< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » belle en de beesten (part iii)

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
belle en de beesten (part iii)
03/08/2008 @ 15:43
Isabelle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oja voor de liefhebbers, 2 nieuwe buikfoto's op mijn profiel

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 20:36
Leen

Belle,
Da's een heel mooi buikje!
Mika terug thuis, zal wel zalig zijn... Toen ze klein waren vond ik het altijd raar om hen zo na een tijdje pas terug te zien (en moest ik ook wel eventjes die brok in mijn keel wegslikken ;-)).

Hier een dagje zalig niksen... en opruimen... We hebben gisterenavond een housewarmingparty gegeven. We hebben even getwijfeld om het uit te stellen, maar de familie vond niet dat we het moesten afblazen. Het feestje was alleszins geslaagd, hoewel veel vrienden op vakantie waren en mijn ouders op een ander keertje komen. Maar die bezoekjes hebben we nog tegoed. De buren waren alleszins heel tevreden... en vonden het spijtig dat het zo lang geduurd heeft voordat ze nog eens samen zijn gekomen op een feestje... blijkbaar hebben we ze weer op ideetjes gebracht.
Nu hebben we een huis vol bloemen, champagne en olijfolie. En Lego, er was ook bezoek dat aan onze kinderen heeft gedacht.
Nog een weekje thuis en dan twee weekjes Frankrijk...

Groetjes!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 22:13
Liesje

Goeienavond!

Leen, mooi afscheid kunnen nemen, en idd die eerste week is zo raar...
Aha, housewarming gegeven?! En wij mochten niet komen? Misschien volgt er nu wel regelmatig een feestje in de buurt!

Belle, de was en de strijk is al helemaal gedaan, hoor! Nu nog eens alles goed oppoetsen voor ik weer ga werken volgende week. En Mika zal zich wel rot geamuseerd hebben. En over niet meer mee willen naar huis, dat komt nog wel, hoor.
Prachtige buik, trouwens!! Hoe voel je je eigenlijk? Nog niet te veel nestdrang? Heb het trouwens nog maar pas gelezen dat kleine Lara het niet gehaald heeft... Ik ben er echt van aangedaan!

Hier alles goed. Misschien gaan we morgen of woensdag naar zee. We hebben hier nog een Bongo-bon liggen, waarmee we gratis naar Sealife kunnen en dan kunnen we ook even van het strand genieten... We zien wel!
Vandaag Lotte haar pamper uitgelaten. Ze is er toch in geslaagd van 1 keer een serieuze plas op het potje te doen. En toen ik ze zag duwen om kaka te doen, heb ik ze ook maar snel op het potje gezwierd, zodat de kaka nog net in het potje viel! Ze heeft dan wel in bad pipi gedaan... tja!
Verder niets speciaals, gisteren was het straatspektakel bij ons in het dorp. Wout heeft heel lang op het springkasteel gezeten, samen met een paar klasgenootjes. Daar zie je toch hoe hij opengebloeid is sinds hij naar school gaat!!
Ga effe kijken welk weer ze aan de kust geven morgen...

Slaapwel,
Liesje

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 21:58
Liesje

Hey meisjes,

Hier de link naar de foto's van ons bezoekje aan Planckendael + vakantie in Haspengouw!
http://picasaweb.google...008?authkey=4N9itDhdwL0
Ben weer weg, doei!

Liesje

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 10:27
Isabelle

Zeer mooie foto's Liesje!
Vooral die van Lotte in de afwasbak vind ik geweldig

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:50
els

Liesje,
heel leuke fotootjes van een heel leuke vakantie duidelijk

Belle, koningswens in vervulling Super!
Niet te veel last bij het warme weer?

Leen, housewarming heeft heel wat opgeleverd duidelijk en inspiratie voor nog meer feestjes

Nele, alles goed met grote broer en kleine zus?

Nancy, nog wat aan't bekomen va de vakantie?

WIj tellen af, woensdag zijn we weg, maar ik moet jullie teleurstellen, onze koffers zullen volztten

Momenteel zijn onze dagen ook goed gevuld, veel vriendjes over de vloer, morgen rustdag, oef! (vakantie heet dat dan he)

groetjes aan iedereen!

Els
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 15:22
Liesje

Hier ben ik ook nog eens!
Heb het hele huis nog eens goed een beurt gegeven, vandaag luierdagje! Morgen weer gaan werken, en collega is dan in verlof, dus ik zal er meteen moeten invliegen! Eind augustus nog wel een weekje thuis, hopelijk dan nog wat goed weer.

Els, veel plezier in Kreta! Gaan jullie een week of langer?

Belle, alles goed? Heb jij nog vakantie deze zomer?

Zeg, ivm de date op 30/8: kunnen jullie nog eens doorgeven wie er komt? Ik dacht: Belle, Els, Leen, Nancy, misschien Ilse en Nele, en Stephie? Ik zal Ilse een mailtje sturen. Als het goed weer is, mogen jullie ons terras komen bewonderen, anders kunnen we naar de binnenspeeltuin (De Zavelput in Asse) gaan. Die is niet moeilijk te vinden, en je kan er ook eten en drinken.
Als het bij mij doorgaat, is het dan goed dat iedereen een hapje meebrengt? Ik zal alleszins zorgen voor de drank en misschien ook een dessertje. Enfin ja, we hebben nog wel even de tijd...

Ik ga me nog wat in de zetel installeren, ben in de boeken van Henning Mankell begonnen, fantastisch, zeg!!

Liesje

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 17:12
nancy

Lang leve de vakantie!!!
Eindelijk geraak ik hier nog eens...

Morgen weer gaan werken... back to reality!!

We hebben een heerlijke vakantie achter de rug. Oh ja, ik heb nog geen foto's doorgestuurd zeker... niet te geloven hé!!

Liesje, ik moet je teleurstellen voor 30/8, ik had hier al eens geschreven dat ik toen was uitgenodigd op een BBQ van de jeugdbeweging waar ik lid/leiding/hoofdleidster ben geweest en het is voor de oud-leiding, dus ik vrees dat ik daar naartoe ga gaan!!
Leuke foto's!!!!

Els, ik wou dat ik in je plaats was... Kreta is ook zo zalig hé!! Waar zit je ergens in Kreta?? Wij zaten in Elounda. Heerlijk genieten is het daar!! Overal hoor, als je maar weg bent hé!!

Stephie, ben jij op reis? Ik heb je een mail gestuurd ivm een Nederlandse reclame die ik wel eens zou willen zien op RTL4! Heb je die mail gekregen???

Belle, mooie buikfoto's op je profiel!!

Leen, dat was inderdaad wel een serieuse complicatie tijdens de operatie hé!! Maar het was dus een heel mooie dienst!!
Mooie foto ook van de kindjes onder je naam!!

We zijn dit weekend naar twee verjaardagsfuiven geweest van prille dertigers. Ik ben dat dus niet meer gewoon hé!! Ik word oud!!

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 13:50
Isabelle

Middag!

Els, als we je niet meer zien of horen voor woensdag: een hele prettige vakantie! Geniet ervan, samen met al uw mannen

Liesje, terug aan het werk vandaag Valt het een beetje mee, niet teveel mails? Ik weet anders een hele snelle en efficiënte manier: alles in één keer deleten

Ivm de 30ste. Count me in! Voor zover het niet regent, want dan durf ik eignelijk autosnelweg niet op, of ik moet eens kijken of ik geen andere weg binnendoor vind.
Is het de bedoeling dat we in de VM afspreken? En OK voor mij om allemaal iets mee te brengen. Is 't makkelijkst voor jou en een kleine moeite voor ons

Nancy, ook jij weer aan het werk vandaag na een lange drukke vakantie! Tja, mooie liedjes kunnen niet blijven duren hé
Jammer dat je er niet bij kan zijn de 30ste

Maar hopelijk kunnen ook Stephie en Ilse! 'k Zal ook eens een mailtje sturen naar Ilse se...

Voor de rest alles oké hier. Ben vandaag alweer 25 weken zwanger, gaat snel!
't Kamertje is besteld en mogen we eind deze maand afhalen. Er moet eerst nog wel een reuze grote kast "verhuisd" worden
Begin september ga ik de geboortelijst leggen en dan stillekesaan ook es gaan kijken voor 't kaartje en doopsuiker.
Eind oktober stop ik met werken, en 'k moet jullie niet zeggen dat ik daar nu al naar uitkijken zeker??

Met Mika ook alles goed. Hij gaat sinds vorige week naar een nieuwe crèche, en het is nu de 3de dag op rij dat hij huilt als we hem afzetten. Mijn arme moederhartje... Bij de OM heeft hij dat NOOIT, of toch zelden, gedaan...

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 14:53
Isabelle

Ter info: Ilse heeft de datum in haar agenda gezet en komt dus ook!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:11
els

Online Status Stuur bericht
tot over een week ;-)
(morgenvroeg zijn we weg, hopelijk met bagage)
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:28
Isabelle

Prettige vakantie Els!
'k Zou niet teveel op die bagage rekenen Neem maar een paar verse onderbroeken mee in jullie handbagage

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 21:17
nancy

Els, voorzie je handbagage maar en doe misschien 7 onderbroeken boven elkaar aan, 2 bh's en je bikini, dan nog twee shortjes, 1 lange broek, 11 topjes en dan kan er daar nog wel een trui bovenop zeker en je gaat als een eskimo in Kreta landen... Maar eigenlijk is dit helemaal niet leuk hé!! De gewone mensen zijn eigenlijk de enige die eronder lijden, nietwaar????

