Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/07/2008 @ 19:18 mira | Hoi hoi, Jeetje Myrthe, wat een toestand! Fijn dat je meteen terecht kon en toch ook weer gerust gesteld bent! Hou ze zo lang mogelijk lekker bij je hoor, dat is toch het beste he? Joline, erg hé, hoe je lichaaam je voor de gek kan houden......het is echt zenuwslopend! Ik herken het wel hoor, ik heb ook al vaker allerlei symptomen gehad waarvan ik dacht dat het raak was.... We zijn vannacht terug gekomen van vakantie, heerlijk 10 dagen in de zon met heerlijk eten en veel windsurfen! O ja, en heel, heeeeeel veel cocktails en flesjes wijn, want tja, dat mocht nu weer... Ook veel tijd gehad om na te denken en alles een plekje proberen te geven. Ik voel me nog steeds 'bestolen' en heb heel erg het gevoel:'waarom ging het nou mis???' Ook met terugkomen dacht ik gister; 'anders zou ik deze week weer een echo hebben gehad'....helemaal verwerkt is het denk ik dus nog niet. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen om de afspraak te maken en dan gaan we voor de 3e IVF. Ik wil het echt heel graag nog een keer proberen, we waren zoooooo dichtbij. Tess, ik heb ook steeds meer bewondering voor jou; hoe vreselijk moet het geweest zijn om na al die weken (je was toch al 24 weken?) je kindje op te moeten geven.... Ik was na 7 weken al helemaal van de kaart..... Nou meiden, hopenlijk binnenkort meer positive vibes hier! Veel liefs, Mira |
22/07/2008 @ 10:51 ![]() | Sofie ik veel succes vandaag! Liefs Stephanie |
23/07/2008 @ 14:14 ![]() | heb net weer ff een dip gehad. tis raar van de 1 op de andere moment slaat da ier plots over. sofie. |
| 23/07/2008 @ 23:14 joline ![]() | Katrien, gefeliciteerd hoor met de goede uitslag, lekker genieten nu hoor!! Hier zijn alle klachten verdwenen. Mijn gevoel zegt me dat ik zwanger ben ( geweest? ). |
24/07/2008 @ 09:03 ![]() | oepsie mijn banner is verdwenen. sofie. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

Sinds vrijdag heb ik er meer last van en het is niet minder geworden. Het valt onder de mechanische ongemakken en er is niet zo veel aan te doen. Ik probeer steeds maar om een andere houding te vinden. Verder hebben ze een ctg gemaakt van de hartjes van de kindjes en die was goed. Het is dus gewoon afwachten hoe het verder gaat.
. Het is zo'n contrast mijn situatie en die van jou, Tess en Mira. Ik zou het zo leuk vinden als jullie het ook mee zouden mogen maken.

, paar druppeltjes bloed verloren (innestelling?
Succes met het maken van een afspraak. Ik zou er ook weer voor gaan voor een derde ivf poging.
).