< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
17/07/2008 @ 20:36
rosie zonder banner

Hallo meiden,

Heb een tijdje niet meer gevolgd, ga morgen bijlezen!

Cindy nog steeds in blijde verwachting gelukkig en Loesje, meid ik had het je zo gegund!!

Jayden heeft vandaag zijn eerste tandje, linksonder!!
Ben zo trots!!!
Dinsdag was hij halfjarig en sinds hij 5 maanden is draait hij de hele dag op zijn buik en sinds een week of twee probeert hij ook te kruipen.
Volgende week weer wegen en meten. Met eten gaat alles goed, laaatste fles om 20.00 en eerste om 07.00...zo heerlijk!!!

xx
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 21:32
pluisje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ha: hier blijf ik steken in een D-cup en had oorspronkelijk een B-cup!! Niet normaal! Heb ook nieuwe bh's moeten kopen. Kostelijke zaak.

Leigh: hoe ist daar met je kleintje?

Rosie: amai al beginnen draaien op de buik en kruipen? 't Gaat snel hé!

loesje: en zijn de testjes van lisette al aangekomen?

lisette: mocht je Thomas nu al groentepap beginnen geven? Naman eet ondertussen én groentepap én fruitpap. 's ochtends een flesje en 's avonds een flesje (210cc + 7 schepjes)

Morgen gaan de kids nog een dagje naar de creche zodat ik inkopen kan doen voor het doopfeest. Gewoon wat drank en versnaperingen want 's avonds gaan we met de naaste familie uit eten op onze kosten. En dan zijn ze 14 dagen thuis omdat de creche gesloten is. 't Zullen drukke dagen worden voor mama en papa Ach het is eens wat anders dan uit werken gaan. Ik ben volgende week thuis en papa de week erop.

xxx

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 11:56
Leigh

Pluisje, hier alles super gewoon, een hele flinke meid aan het worden staat in gewicht en lengte wel nog een beetje achter maar ja, das normaal met prematuurtjes, ze eet al goed haar groentepapjes op, vandaag of morgen beginnen met de fruitpap ben eens benieuwd. Spannend, spannend!! En dan eind volgende week gaan we voor 2 weken naar frankrijk, in een villake met zwembad samen met mijn ouders en een paar vrienden,die langskomen dus dat gaat super leuk worden, alleen dat vliegen met onze kleine meid staat me wat tegen maar ja, tzal wel loslopen!
Doopfeest super gewoon! Dat is voor ons pas in oktober samen met onze trouw!!
Geniet ervan.

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 14:33
pluisje79

amai leigh: dat verlof klinkt wel goed seg! Vliegtuig: effe afwachten. Voor hetzelfde geld valt dat kei-goed mee. Amai en eetje je meid ook al zo flink groentepap. Ze zal dan wel snel bijkomen en groeien!

Ben daarnet naar de kapper geweest. Was ineens m'n kapsel beu! En dan zie ik er terug deftig uit voor het doopfeest. Het is eens wat anders want m'n haar valt ipv naar links naar rechts en d'r zit een heel andere coupe in!
Oh ja: weet nog altijd niet wat er met aiko is. Die is afgelopen nacht weer vaak huilend half wakker geworden. Misschien toch wat buikkrampjes? En ze was deze ochtend ook nogal huilerig. Naman was vanaf 5 uur nogal onrustig dus mama is weeral lang wakker! ... slaap en rustig eten ... nog een paar jaar en het kan weer

xxx

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 09:26
Lisette

Rosie wat leuk de eerste tand is een feit. Thomas heeft nu bovenin flinke bobbels. Maar nog geen tandje erdoor hoor. De vormen zitten er wel in nu. En al lekker omrollen en kruipen. Die van mij komt niet verder dan heel soms zijn zijtje haha. Vanmorgen op bed viel hij om en lag hij wel op zijn buik. Kreun steun haha. Heerlijk zeg van 8 tot 7. Thomas haalt het van 9.30 tot ergens tussen de 6 en 7. Nou ja dat is ook al lekker. Beter dan 3 uur je bed uit brrrr.

