< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » Aandenken doopsel

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
Aandenken doopsel
22/07/2008 @ 15:14
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij zouden ons zoontje Wout in september willen laten dopen.
Hiervoor was ik al eens op zoek gegaan naar een leuke herinnering om mee te geven aan de mensen die hierbij aanwezig zijn.

Heeft er iemand leuke ideetjes hiervoor?

Ik zoek iets persoonlijks, liefst niet al te duur of gewoon zelf te maken/knutselen.

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 17:10
Kelly

Ik ben er ook net mee bezig. Ons zoontje wordt op 10 augustus gedoopt.

Wij hebben een gewone notitieblok gekocht waar zo een losse blaadjes inzitten. Die blaadjes heb ik eruit gehaald en dik karton van 5 mm dik gekocht. Dat heb ik dan in vierkantjes gesneden de grootte van zo een blaadje. Per notitieblokje kunnen er 8 zo een dikke vierkantjes in. Op die vierkantjes ga ik nog een foto kleven.
Ze gaan dus 8 verschillende foto's hebben en daarvan kunnen ze er 7 laten liggen en 1 rechtop zetten. Die ene die rechtop staat kan dan het dekseltje van de notitieblok omhoog houden.

Begrijp je wat ik bedoel????
Moeilijk uit te leggen he en het is nog niet klaar dus kan ik hier nog geen foto posten.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 17:11
mama

Via spector (of elders zal ook mogelijk zijn) een collage met foto's van onze zoon samengesteld.
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 18:39
greet

Online Status Stuur bericht
wij hadden repen chocolade om mee te geven , met daar een foto van jesse op , zijn geboortedag , gewicht en lengte.
te bestellen via http://www.anitasroom.eu/

hier kan je zien hoe ze eruitzagen bij ons
http://home.tele2allin....4/jesse/dagboeleke.html

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 19:41
Evy

Allemaal al heel hard bedankt voor de ideetjes!

Kelly, ik begrijp je uitleg. Lijkt me inderdaad een leuk idee, maar waar heb je bijvoorbeeld de notitieblokjes gehaald?

Greet, de chocolaadjes zijn inderdaad ook leuk, ook nog een aantal andere leuke ideetjes op de website.
Ik ga eerst proberen zelf iets in elkaar te knutselen en als dat niet lukt, dan kan ik nog iets dergelijks bestellen.

Nog andere mensen met leuke ideetjes?

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 19:59
Cindy

Hey
ik heb via http://www.funprints.be mini-tshirtjes laten drukken met tekst en foto erop:
herinnering aan mijn doopfeest (datum)
leuk dat je erbij was.

Van de meter en peter was dit voor de dames een zeepje met zen naam erop en voor de heren een inktpotje vanille jenever.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 20:09
Kelly

Ik heb die notitieblokjes gekocht in de AVA (wel iets van een 7 à 8 euro het stuk). Maar je kunt ze ook bv in de euroshop ofzo kopen (goedkoper).
Die notitieblokjes hebben precies hetzelfde kleur als de uitnodiging (appelblauwzeegroen). Nu ben ik het boekje voor de viering aan het maken en ben verder aan het doen ook in die kleur. Wel leuk vind ik persoonlijk.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]