< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ons forumpje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/07/2008 @ 16:21
Bo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey!

Erika, ja misschien mist Sky haar vriendjes indd wel en dat in combinatie met de peuterpuberteit... Gelukkig is het al iets beter hé!

Greetje, een mamadag kan echt deugd doen hé! Tenminste, als het neit is om constant het huishouden te doen

Hier alles zozo, met mij goed, maar Jelenatje is ziek, dacht eerst een indigeste, maar ze had verhoging daranet en wil niets eten.... Gelukkig wel een klein beetje drinken. We zeggen haar wel dat als ze niet drinkt, ze naar het ziekenhuis moet, dan pas drinkt ze. We maken har niet bang hoor, maar tis wel zo hé, ze zal moeten opgenomen worden als ze niets wil.
Gisterenavond begon ze over te geven, in totaal wel 10x! Tventje dan naar apo van wacht gew, want onze motilium was over de datum, de suppos en de siroop was al bijna 2 jaar open, dus ja.
Hopelijk is mijn meisje snel beter!

Tot gauw en prettig weekend!!

xx

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 21:46
emmy

hey meiden,

hoe gaat het ?

hier gaat het wel , wel heel moe.

liam is al gans de week wakker tussen 6 en 6u30 ,echt vermoeiend vind ik.
we hebben hem vanmiddag opgehouden , eerste keer dat het gelukt is , ben benieuw hoe lang hij morgen zal slapen.
kwart voor acht is hij ingeslapen, hij zou het nu zonder zijn middagslaap toch moeten redden tot half acht hé morgen.
anders weet ik het ook niet meer, da's echt dodelijk vermoeiend.

verder heb ik de job niet , vind het jammer , had er echt wel opgerekend, temeer omdat ze kassierster zoeken , staat op de vdabwebsite, we vrezen dus voor ons vast contract.
er zijn nog 2 collega's die samen met mij gestart zijn.

tja is nu zo hé, we blijven verder zoeken, wel niet ideaal nu, ze vragen bijna niks anders dan jobstudenten.

oeie bo, is jelena zo ziek?
da's niet leuk zeg, hopelijk moet ze niet aan de baxters hé .
ik ga duimen dat het goed gaat.
jij bijna weer echo ? spannend hé, maar je hebt er vast wel een goed gevoel bij denk ik?

greetje,
de kermis vinden ze allemaal leuk zeker ?
liam zijn jeep is nog altijd heel, maar hij kijkt er niet veel naar , de duplo blijft favoriet, vooral zijn kraan van duplo.

erika,
gelukkig weer blije sky, wel spijtig dat ze zoveel ziek is maar dat hoor je wel meer bij kindjes die nooit naar de onthaalmoeder of creche geweest zijn.
jullie ook zo'n amerikaanse? ventje is hem aan het instellen voor de momenten, wel cool al die opties hé, zit ook kinder slot op , da's wel handig met onze liam, want hij kon het al niet laten om de deuren open te trekken, hij moet leren dat het geen speelgoed is !
ja dat boek is van wendy bosmans, ik vind het heel goed, al mocht de inhoudstafel wel wat overzichtelijker zijn.
staan veel bruikbare tips in , en die kan ik met onze liam wel gebruiken hoor .

allé ik ben er mee weg , was effe vlug, ben eigenlijk moe, daarjuist nog naar boven geweest, liam was wakker geworden al wenen , hoop dat hij vlug weer inslaapt, zijn mobieltje gaat nog, 't is nu stil maar als het mobieltje gedaan is, dan is het gevaarlijk.

fijn weekend nog
groetjes

emmy

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 11:21
Bo

Hey allemaal!

