Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 22:00 sweety | Hey lieve meiden, Srry dat ik bijna niets meer laat horen! ![]() Maar heb heel weinig tijd de laatste dagen gehad om te komen piepen. Drukke weekends gehad en Yano die ng maar net genezen is. Ik ga enkel reageren op de berichten vn gisteren wnt anders gaat het hier een hele lange reactie worden. Cindy, Hoe ging het met kleine Djoshua vr zijn 2de inentingen? Hopelijk heeft hij niet te veel gehuild achteraf en ondervind hij er geen last van! Over de krampjes: heeft hij er echt heel heel veel last van? Want dan kun je dat mss wel zeggen tegen de kinderarts en vragen of je mss over kan schakelen nr andere pap? Of het kan ook aan het water liggen als je al flesvoeding moest geven. Ik geef yano evian water en hij krijgt van poederpap nutrilon 1 omneo. Garnaaltje, Wij zijn eerst begonnen met Yano zijn groentepap te geven vanaf hij 4 mnd was en met de fruitpap moesten we wachten van kind en gezin tot einde juli. Vanaf Yano 5 maand wordt dus. Omdat ze anders te veel andere smaken ineens te proeven krijgen en dat is nr het schijnt ook niet goed. Hier was het ook ngal een zicht hoor met zijn eerste groentepapje! We hebben ngal wat afgelachen, nu eet hij zijn groentepapje op alsof het niets meer is. Hij doet er nu ng een half uurtje over en in het begin was het toch een 3 kwartier tot een uur. Je gevoel over kritiek herken ik in mij ook. Telkens als er ng mr iemand een opmerking maakt en ik denk ng mr dat het betekent dat ik een slechte mama ben krijg ik al tranen in mijn ogen. Mr weet je, uiteindelijk zie je nr je kleintje en dan die lieve lach en je vergeet direct al die commentaar he, wnt wat is er mooier dan je kleintje te zien glimlachen nr je. ![]() ![]() Voorbije weekend zijn we nr de ardennen geweest met vrienden vn de voetbal en we hadden yano nr mijn vriend zijn papa gedaan. 2 dagen hebben we ons ventje moeten missen!!!! Goh, wat was ik blij dat ik hem in mijn armen kon houden!!! Ik begon gewoon te huilen met hem in mijn armen! Soms verschiet je toch van wat het moeder zijn met je kan doen he! veel liefs, sweety O, we kunnen jammer genoeg niet bij de ontmoeting zijn. Mijn vriend moet werken, ![]() Hopelijk komt er een volgende keer en hopelijk kunnen we dan wel meegaan. |
| 18/07/2008 @ 12:05 akiki ![]() | hoi, effe kort: ik heb gereserveerd in een restaurantje waar je zowel broodjes als warme maaltijden kunt eten, op een tiental minuten wandelen vanaf hier. Bij mooi weer kunnen we er buiten zitten, bij slecht weer zullen ze binnen een paar tafels voor ons bijeen zetten. Sweety, je bent ook welkom zonder je man, als je dat wilt? Misschien kan iemand je komen oppikken, als je bij iemand in de buurt woont? Je kunt me evt. mailen op akiki@live.be? En anders zullen we je nog wel een andere keer ontmoeten he... De nacht was hier terug een ramp. Ben bijna om het anderhalf uur moeten opstaan, voor tuutje, borst, enz. Pff. Ik ben gewoon geen mens meer... Ik zal later nog wel reageren op jullie berichtjes, maar moet nu nog vanalles doen. Tot gauw, Akiki ps ik ben echt razend benieuwd naar morgen! |
| 19/07/2008 @ 21:07 sweety | Hoi meiden, En, hoe was jullie ontmoeting vandaag? Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn!!!! Hopelijk gaat het de volgende keer wel!!! Akiki, srry dat ik niet meer gereageerd heb op je bericht vn op het forum mr las het nu pas met dat ik kwam piepen. Wel jammer dat Jasper zo dikwijls terug wakker word he 's nachts. Ik Cindy, Dit is al vr binnen 2 weken: Ik hoop dat jullie hebben genoten vn jullie vakantie als gezinnetje!!!!! Hopelijk zat het weer ook goed mee! En ik zal echt mijn best doen om volgende keer mee te kunnen gaan!!!! Want ben ook wel erg benieuwd nr hoe iedereen er uitziet! Veel liefs, sweety |
| 20/07/2008 @ 18:31 sweety | Hoi meiden, ben blij te horen dat jullie een prettige dag gehad hebben! Mr hoop echt dat ik de volgende samen met mijn vriend niet moet missen! Wij blijven ng langer zitten met de vraag vn hoe zouden ze in werkelijkheid zijn. Mr blijkbaar hoeven we ons geen zorgen te maken en gn we ons er ook wel snel goed bij voelen. ![]() Akiki, Ja, vr zo'n kleintjes is dat een hele inspanning he. Ze willen alles gezien hebben en niet te veel missen! Mr is wel goed dat Jasper zo lang geslapen heeft en zeker lief vn je man om op te staan en jou ng wat te laten slapen! Ik begrijp wel dat je je desondanks dat ng moe kunt voelen wnt vn 1 nachtje langer te slapen is je vermoeidheid ng niet weg he. Hopelijk kun je morgen mss ook ng wat uitslapen dan voel je je mss ng iets beter. Heb je je wat kunnen amuseren op de gentse feesten? Sunshine, Idd, ik hoop het echt dat we volgende keer mee kunen gn nr de afspraak. Desnoods moet mijn vriend mr een dagje verlof nemen. Mr nu met het bouwverlof zijn er mensen die meer vrije tijd hebben om thuis iets te doen en is het ngal druk in winkel. Drom dat we nu niet konden meegn wnt anders had hij een dagje verlof genomen. En je hebt gelijk om op zondag vr alles eens wat meer tijd te nemen!!! het is niet vr niets zondag he. Wij hebben ook veel geluk gehad! Yano sliep gisteren al om 20.00u. We zijn toen nr vrienden gegaan en dr werd hij wakker en heeft hij heel de tijd tot aan zijn laatste pap wakker gebleven. Ja, andere omgeving is veel zien he. Nadien is hij ng tot 24.00u wakker gebleven en dan zijn we drgegaan en sliep hij al toen we thuis aankwamen. Vnnacht is hij een keer huilend wakker geworden mr drna sliep hij verder nadat hij zijn tutje gekregen had. Hij werd rond 08.00u wakker en na 10 minuten was het al terug stil en het was 10.00u toen hij pas terug wakker werd. Dus papa en mama hebben ook kunnen uitslapen vndaag! We zijn ook langs het ziekenhuis geweest om het zoontje vn vrienden vn ons te bezoeken, Jens had vorig jaar een longontsteking gehad en blijkbr zat er ng heel wat slijm vast in zijn longen. Dit hebben ze nu allemaal eruit gehaald en mag hij nrmaal dinsdag nr huis. Akiki, ng een vraagje vr je: Heeft Jasper ook al last vn tandjes? Mijn vriendin had drstraks gezien omdat Yano altijd ' knauwt' op zijn speen vn zijn papfles en op zijn duim en op alles wat hij mr in zijn mond steken kan. En ja hoor, zijn tandvlees geeft aan dat het klaarzit vr de tandjes! Ik ga nu vnaf dinsdag bij de apotheker t-gel halen. Dit zou nr het schijnt de pijn wegnemen. Je mag gewoon wat op zijn tutje doen en dan verdoofd dat. Liefs sweety. |
< vorige pagina | volgende pagina >

miskraam bij eerste zwangerschap

Ach ja, ik word het ook wel weer gewoon he...
Ik zou hier komen reageren op iedereen maar ik heb het zo druk gehad met Djoshua, met werken en het huishouden.We gaan natuurlijk zaterdag (na de meeting
) gelijk door op vakantie en ook daarvoor ben ik druk bezig.Dus hierbij mijn excuus!
wij wachten er nog heel even mee maar als blijkt dat Djoshua er al behoefte aan heeft dan gaan wij er zeker ook mee starten.
Man man wat heb ik het er toch moeilijk mee, ik had nooit gedacht dat mijn mannetje me zo 'soft' zou maken. Ik ben steeds nogal op mijn carrière gefocust geweest, maar nu lijkt dit echt naar de achtergrond verdwenen te zijn...
Natuurlijk werd ik de rest van de dag voortdurend uitgelachen door mijn man ggrrmmppff.