< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Mirena spiraal laten verwijderen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Mirena spiraal laten verwijderen
14/07/2008 @ 12:54
W!zzy'82

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Woensdag gaat mijn Mirena eruit... wacht ik nu best mijn regels af of niet? Ik ga het haar woensdag zeker vragen hoor maar wil toch al even luisteren naar jullie.
Als ik na het verwijderen bloed dan zullen dit mijn regels allicht niet zijn??? Nu moet ik normaal gezien mijn regels wel krijgen binnenkort, maar door de spiraal heb ik ze héél weinig of niet dus ik ken mijn cyclus niet meer zo goed, hoe pakten jullie dit aan....

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 15:08
Mie

Online Status Stuur bericht
Hey Wizzy,

Normaal gezien moet je je regels niet afwachten. Allée, volgens mijn gyne toch niet. We mochten meteen beginnen klussen! Dus dat hebben we dan ook gedaan met resultaat!! Gisteren een test gedaan en was positief!! Het enige lastige is dat je geen begindag van je cyclus hebt. Dat weet ik dus ook niet goed nu. Ik ga woensdag nog een testje doen, want het was gisteren maar een dun streepje. En dan naar de dokter. Die zal dan wel ongeveer kunnen voorspellen wanneer ik uitgerekend ben.

Veel succes!
Annemarie

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 15:44
W!zzy'82

Leuk nieuws om te lezen zèg...
Ja lastig dat je geen data hebt om op terug te vallen natuurlijk maar de baby kondigt zich wel aan hé, hihihihi

Proficiat meid!!! Hopelijk is de volgende test een dikke streep

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 15:49
Eefken

Hey meid,

Ik zou zeggen 'gewoon proberen'. Ik vermoed dat je lichaam wel ff een maandje nodig heeft om je cyclus weer op orde te krijgen, maar intussen is er niets dat je tegenhoud om al te 'oefenen' hé. Ik ga heel hard duimen voor een brusje voor Daan hé! En zoals je in je pb al zei ... hopelijk ditmaal ongeveer samen hé ... (Zouden we Ineke ook niet zover krijgen om een Brusje voor Tylia te maken? )

Dikke knuffel en alvast heeeeel veel succes,
Eef
xxx

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 16:37
W!zzy'82

Eefken: echt ik ben ontroerd van je berichtje!!!! Ik hoop zo voor je dat het lukt en dat we toch eens samen zwanger kunnen zijn.
Ineke een brusje voor Tylia, hahahaha, pols eens

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:01
Joyce

Online Status Stuur bericht
Hoihoi,

Ik heb na de geboorte van mijn zoontje een mirena spiraal laten plaatsen. Heb deze bijna 4 jaar gehad. En idd geen bloedingen meer, maar voelde wel wanneer de periode weer aanbrak.

Toen ik het heb laten verwijderen, kreeg ik niet meteen een bloeding. Had natuurlijk (misschien net als jij) wel op internet gelezen en me een beetje gek laten maken. Je zou dubbel en dwars een bloeding krijgen, etc.

Maar bij mij was dat dus niet het geval. Mijn cyclus zette zich op dezelfde wijze voort en werd dus in dezelfde periode (28 dagen cyclus) ongesteld. De 2e keer was het raak en nu ben ik dus 6 weken zwanger!

Ik hoop voor jou ook dat het snel gebeurd!

Groetjes,
Joyce

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:17
W!zzy'82

We willen het rustig aan doen, daar niet van maar ik ben bang dat m'n cyclus in de war is...
Niet dus, bij jou dus niet...

Proficiat met je zwangerschap!!

Bedankt voor je reactie!!!!!!

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 12:20
nelleken

hey wizzy,

ik heb vorig jaar op 1febr mijn mirenatje na 3J laten verwijderen. de dag erna had ik wat bloedverlies en dat gedurende een dag of twee.
ik wist ook helemaal niet meer hoe mijn cyclus eruit zag omdat ik ook nog nauwelijks maandstonden had.
ik ben dus vanaf de 2e febr tot 28d erna beginnen tellen (uitgaande van een cyclus van 28d) en dan gegokt op een eisprong...
FEIT is dat ik op 5 maart al wist dat ik zwanger was en het resultaat daarvan zie je in mijn banner hieronder
Bij een collega van mij was het net hetzelfde, mirena eruit en al enkele weken erna zwanger. Veel succes dus

Groetjes
Nele

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 12:23
nelleken

oja, wat de cyclusverwarring betreft...
ik heb in april opnieuw een mirena laten plaatsen en mijn lichaam staat er precies nog steeds niet op. nu eens 3w bloedverlies, dan eens een weekje niet en dan opnieuw... enz...
mijn cyclus hieronder loopt nog steeds van voor ik mijn mirena laten plaatsen heb en tot hiertoe komt er qua enz niets meer overeen. ik denk dus dat je cyclus sowieso ontregeld is als je die mirena laat verwijderen, alé dat denk ik toch. ofwel heb ik vorig jaar heeeel veel geluk gehad!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:09
W!zzy'82

Hoe heb je dan jouw eisprong gegokt, dan zul je toch wel degelijk eentje van 28 dagen hebben gehad... super verhaal!!! We zien wel, alle sop z'n tijd!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 09:07
Fan

Hallo

Ik heb op 9 juli mijn spiraaltje na 2,5 jaar laten verwijderen. Ik ben de trotse mama van een zoontje van 5 en een dochtertje van 3 en na veel twijfelen hebben we beslist om voor een 3de kindje te gaan.
Na het verwijderen van het spiraaltje heb ik niet veel bloedverlies gehad. De gyn wist me wel te vertellen dat ik heel binnenkort een eisprong ging hebben. We hebben dus extra ons best gedaan
Ik voel me sinds een weekje misselijk, vermoeid, veel lage rugpijn, 's avonds een gezwollen buik... Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ik heb zo het vermoeden dat ik te veel bezig ben met zwanger worden...
Nu ja, voor mijn oudste hebben we twee jaar moeten proberen en kregen hulp van clomid. Voor onze jongste heeft het een klein jaartje geduurd vooraleer we zwanger waren.
Nu al onmiddellijk zwanger zijn lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik heb een vraagje ik heb geen idee wanneer in ongesteld zou moeten worden daar ik met het spiraaltje nooit mijn had. Wanneer zou ik mogen testen?

Groetjes

Fan
Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 14:09
W!zzy'82

Bloed heb ik niet gezien na het verwijderen dus dat is ok. Ik heb mijn regels normaal doorgekregen dus ik tel nu gewoon een cylus van 28 dagen en dan zien we wel als ze moesten wegblijven...

Fan: wanneer jij zou moeten testen weet ik niet... ga af van wanneer je gyné zei dat je weldra een eisprong zou gehad hebben en tel daar +- 14 dagen bij??? Misschien zo is proberen? Veel succes meid!!!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 21:44
nelleken

wizzy,
ik ben echt, pure gok, uitgegaan van een cyclus van 28d.
daar middenin dus een eisprong en die week hebben we elke dag geklust. mijn man werd er zelfs ambetant van omdat ik hem elke dat lastig viel, haha maar het heeft blijkbaar toch geholpen.
ik had dus gerekend dat ik ong 1maart moest krijgen en op 5maart de eerste keer getest. Het was een licht streepje toen en mijn HCG stond ook nog maar 105, heel laag dus nog. het zal nog echt in het begin geweest zijn dus.
maar ergens voelde ik meteen dat ik zwanger was. iedereen zei me ook 'je mag er zo niet mee bezig zijn, anders lukt het niet'. maar ook al ben je er continue mee bezig, als er op dat ene moment een zaadcelletje bij een eicelletje komt, dan heb je toch gewoon prijs? veel denken of niet...
ik had gelijk altijd het gevoel dat ik mijn moest krijgen, altijd lichte krampjes maar dat trok altijd weg.
gek hé hoe het allemaal in zijn werk gaat...

groetjes
Nele

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 22:05
W!zzy'82

Hey

Leuk verhaal Nelleke!!!

ELke dag geklust en toch een meid! Super, ze zeggen als je alle dagen klust je meer kans hebt op een jongetje, in ons geval is dit zo maar langs mijn man's kant zijn er alleen maar jongens, de jongste vrouw met zijn naam is 60jr dus volgens mij heeft m'n man gewoon geen meisjes, hahaha
Maar het mag weer een jongetje zijn hoor, als het maar gezond is!!!
Binnenkort m'n man altijd lastig vallen dus, hahaha

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 08:30
Fan

Dag Wizzy

Hartelijk dank voor je info. Nog steeds geen hier. Al de kwaaltjes blijven hetzelfde.
Ik zou heel graag testen maar wacht liever nog een beetje. Als ik tegen volgende woe 30/7 geen heb, zal ik een testje doen. Als ik zo lang kan wachten natuurlijk. Mijn man zegt dat ik er veel te veel mee bezig ben... normaal zeker.... ik wil zo graag zwanger zijn en liefst zo snel mogelijk...
Gisteren avond leek ik wel een tientonner... gezwolen buik (kreeg zelf mijn broek niet meer dicht) en gezwolen borsten... Normaal??
Als ik hier de verhalen lees, herken ik mezelf soms, dus wie weet...

Ik zal soms eens komen kijken!

Veel succes aan iedereen!!

Groetjes

Fan
Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 12:40

Hoi meiden

Mag ik ook meedoen..
Leuk om samen af te tellen.
En Eef ik las net even je profiel, wat spannend dat je over 2 dagen weet of je zwanger bent...echt ik ga voor je duimen en natuurlijk hier een kaarsje branden
Het mocht nu wel eens toch..na zoveel pech zeg!

Ik heb afgelopen maandag het implanon laten verwijderen. Dus ben nog maar net begonnen.
We gaan eindelijk voor de derde na 2 jaar twijfel.
Ineens had mijn man zoiets van weet je wat haal het staafje er maar uit en we zien wel wat er komt..een hele verassing dus.
Hebben jullie ook wat last van afkickverschijnselen gehad na het verwijderen van het anticonceptiemiddel?

X Bambi/Sacha

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 24/07/2008 @ 14:08] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]