Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/07/2008 @ 21:57 Leen ![]() | Piep! Wat een weer zeg! Ik was van plan vandaag wat in de tuin te doen, maar iets hield mij tegen... ![]() ![]() Zaterdag naar Antwerpen geweest. Was wel gezellig met ons drietjes. Even op de Meir naar de paspoppen van Royal Deluxe gaan kijken, toen naar de juweeltjes van tante Eva en gaan kijken en toen iets gedaan wat ik nog nooit gedaan had: met de voetgangerstunnel naar de overkant van de Schelde. Dries vond het geweldig. Fotootjes op http://kathleenenkids.spaces.live.com En daarna nog een hapje gaan eten. Een zalig dagje... Stef amuseert zich op kamp. Ik kreeg gisteren een sms'je van één van de kookouders dat hij heel de tijd lacht. Opa was zaterdag bij hen geweest om een wespennest weg te halen en die zag ook dat hij het echt naar z'n zin had. Met Dries ging het vanmiddag wat minder: hij kwam op mijn schoot huilen omdat hij Stef mist. Hij heeft dan maar een kaartje voor Stef gemaakt dat licht geeft in het donker en daarna zijn we het op de post gaan doen. Morgen komt z'n nichtje spelen, da's ook al wat afleiding. Stephie, Fantastisch dat je nog steeds bv blijft geven. Bij mij liep het helaas helemaal terug toen ik nog alleen de ochtend- en avondvoeding kon geven. En kolven vond ik toch wat te belastend toen ik aan het werk was. Alles goed met Jesse? Stef start vanaf september in de autiklas in het buitengewoon onderwijs (heet dat bij jullie speciaal onderwijs, of ben ik mis?). Stef komt zaterdag pas terug, of beter, we gaan hem dan halen. 'k Ben eens benieuwd. Met de gezondheid alles in orde... geen dagje ziekteverlof genomen het afgelopen schooljaar, dus... Belle, Dat het dan maar vlug donderdag is! Nee, grapje, geniet nog van de laatste dagen verlof (hopelijk doet het weer morgen wat het in de zomer hoort te doen). Hoest met ?Nele, Liz een rustige baby, of beter: een geruste baby. Ik heb ook niet zo meteen tips om haar bij te laten komen. Wss gewoon het eerste groeispurtje afwachten? Groetjes! ![]() |
| 22/07/2008 @ 20:46 Leen ![]() | Gelukkige verjaardag Wouter! ![]() |
| 26/07/2008 @ 18:23 nancy ![]() | Twee nieuwe foto's op mijn profiel van de kindjes!!! ![]() Ze zijn genomen op de fandag... |
| 29/07/2008 @ 21:52 Isabelle ![]() | Oh Leen, wat erg meid Mijn oprechte deelneming.Heel veel sterkte voor jou en je familie met het verwerken van dit verlies. Knuf ![]() |
| 30/07/2008 @ 12:29 els ![]() | Innige deelneming Leen... ![]() hier is het druk, druk, druk... MAAR 't zijn de laatste loodjes, vanaf maandag ben ik thuis en moet ik ook pas terug op 1 september ![]() |
| 01/08/2008 @ 09:08 Isabelle ![]() | Leen, ik loop inderdaad op wolkjes ja En vooral, ze beweegt echt vaak en hard, zoooo leuk is dat ![]() En ik mag mij beginnen STORTEN op de roze spullekes nu ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

belle en de beesten (part iii)

Nee, grapje, geniet nog van de laatste dagen verlof (hopelijk doet het weer morgen wat het in de zomer hoort te doen). Hoest met
?

We waren pas om 23u thuis, Wout heeft het volledige uur dat we onderweg waren helemaal volgekletst, terwijl hij in de heenweg de hele tijd geslapen had. 
Wij wilden gisteren met Mika eens naar Brussel, naar 't defile gaan kijken en naar de tanks enzo. Maar in de regen zagen we dat toch niet echt zitten.

Ga eens mijn 400 e-mails aanvallen 

Geen mens die je huis ziet als je weg bent toch...