Emmy, en, heeft Liam langer geslapen?? Wij mogen daar echt niet van klagen, gisteren om 20u er in en om 10u wakker, nu ja, ze is wel ziek hé nu. Gist namiddag en avond niet meer gebraakt en 's avonds voor het eerst een koekje gegeten, da's alles. En wat melk. Vanmorgen in bed gretig haar melk maar alles vloog er weer uit, da's wel door haar fluimen hoor, twas met een hoestbui. Dju hé... Maar ja, zo'n donkergroene fluimen...overdag spuugt ze die in een zakdoekje maar snachts neit natuurlijk en dat ligt op haar maagje hé dan.
Heb eens van de week al haar speelgod naar boven gedaan, en heel weinig beneden gelaten en ik moet zeggen, ze speelt iets beter.
Tis toch een kadee hoor, ze vindt de aandacht rond dat spugen wel leuk, ze walgt nu express zeg... Ze vraagt dan 'bak hebben mama, lelatje moet spugen...' Er stond steeds een emmertje bij haar hé.
Ik vind het jammer dat je de job niet hebt hoor! Ik hoop dat je een vast contract zal krijgen!! En anders ben je lekker veel thuis bij je gezinnetje...
Ik hoop dat de echo ok zal zijn, goh een goed gevoel bij, kdurf dat niet echt zeggen hé, maar ik vermoed dat alles wel goed is. En toch is die ongerustheid daar ook elke keer hoor... Vb eerst waren mijn boobies pijnlijk, nu niet meer.... Maar vermoed dat dat vd Utrogestan was, waarmee ik moest stoppen na de eerste echo....

Soit, ik ga dan eten maken. Straks naar vrienden aan zee, twijfelden eerst, maar Jelena heeft geen koorts en is aktief als anders dus ja, en dat overgeven vanmorgen was van de fluimen, dus is wel veilig denk ik qua besmettingsgevaar. Zou anders de 3de keer zijn dat we moeten afzeggen wegens ziekte....

Tot gauw!!

xx

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 12:22
Bo

Ann, prachtige foto's!!!!! Krijg meteen ook zin om te vertrekken

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 14:18
ann

Online Status Stuur bericht
hallo iedereen,

yep,ben terug in 't land
al was het weer langs ginder vééééééééééél schoonder zulle
we hebben het heel goed gesteld,was daar wel heel warm, 40 - 45°C in de zon en 38 - 39°C in de schaduw.gelukkig hadden we 3 zwembaden waar we voor de nodige verkoeling konden zorgen
we hebben 2 x een uitstap gedaan,1 keer kusadasi zelf ,waar er iedere dag 4 à 5 cruiseschepen toekomen en ook ne keer naar efese,waar ze al 300 jaar opgravingen aan het doen zijn en zeker nog zolang verder moeten opgraven.oh,dat was prachtig,je had precies het gevoel alsof je nog in die tijd rondliep,gewoon prachtig ,alleen 1 nadeel,het was daar nog heter zo'n 45 - 50°C,we kunnen allemaal goed tegen de warmte maar waren toch blij als de rondleiding na 2 uur en half voorbij was,pfffff
hebben veel gefilmd en foto's genomen ,allemaal mooie herinneringen,hé
de kids hebben zich ook rotgeamuseerd in turkije,zaten constant in dat zwembad en ik heb zelfs met de zoon op een grote gevaarlijke glijbaan gezeten,amaai,had nog nooit zoiets gezien,maar toch maar gedaan,hé,was best trots op mijn eigen
nu ja ,de batterijtjes zijn weer opgeladen

ik moest vorige week vrijdag dan al de valies van janice binnen dragen naar de ksa lokalen,want ze is sinds vandaag op kamp naar Halen - Zelem.
moet niet zeggen zeker wie dat er weer stond te janken vanmiddag als ze weggingen juist ja

maar allee,ga ne keer vlug kijken naar de berichtjes

bo,
dikke,dikke proficiat met je zwangerschap,meid!!
ben zo blij voor jullie,het eerste wat ik heb gedaan toen we thuiskwamen was ne keer kijken of alles oke was met jouw echo
en morgen terug echo zie ik,we blijven hier meeduimen,hoor
en jelena al terug beter nu?

emmy,
ik zie dat je ergens hebt gesolliciteerd voor een andere job?
is er dan geen kans dat je uw vast contract gaat hebben? of heb ik iets gemist?
tja,liam is op een moeilijke leeftijd of hij nu 's middags nog een dutje moet doen of niet,hé. ik ken dat,ik vond die overgangen ook niet gemakkelijk.is het nu beter gegaan met hem 's middags op te houden of niet?
we moeten gauw nog ne keer afspreken,he,meid
'k verlang eigenlijk were om jullie nog ne keer te zien

jen,
bedankt voor je berichtje maar heb het wel niet gekregen
nee,maar we hebben mijn gsm niet meegedaan op reis maar wel dendeze van marnix,we hebben allebei dezelfde gsm en met de mijnen lukt het niet om in het buiten kand te bellen of te smsen,raar,hé
heb hem dus na 1 week terug aangelegd en dan krijgt ge die berichtjes niet meer,hé
er hadden nog veel mensen iet sgestuurd maar ik heb niets meer gekregen.toch bedenkt,hoor,vind ik superlief

