< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » zwanger met koperspiraal?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
zwanger met koperspiraal?
14/07/2008 @ 17:59
Anne

Wie is er zwanger geworden met het koperspiraal?
Ik kwam er te laat achter dat mijn spiraaltje niet meer goed zat.
Heb dus onveilig gevreeen.
Ik kan pas volgende week een test doen .
Is er nu een grote kans dat ik zwanger kan zijn?
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:28
Anne

Test gedaan van mat care ultra 10 dagen voor mijn nod.
Een heel licht(bijna niet te zien) roze streepje.
Kan dat al zo snel te zien zijn?
Graag reactie...
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:14

Online Status Bekijk profiel
Een licht streepje is een streepje vrees ik....al is het idd erg vroeg he.
Zou het heel erg zijn?
Ik heb ook een koperspiraal, niet door zwanger geworden, maar ken wel twee meisjes bij wie het toch prijs was.
Soms hoop ik dat het mijne scheef zit, of niet goed, want ik wil heel graag een derde, maar beter later.
Hoe lang heb jij jouw spiraaltje al? En hou kwam je erachter dat het niet goed meer zat?
Om zeker te zijn kun je bloed laten prikken bij je ha?
Of testen met ochtendurine?

Liefs, anna

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 07:13
Anne

Bedankt voor je reactie.
Ik heb het spiraal ongeveer 5 jaar.
Pas geleden heeft de huisarts nog gecontroleerd en zat alles nog op zijn plek.
Dus toen dacht ik dan hoef ik het hem ook nog niet te vervangen.
Laatst voelde ik zelf om te checken en toen voelde ik nog maar 1 draadje.
Ha geweest en die zei dat het spiraal idd niet goed meer zat .Aangezien ik erg vruchtbaar ben,(Ik ben zwanger geraakt van mijn dochter toen ik de pil slikte)schrok ik wel.
De test gaf idd een heel licht roze streepje maar het is nog zo vroeg voor mijn nod dus ik probeer nuchter(moeilijk)te blijven.
Op zich is het wel welkom maar ik ken mijn vriend pas kort.
Heel verhaal, maar ik denk dat het nu even afwachten is.
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 10:59
Els

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Om echt zeker te zijn moet je nog afwachten tot je nod, pas dan weet je het echt. Ook al kan je misschien wel al kenmerken hebben (pijnlijke borsten, misselijk, buikpijn,...)

Ik ben 6 jaar geleden zwanger geworden met een koperspiraal. Ik was van de trap gevallen, echt van helemaal van boven. En ik steek het daarop dat het niet meer goed zat. Want een week later was ik zwanger. Maar je kan ook zwanger worden als het wel nog goed zit hoor. De kans is 1 op 1000 dacht ik. Ik had mijn spiraal toen 2 jaar, maar ik woonde nog maar 2 maand samen met mijn vriend. Dus erg gelegen kwam het ook niet. En we waren nog zwaar aan het verbouwen.
Ik kwam er ook pas achter toen ik al 8 weken was, omdat ik de symptomen van mijn zwangerschap niet herkende. Ik dacht gewoon dat ik veilig was en ik was ook erg onregelmatig, dus ook het wegblijven van mijn regels vond ik niet abnormaal. En toen kwam dus de schok. Maar we kregen een schat van een dochter en zijn intussen 4 jaar getrouwd en hebben nog een zoontje van 3 maanden.
Na mijn eerste bevalling had ik nog een koperspiraal gedurende ongeveer 2 jaar en daar heb ik geen problemen mee gehad.

Als je echt niet zwanger wil worden ben je beter met een hormoon spiraal hoorde ik achteraf.

Veel sterkte in deze spannende dagen,
Els

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 10:41
Anne

Het is wel spannend idd.
Vanochtend weer een test gedaan en er verscheen een superlicht roze streepje.Bijna niet te zien.Maar ja, ik moet dan ook pas volgende week mijn menstruatie krijgen.
Afwachten maar en bedankt voor je reactie.
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 22:17
Anne

Vandaag bij de gyn geweest voor het verwijderen van mijn spiraal.
Gelukkig kon ik gelijk terecht.
Ik kreeg ook een inwendige echo en daar zag de gyn dat het spiraal nog wel redelijk goed zat.
Maar aangezien ik hem al een tijd heb moest die er toch uit.
Op de echo zag hij een verdikte baarmoederwand en wat witte afscheiding in de baarmoeder.
Weet iemand of heeft iemand ook zo vroeg een echo gehad met die verschijnselen?
Natuurlijk kunnen ze nog niks zien maar is dit een teken van innestelling (verdikte baarmoederwand)Of hoort dat bij je cyclus.
Ik weet het, ik ben ongeduldig maar ik vroeg het me gewoon af.
Er is wel bloed bij me geprikt om te kijken hoe hoog het hcg hormoon is.
Maandag bellen voor de uitslag.
Alvast bedankt voor jullie reactie .
Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 14:05

