Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/07/2008 @ 15:11 Greetje | hey, Emmy, Waar ben je aan het solliciteren? Wanneer weet je of je de job hebt? Yanni begint ook al mooi alleen te spelen. Hij kan soms echt lang met zijn autootjes spelen. Hij is gek van zijn matchbox auto's en zijn tractors. En leuk op de kermis? Yanni vindt dat ook zo leuk. 't Was bij ons dit weekend, kermis, maar we zijn er niet geraakt. Hier is dat wel vier keer per jaar, dus een keertje missen kan geen kwaad he. Mijn neefje heeft dus ook wel wat astma erbij. Niet vaak, maar af en toe krijgt hij een aanval. Bo, Tot nu toe is woensdag mamadag. Maar vanaf augustus ga ik ze halve dagen thuishouden zodat ik voormiddag nog goed kan werken thuis. Ik ga misschien eens proberen om Yanni af en toe een dut te doen overslaan. dan slaapt hij misschien wel beter in. Yanni slaapt van 21u00 tot 06u30 en dan s'middags twee à drie uur. Jelena zal de echo wel leuk vinden. Gho, zo misselijk. Had je dat bij Jelena ook? Zo, ik ga verder doen, want ik zit op mijn werk. Maar ik kreeg mijne klop, dus ik wou even wat lezen. Dada en goed weekend allemaal (wij hebben hier morgen vrij met het feest van de Vlaamse Gemeenschap Greetje |
| 14/07/2008 @ 12:22 Bo ![]() | Ann, prachtige foto's!!!!! Krijg meteen ook zin om te vertrekken ![]() |
| 15/07/2008 @ 06:26 Bo ![]() | Oh en ik zie nu pas dat ik helemaal vergeten ben Jill een hele gelukkige verjaardag te wensen!!! Veel te laat ben ik, sorry...... Dikke bravo hoor Jilleke!!! xx |
| 20/07/2008 @ 19:03 T | Hallo iedereen, lang geleden dat ik hier nog eens geraakte! Maar nu maak ik het goed. Sinds woensdagavond zijn we terug van reis, en het was echt fantastisch! Zo genoten dat we hebben! We zijn naar Frankrijk geweest, 850 km ver, in een chambres d'hotes. Wie het graag eens wil zien, kan ik het adres doormailen, want het is een echte aanrader! Zo kindvriendelijk, leuk zwembad, superlekker eten, leuk gezelschap,... we zijn echt met pijn in het hart teruggekomen. En nu zit het er al op! Jammer! Dinsdag begin ik al terug te werken. Alles gaat prima met onze jongens! Kas kruipt al goed rond en staat overal aan recht. De oudste vinden het wel vervelend dat ie altijd aan hun speelgoed zit. Maar ze moeten dat wel wat gewoon worden natuurlijk! Ze zijn zo tof geweest op vakantie, hier thuis wat lastiger. Maar ja, wat wil je met zo'n weer! verder heb ik hier nog altijd een sterke kinderwens, echt waar. Ik kan het zeer moeilijk van me afzetten, ik denk soms aan niets anders. Ik voel dat ik nog mama-liefde overheb voor nog een kindje. Mijn man ziet het voorlopig niet zitten. Het is soms ook wat veel voor me, fulltime gaan werken, eigen praktijk, de webwinkel waar in bepaalde periodes heel veel werk voor is... maar voorlopig gaat het allemaal nog, en ik denk wel dat het verschil van 3 naar 4 ook niet zo eeuwig groot zou zijn. Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets, ik weet dat het een luxe-probleem is, en mijn excuses voor wie zich wat benadeeld voelt. Ik wou het toch eventjes schrijven! Ik kom later zeker eens terug om wat meer op jullie te reageren, maar nu weten jullie dat alles ok is he! Tot later! T |
< vorige pagina | volgende pagina >

ons forumpje

Hij wou letterlijk jouw reddende engel zijn.

juist ja

Gelukkig voel je je terug beter hé!! Welke datum zou je zien zitten dat we eventjes komen? Ik mail je anders nog!!