Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/07/2008 @ 09:28 katje ![]() | Hoikes, Happy birthday Loeka !! ![]() Ik wens je een leuke dag toe met veel plezier en vele !Groetjes ![]() |
| 20/07/2008 @ 11:11 tanja ![]() | Een hele gelukkige verjaardag voor Loeka !!! ![]() Maak er een leuke dag van en hopelijk krijg je veel kadootjes. ![]() Groetjes Tanja |
| 20/07/2008 @ 12:31 Iander | Loeka, Gelukkige verjaardag!!! Maak er een fijne dag van... groetjes Iander xxxx |
20/07/2008 @ 12:31 ![]() | Gelukkige verjaardag Loeka!! En geniet er maar van, in het nieuwe huisje!! Alles dus goed gegaan, maar nogal druk he, meid?? Dikke kussss |
20/07/2008 @ 14:45 ![]() | Een heel gelukkige 2de verjaardag voor Loeka!! Groetjes Ilse en aanhang |
26/07/2008 @ 16:18 ![]() | Hey Brientje: wat zie ik nu, een heel dikke proficiat!!!! groetjes Ilse |
| 26/07/2008 @ 16:44 leen ![]() | Hellow!!!!!!!!! Brien, een heel dikke proficiat!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk voel je je nog goed en beginnen de kwaaltjes niet al meteen de kop op te steken eh... groetjes xxx |
| 26/07/2008 @ 17:48 Emmeke ![]() | Hèhè, eindelijk hebben ze het opgemerkt, hihi ![]() Van hieruit ook nog maar eens een dikke proficiat meisje ![]() |
| 27/07/2008 @ 08:52 nathalie ![]() | hallooooo, jaja brien eindelijk het goeie nieuws op het forum. van hier ook een hele dikke proficiaat ![]() ![]() ![]() .geniet er maar lekker van. ik zie je deze week wel weer. kuzzzzzz |
| 28/07/2008 @ 08:03 tanja ![]() | Brientje Een hele dikke proficiat ![]() Geniet er maar van. Groetjes Tanja |
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie

!

.
.
Bij gebrek aan zin daarin, hou ik het dus maar kort, haha.
Nog even doorbijten helaas...
met de verhuis is dat nog eens extra opgevallen!

, ja 900gr verschil is wel enorm he. Misschien brengt een volgende echo meer duiddellijkheid.