< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger en van limburg

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger en van limburg
11/07/2008 @ 15:04
leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
beertje,
Ik maak mij ook geen zorgen om mijn kg die ik verlies!!! Bij Iander was een ik een paar kg onder mijn startgewicht, toen ik beviel!!!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:22
leen

Hey hey,

Het is hier maar stillekes zeg...

LIes,
Hoe gaat het met je?? Laat nog maar eens iets van je horen eh...

Cindy,
Bij jou ook alles ok??

Els,
Je zal ondertussen toch wel bevallen zijn he.. Hopelijk plaats je snel een fotootje dat ik eens kan gaan neuzen naar dat kleine popje..

groetjes xxx

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 18:18

Gisteren is Jade geboren, om 12u05 zag ze het levenslicht... ze woog 3220gr en 49cm...

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:48
cindy

Hey,

Els, een heel dikke proficiat met jullie dochtertje Jade!!!!! Mooie naam! Hoe is de bevalling verlopen? Kom inderdaad maar snel een foto op je profiel zetten, we zijn nogal nieuwsgierig

Hier alles nog in orde. Morgen nog een beetje werken en dan verlof tot augustus. Het gaat deugd doen om eens gewoon thuis te zijn en alles gereed te maken voor ons prutske. Mijn man moet wel werken, dat is wel spijtig.

Ik ga mijn bedje in, ik ben moe.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:49
cindy

Oh Els, ik ging juist efkes op je profiel kijken. Die grote foto, is dat Jade of Luna? In ieder geval een heel mooi babytje

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 21:55
Katrien

Hoi dames, ik ben ook van limburg.
Maandag positieve test gehad!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 22:56
leen

Hey hey,

Els, man en grote zus Luna, een heel dikke proficiat met jullie dochtertje en zusje.. Hopelijk is alles voorspoedig verlopen.. Je hebt dan toch nog effen gelopen eh Els..

Cindy,

Geniet maar van je verlof, eens goed bijslapen, tijd doorbrengen met je bengeltje.. En idd alles klaarmaken voor het 2de spruitje...

Katrien,
Proficiat met je zwangerschap..

groetjes xxx

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 20:10
cindy

Hey,

Katrien, welkom en proficiat met je zwangerschap!! Is dit je eerste kindje? Van waar ben je ergens als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Morgen gaan we bij mijn zus alle babyspulletjes terughalen die ik haar geleend had. Dan kan ik alles in orde maken.
Maandag een dagje naar zee. Mijn ouders zijn daar en we gaan na met Jochen. Hopelijk betert het weer wat tegen dan, regen is ook niet plezant.

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 21:40
Katrien

@ Cindy: we zijn van Zonhoven en het is idd ons 1e kindje.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 13:46
Lies

Online Status
hallo allemaal

Els proficiat met je dochtertje!!!

Met mij gaat het redelijk... heel druk de laatste tijd, weinig slaap soms voel ik me schitterend en momenten voel ik me rotslecht. Er zijn dagen dat ik om het minste kan beginnen te wenen, maar ik hoop dat dat vlug betert!
hoe verloopt het met de zwangeren? Nog alles !!

Groetjes
Lies

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:04
cindy

Hey,

Lies, je zal nog altijd last hebben van de hormonen in je lichaam en trouwens moet je jezelf ook toelaten om te rouwen om je verlies, denk ik. Dit kan niet zomaar overgaan.

Katrien, wanneer mag je voor de eerste keer naar de gynaecoloog?

Vandaag echt het gevoel gehad dat het zondag is. Mijn man is ook thuis en normaal hebben we alleen zondags zoveel tijd voor elkaar. Wel fijn om dan te beseffen dat het nog maar donderdag was

Voor de rest niet zoveel te vertellen.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:30
Katrien

@ Cindy: we zijn nu nog op vakantie, zondag komen we terug thuis. Vermits het maandag een feestdag is ga'k dinsdag naar de gyn bellen... Hij zit in zijn praktijk enkel op woensdag dus ik vrees dat volgende week niet meer lukt...we zien het dan wel.

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 14:06
beertje308

hallo

els proficiat met uw dochter en geniet er nog van

ik mag volgende week weer naar de gen gaan ik hoop dat alles vlot gaat vooral dat hij juist om zit nu

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 16:54

Hallo,

Lies,
Is ook wel een beetje normaal dat je er nog wat last van hebt eh.. Je hebt redelijk laat een miskraam gehad, dus je begint je toch stilaan te hechten aan dat kindje en elke week wordt dat meer en meer eh.. Gun jezelf maar de nodige tijd om het te verwerken, en trek je maar niks aan van andere mensen!!!

Hoe gaat het met de bouw, zijn jullie ondertussen verhuisd??

Katrien,
FIjne vakantie gehad??? Naar waar zijn jullie geweest??

Cindy,
Bij jou begint het nu ook te korten eh.. Weten jullie het geslacht eigenlijk?? Ben wel benieuwd
En hoe zit het met de werken, alles gedaan gekregen wat gedaan moest zijn??