Hhmmm,....geen flauw idee, sorry!
Ik hoop dat het een voorteken is en alvast vr maandag he!
x

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 13:08
Anne

zwanger met koperspiraal
Ik heb net de gyn gebeld en het hcg hormoon in mijn bloed is minder dan 1.
Geen zwangerschap zei hij.
Maar waarom is mijn zwangerschapstest dan positief?
Ik begrijp er niks meer van.
Op zich vind ik het niet erg dat ik niet zwanger ben maar erg gerust ben ik er niet op.
Heeft iemand dat wel eens gehad dat de bloedtest negatief was en toch zwanger bleek te zijn?
Graag reactie!!!
Het is immers nog erg pril allemaal.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 16:31
Marijke

hoi,

Ik zelf heb ook al positief getest en bloed was negatief. Das echt vervelend he, want men zegt dat die testen allemaal zo zeker zijn. Maar ik had die van kruidvat, blijkbaar staan die bekent als één van de beste testen, volgens andere topiks. Ik had er 2 testen van gedaan, allebei positief, zelfs men man zag de streep duidelijk. Maar nu na een bloedafname bleek het negatief te zijn. Ik ben ongesteld geworden een 4 dagen na men nod, heb toen naar de gyne gebelt, die zei me dat ik waarschijnlijk wel effe zwanger geweest ben, want dat die testen heel juist zijn normaal. Ik zou dus een missed abortion gehad hebben. Een mislukte innesteling. De reden dat ze volgens de gyne het niet konden zien in men bloed is omdat het gebazeerd wordt op cijfers en bij een huisarts lagen die hoger. Dus daar ben je pas zwanger vanaf een bepaalde aantal hogere cijfers. Verder weet ik ook niet meer over deze cijfers, heb het ook ni echt gevraagd.
Liefs

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 18:04
Nadine

Online Status Stuur bericht
als je bloedwaarden nu onder 1 liggen ben je helaas echt niet (meer) zwanger.

Met welke test heb je positief getest ,anders een een foto van nemen en hem in je profiel plaatsen?

Succes!
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 18:34

hallo,

ja mijn test was ook ontzettend licht, ik heb nooit bloedwaarde laten meten of zoiets maar ik was wel degelijk zwanger, en over dat onderzoek, volgens mij kunnen ze ook nog niks zien omdat het te vroeg is.

groetjes lyd

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 18:44
Nadine

Online Status Stuur bericht
Het is wel mogelijk om te zien in een pril stadium of men zwanger is hoor je hebt daar nog andere waarden voor in je bloed.
Een test die positief geeft en bloed onder <1 waarde is echt NIET zwanger
Ikzelf had een positieve test 3 dagen voor nod met kruidvat en had hcg 19 voor men nod dus ik zat randje 4,5 /5 hcg met de positieve test van kruidvat (zeer licht).
Men zegt eigenlijk onder de 25 dat men ? zwanger is

onlangs had ik ook getest met een van een onbekend merk en ik teste postief haha zeer grappig want ik ben niet zanger!
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 19:03
Anne

zwanger met koperspiraal
Bedankt voor jullie reacties.
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 19:42

bij mijn eerste zwangerschap had ik 1zwangerschapstest en 2 keer bloed laten prikken,
ik was niet zwanger.
omdat ik bleef last hebben en ik dacht dat er meer aan de hand was,had ik een afspraak gemaakt bij de gynea.
ik verwachtte enkel slecht nieuws en oppeens zei die : proficiat,u bent duidelijk zwanger.
ik had veel verwacht wat ze ging zeggen maar dat was het laatste waar ik aan dacht.
ondertussen was ik al 9weken ver.
bij mijn 2de was de test van de eerste keer positief.

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 12:11
milo

Op 11 maart 2007 kreeg ik mijn regels. Op 16 april 2007 liet ik mijn bloed controleren op Hcg maar het was negatief. Toch bleven mijn regels uit. Op 29 april deed ik dan een urinetest en die bleek duidelijk positief te zijn. Op 2 mei stond mijn HCG ergens op de 9000 (een 6 weken zwanger)
Mijn huisarts denkt dat ze een fout hadden gemaakt in het labo want de bevruchting is rond 4 april geweest. Dan moest er wel al hcg zichtbaar geweest zijn in het bloed.
Ik heb op dat moment geen urinetest gedaan dus ik weet niet of het dan positief had aangegeven.

Wacht gewoon je regels af en als je overtijd gaat, kan je mss nog eens laten testen?

Succes alvast

[Laatst gewijzigd door milo - 22/07/2008 @ 12:12] - Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 16:15
Anne

Ik moest 2 keer mijn hcg laten prikken en deze keer was het ook lager dan 1.
Ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben.
Wacht idd mijn menstruatie af.
Bedankt allemaal voor jullie ondersteuning nogmaals.
Dat heeft erg geholpen.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]