< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
22/07/2008 @ 21:46
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi
lieke heeeel veel succes morgen ik denk niet dat je eht nog leest
oh wat spannend allemaal ik duim mee en zou aan je denken en ja misschien komt het toch vanzelf op gang je weet het nooit he het kan wel na een onder zoek van een gyn of vk je hoort het vaker dat dat iets prikkeld daar binnen en opo gang zet
nou ik kom zeker donderdag even terug om te kijken hoe het gaat ik denk niet dat je dan al terug bent maar goed ik zie wel
morgen moet ik weer werken dusja en ben overdag druk bezig met hubby en de kinders met eettafels kijken en zo ik wil er nu gewoon 1 hebben dit is niet fijn man
maar goed

tot gauw

groetjes kissie

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 22:42

LOL Lieke ik dacht dat je al bevallen was Maar wie weet begint het vannacht wel toi toi toi

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 09:55
knorretje

Lieke, je leest het nu niet meer, maar zet 'm op. Of misschien heb je inmiddels allang je zoon in handen en is het gisteravond doorgezet! Ik denk aan je!

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 14:31
khira

Hey meiden,

We zijn een paar daagjes naar Barcelona geweest met ons tweetjes, dat was eens leuk. Wat cultuur opsnuiven, lekker gaan eten, en gewoon van elkaar genieten. Maar wat was ik blij toen ik gisteravond Gilles terug zag! Ik miste hem enorm!
En ja, je zal zien aan mijn banner dat het deze maand niks is. Vanmorgen zijn de duivels aangekomen, 3 dagen te vroeg nog! Ik heb nog nooit zo'n korte maand gehad...
Knorretje, ik duim hard voor jou hoor!!!!

Lieke, jij zal intussen waarschijnlijk al bevallen zijn :o)) Geniet maar van je kleine ventje! We horen je verslag wel binnenkort :o)

Mekkie, ja inderdaad, Gilles is een grote kerel :o) Maat 86 past hem absoluut niet meer. Hij zit al meer dan een jaar op de P75, dus we denken dat het toch een grote kerel zal worden. Ik heb hem vorige week nog gemeten en hij is nu 89.5 cm. Van gewicht hangt hij tussen de 12.5 en 13 kilo :o)
Hoeveel weegt en meet Sophie nu?
Nee, ik heb mijn temperatuur nog niet gemeten, maar ik heb wel een ovulatietest gebruikt. Ik denk dat ik het voorlopig met ovulatietesten ga doen. Tja, we zien wel ;o)

Ik ga een paar kasten uitkuisen :o)
tot later!
Khira

[Laatst gewijzigd door khira - 24/07/2008 @ 14:37] - Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 15:00

Jammer Khira maar t was natuurlijk nog maar de eerste ronde. maar toch jammer he...
Sophie is ook een flinkerd hoor die weegt ruim 13 kg. Maar ze groeit flink in de lengte momenteel (weet niet hoe lang nu). Merk je echt dat shirtjes die eerst niet pasten omdat ze te strak zaten nu ineens losjes om haar lijfje heen zitten
En dan ons vakantiekindje, dat is echt een mager sprietje, zo'n verschil die twee hihi
Ben snel weer weg, sophie ligt wel op bed maar Kimberly wil weer in t zwembadje

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 16:25
Kathy

Goeiemiddag allemaal... ik kom ook nog eens binnen gewandeld ben ondertussen nog altijd elke dag aan het braken dus dat zal weer tot het einde van mijn dagen zijn.

Ik ben net terug van de gyn voor mijn 20-weken echo... en alles is orde, hoofdje, hersenen, hartje, buikje, ruggengraat, ongeveer 19 cm groot en 350 gr. En die druk op mijn blaas die ik constant voel zijn dus de voetjes, dat klein menske zit met zijn voetjes leterlijk op mijn blaas te trappelen en bewegen dat het doet, amaai, veel meer dus dan ons kleine Finn. Dat beloofd voor de toekomst.

Lieke hopelijk heb je een mooie bevalling achter de rug. We wachten vol ongeduld op verhalen hoor

Finn draagt ook al 92 hoor, in sommige kleertjes zelf 98 maar 't is ook zo een grote.