Pluisje ookal flink in cup vooruit gegaan. Wat betreft het groentehapje nee daar mochten we niet mee beginnen. Als hij erg hongerig ging worden mocht hij 2 hapjes, maar het was bewezen zei ze dat baby's voor 6 maanden het niet nodig hebben. En tja ik heb geen haast dus ik hou het hier lekker bij. Kost alleen maar weer geld extra. Daar was het ook om gedaan zei ze. Dan kan de fabricant eerder geld van je innen haha. Nou ja nu met zijn rijstebloempap gaat het vrij goed dus eerst dat maar eens een tijdje uit proberen. Ik doe alles op mijn gemakje wat dat betreft. Hij krijgt nu 5 flesjes van 200cc en bij 2 flesjes een lepel pap erin. Goh wat rot zeg dat je niet weet wat er met Aiko is. Jij hebt eens een weekendje zonder de kids nodig. Even lekker veel slapen.

Leigh die kleine meid van je doet het prima. Goh gaan jullie vliegen naar Frankrijk? Gaat vast wel goed hoor met haar. Wij gaan altijd met de auto. Dit jaar doen we dat alleen niet hoor met die kleine. Ik bedoel dan zo ver gaan. We gaan naar jullie toe dit jaar. De kempense meren. Ben benieuwd hoe hij het zal vinden. Heb zo'n zin erin. Lekker in het grote bad daar en naar het zwembad. Beetje wandelen. Dagje Antwerpen. Heerlijk genieten samen. Nog 2 ochtendjes werken en dan ben ik al vrij.

[Laatst gewijzigd door Lisette - 19/07/2008 @ 09:27] - Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 12:42
loesje78

Hallo Hoe is het hier met iedereen?

Rosie wat leuk dat Jayden zijn eerste tandje al heeft!Wat gaat het allemaal snel he!Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Lisette helaas heb ik je testjes niet ontvangen!Denk dat er iets is misgegaan helaas!Ging jij nou ook nog op vakantie?

Pluisje hoe is het nu met Aiko?
En ben je blij met je nieuwe kapsel?Is altijd wel weer ff lekker een ander fris kapsel he!

Leigh,ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe!Ik ga namelijk zelf as maandag op vakantie,dus als jij gaat ben ik nog weg!En met dat vliegen dat zal wel goed gaan hoor!Geniet ervan!

Cindy wat leuk dat je al een buikje krijgt!Je weet iig zeker dat jullie kleintje goed groeit!Geniet ervan meid!

Zelf ben ik druk met het inpakken,want we gaan as maandag al vroeg weg.Heb er wel zin in hoor,even lekker uitwaaien aan zee!

[Laatst gewijzigd door loesje78 - 19/07/2008 @ 12:44] - Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 20:28
pluisje79

haai loesje: je gaat geluk hebben met het weer! Vanaf dinsdag mooi weer en volop zon!!! Geniet ervan meid!!

Lisette: ha, wanneer ga je naar Antwerpen? Ik werk daar momenteel nog en woon daar als het geen file is op 15 minuutjes van met de auto.

Morgen doopfeest. Ben eens benieuwd of de kindjes rustig gaan zijn! Hopelijk wordt het een gezellige namiddag!

liefs
xxx

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 12:14
Leigh

Lisette, ik ben ook van antwerpen!! En woon er ook 15 min. van als er geen fille is. Pluisje waar woon jij dan? Ik woon in edegem.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 13:25
Lisette

Loesje wat jammer dat ze niet aangekomen zijn. Heb dat zo vaak hè. Heel irritant. Had ze je graag willen geven, maar helaas een of andere sukkel is ze dus verloren. Ja ik ga inderdaad ook op vakantie. Over 2 weekjes pas hoor. Jij maandag lekker. Nou geniet ervan meid. Doe lekker rustig aan. Zet kindjes even uit je hoofd. En klus lekker even voor de lol. Wie weet kom je met een groot kado terug.

Pluisje en Leigh nou dan kan ik met recht zeggen dat we deze zomer naar jullie toe komen haha. Allebei bij Antwerpen in de buurt. Grappig hoor. We zitten zelf in Mol, maar volgens mij is het niet heel erg lang rijden. Dus ga eens een dagje rondkijken daar. Is alweer lang geleden.

Pluisje hoe was het doopfeest vandaag? Zijn de kids voorbeeldig geweest?