Stephie, nog een fijne vakantie in eigen land!! Ben jij al eens naar Duinrell geweest?? Wij vonden het daar ongeloofelijk formidastisch goed!!

Na twee dagen werken, ben ik er weer drie thuis, moet wel het weekend werken, maar dat overleven we ook wel...

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 21:58
Liesje

Els, prettige vakantie!! En idd, hopelijk met bagage... Mijn broer is laatst naar Mexico gegaan, en kreeg zijn bagage ook met een dag vertraging. Bleek dat de Amerikanen zijn bagage doorzocht hadden!

Nancy, weekendwerk dus, maar eerst een paar daagjes thuis!

Belle, Mika gaat naar een nieuwe crèche, is die dichter bij jullie thuis misschien? En hopelijk gaat het huilen snel over. Ons Lotte huilde de laatste maanden altijd als we haar gingen afzetten bij de OM, bij mijn ouders nooit. De laatste weken ging het weer goed, maar nu is het vakantie, ben benieuwd hoe ze in september zal reageren...
Ilse komt idd naar de date (heb ook gemaild), Nele niet, haar schoonvader is in het land, en dan kan ze moeilijk weglopen.

Terug aan werk ikke, en 't is weer serieus wennen. Collega is nu in verlof, dus veeeeeeeel werk. En een paar honderd mails, ja.

Ga nog wat in de zetel zitten, en vroeg slapen...

Liesje

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:03
els

even vanuit kreta (op een grieks toetsenbord)

we zijn vlotjes hier geraakt MET bagage (een dikke pluim voor jetair waar het personeel zelf de bagage afhandeling deed, we hebben andere taferelen gezien!)
Verder alles TOP, nog geen wolkje gezien,...
tot ergens volgende week
Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:15
nancy

Els, geniet in Kreta!!!!
Gelukkig moet je je onderbroek geen 7 keer omdraaien!!!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 12:58
Liesje

amai, stilletjes hier.

Hier ondertussen weer gewend aan het "werkleven". Volgende week ben ik wel een week terug thuis, om de kindjes op te vangen. En daarna weer school. Wout begint enorm af te tellen, en Lotte zegt resoluut dat ze meegaat naar school.

Els, gelukkig de bagage netjes in Kreta beland! 't Is ook weer bijna voorbij voor jullie...

Is Leen nu ook op vakantie? We hebben haar precies ook al een tijdje niet meer gezien?

Liesje

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:17
sass1

Hoi,

Weer eens even spieken hier.

Ik ben dagje overtijd, maar negatieve zwangerschapstest. Heb al zeker vanaf vrijdag erge buikpijn en temp. blijft hoog. Ik dacht ik doe een test, dan weet ik waar ik aan toe ben, maar nu ga ik dus gewoon door met twijfelen. pffffff Nou afwchten en van het weekend weer tesenals er niets is.

Zou wel ongelooflijk zijn, nu binnen twee maanden zwanger zijn, is al niet te geloven.

Groetjes Sascha.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 08:33
Liesje

Hey Sass,
Ik hoop voor jou dat die test het helemaal fout heeft en dat je zwanger bent! Zou idd wel super zijn!!! Succes, hoor, en laat iets weten, hee!

Els, als je terug bent uit Kreta, stuur je me dan je e-mailadres eens door ivm 30/8? Dan kan ik iedereen de wegbeschrijving per mail sturen. En kan iemand mij het e-mailadres van Leen ook eens sturen, ben niet zeker of ik het heb.

Hebben jullie het gehoord van die vliegtuigcrash in Madrid? BRRR, een mens mag er niet aan denken!

Hier alles goed: de kindjes zijn twee dagen bij mijn schoonouders gaan logeren, ik mis ze nu al...

Liesje

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:50
Isabelle

Hoi hoi,

Els nog steeds in Kreta?
En Leen ook nog steeds op vakantie, of is ze al terug?

Liesje, ik zal je hun e-mailadressen vanavond es doorsturen.
En volgende week nog een weekje vakantie, tof hoor!

Ik had de vraag al es gesteld, maar ivm de 30ste: hoe laat is het de bedoeling dat we afspreken?

Hier alles ok. Gisteren met Mika en met mijn ouders naar de ZOO geweest.
Ben de laatste dagen erg moe en geraak niet uitgeslapen. Lig ook vaak te draaien 's nachts in bed. Ach ja, is om alvast weer gewoon te worden aan de constante vermoeidheid zeker?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >