Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/07/2008 @ 11:21 Vlokje | Wij weten nog steeds niet goed wie we meter en peter gaan maken. |
| 29/07/2008 @ 15:57 Cinke ![]() | Ik mag op 24 weken een 3D echo bij de gyn, zou volgens hem het mooiste resultaat zijn. Ben benieuwd of ons pruts hetzelfde snoeteke heeft als Cas... |
| 30/07/2008 @ 09:56 Cinke ![]() | Goh, moest ik wat dichterbij wonen zeker! Heb me nu ook ingeschreven in een zwembad in bergen op zoom (nl) Is niet zo ver van mij. |
| 05/08/2008 @ 09:41 Aussie | Hoi meiden, Ik zou ook graag aan zwangerschapszwemmen doen maar helaas doen ze dat niet bij ons in de buurt. Ik denk dat ik dan maar gewoon op eigen houtje zal moeten gaan rond dobberen. @ Lindsey, wij hebben van ons ziekenhuis een mapje gekregen met practische info en daar zit ook een lijst in van wat je moet meebrengen voor jezelf en de baby. Volgens mij verschilt dit van ziekenhuis tot ziekenhuis (wij moeten bijvoorbeeld geen kleertjes/hemdjes meebrengen maar kunnen alles van het ziekenhuis gebruiken dus alleen voor de laatste dag om naar huis te gaan moeten we voorzien). Mss moet je eens bij je ziekenhuis gaan horen? Ik vroeg me trouwens nog af, wij hebben onze meter en peter rond de 20 weken al gevraagd (en hebben toen al cadeautje gegeven) maar ik vroeg me nu af, bij de geboorte zelf, voorzie je dan voor de meter en peter nog een apart geschenk (buiten de suikerbonen)? Of geef je dit geschenk met de doop (die wss een 4-tal maanden later zal plaatsvinden)? Ik weet niet goed wat gebruikelijk is maar op de duur heb je het gevoel dat je steeds maar geschenken aan het geven bent ![]() Gr,, Aussie ![]() |
08/08/2008 @ 20:42 ![]() | 62 gaat te groot zijn voor direct aan te doen voor het ziekenhuisverblijf zelf pak ik de 0maand van premaman en dan ook maatje 50 groetjes |
| 08/08/2008 @ 23:50 | @Lindsay, Kuringen is nog te doen voor ons hoor. Wij wonen in Tienen. Wat houden die lessen voor zwangeren net in? Aquagym? Wanneer beginnen die lessen juist? Want vrijdagavond is meestal bowlingavond voor mijn ventje. En vermits we blijkbaar beiden gaan bevallen in november... Waar ga jij eigenlijk bevallen? In Hasselt zelf? Groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie moet er ook bevallen in november 2008?

.
! Echt wel plezant om dat zo goed te voelen. Als hij zo tekeer gaat, dan kan ik hem ook aan de buitenkant voelen maar als de papa dan zijn hand neer legt, is het gedaan. Juist of pruts dat voelt.
.

, voor 9 augustus, in waterloo.. iemand van jullie dit al gedaan?? Khoop dat we hem goed kunnen zien en dat het een mooi beeld gaat zijn, want babytje is nog nt zo dik dan e, dan ben ik 25 weken bijna, mss is dit iets te vroeg om mooi gezichtje te hebben?? Ben zo benieuwd hoe hij er uit ziet...

)mja, zal moeten gebeuren e.
, het is zo schattig