Wij hebben gister voor de 2e keer onze trouwdag gevierd. Pfff alweer 2 jaar getrouwd zeg. Lekker een film gezien en daarna uit eten. Thomas lekker bij opa en oma. Ons eerste uitje dus zonder onze grote knul. Vorig jaar toen we uit eten gingen voor ons trouwen zat die kleine nog lekker in mijn buik verstopt. Wat een geweldige tijd was dat. Wist het toen net pas een weekje. En nu ligt hij al lekker in zijn bedje. Wat kan je leven ineens veranderen.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 22:21
loesje78

Hallo allemaal
Hier nog even vlug een berichtje van mij,want morgen vertrekken wij rond half 10 naar Zeeland toe!We hebben er echt zin in,en gelukkig wordt het weer vd week ook beter!

Lisette nog gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk!Nog vele gezonde en gelukkige jaren samen!!!

Pluisje hoe is het doopfeest geweest?Hopelijk hebben jullie een mooie en leuke dag gehad!

Cindy alles goed met jou?

Nou meiden ik ga jullie wel een beetje missen hoor!!!!Tot volgende week maandag!
Dikke xxx

[Laatst gewijzigd door loesje78 - 20/07/2008 @ 22:22] - Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 21:15
pluisje79

Leigh: wij wonen in Beveren. Dus als er geen file aan de Kennedytunnel staat, ben je redelijk snel in a'pen. Ook bevallen in augustinus?

Lisette: wanneer vertrokken jullie ook alweer? Ben het weer vergeten... Nog proficiat met jullie 2de huwelijksverjaardag. De tijd gaat snel hé!

Hier alles prima! Het doopfeest was heel goed meegevallen. Aiko was voorbeeldig en Naman heeft geen kick gegeven tijdens de viering. Het plezante is ook wel dat de pastoor redelijk jong is en goed kan inspelen op wat er gebeurt met een grap en een grol! Daarna zijn we gaan eten op restaurant. Nou ja, een veredelde kinderboerderij in Kruibeke. Echt wel super om daar met kids naartoe te gaan. Er is daar een grote buitenspeeltuin veilig afgesloten en er is binnen ook een speelruimte voor als het regent. Ideaal dus! (tip voor Leigh: als de kleine wat groter is en het mooi weer
is, is het daar echt geweldig: papa en mama kunnen terrassen en jullie ukkie kan rustig gaan spelen)
ben voor de rest van de week in de namiddag alleen met onze twee kids want de creche is gesloten. Morgen ga ik naar m'n ouders dan kunnen die een handje helpen. Donderdag komt er een vriendinnetje en vrijdag misschien nog een oud-collega. Een extra paar handen komt altijd van pas! Volgende week is het papa z'n beurt

xxx

[Laatst gewijzigd door pluisje79 - 22/07/2008 @ 21:16] - Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 09:11
Lisette

Pluisje we gaan 1 augustus weg. Heb er zo'n zin in. Ben benieuwd wat Thomas ervan gaat vinden. Een groot bad, zwemmen, een vreemd huis hihi. Ik ben vanaf vandaag lekker vrij tot 25 augustus. Mijn mannetje is morgen voor het laatst en hij is 2 weekjes vrij. Bedankt voor de felicitatie. Het gaat zeker snel. Heerlijk een avondje uit met zijn tweetjes. Maar ja je hebt het uit eindelijk toch maar over 1 ding....Thomas hahaha. Wat fijn dat de kids zo voorbeeldig waren bij het doopfeest. Je kan dan echt trots op ze zijn. Je voelt je anders zo opgelaten als ze lopen te klieren.

Thomas was gister voor het laatst bij opa en oma. Voorlopig voor het laatst althans. En zijn goeie gedrag had hij voor de gelegenheid thuis gelaten. Huilen huilen huilen was het gister. Zo jammer voor mijn ouders ze zien hem nu een aantal weken niet en dan hebben ze zo'n laatste dagje. Heb hem wel een tekening laten maken voor ze haha. Vandaag is het weer goed. Hij ligt nu lekker te slapen. Probeer hem in zijn routine te houden. En tot nu toe gaat het goed. Hij is voorbeeldig. Je voelt je dan zo trots hihi. Heb hem wakker in bed gelegd en niets meer gehoord uit de kamer.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 13:01
cindy

Meiden...ik ga jullie voor 2,5 weken verlaten want ik vertrek morgenvroeg naar Portugal op vakantie.

Tot binnenkort.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 15:26
Leigh

Pluisje, ja inderdaad bevallen in augustinus een super ziekenhuis, bij een super gyn Dr. Loquet. Waar ben jij bevallen?