en anders,alles goed met jullie?
en jij er weer helemaal door?je was misselijk las ik

greetje,
alles goed met jullie?
nog steeds zo'n slapeloze nachten,meid
amaai,dat moet wel heel lastig zijn voor jullie!en je mag daar hier zoveel zeggen als je wilt,hoor,je bent helemaal geen zaag,zulle
en niet te lang twijfelen om op reis te gaan,je keert als herboren terug

erika,
oei,sky zo vaak ziek?
je hebt gelijk dat je een vitamine kuur heeft aan haar,doe ik ook reglmatig voor janice en jaimy.
dikke knuf,meid

allee,ga jullie laten

groetjes ann
Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 21:14
jen

Hallo iedereen

Ben hier eindelijk geraakt.

Ann
AMai zo warm jong, zou voor mij niet zijn denk ik. Ik hou heel veel van de zon, maar zo'n temp. zou ik denk ik niet aankunnen. En Janice al terug vertrokken. Ze zal het leuk vinden hoor! Ben je nu nog thuis? Of moet je gauw weer werken?

Bo
Bedankt voor jouw berichtje van vrijdag. Ik voel me nu weer helemaal beter. Zijn jullie nu gisteren naar de zee gegaan? En hoe is het met Jelena? Is ze al beter? Ik zal morgen ook hard duimen hoor! Alles zal wel in orde zijn.

Emmy
Jammer voor de job hé! Maar wie weet misschien mag je wel blijven in de carrefour. En al naar Plopsaland geweest?

T.
Alles goed met de kindjes? Is al een tijdje geleden dat we nog iets van je hoorden.

Greetje
Heb je het al geprobeerd met Yanni? Een dagje overslaan lijkt me ook wel een goed idee.

Snik
Heb je al nieuws van je onderzoek? Hoe is het met Stan?

Erika
En al wat beter met Sky? Ze verveelt haar ook een beetje zeker, en al haar klasvriendjes moeten missen.

Hier alles goed nu. Vorige week heel de week misselijk geweest, we dachten efkes dat ik weer zwanger zou zijn. Maar neen dus. Vrijdag ben ik naa de HA geweest. Zat helemaal in uitslag. HA zei dat ik koorts had en dat dit waarschijnlijk de reden was van de uitslag. Nodige medicatie genomen en dan gaan slapen, maar na een uurtje in bed te liggen voelde ik het weeral jeuken en toen ik 's anderendaags op stond was het weer van dat. Maar nog erger. Temp. opgenomen, geen koorts, dus terug naar de HA. Verdict netelkoorts. Maar van wat weten we niet. Weer nodige medicatie gehad en alles is nu achter de rug. Gelukkig maar want zat zaterdag met 20 man in huis voor Jills verjaardagsfeest. Taart en 's avonds BBQ. Het was super, alles is goed meegevallen.
Deze week laatste week en dan 10 dagen verlof. Zal deugd doen. We gaan enkele uitstappen doen met de kids. Plopsaland, Paradisio,...

Zo dat was het dus, ga dan nog wat opruimen en dan slapen, heb nog wat in te halen van vorige week.

Groetjes iedereen
DOei
jen

[Laatst gewijzigd door jen - 14/07/2008 @ 21:16] - Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 22:28
emmy

hey hey hoe is het ?

hier een vermoeide emmy, ik slaap zo slecht hé de laatste tijd pff en liam was er vanmorgen terug om half zeven, echt vermoeiend hoor;
'k heb hem vanmiddag toch een uur laten slapen want hij was niet te doen, hangerig , wenen bij het minste.
pfff gelukkig was hij er na wel weer vrolijk.
ben de ganse dag bij mijn ouders geweest, mijn broers tweeling was er ook en ik moest niet werken vandaag.
was leuk zijn de namiddag naar een speelplein geweest , liam vond het geweldig met 2 speelvriendjes mee .
en de tweeling vond het ook wel leuk dat hun tante emmy er nog eens was .
de eerste 3 jaar van hun leven zagen ze me wekelijks de maandagvoormiddag dus ze kennen hun tante echt wel goed, ook mijn zwangerschap hebben ze goed kunnen meevolgen en ze waren zo gelukkig toen de baby uit tantes buik was
goh ben weer emo zenne, denk dat de duiveltjes er binnen de paar dagen zullen zijn...

