Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/06/2008 @ 11:17 Bar | Grote paniek hier ![]() Onze dochter heeft dinsdag een hele dag met een baby'tje samen gezeten en hij had de windpokken. Dus ja de kans is groot dat ze het morgen of max. binnen 2 weken op vakantie ook heeft. ![]() Opzich niet leuk maar nog te doen. Maar het erge is, dat ik het ook kan krijgen, nog erger is, ik heb zelf nog geen kinderziekte gehad, het is dus kei gevaarlijk voor ons ongeboorne kindje en ik kan er nu niets aan laten doen. Als B het heeft mag ik ZEKER niet met haar in contact komen, offf.... ![]() |
| 19/06/2008 @ 10:00 Babs ![]() | Hallo phie, fijn om nog eens iets te horen van jou! Nieuwe site van tuur: http://www.bloggen.be/tuur_moerman groetjes, Babs |
| 19/06/2008 @ 18:21 Phie | Leuke blog! Tuur is echt een guitig ventje als ik op de foto's mag afgaan. Hoog knuffelgehalte vind ik ![]() Misschien moet ik ook maar eens starten met mijn dochters perikelen op internet te zetten. Leuk om daarna eens terug te lezen, gemakkelijk als we ergens op bezoek zijn en ze willen foto's zien ![]() |
| 24/06/2008 @ 11:37 Bar op h werk | Hey Girlllsss, Phie, leuk om je terug te 'zien', hopelijk blijft alles goed gaan tss jullie, want dat is toch de 1e stap hé. En wie weet komt er voor jullie ook snel een 2e wondertje. Sophie, wablieft Kerstcadeau'tjes, hoe kom je daar al bij???? Grappig wel. Babs, idd die Tuur een grappig manneke, nog steeds geen plannen voor zo'n 2e manneke ![]() Hier 'net' terug van een herlijke vakantie EN gespaard gebleven vd pokken, ik ben er trouwens imuum tegen, oef. Het was een heerlijk reisje, ook voor onze kleine meid, alhoewel ze zich de 1e wk fel moest aanpassen aan haar nieuwe omgeving, en ja daardoor is ze wel fel verwend , dus nu terug aan't afkikken. Gisteren nog eens op gyne bezoekje geweest, en ons kleintje heeft lange beentjes (zo zegt gyne) reeds 28cm lang en maar 700 grammetjes... ik wou nog eens eens een bevestiging wat het geslacht betreft, maar helaas waren de beentjes gekruisd... Wat wel wat minder was en is, is mama haar gewicht, ben reeds 10 kilo bijgekomen en dit op + 25wk, ga straks eens checken hoeveel ik bij m'n 1e zwangerschap al was bijgekomen. Hierdoor moet ik tegen het volgende onderzoek een suikertest laten doen. ![]() ![]() |
| 27/06/2008 @ 14:06 babs | Phie, je moet eens een beetje in het verleden terugkeren, dan kan je heel wat bijleren over het geslacht van de van Barbara. Is het leuk voor eentje van 2.5 jaar in Plopsaland? Zouden volgende week ook eens willen gaan.Groetjes, Babs ![]() |
| 04/07/2008 @ 13:54 Barbara ![]() | Yes yes yes .... it's again a baby ![]() ![]() |
| 11/07/2008 @ 10:22 Bar | Alles bonnen hier? ![]() |
| 15/07/2008 @ 09:45 Bar | Babs, gelukzak, eigen caravaantje of gehuurd caravaantje. Niets vastgelegd dan, omdat de bestemming nog niet vastligt? Phie, natuurlijk niet, waarom zouden we.... Hier 'beetje' aan't aftellen, ik had nog meer vakantie staan dan ik verwacht had, dus das een dikke meevaller, daarentegen moet ik m'n vakantiegeld weer afstaan, das nu reeds 2 jaar na elkaar, had dit niet verwacht, even checken bij m'n vakbond, dus dat is dan weer n'n groten tegenvaller. Voor de rest schiet het hier aardig op, het verhuizen van kapperskamer, naar was/kapperskamer is volledig in orde. Ben er zelfs vier op, het lijkt wel een ikea kamertje nu, zo klein, praktisch, 2 in 1 ![]() Aan de 2e babykamer zijn we ook gestart, planché ligt er en vanaf deze week gaan we ook schilderen en behangen, van zodra dat in orde is ga ik gordijntjes kiezen en dan laat ik de meubeltjes leveren ![]() Volgende wk dinsdag nog eens een gyne bezoekje, ze volgen elkaar nu korter op, om de 3 weken, ik ben is benieuwd hoe m'n suikertest is verlopen, omdat ik vorige x wel 4 kilo op 6wk was bijgekomen, moest ik een suikertest ondergaan.... ![]() ![]() |
