< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » belle en de beesten (part iii)

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
belle en de beesten (part iii)
21/08/2008 @ 14:26
Liesje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Belle, naar de zoo geweest, leuk! Wat vond Mika ervan?
Oei, ik heb dan over je vraag over gelezen, vrees ik. Ik weet niet, ik dacht in de namiddag af te spreken, rond 14u of zo. Of is dat te moeilijk met Mika zijn middagslaapje? Of kan hij gerust al eens zonder slaapje? 's Zaterdagsvoormiddags is bij ons nogal moeilijk.
Dat moeilijk slapen, lastig, hee. Jammer genoeg verbetert dat de komende maanden idd niet. Vorige week was ik ook ontzettend moe, nu ben ik weer gewend aan het werkritme. Volgende week weer verlof, weer ander ritme dus. Gisteren gewerkt (collega is in verlof), dus een 5-dagenweek voor mij.
De kinderen zijn bij mijn schoonouders gaan logeren voor 2 dagen, mis ze nu al. Lotte ging deze week voor de eerste keer in 4 weken terug voor hele dagen bij mijn ouders en ze heeft van maandag tot woensdag haar middagslaapje overgeslagen. Wel braaf in bed "gerust", maar niet geslapen. 's Avonds wordt ze dan overactief en oververmoeid, natuurlijk. Hoop dat het maar een fase is, hoor.

Nog wat werken...

Liesje

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:51
Isabelle

Liesje, 14u is inderdaad een beetje moeilijk. Mika heeft zijn slaapje nog hard nodig.
Gisteren in de Zoo bvb. heeft hij 30 min. à 45 min. geslapen in de buggy.
Ik hoop dat hij dan in de auto wat slaapt, en dat hij nadien niet te lastig is Want dan, aiai

Mika die is 's avonds als hij thuiskomt van de kribbe ook zo moe. En opstandig en tegendraads dat hij dan is

Hij zit ook in een hele lastige periode momenteel. Hoop zo dat die snel voorbij gaat, want lang hou ik dat zo niet vol

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:17
Liesje

Belle, welkom in de peuterpuberteit. Ze hebben allemaal hun lastiger periodes, maar ik kan me voorstellen als je zwanger bent, wordt het allemaal nog zwaarder. Dat opstandige en tegendraadse is helaas zeeeeeeeeeeeeeer herkenbaar als ze moe zijn!!
Als je Mika wat vroeger in bed legt, en je komt daarna? Wanneer zouden de anderen willen komen? Els, Leen, Ilse???

Liesje

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:47
Isabelle

ja die peuterpuberteit Dat duurt nu toch al een paar maand, en volgens mij ben ik er nog niet direct vanaf

En van zus in de buik, of flinke grote broer worden wil hij al helemaaaaaaal niet weten

Hoe is dat bij jullie verlopen?
En dan richt ik mij eigenlijk tot jullie ALLEMAAL (aja want naar mijn weten ben ik één vd laatste met een nummerke 2 hé)

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 20:03
sass1

Helaas hier vandaag ongi geworden.
Hormoontjes waarschijnlijk beetje van slag geweest.

Belle Mika las van de peuterpubertijd. Natalya doe al een enkel maandje al geen middag slaapje meer, mits ze zee moe is en bijvoorbeeld in de auto of buggy in slaap is gevallen. In het begin kon ze dan wel eens wat opstandig worden als ze moe werd, maar dat gaat nu goed. We hebben haar overdag wakker gehouden, omdat ze savonds niet meer wilde slapen. Tja en verder zijn alle peuters wel eens opstandig of tegendraads, maar dat hoord er nu eenmaal bij.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:29

Hieperdepiep voor Bram en Fiene!!!

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 13:11
Liesje

Belle, ik denk dat je me vergeten bent: e-mailadressen van Els en Leen?? Zwangerschapsdementie, zeker. Hoop wel dat het volgende zaterdag beter weer is dan vandaag.

Sass, jammer!! Je gaat toch altijd hopen, hee...