bo
gisteren was het terug half acht en vanmorgen half zeven pff zo vroeg zeg ,vroeger slaapte hij zoveel en nu...
nu is nu zo hé
hoe was het aan zee?

ann,
heb je al gemaild, idd mooie foto's, vooral die van janice aan het zwembad, is precies een foto van een modeblad zeg !!!
ze zijn nogal gegroeid zeg, niet te geloven hoe vlug dat gaat!
zeg moet eens afkomen hé
maar was aan het denken , voor zaterdag 23 augustus of zondag 24 augustus een bbq te geven voor ons groepje .

kunnen misschien datum vastzetten ???

ben dan namelijk in verlof of zijn er die dan op reis gaan?

de carrefour ik ga dat pas eind augustus weten 2 weken voor mijn contract afloopt daarmee dat ik toch al uitkijk naar eventueel iets anders .
want zitten maar 2 weken tussen hé !!!

jen,
heeft ook al door mijn hoofd gespookt hoor dat je misschien terug zwanger was .
niet dus .
jij bijna in verlof?
ik heb nog 4 werkweken voor de boeg, ik tel af hoor, heb het nodig, voel dat ik vermoeid geraakt.
ook stress hé en liam die niet veel meer slaapt.
maar ja nog efkes tanden bijten dus !

zo ik ga dan slapen

ben best moe

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 06:24
Bo

Hey!

Effe op een rapie.....moet me dan gaan klaarmaken en ook mijn kleine (oh wat wordt ze groot!!) meid wakker maken en klaardoen want om 7u moeten we vertrekken voor de echo.... Ben alweer goed zenuwachtig!!

Ann, merci . Ja zeg jouw 'kinderen' zijn inderdaad echo wel groot geworden! Janice is veel veranderd en je zoon, amai, David zei ook toen ik de foto's toonde "amai, zo groot geworden en Jamy is ook al zo groot" Binnen hier en een 5tal jaren woont hij misschien al samen.... Hihi, nog niet aan denken hé. Ik ga ook steeds degene zijn die daar staat te hilen hoor! Weet ik nu al zeker! Ik heb het nu nog steeds als ze maar voor een nachtje bij de grootouders is, dus ja, zal er niet op verbeteren als dat voor langere periode gaat zijn hé. Enne, Janice zal haar super amuseren!
Zooooooooo snikheet zeg daar! Zou ook iets té zijn voor mij!!

Jen, ik dacht om eerlkijk te zijn ook eventjes dat je terug zwanger bent...zou het kunnen eigenlijk? Want toen ik je symptomen las, behalve de koorts dan, zag ik helemaal mezelf erin... Gelukkig voel je je terug beter hé!! Welke datum zou je zien zitten dat we eventjes komen? Ik mail je anders nog!!

Emmy, oh neen, ook zo moe!!! Wie weet.....
Moeiljk hé dat slapen van de kindjes... Jelena heeft er gisteren 3uren in gelegen 's middags! Ze wou niet opstaan, ik mocht niet binnen dus ben dan weer naar beneden gegaan en heb een half uur gewacht. Toen er een quad passeerde ben ik naar boven gegaan, ze lag wakker en ik weet dat ze daar bang van is, dus ging ze nu wel mee.
24 augustus kunnen wij, denk ik, de 23ste niet, de 24ste is missch verjaardagsfeestje van mijn nichtje, maar we weten dat nog niet, dus ja, als we al een afspraak hebben. Ze vragen meestal zo laat om te komen, dus kunnen we niet wachten om af te spreken want voor tzelfde geld doen ze niets. Zou wel super zijn hoor! De een kan vb groentjes meedoen, de ander apero,.... Zo doen we allemaal iets, of doe je liever alles zelf?
Hopelijk gaat de tijd snel voorbij en ben je gauw in verlof meid, je verdient het!!

Tot straks, brrrrrrrrrrrr, zo zenuwachtig....

xx

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 06:26
Bo

Oh en ik zie nu pas dat ik helemaal vergeten ben Jill een hele gelukkige verjaardag te wensen!!! Veel te laat ben ik, sorry......

Dikke bravo hoor Jilleke!!!

xx

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:24
Bo

Piep!