Hier een mindere dag Zara heeft gisteren spuitjes gehad en heeft vandaag heel de dag koorts en heb al 2 suppo's gegeven maar krijg de koorts niet onder 38 graden. Ni leuk!! Veel zagen natuurlijk!!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 20:55
Lisette

Cindy een hele fijne vakantie. Geniet lekker saampjes. Gaan jullie met de meiden? Als je terug komt is het alweer bijna tijd voor de 20 weken echo denk ik. Nou veel plezier en probeer eens lekker te ontspannen. Even lekker relaxen zal een de aanstaande moeder goed doen denk ik.

Leigh jij ook alvast een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van met die kleine meid erbij. Ik hoop dat ze snel beter is.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 22:22
pluisje79

Cindy: geniet van de welverdiende vakantie! Ben eens benieuwd hoe de familie daar gaat reageren!!!

Leigh: ook augustinus bij Dr Catry, die heeft hier ook in beveren z'n praktijk. Aha, dat zijn al drie meiden van dit forum in augustinus Ben ook echt content van het ziekenhuis. Had wat schrik dat ze bij een tweede kindje wat minder 'zorgzaam' zouden zijn, maar niets was minder waar!

Lisette: zo die Thomas een huildagje gehad? amai en jij bent lekker lang thuis. Super is dat!

ah bha, net de werkrooster gehad van m'n nieuwe werkplaats. Moet vanaf september iedere 14 dagen donderdag met een late opening werken en zaterdagochtend. Je hebt dan wel een dagje recupe de week erna maar ik zal m'n mannetje nog minder gaan zien (door z'n vroege en late shift en ook werken op sommige zaterdagen) Ga as zaterdag wel testen gaan afleggen voor een andere job die meer aanleunt bij m'n studies= communicatieconsulente bij de politie. Duimen maar want de branche waar ik nu inzit is eigenlijk niets voor mij!!!!

xxx

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:09
Lisette

Pluisje het was inderdaad een klein huilebalkje. Gister nog maar even langs opa en oma gegaan om vrolijk gedag te zeggen. Ze zijn vannacht op weg gegaan. Maak me altijd wel zorgen hoor. Ze gaan naar Oostenrijk met de caravan. En mijn vader is al 70 dus ben zo bang dat er iets gebeurd onderweg. Ben altijd blij als ze weer thuis zijn brrr. Aangezien ze 3 1/2e week weg zijn moet ik die tijd vrij nemen. En door mijn zwangerschapsverlof had ik nog veel vakantie over dus heb er maar een weekje aangeplakt dan kunnen ze rustig de was van de vakantie doen enzo.
Och dat is vreselijk zeg dat je je mannetje nog minder gaat zien door je werk. Familietijd is zo belangrijk. Anders zien de kids mama of papa en bijna nooit mama en papa samen. Snap goed dat je dat niet zo leuk vindt. Ik duim dat je wat zal vinden wat je echt leuk vindt. Dat is erg belangrijk. Je moet toch met plezier naar het werk gaan.

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 22:56
pluisje79

hoi lisette: zijn je ouders goed aangekomen in Oostenrijk?

Hier effe kort: ben doodop. Slaap de laatste dagen aan een gemiddelde van 5 uur per nacht. Naman heeft ondertussen diarree misschien dat het de reden is van z'n onrustig slapen de laatste dagen. Niet fijn! Morgen duimen want heb testen voor communicatieconsulente. Ben benieuwd of ik wat ga presteren aangezien ik uitgeput ben! Enkel de 10 besten gaan door en er liefst een 70-tal man aanwezig!!

liefs
xxx

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 08:39
Lisette

Pluisje ze zijn gelukkig goed aangekomen. Weer een grote opluchting. Ik duim voor je meid . Doe je best! Ach arme Naman zo last van diarree. Krijgt hij tandjes misschien?

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 12:20
Leigh

Hey meiden dit geloof je niet!!! Ik zit in Zuid - frankrijk in een prachtige villa die we hebben gehuurd en zit nu naast het zwembad met mijn dochter in schaduw effe te pc-en!! Zalig zwembad, prachtige locatie vanboven op een berg met practig zicht op het dal!! 30 graden, Zara in pampertje met hoedje super koddig.
De vlucht was een droom, ze heeft heel de tijd gelachen!!! Enkel gisterenavond een crisisje maar heeft wel 11uur geslapen vanacht!!
tot de volgende super contente mama!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >