leuke dag gehad hebben.

Anneke jammer dat t bij jou allemaal minder gaat.

Natascha, fijn wat positief nieuws van je te horen, we voor meer.

Hier gaat alles goed, denis is momenteel heel erg aanhankelijk. We kunnen hem nergens meer laten, best vermoeiend.
Verder doet hij steeds meer zijn best om te stappen.
Hij heeft er nu 2 weken aerosollen opzitten, hoop dat we er nu een poosje van gespaard blijven.

Zo zal nog eens wat werken.
groetjes

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 14:33
katje

Hoikes,

Brientje,

Hieperdepiep, een brusje in het verschiet!!
Verder wens ik van je mij uit ook een fijne zwangerschap toe !

Ilse,

Miranda had me dit ook al via pb gezegd,dat ze daarom liever niet meer kwam.
Maar ik wou niemand voor het hoofd stoten hier ,dus heb daar dan maar niks gezegd.

Nathalie,

Alles dus picobello met je kleine meid!
En idd ,9 kilo is nog altijd mooi hé.
Had gezien op je msn ,dat je naar het dolfinarium ging?!
Was het de moeite?
Zou er ook eens naartoe willen gaan.

Natascha,

Dat is toch al een goed en mooi begin dat je ms netjes doorgekomen zijn.
Nog vier dagen en dan duimen omhoog hier hé.

Emmeke,

Tussen het uitpakken door ook eens rusten hé.
Lekker buiten met de benen gestrekt en een ijsje!

Anneke,

Hopelijk mogen we binnenkort ook van jouw kant eens beter nieuws horen!

Leen,

Hoe is het met jouw en het brusje en iander ?
Wanneer moet je weer op echo?

Petitje,

Hopelijk blijft het nu een beetje goed gaan met denisje zijn luchtwegen ,want zo klein en al aerosollen ,is ook niet altijd makkelijk hé.

Ik wil je wel toevoegen op mijn msn ,MAAR dan zou ik wel je adres ( moeten) hebben.

Hoe gaat het met de rest?? Poohke? enz.... .

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 16:58
Emmeke

Hallo iedereen! Hier ben ik ook nog eens!

Vandaag de verzekeringen in orde gebracht (wist niet dat dat er ook nog allemaal bij kwam kijken) en zo blijven we wel iedere dag bezig hè. Joy is van zaterdag naar huis, dus mijn kleine meid moet zich weer even aanpassen aan het "alleen zijn". Ze vindt het precies niet zo leuk, want ze vraagt steeds wanneer Joy weer terug komt. Ze weet wel dat we naar de zee gaan als Joy er weer is, maar ze meent dat we met het vliegtuig gaan, haha, zal nog een teleurstelling zijn Toch gek hoe zulke kleine kinderen elkaar al iets kunnen vertellen, want Joy wist dat we naar de zee gingen en Loeka maakte er van "naar de zee met het vliegtuig boven in de lucht" en nu moest Joy wenen toen ik zei dat we niet met het vliegtuig gingen en toen moest Loeka ook meewenen, hihi

Vorige week een heel avontuur met een hondje dat we gevonden hadden langs de straat. 't Was een heel lief ding, maar ja, waar komt het van hè. Ze is eventjes bij Ilse en familie opgevangen en daarna weer bij ons. Ik had de hondentelefoon al maar verwittigd, maar daar kwam geen reaktie op. De volgende dag naar de dierenarts gegaan en gelukkig was het beestje gechipt. Bleek dat ze van een kasteel afkomstig was, hihi, heeft ze een nachtje bij het "voetvolk" mogen doorbrengen

Gisteren hebben we van het goede weer geprofiteerd en zijn we naar gaiapark geweest. Maar het was me er een beetje té warm, pfff, waren om 4u dus alweer naar huis gegaan. We hadden de aapjes en de roofvogels gezien en de dieren daartussen, dat is wel het voordeel met het abo, hoef ik niet steeds alles te doen voor een leuke dag. Had ik me daar toch geen kindje gevonden (denk een 3jaar oud)! Het was aan het wenen en was haar mama kwijt. Ik mee gaan zoeken maar we vonden de mama pas na zeker een kwartier zoeken. Zegt ze heel serieus: oh, waar kom jij nu vandaan? Ze had haar dochter niet eens gemist, had niet gezien dat het weg was en een bedankje kon er ook niet vanaf Je hebt toch mensen hè! Niet dat ze me moest bedanken ofzo, maar je merkt dat toch als je 3jarige dochter weg is? Ik zei tegen Roel: "ik had er wel mee weg kunnen zijn hè!" Tegen dat de mama mss gemerkt had dat haar kind weg was, had iemand met slechte bedoelingen het kind al in zijn auto gehad zitten! En dan nadien zouden ze niet snappen hoe zoiets gebeuren kan!! Verschrikkelijk, als ik Loeka nog maar een seconde niet zie, verschiet ik me bij wijze van spreken al een ongeluk.

Dus eerst een hondje, dan een kindje, wat zou het volgende zijn Op de een of andere manier loopt zoiets zich altijd bij mij uit, hihi

Miranda, voor mij hoef je echt niet weg te blijven hoor, dus als je zin hebt, kom lekker terug mee kletsen?

Katje, ik neem mijn pauzes wel, haha, soms een beetje te veel, kon beter wat doorwerken Hoe is het met de zindelijkheidstraining?

Petitje (en ook Tanja denk ik?) als jullie willen stuur maar een PB met jullie emailadres, dan voeg ik jullie wel toe.
Gelukkig dat het nu wat beter gaat met Denis, maar als ze gevoelig zijn aan de luchtwegen, blijft dat helaas. Ik had vorig jaar een kuurtje voor Loeka tegen recividerende luchtweginfecties, moest ik geven voor de winter en dan zou ze er beter doorkomen. Als je wil, zoek ik het even op wat dat was? Het heeft alleszins een beetje geholpen want ze was niet meer zo erg ziek als het jaar ervoor. Gelukkig valt het bij haar nu in de zomer goed mee maar vrees weer voor de komende winter... Tja, en het hotel, was eigenlijk de eerste keer dat het wel zo tegenviel. Het was wel mooi enzo, maar gewoon, de kleine dingen hè... Voor ons alleszins geen van die landen meer denk ik de komende jaren. Nathalie heeft me wel kunnen overtuigen met Bulgarije en anders gewoon frankrijk, italië of Spanje ofzo? Kan ook wel eens leuk zijn denk ik...

Tanja, hoe is het met jouw kindjes? Ook al een tijdje stiller hè.

Nathalie, hoe is het met het kamertje van Sevi? Wat heb je precies gedaan? In een thema gewerkt ofzo? Loeka haar kamer hier in het nieuwe huis begint ook vorm te krijgen. Zij heeft een basic kamer met wat meisjesachtige dingen. Zachte roze muren, een mooie 'prinsessenlamp' (gewoon uit de ikea met zo gebogen buizen met daar de lampjes aan, maar Joy vond dat een prinsessenlamp) en een mooie roze hemel boven haar bed. Ze slaapt er wel nog niet ik weet nog niet wanneer we die stap gaan zetten, haha. Hoe lukt het zindelijk worden bij jou nu? Loopt Sevi nu ook de hele dag (en nacht) zonder luier?

Zo, heb toch weer mijn best gedaan

Doei!!

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 17:52
tanja

Hoi allemaal

Ik heb wel zitten meelezen maar echt tijd om te reageren heb ik niet echt gehad.
Maar deze week heb ik een weekje verlof en kan ik dus eindelijk nog eens iets laten horen.

Met ons gaat het dus heel goed. Laura groeit gelijk een kool, moet 5/08 terug naar K&G ben eens benieuwd. Zondag wordt onze meid gedoopt, hebben hemel en aarde moeten bewegen om de diaken te pakken te krijgen maar tis dus gelukt.
Ze zit ondertussen al in de loopstoel en geraakt overal waar ze moet zijn. Slapen doet ze nog steeds als de beste en eten kan ze ook goed hoor.

Grote broer Sander heeft het goed gedaan op school en mag naar het 1ste studiejaar gaan.
Hij is enorm content hihi ben benieuwd hoe lang dat gaat zijn.

Zo nu zijn jullie terug een beetje op de hoogte ga mijn best doen om af en toe toch te reageren.

Groetjes

Tanja

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 18:04
nathalie

hallo,

emmeke,
sevi's kamer is eentje helemaal met witte muren,barokkastje en boekenkast van ikea met bloemen ook zwart wit,en antraciet vloerbedekking.is de speelkamer,is wel nog wat kaal.ze speelt nu toch nog niet boven.
en de lampen zijn wolken.echt een schattige kamer.
als je met brien hier heen komt,dan laat ik je de kamer zien.
jij wilde ook na kaufland toch?

de tweede kamer is een muur gestreept hele zachte kleuren en een muur suikerspin roze,en de rest is wit.
boven haar bedje heeft ze ook een hemeltje.
de eerste nachten heeft ze wel gehuilt,vooral als ik haar in bed legde,vond het echt zielig,en ze kwam me s'middags gewoon als ik haar in bed legde na beneden gelopen,toen hoorde ik door de babyfoon(kom even na beneden,dus ik meteen gaan kijken stond ze al op de onderste trap,en dat zijn 3 grote trappen,dus nu heb ik een hekje tussen haar kamers gezet,komt ze niet meer eruit.
maar nu gaat het heel erg goed,ze heeft even moeten wennen.

dus het hotel was niet echt super,dat vind ik dan altijd erg als het niet goed is,je betaalt tenslotte genoeg,niet!!.

wanneer gaan jullie na zee?

ik ga volgende week met mijn moeder een dagje er tussen uit,misschien na scheveningen.zonder man en kids hahaha.

met sevi gaat het nog vaak fout met plassen,ze heeft een terugval gehad,eerst ging het heel goed,en toen begon ze me telkens in de broek te poepen
,maar nu met dat mooie weer krijgt ze geen pamper om,en dan gaat het ook goed.
en loeka helemaal droog??

katje,
dolfinarium is echt niet de moeite waard,we hebben 4 uur in de trien erheen gezeten,3 uurtjes had je alles gehad in het park,en toen 3 uur terug met de trein.
om half 9 lag ik dus mooi al in bed hahahaa,was vermoeiend.
maar dat geld kan jij je beter sparen,vind ik.

petitje,
is dennis zo aanhankelijk,dat zal wel een fase zijn.is vaak vermoeiend he?maar ook dat gaat over.

even over hier...
nu ik thuis zit,heb ik het heel erg druk,drukker dan dat ik werk.wel met leuke dingen.
sevi heeft een fase dat als we in de auto stappen dat ze zegt(niet na de kindjes toe)dan wil ze niet na de opvang,gek kind!
kan door mijn zwangerschap komen zeggen de leidsters,maar ik breng haar gewoon 2 keer per week.

zo ik ga even douchen,het begint hier te onweren.hopelijk koelt het een beetje af.

kuzzzz

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >