Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/07/2008 @ 21:07 sweety | Hoi meiden, En, hoe was jullie ontmoeting vandaag? Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn!!!! Hopelijk gaat het de volgende keer wel!!! Akiki, srry dat ik niet meer gereageerd heb op je bericht vn op het forum mr las het nu pas met dat ik kwam piepen. Wel jammer dat Jasper zo dikwijls terug wakker word he 's nachts. Ik Cindy, Dit is al vr binnen 2 weken: Ik hoop dat jullie hebben genoten vn jullie vakantie als gezinnetje!!!!! Hopelijk zat het weer ook goed mee! En ik zal echt mijn best doen om volgende keer mee te kunnen gaan!!!! Want ben ook wel erg benieuwd nr hoe iedereen er uitziet! Veel liefs, sweety |
| 20/07/2008 @ 18:31 sweety | Hoi meiden, ben blij te horen dat jullie een prettige dag gehad hebben! Mr hoop echt dat ik de volgende samen met mijn vriend niet moet missen! Wij blijven ng langer zitten met de vraag vn hoe zouden ze in werkelijkheid zijn. Mr blijkbaar hoeven we ons geen zorgen te maken en gn we ons er ook wel snel goed bij voelen. ![]() Akiki, Ja, vr zo'n kleintjes is dat een hele inspanning he. Ze willen alles gezien hebben en niet te veel missen! Mr is wel goed dat Jasper zo lang geslapen heeft en zeker lief vn je man om op te staan en jou ng wat te laten slapen! Ik begrijp wel dat je je desondanks dat ng moe kunt voelen wnt vn 1 nachtje langer te slapen is je vermoeidheid ng niet weg he. Hopelijk kun je morgen mss ook ng wat uitslapen dan voel je je mss ng iets beter. Heb je je wat kunnen amuseren op de gentse feesten? Sunshine, Idd, ik hoop het echt dat we volgende keer mee kunen gn nr de afspraak. Desnoods moet mijn vriend mr een dagje verlof nemen. Mr nu met het bouwverlof zijn er mensen die meer vrije tijd hebben om thuis iets te doen en is het ngal druk in winkel. Drom dat we nu niet konden meegn wnt anders had hij een dagje verlof genomen. En je hebt gelijk om op zondag vr alles eens wat meer tijd te nemen!!! het is niet vr niets zondag he. Wij hebben ook veel geluk gehad! Yano sliep gisteren al om 20.00u. We zijn toen nr vrienden gegaan en dr werd hij wakker en heeft hij heel de tijd tot aan zijn laatste pap wakker gebleven. Ja, andere omgeving is veel zien he. Nadien is hij ng tot 24.00u wakker gebleven en dan zijn we drgegaan en sliep hij al toen we thuis aankwamen. Vnnacht is hij een keer huilend wakker geworden mr drna sliep hij verder nadat hij zijn tutje gekregen had. Hij werd rond 08.00u wakker en na 10 minuten was het al terug stil en het was 10.00u toen hij pas terug wakker werd. Dus papa en mama hebben ook kunnen uitslapen vndaag! We zijn ook langs het ziekenhuis geweest om het zoontje vn vrienden vn ons te bezoeken, Jens had vorig jaar een longontsteking gehad en blijkbr zat er ng heel wat slijm vast in zijn longen. Dit hebben ze nu allemaal eruit gehaald en mag hij nrmaal dinsdag nr huis. Akiki, ng een vraagje vr je: Heeft Jasper ook al last vn tandjes? Mijn vriendin had drstraks gezien omdat Yano altijd ' knauwt' op zijn speen vn zijn papfles en op zijn duim en op alles wat hij mr in zijn mond steken kan. En ja hoor, zijn tandvlees geeft aan dat het klaarzit vr de tandjes! Ik ga nu vnaf dinsdag bij de apotheker t-gel halen. Dit zou nr het schijnt de pijn wegnemen. Je mag gewoon wat op zijn tutje doen en dan verdoofd dat. Liefs sweety. |
| 23/07/2008 @ 21:40 sunshine ![]() | Ik kan garnaaltje geen PB'tje sturen. Akiki, kan jij eens mijn mailadres eens doorgeven aan haar? Ik zou graag de foto's ontvangen. Thanks! Tot later, Sunshine |
| 31/07/2008 @ 18:59 akiki (op pc ouders) | hoi, Fietje, ja hoor, Jasper kan zich al draaien van buik naar rug en omgekeerd. Hij doet het niet zo vaak hoor, maar hij kan het dus wel. Vannacht was ook een ramp, dus ik ben ook terug erg moe aan het worden. Jasper lag weeral es een uur te babbelen in zijn bed, klaarwakker was hij. Tsja, met die warmte slaapt hij nogal veel overdag, en op die manier wisselt hij precies dag en nacht om. In je vorige berichtje vroeg je ook tips voor de maaltijd op het doopfeest? Wat wij hebben gedaan, was simpel, relatief goedkoop maar toch erg lekker: we hebben gewoon pistolets en stokbrood gekocht, maar wel vanalles vers gemaakt voor erbij: aardappelsla, eiersla, garnaalsla, surimisla, wortelsla, pastasalade, enz. En dan een heleboel verse groentjes. En allerlei soorten kaas en vlees voor op de pistolets. De mensen waren tevreden hoor. Garnaaltje, laat je nog es weten hoe het gaat op je werk? Nog een dagje, en je eerste werkweek zit erop. Eindelijk weekend he!! Ga je trouwens ook naar de rommelmarkt dit weekend (rond de st-bernadettestraat)? Wij gaan zaterdag! Groetjes, Akiki |
< vorige pagina | volgende pagina >

miskraam bij eerste zwangerschap

. Tja, das het gevolg van es lekker uitslapen, ontbijten samen met middagmaal en eerst nog wat "ravotten" met Romy. Maar nu vlug mijn douche in.