Mekkie zwijg mij van de peuterpupertijd, om knettergek van te worden. En ook al weet ik dat ze grenzen moeten verleggen, soms gaan die grenzen toch wel heel ver hoor

Khira wij duimen voor de volgend ronde!!!!

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 22:29

oh wat balen zeg Kathy voor je moeilijk om dan toch te genieten van je zwangerschap. Krijg je wel genoeg voedingsstoffen binnen nu?
Weten jullie het geslacht al of blijft dat een verrassing?

Ik denk echt wel dat Lieke al bevallen is, ben zo benieuwd

Hier is t echt enorm druk. Kom echt nérgens meer aan toen dus ben net nog ff snel bezig geweest met was vouwen, opruimen etc. De rest is maar weer voor morgen he. Gelukkig is hubbie in t weekend ook thuis, dus dat scheelt weer wat!

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 00:18
kissie

hoi hoi

kathy aiaia nog altijd misselijk en braken dat is inderdaad niet fijn ik hoop zo dat het een keer ophoud
en hoe was de echo en net zoals mekkie weten jullie al wat het wordt of blijft het geheim ????

khira meis zet hem op teleurstellig blijft het altijd en ja ik duim net zo hard weer mee hoor en het komt goed

lieke geniet ervan ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu liggen te genieten van jullie wel verdiende kindje ik kom snel weer terug om te kijken of er nieuws van je is

mekkie hoe gaat het met je vakantie kindje of is ze al weer weg
wat worden de kinders toch weer groot he ik zit iedere keer weer naar te kijken en vooral als ze weer wat nieuws leren pppfff

zo lynn ligt nu ook in het grote bedje het zelfde als britt en het gaat super ze vind het helemaal top af en toe is ze na veel draaien even de weg kwijt maar niet extreem ik mag niet klagen en hoor je mij ook niet ze komt er niet uit en dat is ook fijn al zitten tot smorgens vroeg de kamer op slot bij hun zo dat ze niet gaan spoken en vooral bij de trap vind ik dat nog te eng
maargoed verders ja druk druk druk met werken het gaat goed ik heb nu lekker weekend heb net nog gewerkt zaterdag gaan we op stap om een eettafel te zoeken en hopelijk ook te vinden ik kan echt niet meer zonder vind het verschrikkelijk samen aan een kindertafeltje te eten het gaat maar fijn is anders

nou ik ga stoppen hubby komt zo thuis heeft ook gewerkt en kinders zijn heerlijk vanacht bij schoonouders aan het slapen en hoeven we morgen pas op te halen als we wakker zijn

daaaag

groetjes kissie

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 09:35
knorretje

Khira, balen dat eerste ronde niets geworden is. En vreemd dat je zoveel vroeger al je duivels kreeg. Maar ja, heb je ook niet in spanning hoeven wachten op je NOD...

Kathy, heel vervelend dat je zo misselijk gebleven bent. Had je graag een misselijkvrije zwangerschap gegund... Maar wel fijn dat alles met je kindje goed gaat! En je bent al op de helft. (ik probeer het positief te houden)

Hier erg spannend. Aftellen! Ben er veel te veel mee bezig.Maar ja, hopen maar dat deze ronde wel succesvol is.

En Lieke, je bent vast al bevallen, ben heel benieuwd hoe het is gegaan!

Mekkie, ik zag op je hyve nog de foto van Sophie met Kimberly. Was heel schattig om te zien! Hoe lang blijft ze bij jullie?

Kissie, hoop dat je van de rust genoten hebt. En ze wordt al groot he, in haar eigen bedje!

Ga snel even werken! (hier is het gelukkig wel wat koeler dan buiten, dat is het enige voordeel van werken... )

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 12:40
knorretje

Even een ego berichtje. Ben bang dat bij mij ook de duivels aankomen. Hoop nog heel hard dat het niet zo is, maar denk dat ze voor vanavond echt doorbreken. Heb ik mezelf toch weer gek laten maken...

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 15:09

Nog geen nieuws van Lieke?? Ben zo benieuwd

Oei, Knor, balen ik hoop dat je voorgevoel onjuist is

Zo ben weer weg heb mijn handen vol aan die twee kids. Sophie ligt nu op bed en Kimberly is buiten aan t spelen. Ze blijft nog tot volgende week vrijdag. Erg leuk maar ook erg vermoeiend, is toch wel een kindje met een behoorlijke rugzak

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 15:49
Khira

Hey meiden,

Knorretje, ik snap je volkomen, het is om gek van te worden hé! Ik dacht echt dat het bij een tweede minder stressen ging zijn, maar het is er niks minder op geworden... Ik hoop alsnog dat jouw duivels er niet aankomen!! Ik blijf voor je duimen meid!

kathy, jeetje, het is jou niet gegund, een zwangerschap zonder misselijkheid... Alvast veel sterkte!!!!

Mekkie, Het is een hele verandering zeker met Kimberly erbij? Ik kan me voorstellen dat je niks meer gedaan krijgt... Het positieve is wel dat Sophie veel van haar zal opsteken :o) Nog veel plezier met je twee meisjes! :o)

Lieke, ik ben benieuwd hoor :o) Is alles goed verlopen?

Tot later
Khira
Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 16:39
knorretje

Dank voor jullie reacties, ik probeer ook nog positief te blijven hoor, maar is lastig. En ja, evenveel stress als voor de eerste zwangerschap. Had ik ook nooit gedacht.

Ik zie nu wel een banner bij Lieke! Ben benieuwd naar al haar verhalen, maar weet nu dus al wel dat ze op de 23e is bevallen van zoon Daan. Kom maar snel vertellen Lieke!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 12:53
khira

Hey knorretje, en??? Voel je de duivels naderen, of was dat vals alarm? Ik duim hoor!!

Lieke, PROFICIAT met je zoontje!! We zijn benieuwd hoor ;o)))

Groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 14:15
knorretje

Nou, voorlopig nog steeds stress... Geen echte duivels gekregen. Vandaag wel weer wat bruinverlies. Dus ik moet geduld hebben en dat is nu net m'n zwakste punt! Maar ik hou jullie op de hoogte.

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:58
knorretje

Nou heb niet meer heel lang hoeven wachten. Aan het einde van de middag zijn toch echt de duivels doorgebroken . Baal er echt flink van. Op een of andere manier had ik toch weer gedacht dat het veel makkelijker zou zijn om zwanger te worden. Was even vergeten hoeveel stress ik de vorige keer ook had. Bij Annika was het in de vierde ronde raak, dus wie weet. Nu maar eventjes flink balen nog.

Khira, dan toch weer een beetje samen aftellen!!

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 00:06
khira

Hey Knorretje, Pff, echt jammer zeg!!! Ik had echt gehoopt dat het raak zou zijn... We gaan samen naar de volgende ronde... Ik blijf duimen!!!

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 08:35
Kathy

Knorretje wat jammer nou dat het deze maand niet raak is. En ja zwijg mij van de stress om zwanger te worden. Ik vond het erger dan de eerste keer omdat je beseft wat een wonder je krijgt en hoe leuk het is om kinderen te hebben.

Lieke van mij ook een dikke proficiat hoor! Genieten hé.

Gisterenavond waren we bij de buren uitgenodigd om couscous te gaan eten. Het was overheerlijk. Wat niet zo fijn was is dat ik deze nacht de wc-pot meer gezien heb dan me lief is, weer zo overgeven man, man, man. Ik ben het soms zoooo beu. Maar zoals Knorretje zegt we zijn al over de helft hé.

Ben ook mijn geboortelijst gaan leggen. Kwestie om al praktische dingen achter de rug te hebben. Als ik me dan niet lekker voel dan moet ik daar toch allemaal niet meer aan denken.

Mekkie ja wij weten het geslacht van het kindje. Maar om het gezaag van de mensen niet te hebben zeggen we tegen iedereen dat we het nog niet weten omdat het kindje verkeerd lag. En zo is de kans dat wij ons misspreken ook klein hé

Ik ga Finn wassen en aankleden en een geroosterd boterhammetje eten en proberen binnenhouden.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:09
Lieke

Hey dames,

Eindelijk ben ik er nog eens geraakt! Het is wel heel wat drukker met 2 kindjes in huis, Ella is vandaag naar de crèche en mijn man is juist naar zijn werk vertrokken, dus even tijd om langs te komen...

