Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/07/2008 @ 22:42 ![]() | LOL Lieke ik dacht dat je al bevallen was Maar wie weet begint het vannacht wel toi toi toi |
| 23/07/2008 @ 09:55 knorretje ![]() | Lieke, je leest het nu niet meer, maar zet 'm op. Of misschien heb je inmiddels allang je zoon in handen en is het gisteravond doorgezet! Ik denk aan je! |
| 29/07/2008 @ 15:49 Khira | Hey meiden, Knorretje, ik snap je volkomen, het is om gek van te worden hé! Ik dacht echt dat het bij een tweede minder stressen ging zijn, maar het is er niks minder op geworden... Ik hoop alsnog dat jouw duivels er niet aankomen!! Ik blijf voor je duimen meid! kathy, jeetje, het is jou niet gegund, een zwangerschap zonder misselijkheid... Alvast veel sterkte!!!! Mekkie, Het is een hele verandering zeker met Kimberly erbij? Ik kan me voorstellen dat je niks meer gedaan krijgt... Het positieve is wel dat Sophie veel van haar zal opsteken :o) Nog veel plezier met je twee meisjes! :o) Lieke, ik ben benieuwd hoor :o) Is alles goed verlopen? Tot later Khira |
| 30/07/2008 @ 12:53 khira ![]() | Hey knorretje, en??? Voel je de duivels naderen, of was dat vals alarm? Ik duim hoor!! Lieke, PROFICIAT met je zoontje!! We zijn benieuwd hoor ;o))) Groetjes, Khira |
| 01/08/2008 @ 00:06 khira ![]() | Hey Knorretje, Pff, echt jammer zeg!!! Ik had echt gehoopt dat het raak zou zijn... We gaan samen naar de volgende ronde... Ik blijf duimen!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er mama worden in mei 2006?

Maar wie weet begint het vannacht wel toi toi toi
maar t was natuurlijk nog maar de eerste ronde. maar toch jammer he...
ben ondertussen nog altijd elke dag aan het braken
dus dat zal weer tot het einde van mijn dagen zijn.
en bewegen dat het doet, amaai, veel meer dus dan ons kleine Finn. Dat beloofd voor de toekomst.

Heb ik mezelf toch weer gek laten maken...