Ons klein bolleke doet het heel goed! Alles erop en eraan, het was zelfs al ah trappelen met de beentjes en de voetjes! Prachtig... Jelenatje was mee en ze zei "oh zo een grote!", lief hé!
Zo snel dat het groeit zeg, ongelooflijk.
Normaal moest ik pas midden augustus terug gaan maar heb gevraagd of ik eind juli mag gaan, net voor onze reis, anders ga ik niet gerust zijn denk ik.
Misschien flauw maar ja, ik wil met een gerust hart kunnen vertrekken!

Dada!!

xx

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:39

Goede middag,
Hier zijn we ook nog eens.

Bo,
Whaaaaa super meid. Alles goed met de kleine beeb. Heerlijk!!! En Jelena al meteen verliefd op broer/zus. Hihi. Het lijkt me een echt schatje.
Is je meisje nu helemaal beter?

Emmy,
Oei meid. Lijkt me niet makkelijk als je telkens zo vroeg uit je bed moet.
En overdag ophouden is precies geen hulp?
De Job is dus niet gelukt? Jammer meid. Maar ben er zeker van dat je weldra een leuke betrekking gaat vinden. Misschien wel degene die je nu hebt?
Dat boek zou ik als het goed is, vandaag in de bus moeten krijgen. Ben benieuwd.
Kijk er eigenlijk naar uit om erin te lezen en vooral… om er bruikbare tips uit te halen.

Ann,
Wat een mooie foto’s zeg? Merci!!
Zal wel zijn dat het weer daar beter was dan hiere. Niets in de valies gestoken? Jammer.
Klinkt alsof jullie een geweldige tijd gehad hebben. Zo hoort het ook op vakantie.
De kindjes nu dus op kamp? Ze zullen het wel geweldig hebben. Al kan ik me goed voorstellen dat het voor mama ff slikken is. Zou het er ook moeilijk mee hebben peins ik.

Jen,
Oooh ik was ook vergeten jou meisje een gelukkige verjaardag te wensen. Vergeef me.
Hieperdepiep hoeraaaaa. En? Lekker verwent? Wat vond ze van haar kado?
Jij dus al terug beter. Al was het wel ff zoeken he zeg? Gelukkig nu dus met de nodige medicatie weer beter. Jullie verlof? Leuk zeg. Al laat het weer wat te wensen over. En een paar leuke uitstapjes geplant. Heerlijk. Geniet ervan.

Hier alles prima. Vrijdag had mijn ventje een halve dag verlof. Deed eens goed voor ons allemaal.
Zijn we in de vroege avond naar de jumping gaan kijken. Wel jammer dat het na een klein uurtje begon te regenen. Zaterdag hebben we hier aant werken geweest. Terras afgeschuurd, enzo..
En ik met Sky naar de kapper geweest. Een lekker fris koppeke heeft ze nu. Alle haartjes eraf hehe. Even wennen maar ik vind het mooi. En wat een gemak zeg. Ze vind het zelf ook super nu.
Haar speelgoed gesorteerd en nog een hoop op Kapaza gezet.
Daarna naar de schoonouders even geweest en de zaterdag was weer voorbij.
Zondag naar onze papa geweest en ff bij vrienden gestopt. Was weer lang geleden. En het weekend was voorbij. Gisteren heb ik de gazon afgereden en onkruid gewied. De tuin is dus weer een beetje toonbaar hehe. Sky wel nog altijd verkouden. Hopelijk mag dat ook weer snel beteren. En zometeen weer aan de strijk. Bweik. Weinig zin ma ja.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:16
emmy

hey meiden,

alles goed?
hier alles oké, liam slaapt weer normaal 's morgens, gisteren is hij ook opgebleven in de creche, vindt het wel jammer dat ze zijn knuffel en tute gegeven hebben, hopelijk maken ze er geen gewoonte van.
nu ja nog een week achter en 't is verlof dan bepalen wij de rest weer hé.
verder is liam super, af en toe een bui maar 't is goed te doen.
verder zijn de duiveltjes half in 't land, maar moeten nog volledig doorbreken.
op naar een nieuwe maand dus !

oeie jill, ben je ook helemaal vergeten !
ook van ons een late maar welgemeende proficiat met je verjaardag !
hopelijk heb je een fijne dag gehad !

bo,
da's supernieuws meid, geniet er van !
't zit goed hoor bij jullie, volgend jaar ben je terug mama !
geniet er van !!!!!!

erika,
ja liam kan er wat van om vroeg op te staan, vanmorgen was het kwart na zeven, eens er een 7 op staat kan ik er mee leven lol
alles goed met sky?

zo ben er mee weg nu

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 16:47

Oesje t’is hier stillekes.

Emmy,
Eens die 7 op de wekker is hij wakker? misschien ook een klok voor hem zetten?
Wij hebben er ook problemen mee gehad met Sky. En toen heb ik een oude klokradio van ons versierd en haar gezegd dat ze pas mag opstaan als …. op het schermpje kwam. Als je er meer info over wil? Laat je maar iets weten, dan mail ik het je wel eens met foto’s.
Verder alles goed meid? Het mag alleen stilaan wat beter weer gaan worden he? Een mens word er depri van.

Hier gisteren namiddag toen ventje thuis kwam naar de schoonouders geweest want zun vertrekken vrijdag op vakantie tot de 29ste. En ze wilden graag Sky nog ff zien.
Zijn niet lang gebleven want we wilden nog gaan zwemmen. Helaas is dat laatste niet doorgegaan. Toen we in de kleedhokjes stonden moest Sky naart toilet. Ze had buikpijn. Op het toilet bleek dan dat ze diaree had. Dus, dat risico wilden we niet nemen. Aangezien ze al kweet niet hoelang geen zwempampertjes meer aandoet, had ik er ook geen meer bij. Anders was het niet zo erg. Maar het risico op…. leek ons iets te groot. Ook omdat water toch bevorderlijk is voor maag en darmen.
Thuisgekomen is ze dan idd nog 3x geweest. En telkens water.
Om haar naar huis te krijgen zonder al teveel poespas had ik een verrassing beloofd. Na eens boven in de kast te kijken (leg dingen die ik niet meteen geef maar wel al in huis gehaald heb, altijd in een kast boven) was het enige dat er nog lag een doosje kindersmink.
Dus dat maar gegeven. EN wat een dolle pret. Ze heeft er sinds gisterenavond tot nu nog niet vanaf geweest. Hahaha. Ze zit nu op een krukje voor der spiegeltje en zit zichzelf te sminken. Dan eraf vegen en weer opnieuw hahaha. Heb dan ook een oude lippenstift van mij gegeven en een doos make up die ik niet gebruik. DOLLE pret !!!

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 19:03
T

Online Status
Hallo iedereen,
lang geleden dat ik hier nog eens geraakte!
Maar nu maak ik het goed. Sinds woensdagavond zijn we terug van reis, en het was echt fantastisch! Zo genoten dat we hebben! We zijn naar Frankrijk geweest, 850 km ver, in een chambres d'hotes. Wie het graag eens wil zien, kan ik het adres doormailen, want het is een echte aanrader! Zo kindvriendelijk, leuk zwembad, superlekker eten, leuk gezelschap,... we zijn echt met pijn in het hart teruggekomen. En nu zit het er al op! Jammer!
Dinsdag begin ik al terug te werken.

Alles gaat prima met onze jongens! Kas kruipt al goed rond en staat overal aan recht. De oudste vinden het wel vervelend dat ie altijd aan hun speelgoed zit. Maar ze moeten dat wel wat gewoon worden natuurlijk! Ze zijn zo tof geweest op vakantie, hier thuis wat lastiger. Maar ja, wat wil je met zo'n weer!

verder heb ik hier nog altijd een sterke kinderwens, echt waar. Ik kan het zeer moeilijk van me afzetten, ik denk soms aan niets anders. Ik voel dat ik nog mama-liefde overheb voor nog een kindje.
Mijn man ziet het voorlopig niet zitten. Het is soms ook wat veel voor me, fulltime gaan werken, eigen praktijk, de webwinkel waar in bepaalde periodes heel veel werk voor is... maar voorlopig gaat het allemaal nog, en ik denk wel dat het verschil van 3 naar 4 ook niet zo eeuwig groot zou zijn.
Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets, ik weet dat het een luxe-probleem is, en mijn excuses voor wie zich wat benadeeld voelt. Ik wou het toch eventjes schrijven!

Ik kom later zeker eens terug om wat meer op jullie te reageren, maar nu weten jullie dat alles ok is he!
Tot later!
T

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 07:01
Greetje

Hey allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Een deel al fijn op vakantie geweest lees ik. Wij zijn nog altijd aan het twijfelen om in september te gaan. Vooral schrik dat we nog vermoeider na de vakantie gaan zijn als dat we nu al zijn. We zien wel. 't Is nog eventjes he.

