Nuria weer
Ik heb ook altijd gedacht dat moedermelk altijd voldoende was, maar tja, op een moment ga je toch wel eens twijfelen

Misschien doordat ik door omstandigheden op korte tijd een aantal kg's ben kwijtgeraakt, dan begin je meteen vanalles te denken...
Genieten doe ik hoor, van alle 4. Het besef dat alles echt veel te snel gaat is hier enorm groot.
Hahaha Simba

Ik heb ook zo mijn gebreken hoor

Mijn kinderen mij verwend? Mmmm, ik denk eerder andersom

Nee hoor, ik begrijp wat je bedoeld
Mijn vraag is dan eigenlijk ook of mijn melk nog wel voldoende is. Kan het zijn dat de melk door mijn omstandigheden plots niet meer genoeg aan mijn meisje te bieden heeft?
Je ziet, je moet niet altijd een kersverse moeder zijn hé

Iedere dag leren we nog bij, en kan je geloven dat ik door de komst van ons 4de prutske heel wat te weten ben gekomen wat ik bij de andere 3 nog niet eens wist
Naïlo, als je eenmaal een 'ritme' hebt gevonden en dat enige tijd hetzelfde blijft dan is het toch wel even 'raar' om plots van dat ritme af te wijken, niet erg, gewoon even raar

En dan komen de nodige vragen en ook wel wat twijfels.
Geholpen met je reactie? Ik ben gewoon blij dat je reageert

En ja, het is echt zo, het gaat allemaal razendsnel voorbij!!!
Op sommige momenten lijkt de tijd te kruipen. En dan denk ik vooral aan degene die zwanger zijn. Een zwangerschap duurt véél te lang.
Maar kijk daarna maar eens achterom... waarvan je gekomen bent en waar je nu staat.
Ik weet nog dat ik zwanger was van mijn eerste, hij word in November 9 jaar!!! 9 !!!

Het gaat echt snel...
xxx