Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 20:36 rosie zonder banner | Hallo meiden, Heb een tijdje niet meer gevolgd, ga morgen bijlezen! Cindy nog steeds in blijde verwachting gelukkig en Loesje, meid ik had het je zo gegund!! Jayden heeft vandaag zijn eerste tandje, linksonder!! Ben zo trots!!! Dinsdag was hij halfjarig en sinds hij 5 maanden is draait hij de hele dag op zijn buik en sinds een week of twee probeert hij ook te kruipen. Volgende week weer wegen en meten. Met eten gaat alles goed, laaatste fles om 20.00 en eerste om 07.00...zo heerlijk!!! xx |
| 20/07/2008 @ 12:14 Leigh ![]() | Lisette, ik ben ook van antwerpen!! En woon er ook 15 min. van als er geen fille is. Pluisje waar woon jij dan? Ik woon in edegem. |
| 23/07/2008 @ 13:01 cindy ![]() | Meiden...ik ga jullie voor 2,5 weken verlaten want ik vertrek morgenvroeg naar Portugal op vakantie. Tot binnenkort. ![]() |
| 26/07/2008 @ 08:39 Lisette ![]() | Pluisje ze zijn gelukkig goed aangekomen. Weer een grote opluchting. Ik duim voor je meid |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Ach het is eens wat anders dan uit werken gaan. Ik ben volgende week thuis en papa de week erop.
xxx
Ben ook echt content van het ziekenhuis. Had wat schrik dat ze bij een tweede kindje wat minder 'zorgzaam' zouden zijn, maar niets was minder waar!