T,
Mij mag je dat adresje altijd doorgeven, want er zijn niet veel chambres d'hotes die ook kindvriendelijk zijn.

Bo,
Ah, een mooie echo gehad. Gelijk heb je om er nog eentje te vragen voor jullie vakantie. Bij ons deden ze dat niet en dat vond ik altijd jammer. Je bent toch altijd een pak geruster na een echo, ook al weet je dat alles wel goed gaat.

Emmy,
Jammer van de job, ik hoop dat je alsnog kans maakt op een vast contract waar je nu werkt, of wil je daar niet zo graag blijven. Wanneer mag Liam naar het school? In september?

Jen,
Bij jouw thuis gaat ook alles goed he. Mijn vriendin heeft er nu ook drie en ze zegt dat ze het toch wat onderschat heeft. Vooral dat je opnieuw beperkt bent in waar je naar toe gaat.

Ann,
Ook een leuke vakantie gehad? Amai, lekker warm daar; Ephese is inderdaad de moeite om naar toe te gaan he. Ik vond dat ook heel indrukwekkend.

Snikje,
Hoe gaat het met jouw? Ben toch wel ongerust meid.

Heeft er iemand nog ietske gehoord van Snik? Ik heb haar een mailtje gestuurd, maar nog niks terug ontvangen. Ik hoop dat de resultaten een beetje meegevallen zijn en dat ze maar één dagje hoefde binnen te gaan om de kiste weg te halen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik probeer zoveel mogelijk uren te slapen. De meeste nachten gaan redelijk, maar vannacht was weer een ramp. Om het 1,5 uur was hij wakker. Denk dat ik volgende week eens naar de neus-keel-oor specialist gaat. Ik vind dat hij zo vaak aan zijn oortje zit. Misschien heeft hij last van vocht op zijn oortjes.

Vandaag gaan we naar de efteling. Ik hoop dat het droog blijft, want gisteren is er nogal iets uitgevallen he.

Dada

Greetje

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:34
Bo

hoi allemaal!

Ow herinner me net dak nog niet gereageerd heb op Anns sms...ga da eerst even doen.....

T, amai zeg, zo leuk dat jullie vakantie zo goed gegaan kis! Toch bewonderenswaardig hoor, met 3 kindjes en alles gaat zo vlot! Vaak hoor je toch anders hé. Mij mag je ook gerust het adresje mailen hoor, hebben ze een website?

Greetje, zou misschien wel kunnen hé dat het zijnoortjes zijn... Wij moeten ook alweer een weekje opstaan, behalve vannacht, dan heeft ze doorgeslapen. Wanneer mag Yanni naar school?

Met de anderen alles goed?
Hier alles prima, de misselijkheid is er nog steeds, sommige dagen iets beter, dan weer in alle hevigheid terug.... Maar zoals ik steeds zeg, dat geeft me niet, ik pas me wel aan, als ons beebje het maar goed doet. Ik verlang alweer naar de echo hoor, want zolang ik het niet voel bewegen, ben ik niet echt gerust... Maar ik denk wel dat het allemaal ok is. Soms voel ik een 'plopje' en denk ik dat het ons kindje is, maar dat kan echt niet hé... Tzijn mijn darmen denk ik.
Ik kan nog steeds geen vlees eten. Heb vandaag een kadootje gekregen van tventje; een vegetarisch kookboekje. Lief hé!

Heb nog een vraagje, misschien stom, maar mag je eigenlijk krabsla eten als je niet immuun bent aan toxoplasmose?

Dikke zoen!!

Ikke en of

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 12:48
Greetje

Bo,

Volgens mij mag je dat eten hoor. De meeste krabsalades zijn met van die krabsticks gemaakt. Dat is niet echt krab, maar iets kunstmatig met krabextract. En de mayonaise en de eitjes kunnen volgens mij ook geen kwaad.
Yanni mag in januari naar het school. En Jelena?
Zij wordt ook nog veel wakker he. Fijn dat ze vannacht heeft doorgeslapen. Voor Yanni zijn we ook altijd veel opgeweest omdat hij zo veel last had van ooronstekingen en ook vaak ziek was met zijn longen. Maar toen waren we niet zo moe. Maar bij Noah waren de eerste vier maanden superzwaar. Toen al oververmoeid gaan werken en nog steeds slechte nachten. Er is geen moment geweest op die tien maanden dat we hebben kunnen recuperen. Deze nacht is ook wel heel goed geweest. Alleen om 22u30 opgestaan en om 05u00 en dan geslapen tot 07u00. Zalig. Hopelijk volgen er zo nog veel.

Gisteren was heel tof geweest in de Efteling. AMai, we hadden goed weer. Niet te warm, lekker zonnetje. Yanni vond het geweldig. Zeker Carnavalbal en de droomvlucht.

Zo, ik ga Noah nog slapen leggen en dan lekker zelf rusten.

Dada

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 11:29
Bo

Hey,

Iedereen van het mooie weer genoten?
Kalm hier hé, is van sommigen al een heel tijdje geleden, alles wel ok??
Ons forumpje kent precies een dipje...maar da's nogal gebeurd hé en na al die jaren zijn we er nog steeds!

Greetje, hoe gaat het bij jullie? Al een klein beetje kunnen recupereren? En de nachten? Kan het geloven dat jullie oververmoeid zijn zeg, zo'n erge nachten! Wij mogen echt niet klagen hoor in vergelijking met jou.

Hier alles goed, min of meer toch. Jelena heeft gisteren werk gemaakt van haar derde 'habbe'. Tis gewoon met steristrips gedaan want tis op haar linker ooglid, delicaat dus om te naaien. Ze botste met haar oog tegen de rand vh bed of zo, want tgordijn was al dicht en ze legde zich neer. Khoorde direkt aan haar gehuil dat het erg was. Aangezien haar papa altijd verstijft in zo'n situaties (vreselijk vervelend vind ik dat) heb ik haar snel op schoot genomen, achter ijs en een handdoek gelopen en het ertegen gehouden. Dan naar de dokter van wacht geweest. Ze was zoooo ongelooflijk flink zeg, ze lag daar gewoon heeeeeel rustig. Kben supertrots op haar!!
Met mij alles goed, met de baby ook hoop ik. Ga toch blij zijn na de echo morgen en eens de 12 weken voorbij hoor. En dan wachten tot het boeleke beweegt hé!
De misselijkheid is soms echt beter, soms minder, is in dagen. Zal wel normaal zijn zeker? Verder ben ik niet veel waard . Ik weet nog dat ik bij Jelena nniet zovel last had maar ja, alles voor de baby hé!

Alez, verder weinig nieuws, druk druk want vertrekken vrijdag naar de Provence hé.

Dada!!

xx

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:51
T

Online Status
Bo,
hoe was je echo? alles ok?

Hier bij ons alles goed, behalve weer een ooronsteking bij Kas. Als het nu niet betert met ab, worden het ook buisjes. Zoals bij onze 2 andere jongens.
Verder amuseren ze zich in de vakantie, al veel bijgeleerd, het is echt leuk!
Hoe gaat het met jullie?

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 21:26
Bo

Hey!

T, bedankt dat je ernaar vraagt... Alles goed met jullie?

Ik wil niet zagen of zo, maar vn sommigen is het heeeeeel lang geleden en ben wel wat ongerust eigenlijk!!
Snik, Emmy, Erika....?? Alles ok??
Jen, jou heb ik al paar x ge smst hé. Heb je het pakketje gekregen?
Ann, alles ok?

Hier alles ok, ben versleten zeg!! Ganse dag bezig met valiezen maken en zo....... en die warmte zeg, vreselijk.
Misselijkheid is nog hetzelfde, maar ach, wat geeft het hé. Ons kindje doet het heel goed, hij zat met zijn vingertjes aan zijn mondje, zo lief toch!!
Mijn buik is echt al groot en ben nog niets bijgekomen. Je kan er niet naast kijken dat ik zwanger ben.
Weet niet of ik al zei dat Jelena haar erste boekentasje heeft! Oh mijn hartje smolt en ik kreeg traantjes, ze wou hem id winkel constant op de rug dragen! Ze koos ene van 'Ploppie' (plop dus).

Voila meisjes, ik ga dan afsluiten, morgenochtend vertrekken we....de 13e savonds zijn we terug.

De 14de kom ik iets schrijven want heb dan nekplooimeting gehad.

En hopelijk moet ik hier veel lezen!!

Dada!!!!

xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >