Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/08/2008 @ 13:29 ![]() | Hieperdepiep voor Bram en Fiene!!! |
| 25/08/2008 @ 09:17 Belle | Liesje, misschien een stomme vraag, maar wat bedoel je met "eten"? We spreken af rond 14u... ? ![]() ![]() |
| 25/08/2008 @ 09:40 Isabelle ![]() | en sorry, was jou idd vergeten ivm de e-mailadressen ![]() Heb je ze ondertussen al goed ontvangen? |
| 25/08/2008 @ 22:33 Liesje ![]() | Voor de daters: check jullie mail!! Stuurt iemand de mail ook naar Els, ben haar e-mailadres kwijt... ![]() Liesje |
< vorige pagina | volgende pagina >

belle en de beesten (part iii)

Ik weet niet, ik dacht in de namiddag af te spreken, rond 14u of zo. Of is dat te moeilijk met Mika zijn middagslaapje? Of kan hij gerust al eens zonder slaapje? 's Zaterdagsvoormiddags is bij ons nogal moeilijk.
Gisteren gewerkt (collega is in verlof), dus een 5-dagenweek voor mij.

Ze hebben allemaal hun lastiger periodes, maar ik kan me voorstellen als je zwanger bent, wordt het allemaal nog zwaarder. Dat opstandige en tegendraadse is helaas zeeeeeeeeeeeeeer herkenbaar als ze moe zijn!!
Dat duurt nu toch al een paar maand, en volgens mij ben ik er nog niet direct vanaf 

Je gaat toch altijd hopen, hee...
!!!! Ze eet goed, komt goed bij, doet goed kaka.Ze frazelt, ze lacht. Dan slaapt ze als een roos maar owee
als ik ze in haar bed leg.Dan geraakt ze maar niet vast in een vaste slaap. Ze heeft nog steeds last van krampjes en daar schiet ze steeds van wakker. Ze krijgt nu al probiotica en druppeltjes Collikid. Ik vermoed dat ze er wel zal uitgroeien...
).