Hier mijn bevallingsverhaal :
Woensdag 23/07/08 moest om 7u15 in het ziekenhuis zijn om mijn bevalling in te leiden, ik moet zeggen dat ik enorm zenuwachtig was. Ik had dan ook geen oog dicht gedaan in de nacht van dinsdag op woensdag. Ze onderzochten mij en ik had nog maar 2à3 cm opening en mijn baarmoederhals was al wel verweekt. Dan kreeg ik een lavement, baxter, monitor werd aangesloten,... Rond 8u kwam de gyn even langs om eens te voelen, om te zien of ze een pilletje gingen opsteken of via baxter gingen in gang zetten... het werd dus een pilletje... De gyn zei tegen de vroedvrouw dat ze tegen 9u30 mijn vliezen moest breken... goh dat pilletje begon al dadelijk serieus te werken, maar het was nog te doen, dan tegen 9u30 werden de vliezen gebroken. Dat was wel iets heel anders! Ik heb echt pijn gehad... dan heb ik gevraagd achter de epidurale verdoving, die zijn ze rond 10u30 komen steken, ik had op dat moment nog steeds maar 3 cm opening, maar het hoofdje was wel serieus aan het duwen. Om 11u30 kwam de vroedvrouw nog eens voelen... op 1 uur tijd was het van 3 cm naar volledige ontsluiting gegaan. Ik mocht naar de verloskamer... de vroedvrouw heeft snel de gyn opgebeld... maar die geraakte er niet dadelijk..
Dus in de verloskamer moest ik al wat persen zodat het hoofdje mooi klaarzat en dan wachten op de gyn... tegen 12u05 was de gyn er... en dan mocht ik al mijn krachten gebruiken. Het was de moeite, de gyn zei op een gegeven moment, als hij er nu niet uitkomt moet ik de vacuumpomp gebruiken... (ik dacht, nee dat niet nog eens, ons Ella heeft daar zo'n last mee gehad, dat wil ik niet meer) dus volop geduwd en daar was ons ventje! Een serieuse brok van 3.910 kg en 52 cm, hij zag wel wat blauw omdat hij in het geboortekanaal heeft moeten wachten op de gyn. Maar voor de rest was alles piccobello in orde met hem. We zijn zo fier op hem! ook ella is superlief voor haar broertje, hij krijgt constant kusjes... hopelijk blijft dat ook zo!

Het gaat prima met hem, alleen eten dat hij doet, echt niet te doen, ik probeer hem dikwijls stilletjes weg te leggen, maar zodra zijn ogen weer opengaan begint hij te zoeken. Hij komt dan ook goed bij, wat wel motiverend is. Morgen moet ik naar Kind en Gezin voor de hoortest, ben benieuwd hoeveel hij dan weegt. Hij was in het ziekenhuis 2 dagen afgevallen en vanaf de 3de dag was hij al terug aan het bijkomen...

Ik moet de foto's nog op de computer zetten, maar ik zal daar zo snel mogelijk werk van maken!

Knorretje, veel succes bij de volgende ronde! Ik duim voor jou!

Khira, jij ook veel succes in de volgende ronde! duimen omhoog!

Kathy, goh gaat het nog steeds niet beter met jou? Ik duim voor jou dat het deze keer toch niet tot het einde zo zal zijn! Hoe reageert Finn, weet ze dat ze grote zus wordt?

Mekkie, alles ok met jou?

Kissie, hoe gaat het met jou en je 2 meisjes?

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:46
kissie

hoi hoi
knorretje wat balen zeg wel fijn dat je niet lang hoefde te wachten maar het komt deze ronde is speciaal voor jou

khira je houd ons in spanning jeetje wat flauw zeg hahahahah geheim houden

lieke gefeliciteerd met jullie zoon geweldig man geniet er van en ik hoop snel fotoos te mogen zien van je mooie zoon

nou hier gaat alles verders goed wat dagen lekker vrij gehad nou ja vrij natuurlijk even druk hier thuis maar geen werk

ik kom gauw weer
daaaaag

groetjes kissie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >