< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » kriebels in mijn onderbuik, zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
kriebels in mijn onderbuik, zwanger?
20/07/2008 @ 01:36

Hallo allemaal,
Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die aan het begin van de zwangerschap kriebeltjes hadden in hun onderbuik. Ik heb het nu een week en kan er zelfs niet van slapen. Ik probeer nu 5 maanden zwanger te worden. Ben bij de huisarts geweest, die lachte me uit, omdat ik dacht dat ik een baby in mijn buik voelde. Echt genant.Ga dus ook gelijk op zoek naar een andere arts. De testen zijn nog negatief. Ben in maart gestopt met de pil en sindsdien verlies ik maar 1 dag per maand bloed, die vooraf gaan met hevige weeën.
Waar die rare kriebeltjes vandaan komen weet ik dus niet. Ik vraag het me continue af en de dokter geeft er ook geen antwoord op.
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 06:39
jes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik denk dat jij eens langs moet gaan bij een gyn en een echo laten maken.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 11:37
nic

Online Status
Kan dat zomaar? Met je niet doorverwezen worden door huisarts?Hoe kom je aan een gyn?
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 11:45

Online Status Stuur bericht
Je zoekt een gynaecoloog bij jou in de buurt. In elke ziekenhuis is er wel een gynaecoloog. Je belt dan gewoon naar het ziekenhuis voor een afspraak. Je hoeft hier helemaal niet voor doorverwezen te worden door je huisarts.
Ik ging voor ik zwanger was ook al elk jaar op controle bij de gynaecoloog.
Veel succes.

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 14:15
Moniek

Hoi Nic,

Gewoon doen hoor ! Echt even een afspraak maken.. Als je niet zwanger bent, kan hij/zij je misschien helpen met het uitzoeken hoe het komt dat je maar 1 dag 'ongesteld' bent en daarbij zoveel pijn hebt!!
Echt raar ook dat de huisarts dit niet geadviseerd heeft hoor, onbegrijpelijk!

Vermoedelijke bevalling op 18/03/2009.
Al 24 weken en 6 dagen zwanger (62.33% ver), nog 15 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 14:20

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
er zijn ook echobureau's die termijecho's willen maken op verzoek althans in nl,belgie weet ik niet, ook als je denkt zwanger te zijn maar het niet zeker weet willen ze rustig even voor je kijken ik weet er alleen 1 in zuid-holland in capelle a/d ijssel maar er zullen er vast wel meer zijn!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 07:44
lel

ahwel raar maar waar ik heb dat ook. En dat is precies of er een kleintje in zit die al aan het bewegen is. Iets wat absoluut nog niet kan. Moest ik zwanger zijn dan zou ik nog maar een maand ver zijn, onmogelijk om al beweging te voelen.

Maar wie weet dus ... Heb je al bloed laten trekken om te zien of je zwanger bent?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]