| 25/07/2008 @ 09:53 Bar | Hey Dames, Wat is het hier weer rustig... Hier was afgelopen di bij gyne alles in orde. De suikertest was oké, dus gezond verklaart. Babe'je weegt al 1240gr en reeds 37cm, ze ligt dwars in m'n buikje, nog wel even de tijd om te draaien. Phie, ik moet nog navragen waarom geen vakantiegeld. Het wordt een echte (pink) meisjeskamer. We hadden het volgende afgesproken, als het een meisje is, is de nieuwe kamer voor haar, als het een jongen is dan wisselen ze van kamer, omdat onze dochter een vrij neutrale kamer heeft. We moesten wel iets regelen omdat papa het geslacht niet wou regelen, anders konden we niet aan het kamertje beginnen. Dus mama weet dat onze meid in haar kamertje zal blijven liggen en dat we nu het nieuwe kamertje aan het inrichten zijn voor onze 2e meid, maw de papa weet nog van niets, erger nog, hij denkt dat het een jongetje zal worden, hopelijk niet te fel teleurgesteld. ![]() ![]() Babs en Sofie alles oké met jullie, of liggen jullie onder het zonneke? ![]() |
| 04/08/2008 @ 13:45 babs | Hallo, hier ben ik terug, bruingebrand en uitgerust... . We hebben de eerste week de tour de France gevolgd (Alpe d'Huez), daarna dicht bij Genève een camping uitgezocht (kindvriendelijk met zwembad en Nederlandstalige begeleiding) en op het einde nog 2 dagen Bastogne (ardennen) bij mijn peter die daar een Chambre d'Hotes heeft. Mijn ventje is nu nog thuis, dus Tuur kan thuisblijven. Heb juist gebeld, hebben beiden geslapen tot 11.45u . Als hij volgende maand naar school gaat, zal het toch anders moeten.... .Alles ok met iedereen? Groetjes, Babs ![]() |
| 04/08/2008 @ 15:49 Bar | Seg Babs, ik dacht dat jullie geen 2e willen omwille van een slecht slaperke, 11u45 daar wil ik wel voor tekenen zenne ![]() Hier sinds woensdag een meisje met de windpokken, ze staat VOLLEDIG volle pokjes, zielig en ze ziet er vanaf, we hebben van't weekend dan ook geen oog toegedaan en tijdens de dag was ze ontroostbaar, we zijn over de helft ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD 2e helft september - wie doet mee?

en ik kan er nu niets aan laten doen. Als B het heeft mag ik ZEKER niet met haar in contact komen, offf.... 

, dus nu terug aan't afkikken.
en dit op + 25wk, ga straks eens checken hoeveel ik bij m'n 1e zwangerschap al was bijgekomen. Hierdoor moet ik tegen het volgende onderzoek een suikertest laten doen. 
's Avonds was ze doodop en dus lastig als ze wou gaan slapen, maar dat was te verwachten hé...
van Barbara. Is het leuk voor eentje van 2.5 jaar in Plopsaland? Zouden volgende week ook eens willen gaan.
van de lange dagen en slaat mijn brein minder op dan ik lees...
Aiko is net geen meter groot, moest amper 5€ betalen (wij wel volle pot hoewel we eigenlijk meer begeleiden dan iets anders) en mag in zowat alles in (29 van de 38 attracties), maar meestal onder begeleiding. Sommige hebben we niet gedaan wegens ietsje té wild voor haar. Voor de rest zijn er in de namiddag enkele momenten dat ze de studio100-figuren een handje mogen geven en op de foto kunnen met hun idool 

. Als hij volgende maand naar school gaat, zal het toch anders moeten....