Liesje

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 10:59
Nele

Belle, hier ging het heel vlot eigenlijk. Willem smeerde elke ochtend mijn buik in, maakte onze baby in mijn buik wakker. En nu moet ik hem echt afremmen, hij zou ons Liz de hele dag willen kussen, knuffelen. Niet te doen, is alleen soms veel te hevig.
Ons Liz doet het prima, als ik haar maar pak!!!! Ze eet goed, komt goed bij, doet goed kaka.Ze frazelt, ze lacht. Dan slaapt ze als een roos maar owee als ik ze in haar bed leg.Dan geraakt ze maar niet vast in een vaste slaap. Ze heeft nog steeds last van krampjes en daar schiet ze steeds van wakker. Ze krijgt nu al probiotica en druppeltjes Collikid. Ik vermoed dat ze er wel zal uitgroeien...

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 19:30
Leen

Zoef!
Even laten weten dat we terug thuis zijn en dat ik naar de date kom! Enne... 'k ben geen moeilijke madam, zeg maar wat ik moet meebrengen, hoe laat ik moet komen en ik sta er... en als ik iemand in het regenweer eventjes moet oppikken om de Brusselse ring te trotseren... geen probleem (maar het gaat niet regenen! ).

Ik kom later even bijlezen... (heb alleen even diagonaal gelezen om te zien of er geen kindjes waren geboren of kindjes op komst waren of...). De laatste week 'vakantie' (herexamens, delibaraties, cursussen maken) zit propvol en mijn was- en strijkkabouter heeft helaas zijn ontslag gegeven...

Tot later!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 22:07
Liesje

Nele, tof dat Willem nog steeds zo enthousiast is! Wout heeft dat eigenlijk nooit gedaan, zijn zus zo zotgeknuffeld. Natuurlijk zijn ze wel blij met elkaar.

Leen, we horen het zaterdag wel of je vakantie geslaagd was?!
We verwachten dus: Leen, Belle, Els en Ilse.
Als het weer zo blijft (als ze voorspellen), zal het dus bij mij doorgaan! Ik stuur morgen, of ten laatste dinsdag mail met wegbeschrijving. Ivm eten, doe zelf maar voorstellen, hoor. ik zorg alleszins voor de drank en nog een dessertje (weet nog niet wat). Iemand speciale wensen ivm drank?

Liesje

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 09:17
Belle

Liesje, misschien een stomme vraag, maar wat bedoel je met "eten"?
We spreken af rond 14u... ?
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 09:40
Isabelle

en sorry, was jou idd vergeten ivm de e-mailadressen
Heb je ze ondertussen al goed ontvangen?

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 16:09

Date bij Liesje: doet mij eraan denken!! Hoe zit dat nu eigenlijk met dat ene receptje?

We moeten zaterdag naar een bruiloft, anders had ik zeker graag gekomen (allez, als ik al zou mogen natuurlijk hé)

Groetjes!

PS: nog effe melden dat ik de knoop heb doorgehakt en een buikwandcorrectie ga laten uitvoeren.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 22:33
Liesje

Voor de daters: check jullie mail!! Stuurt iemand de mail ook naar Els, ben haar e-mailadres kwijt...

Liesje

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:34
els

Online Status Stuur bericht
Hallo dames!

Sorry dat het wat langer stil bleef van mijn kant, maar ik heb nog geen tijd gehad om aan jullie te denken...

Onze reis was super, tot wouter de twee laatste dagen ziek werd: koorts en diarree... We schreven het eerst toe aan vermoeidheid (hij heeft zich de hele week 200% gegeven, en weigerde overdag te rusten). We dachten dat het eens thuis wel zou beteren, maar het is eigenlijk alleen maar erger geworden. Eerst nog proberen op te lossen met ENTEROL, Lacteol,... maar zonder resultaat, integendeel. gelukkig is hij goed blijven drinken, eten gaat moeilijker.

Gisteren hebben we een "staaltje" moeten binnenbrengen in 't labo, vrijdag weten we normaal gezien welk beestje hem zo ziek maakt. We zijn ondertussen wel al gestart met een sterker medicijn (AB).

Normaal gezien zou hij over een dag of vijf weer beter moeten zijn, maar jullie raden het al... De date zal zonder ons zijn...
Momenteel is hij echt slapjes, en heeft hij rust nodig...
Sorry Liesje en andere beestjes... Tenzij er op heel korte tijd verandering komt, moeten we deze keer passen...

groetjes,

Els
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 16:19
Leen

Els,
Veel beterschap voor Wouter! (Wij hopen stiekem op een wonderbaarlijke snelle genezing ).

Liesje,
Mail gelezen en goedgekeurd. 'k Zal eens nadenken over een dessertje . Ik kom met Dries, Stef blijft bij papa.

Lara,
Wanneer is de operatie gepland?

Efteling was leuk. En nu verder werken voor school, want heb deze week nog zo goed als niets gedaan. (Alleen gecontroleerd of ik nog herexamens moet afnemen, maar dat blijkt niet het geval, oef!).

Groetjes!

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 17:31
nancy

Lara, eindelijk beslist, je verlangt er al zo lang naar hé!!!

Els, ai, gelukkig zijn de eerste dagen van de reis super geweest, laten we die laatste snel vergeten. Hopelijk komt hij er vlug weer door...

Liesje, als er nog over is van het dessert, stuur je het wel op hé!

Erika, alles goed??

Leen, Efteling is inderdaad super hé! We gingen normaal gezien deze zomer ook gaan, maar aangezien onze vakantie een pretpark was, gaan we naar de Winterefteling gaan!!

Belle, last van de peuterpuberteit? Daar moeten ze allemaal doorheen hé en dan heb je de kleuterpuberteit,...

Hier alles prima. Straks naar het vuurwerk in Duinbergen. Vorige week ook geweest en Milan heeft geweend van 't begin tot het einde. Nu gaan we er iets verder af gaan staan...

Gisteren kennis gemaakt met de juffen. Morgenavond mogen ze een uur en een half gaan spelen in de klas...

En ik mag vollen bak beginnen draaien op mijn werk want mijn collega'tje van 26 jaar heeft baarmoederhalskanker...

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 19:58
Liesje

Effe snel (moet Wout in bed gaan stoppen...)

Els, Wouter zo ziek? Jammer dat het voor zaterdag niet zal lukken!! Ik had me er al op verheugd je eindelijk eens te zien... Misschien wordt Wouter nog snel beter? Zie je het niet zitten om alleen met Dries te komen, maar ja, dat is natuurlijk ook zo zielig voor kleine broer... 't Belangrijkste is natuurlijk dat hij volgende week maandag volledig fit is!!

Lara, BRRR, operatie. Veel succes ermee, hoor!

Nancy, amai, zo jong en al baarmoederhalskanker... Hopelijk komt ze er snel weer bovenop!

Ben weer weg, kom morgen nog wel eens terug...

Liesje

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 14:54
Liesje

Hellow,

Nancy naar het vuurwerk gaan kijken, maar Milan is er niet zo verzot op. Ik denk dat het hier hetzelfde zou zijn...

Wout zit met zijn plasticine te spelen, zus ligt in bed, maar slaapt niet. Komt niet zo goed uit, want straks moeten we nog op restaurant, en als ze niet slaapt, wordt het niet echt een "rustig etentje".

Morgen geven ze mooi weer, we hebben een schitterende datum voor de date gekozen! Was het vorig jaar ook niet zo (was er toen zelf niet bij)? Heb alvast de schuif af van de buren gevraagd, die staat nu sinds vanmorgen te pronken in onze tuin. En is al goed ingewijd door ons kinderen...

'k Ga ons Lotte nog maar eens onderstoppen, mischien valt ze dan toch nog in slaap...

Groetjes,
Liesje

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 17:17
els

Online Status Stuur bericht
Helaas, geen goed nieuws hier...
Wouter is nog steeds niet veel beter.
Dankzij de serkere medicijnen (AB) is de koorts wel weg en is hij iets fitter, maar de stoelgang is allesbehalve normaal.
Vandaag was normaal de uitslag van het onderzoek bekend. De ha zei dat alles wijst in de richting van een microbe, maar ze zouden pas morgen weten welke. Hij zal ons morgen bellen zo gauw hij de uitslag heeft. Misschien volgt er een ziekenhuisopname, omdat in sommige gevallen de AB intraveneus moet worden gegeven. Gelukkig blijft hij goed drinken, van uitdroging is geen sprake.

Ik vind het ook heel jammer dat ik niet op de date zal zijn. Nu ik verleden jaar "de ban gebroken" heb, ben ik nog moeiljk te stoppen, maar dit is overmacht...
VOlgende keer beter ! Jullie zullen in elk geval mooi weer hebben
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >