Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/07/2008 @ 00:09 els ![]() | Ikke!!! ![]() Slaapwel nu! ![]() |
| 15/07/2008 @ 07:41 nancy ![]() | Ikke ook!!!! |
| 15/07/2008 @ 21:53 els ![]() | Belle, jullie hebben het duidelijk heel erg naar jullie zin gehad! Mooie foto's ![]() En ik denk maar aan onzen "beire", dieje mens moet ook weer hard werken nu ;-) |
| 16/07/2008 @ 13:16 els | Leen, stef voor 10 dagen op kamp, da's al direct "serieus". Hier gaan ze wel eens graag uit logeren, maar ik denk dat dries met 10 dagen toch wel moeite zou hebben... 't Zal in elk geval voor mama en papa en kleine broer ook wennen zijn he... Wij hebben dit weekend verjaardagsfeest voor WOuter. Het zal voor het derde jaar op rij letterlijk in het water vallen... |
| 18/07/2008 @ 23:20 Stephie | Ehm...kennen jullie me nog? ![]() . Ik zou een paar maanden gelezen bijlezen maar heb me daarna niet meer vertoond..![]() .Ilse, van harte met de geboorte van Mathis! Prachtige naam en fijn dat hij het zo goed doet! Nele, jij ontzettend gefeliciteerd met Liz! Leuk he..een meisje .Belle, jij weet nog niet wat het is? Spannend! Leen, alles goed? En met je knullen? Els, nog zo fanatiek aan het lopen met Evy? Ik ben ook weer begonnen; ik moet gewoon van mezelf. Nancy, ik zie af en toe jouw schatjes nog langskomen in emailtjes. Ik vind Milan zo'n grappig mannetje, met zijn brilletje .Liesje, jouw meisje is echt ook al heel wijs he! Kletst de oren van je hoofd zouden wij Nederlanders zeggen .Lara, ook jij was hier weer even binnengesmeten zag ik . Zielig voor Tijsje dat hij het zo slecht naar zijn zin heeft op school (school toch?).. .Alvast sorry voor ieder die ik nu niet noem .Hier alles goed. Jesse gaat morgen op kinderkamp van de kerk, al voor de vierde keer. Dus ik heb me vanavond beziggehouden met het labelen van al zijn onderbroeken (en alle andere spullen ). Janneke is nog steeds een heerlijk grietje, echt ons zonnetje. Ze is altijd vrolijk, heerlijk. Wel groeit ze nog niet echt hard; ze weegt nu met net 1,5 jaar 9,7 kilo (bij 81 cm.). Ze is onlangs begonnen met lopen dus nu zal ze wel helemaal niet meer snel bijkomen?![]() Wat de date betreft; misschien wil en kan ik ook komen, als ik mag ( ). Ik voel me nog steeds verbonden met de beestjes hoor, al laat ik mijn neus hier niet vaak zien. Waar wordt de date gehouden?Iedereen lieve groetjes! Stephie |
| 21/07/2008 @ 15:21 Stephie | Heb ik nu verder iedereen weggejaagd? Dat is zeker mijn straf![]() .Leen, heb je je ventje al weer in je armen kunnen sluiten? Hoe gaat het met je gezondheid trouwens? Geen rare dingen meer gehad? Nele, Janneke was ook pas met 20 dagen terug op haar geboortegewicht. Hoewel zij ook heel "goedgehumeurd" was (en ik dus dacht dat alles in orde was), vond de kinderarts dat ze echt te langzaam groeide; ik moest naar de lactatiedeskundige die me er op wees dat ze per keer twee borsten moest leegdrinken, terwijl ik dacht dat ze na 1 borst niet meer wilde). Maar het groeien is hier nooit hard gegaan, het hoort bij het kindje denk ik. Overigens geef ik nog steeds met enorm veel plezier borstvoeding! Ze drinkt iedere ochtend en avond nog heerlijk bij me (en 's nachts als wakker wordt). |
| 21/07/2008 @ 21:57 Leen ![]() | Piep! Wat een weer zeg! Ik was van plan vandaag wat in de tuin te doen, maar iets hield mij tegen... ![]() ![]() Zaterdag naar Antwerpen geweest. Was wel gezellig met ons drietjes. Even op de Meir naar de paspoppen van Royal Deluxe gaan kijken, toen naar de juweeltjes van tante Eva en gaan kijken en toen iets gedaan wat ik nog nooit gedaan had: met de voetgangerstunnel naar de overkant van de Schelde. Dries vond het geweldig. Fotootjes op http://kathleenenkids.spaces.live.com En daarna nog een hapje gaan eten. Een zalig dagje... Stef amuseert zich op kamp. Ik kreeg gisteren een sms'je van één van de kookouders dat hij heel de tijd lacht. Opa was zaterdag bij hen geweest om een wespennest weg te halen en die zag ook dat hij het echt naar z'n zin had. Met Dries ging het vanmiddag wat minder: hij kwam op mijn schoot huilen omdat hij Stef mist. Hij heeft dan maar een kaartje voor Stef gemaakt dat licht geeft in het donker en daarna zijn we het op de post gaan doen. Morgen komt z'n nichtje spelen, da's ook al wat afleiding. Stephie, Fantastisch dat je nog steeds bv blijft geven. Bij mij liep het helaas helemaal terug toen ik nog alleen de ochtend- en avondvoeding kon geven. En kolven vond ik toch wat te belastend toen ik aan het werk was. Alles goed met Jesse? Stef start vanaf september in de autiklas in het buitengewoon onderwijs (heet dat bij jullie speciaal onderwijs, of ben ik mis?). Stef komt zaterdag pas terug, of beter, we gaan hem dan halen. 'k Ben eens benieuwd. Met de gezondheid alles in orde... geen dagje ziekteverlof genomen het afgelopen schooljaar, dus... Belle, Dat het dan maar vlug donderdag is! Nee, grapje, geniet nog van de laatste dagen verlof (hopelijk doet het weer morgen wat het in de zomer hoort te doen). Hoest met ?Nele, Liz een rustige baby, of beter: een geruste baby. Ik heb ook niet zo meteen tips om haar bij te laten komen. Wss gewoon het eerste groeispurtje afwachten? Groetjes! ![]() |
| 22/07/2008 @ 20:46 Leen ![]() | Gelukkige verjaardag Wouter! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

belle en de beesten (part iii)

, want op verlof lijkt me dat toch niet zo leuk!). 
hij stond ongeduldig te trappelen om te vertrekken!
.
.
.