[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/07/2008 @ 15:33 Leentje | hier ook zoontje van 5 m en neemt sinds zijn 2 maand gaviscon en zantac. Volgende maand begin ik met groenten en dan ga ik afbouwen. |
| 15/07/2008 @ 16:07 annick | Hallo Vervelende KA altijd met hun zantac siroop.. zouden ze er zelf al eens van geproefd hebben. Smaakt voor een baby verschrikkelijk. Het werkend bestanddeel van zantac is ranitidine en kan heel makkelijk in poedervorm gemaakt worden die je dan in een beetje van je baby's melk kan mengen.. helemaal smaakloos Zou het eens vragen hoor als je baby de volledige dosis van de zantac niet binnen heeft zal je geen verandering zien. groetjes |
15/07/2008 @ 16:18![]() | oja, volgens de ka mocht dit niet met melk gemengd worden, of zou ik dit verkeerd begrepen hebben misschien? (ik geef borstvoeding) |
| 15/07/2008 @ 16:53 annick | hallo akkefietje Kan zijn dat je KA zegt om dit niet in melk te doen.. van de ene mag het wel van de andere niet, de ene wil het voor de voeding de andere erna. |
| 16/07/2008 @ 12:12 W!zzy'82 ![]() | hier ook na de voeding moeten geven... na nen duur zeggen ze allemaal wat anders! ik werd er gek van! |
[Reageer]

Zantac