Wij hebben een druk weekendje, gisteren hadden we feest van mijn ouders, die waren 30 jaar getrouwd.. En seffes gaan we naar de kermis hier in Neerpelt, zijn blijven slapen gisteren, zodat Iander vandaag bij omi en opi naar de kermis kan..
Hopelijk blijft het nu wel droog, het is al de hele dag zo wat wisselvallig, maar nu schijnt de zon toch en is het toch al enkele uren droog..

groetjes xxx
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:38
Katrien

@ Beertje 308: leuk dat je weer bijna echo hebt, het begint te korten bij jou!

@ Leen: we zijn naar Zuid-Frankrijk geweest met de wagen. Echt fijn, ontspannen en warm geweest!

Ik heb net zitten bellen. Vandaag mag'k om half 5 bij huisarts bloed laten trekken. 4 aug naar eigen gyn voor controle en 27 aug 1e echo (bbl bij een andere gyn)...spannend allemaal!!!

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 11:21
leen

Hey hey,

@ Katrien,
Ondertussen heb je je bloedtest al gehad, weet je de uitslag ook al?? En maandag dan een eerste echo, ohh spannend zeg!! Hebben we alle 2 iets om naar uit te kijken ik moet dan nog eens terug naar de pneumoloog om te zien of ik mijne aerosol nu eindelijk mag stoppen (heb zware astma opstoten gehad een paar weken geleden vandaar)

Hoe is het met de andere dames??
Els hoe gaat het met jullie kleine meisje, doet ze het goed?? En Luna een flinke grote zus??
Lies, hoe gaat het ondertussen met je??
CIndy,al aan het beginnen met aftellen??
Beertje, je hebt dus binnenkort nog een echo, een van de laatste??

groetjes xxx

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 11:25
Katrien

@ Leen: mijn hcg was 11625, perfect volgens huisarts. Maandag 4aug naar gyn dus nog 1,5 week wachten.
Heb je ook astma? Gelukkig heb ik hier nog geen last van gehad. Mijn huisdokter zei wel dat als het maar af en toe was ik mijn pufje gewoon mocht gebruiken...natuurlijk beter van niet.

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 14:41
leen

@ katrien,

Oei ik heb verkeerd gelezen daarstraks, dacht dat je 27juli al naar de gyne mocht, maar dat was dus 27 augustus .. We hebben 6 augustus onze 20weken echo, ben wel benieuwd om ons prutsje dan weer te zien..

Goh ivm je astma, dat is dus mijn fout geweest eh.. Ik had ook naar de ha geluisterd en die zei ook zo min mogelijk medicatie te nemen, hij had er wel niet bijgezegd, dat ik zeker niet mocht stoppen met mijn onderhoudsbehandeling, en omdat ik bij Iander praktisch niks last had van mijn allergien en astma, en toen ook bijna niks nam van medicatie, dacht ik dat het nu weer zo zou zijn, maar niks was minder waar.. En nu zei mijn pneumoloog, dat als je een onderhoudsbehandeling volgt, je deze MOET blijven verder zetten, omdat je anders gelijk ik de opstoten krijgt, en dat is veel erger voor je beebje dan die medicatie die je op bepaalde tijdstippen neemt.. En ook de gyne vond het meer als normaal dat ik goed opgevolgd wordt en mijn medicatie blijf nemen zoals het moet.. Dus mss kan je best eens naar je behandelende pneumoloog gaan, en vragen hoe hij er tegenover staat, ik ben op dat vlak een beetje voorzichtiger geworden, en vraag toch nog altijd eens een 2de opinie..

groetjes xxx

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 15:10
Katrien

@ Leen: amai, die 20-weken echo, dan zie je echt al'n kindje denk'k, lijkt me zalig! Ik moet idd pas 27aug voor 11-weken echo gaan .
Ik denk dat jij dan toch wel zwaardere astma hebt dan mij, ik heb er niet zoveel last meer van dan vroeger en ben dus ook niet in behandeling buiten m'n pufje dat'k steeds bij heb. Het is eerder bij inspanningen, koud-warmte-verschil, luchtvervuiling, stress,...dat ik er last van heb. Maar meer dan 2 keer in de maand is dit meestal niet. Daarmee dat het voor mij niet zoveel uitmaakt en dat die paar keren medicatie dan niet uitmaakt en idd dus beter is voor baby en moeder bbl...

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 17:41
leen

Terwijl mijn mosselen staan te puttelen nog eens snel reageren Katrien..
Je ziet al redelijk snel een echt kindje hoor, bij je 11weken echo, zie je al een mini mensje, ik vond dat bij iander eigenlijk de mooiste echo zo die van 12 weken.. Dan hebben ze een hoofdje, rompje je ziet de armpjes met handjes en de beentjes..
Nu met de 20weken is het natuurlijk allemaal een beetje groter al, en is het voornamelijk de organen die ze nagaan, of het hartje in orde is, maagje gevuld is, niertjes er zijn en de blaas gevuld is, zo van die medische dingen meer..

Ja, ik heb een redelijke felle vorm van astma, ook van allergien, heb een heel resum aan allergien, en net daarom ben ik zo moeilijk te regelen.. Hier heb ik een ventolin pufje voor in nood, en dat wordt toch nog al eens gebruikt hoor, de weken van mijn aanval was zo een pufje met 200dossisen op op een dikke week, dus ja zo kon het niet eh..

groetjes xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >